Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/02/21 in Posts
-
Bala, mai e de mancat la electric, inteleg ca esti entuziasmat dar: - tre grabesti si vrei sa mergi mai sportiv, ce faci? - e iarna/vara si prinzi un blocaj, ce faci ? - avantajul care il ai acum e ca benzina/motorina ai terminat alimentarea in 5 min , cand ajunge si electricul acolo discutam . Inca nu sunt dispus sa imi calculez traseul si sa analizez unde cum pot sa alimentez2 points
-
2 points
-
1 point
-
@StaynLoker - "este una dintre masinile mele preferate" ...preferata dintre care si care ? Pari tanar, cati ani ai si aproximativ cati km rulati la volan ? Specifici e90 deci sedan, ok, pt ce iti trebuie masina, ce vrei sa faci cu ea ? Cati km estimezi ca vei face pe an ? De ce fix 320d ? Eu zic sa te mai gandesti si sa conturezi mai clar ce vrei si de ce vrei ...pt ca e90 e si cu motor m47 si n47, si FL si NFL (facelift), si cu DPF si fara DPF... Ca idee de plecare iti pot spune atat - nu exista masini proaste, doar masini prost intretinute.1 point
-
1 point
-
Well, nu e chiar asa nasol dar sa ai pregatiti 1k euro pe an pt reparatii. Si eu inca ma uit dupa e90 facelift pe strada, sunt misto. Incearca sa gasesti o masina ingrijita, o sa te scuteasca de multe reparatii ce au fost facute de fostul propietar. Ps: cu sfatul dupa 4 ani de e90, mi-as spune sa iau una din afara sau cu km mai putini. Spor la cautat. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
Daca crapatura e pe lateralul anvelopei, nu prea se repara. Chiar daca nu e un cui, si se vede armatura metalica din cauciuc, tot e prea adanca dupa parerea mea. Cauciucurile pot sa mai crape si la gropi, oricum. Iar in vest de obicei nu-ti repara decat turcii un runflat, firmele calumea refuza. @bimmer, asa se intampla. Daca nu sunt scoase la timp, cuiele se polizeaza de la asfalt daca sunt pe banda de rulare. In unele cazuri se duce 'floarea' cu totul si sunt mai greu de scos dupa aia.1 point
-
Stiu ca anvelopa are straturi de metal in componenta.. ma gandesc ca e adanca taietura.. si a datbintr un strat.1 point
-
Da.. nu stiu pe cine sa cred acum. Ca stii cum e in alte tari.. nu te lasa sa intri sa vezi ,la locul de lucru. Taietura este am vazut.. dar nu stiu cum unii pot zice ca e cui inauntr intrat (tot). Altii ca nu e niciun cui .. ceva e ciudat.1 point
-
In vest merge pe naiba, e vorba de altceva. Toti au leasing operational, iau masina noua, o folosesc 3 ani, o dau inapoi si tot asa. In felul asta nu esti niciodata proprietar, si te doare la basca de masina, orice problema daca apare e pe garantie, si aia e. Ma indoiesc ca o sa fie interzise masinile in oras (poate in centru da, la fel ca un marile orase ale europei). Si astfel o sa se faca un inel central delimitativ. Plus de asta, Londra va interzice din 2020 in centrul orasului (care e mare, f mare), toate masinile cu motoare cu combustie interna. Vor avea acces doar electricele. Se gandeste Firea sa faca si ea asa, ramaneti si cu euro 5-6 pe dinafara.1 point
-
Eu am avut și M47,și N47. Am fost foarte mulțumit de N47,mai silențios,mai econom,și o idee mai sprinten. Dar atenție, o luasem la 250k dar avea motorul schimbat, cu o facturĂŁ de vreo 5k euro. Am in prezent M47,care e o idee mai gurmand ca succesorul sĂŁu și mai zgomotos. E resoftat la 200cp de câțiva ani,și sunt foarte mulțumit de el. Nu a generat costuri aiurea, ĂŽn afara de bujii,releu, recondiționat turbo. Concluzia o trageți singuri. Oricum, toatĂŁ economia de la N47 cu motorina, e anulatĂŁ de schimbul distribuției.E o iluzie1 point
-
in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine1 point
-
Bmwlido, Nu e vorba de iubit, e vorba ca oamenii fug de ele ca de draq. Și pur și simplu de stress, care e mult mai mare la n47. Și nu e doar distribuția problema, are destule. Să-și ia fiecare ce vrea, pana la urma pe mine ma doare undeva, poate unul vrea euro 5 și nu are de ales decât N47. Uite aici, postul asta din 2015, omul schimba motorul pentru a doua oara. Viva N47: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__view__findpost__p__2248918 Postul #226, nu știu dacă duce link-ul unde trebuie.1 point
-
Ce cĂŁldurĂŁ simți tu, e de la rezistentele de cĂŁldurĂŁ de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte ĂŽn primul km, depinde de gerul de afara. Ăn rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47. La N47 e anul si o noua problema grava aflata. BineĂŽnțeles ca depinde de nr de km, probabil ĂŽn primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat. Oricum inițiatorul și-a fĂŁcut o pĂŁrere, și cum bineĂŽnțeles nu mai gĂŁsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacĂŁ ĂŽți face probleme devine sac fĂŁrĂŁ fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).1 point
-
Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic....1 point
-
La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!1 point
-
Bravo pimp, explicatii pertinente, poate asa e mai simplu de inteles si pentru altii!1 point
-
Obligatoriu frana de mana sa nu fie actionata ! Te asiguri si de acest aspect,apoi repeti procedura de resetare.1 point
-
Am resetat de nenumarate ori fara probleme intervalul de service dupa inlocuirea placutelor, fara a inlocui si senzorul. Conditia de baza este ca senzorul sa fie intact. Verifica mai degraba sa nu ai cumva frana de mana actionata in momentul in care faci procedura de resetare.1 point
-
Ma mir cum de nu s-a pronuntat cuvantul magic, distributia lui N47. ...Loker de cand te uiti sau eventual te interesezi (nu ai auzit?) exact de perioada aceea 2006-2008, este fix perioada cand au fost facute primele N47 cu distributia cel mai predispusa sa pice. Asadar trebuie doar sa te obisnuiesti sa "traiesti" cu ea. Fie inveti sa o asculti, fie o schimbi la fiecare 100-150k km. In rest, pe bune ca e o masina destul de fiabila.0 points
-
[Pentru cine ma stie pe forum sunt impotriva schimbarii senzorului (E90, 2 litri, 2005) . Daca nu este atins sau semnalizat in bord. ] Spun asta pentru ca am mers cu senzor neschimbat atat de mult timp incat s-a rupt pentru ca izolatia imbatranise(!), intrerupte mai bine spus, firele din interiorul tubului in care stau. Teribil. am desfacut sa verific/compar continuitate cu, cel nou care il am de ani si ani. E destul de greu de ajuns la pinii din conectorul senzorului dar nu imposibil; eu am masurat 0,6 ohmi ceea ce este foarte putin. Iti trebuie un aparat de masura bun, care sa anuleze rezistenta probelor pentru a masura valori atat de mici. Sa fiu in locul tau si al altora nu as baga alte sarme mai groase in conectorul de pe masina pentru ca risti sa largesti clama metalica elastica din conector si o sa trebuiasca sa schimbi conectorul de pe masina, si NU vrei asta crede-ma. Mai bine cu firele unui senzor cu conector bagat acolo pentru a reseta, metoda haiduceasca.. Abia ieri m-am induplecat (avand mai mult timp..) sa il deconectez din cutia lui si cand am tras de fir fooarte putin, am observat ca de fapt firele erau rupte... la jumatatea distantei spre senzor!!! Bine-nteles ca aveam (si am o eroare urata; revin cu detalii pe topicul deschis..) o eroare de DSC de vreo 3 luni.. in bord. Asadar verifica sa nu ai fire intrerupte daca nu inclini sa schimbi senzorul. (Nu incurajez pe nimeni sa faca ce fac eu cand e vorba de frane.)-1 points
-
In topicul asta am vazut unul care spune ca distributia la o masina este cel mai important lucru. Doamne fereste. N47 este net superior M47, o spun din ce am testat si ce detin, nu stau acum sa intru in detalii. Pana si designul exterior, navigatia si multe altele au fost imbunatatite, nu numai motorul. Si cine a spus ca distributia la M47 nu necesita schimbare? E si aia la fel de slaba doar ca te costa mai putin sa o schimbi pt ca este mai accesibila. Daca voi aveti M47 atunci este normal sa le laudati dar eu personal nu dau 2 bani pe motorul ala. Parerea mea. Pentru cel ce a deschis topicul: ia-ti un BMW E90 cod motor N47D20C, gasesti si la 7 mii cu distributia schimbata daca stai sa cauti-1 points
-
Ia-ti F10 si pune pe el un M47 daca iubesti motorul ala asa mult Sunteti depasiti de vremuri astia care fugiti de N47 , v-ar sta bine intr-un 3ar cu 700k km-1 points
-
Discutia o sa fie rezolvata in curand de autoritati. Cand n-o sa mai fie voie sa intri in oras cu Euro 4, sau o sa platesti o taxa din ce in ce mai mare pentru asta, M47 o sa dispara incet-incet din peisaj. Cine sta la tara probabil o sa mai mearga cativa ani cu el, dar in orasele mari lumea o sa treaca la euro5/6. Pe de alta parte, asa e. Modelele mai noi sunt facute cu din ce in ce mai multe chestii care sunt perisabile. Galeria de admisie trebuie schimbata la 100k, chiar si articulatiile trebuie macar verificate la 150k. Cata lume face asta? Foarte putini, pentru ca intretinerea unei masini vechi devine din ce in ce mai scumpa. Ideea e sa impingi omul sa schimbe masina in cativa ani, nu s-o dea mostenire copiilor. Si in vest merge modelul asta foarte bine..-1 points
-
Nu e mai simplu sa faci o cautare pe goagle translate, adica tradu, si in limba in care iti iese mergi la primul service care crezi ca arata ca se ocupa cu AC-ul la masina, iar aia or sa iti spuna sigur ce are? AC-ul la masina prin "afara" este cam multi-marca.. dar sigir vor sti sa diagnostice ce are. La prima idee fie compresorul a (de)cedat fie instalatia nu mai are freon din anume motive, sau nu mai are suficient freon, ceea ce e tot aia. Eu, sa fiu tu nu as mai porni AC-ul masinii ci doar ventilatie la temperatura cea mai mica, geamuri intre-deschise.. bla_bla_bla. Daca instalatia nu mai are freon compresorul poti sa fii sigur ca se strica repede-repede. In general ar trebui sa aiba si ceva pritectie.. dar cel mai sanatos primul sfat! Iar asta e toate ideea plecand de la presupunerea cea mai rea.-1 points
-
Piesa cu tepi este un regulator electronic de turatie a ventilatorului din bord. I se spune popular piesa cu tepi pentru ca radiatorul acestui modul electronic are niste tepi din aluminiu lungi.. prin care trece aerul ambiental si asa se raceste "partea finala" care "munceste" cel mai mult la mentinerea vitezei stabilite din bordul panoului AC. Acesta are niste tiristori.., sau naiba stie ce, care se pot incinge (adica de fapt fierbinti sunt mai tot timpul..) si crapa si implicit crapa modulul adica nu mai porneste decat foarte putin pana isi da duhul. Daca aveai curiozitatea sa demontezi ventilatorul vechi sigur vedeai modul, da si la E90 exista asa ceva.. dar la E46 cadeau ca mustele.. La E90 mai rar.. O alta "inginerie" .."infailibila".. tipica bmw.. La alte marci nu am auzit sa pice ventilatorul din bord decat dupa foarte mult timp.. de viata. Si sa ramai fara ventilator in vacanta intr-o tara straina, hmm, nu e ieftin deloc, asta daca il gasesti sa il schimbi; vacanta in masina ti-e cam ruinata.. (mai bine fara AC..). Ventilatorul de bord mi se pare ca nu intra la nici o asigurare europeana.. cititi bine randurile mici.-1 points
-
Probabil ca e cui.. Si nu e normal sa se vada nimic metal, cine zice asa ceva, ca e normal in cauciuc?? Poate e ceva agatat in crevasele cauciucurilor, dar nimic mai mult. Sa nu fii surprins daca unii (multi) refuza sa repare pana de cauciuc in umar sau foarte aproape de lateralele cauciucului, prin afara tarii.. Sunt patit eu. E bine sa gasesti pe cineva care stie ce face cand repara cauciucuri. Eu de atunci merg la acel cineva si numai el isi merita banii. Papa-lapte care buchisesc regulamente si PROFITA, CA SA IA BANII PE UN CAUCIUC NOU (cand el era deja aproape nou.. al meu.. imi vine sa ii injur ca imi pierd timpul cu ei..) nu isi au locul in telefonul meu. A, desigur pentru siguranta, as fi de acord sa mute cauciucul pe spate, daca e pe fata asa pana.. dar sa vrei bani pe cauciuc nou.. hmm Zici ca au scos cauciucul. Si o poza nu ai sa vedem si noi? Se vedea de afara dar si din interior? Cauciucul e Run-Flat? O fi la imbinarea partii tari cu, cea din cauciuc. Defect de fabricatie? Prea multe presupuneri..-1 points
-
A, am mers cu un cui in cauciuc, nu exagerez, un an si mai bine. Era lustruit la exterior(!) iar in interior pentru ca ruginise incepuse sa scape aerul. E drept ca roata se desumfla la cam 1 saptamana jumate.. usor pana pe la 2 bari. Si sunt genul care tine cauciucurile umflate, verificare cam la saptamana.. dar in "gume" nu ma uit. Daca tot nu te lasa sa te uiti spune-le sa faca o poza pe/la constatare si sa iti arate (si sa puna totul pe email) daca sunt asa grijulii cu, clientii..-1 points
-
Adica la punctul 2 nu are nevoie de specialist? Crezi ca se pricepe sa caute intr-o tara straina un ventilator de bord? Daca nu a demontat inainte, pana descopera cat de usor iese si ce scule are nevoie trec 2 zile din vacanta.. Eu pot paria ca e AC-ul defect. Ventilatorul porneste cand da drumul la circularea aerului si atunci ii baga doar aer cald. Sau daca e frig/racoare (si temperatura pe display e data la minim) afara ii baga aerul de afara.. daca nu se opreste nimic in momentul de fata atunci ventilatorul nu are nimic. AC-ul merge sau nu prea merge, dupa cand zice el doar cand apasa pe butonul care porneste (ar trebui sa porneasca) doar aerul conditionat/compresorul..-1 points
-
Nu incurc omul. Tocmai ca de fiecare data ma stardui sa explic cat mai simplu un lucru complicat. Te asigur ca, cei mai multi nu isi bat capul sa inteleaga mai intai cum functioneaza sistemul.. si de aceea tot incerc sa frazez cu virgule, poate se intelege. Iar tu, nu te face ca nu intelegi - am spus CLAR, crezi ca nu are nevoie de specialist sa gaseasca si sa inlocuieasca, (ca doar nu l-o cumpara de afara sa il inlocuiesca el in tara..)fie si numai ventilatorul?-1 points
-
Eu zic sa mergi la cineva care se pricepe, electrician auto. Apoi, daca dupa ce se opreste muzica, pui contactul nu porneste din nou la dorinta ta? Atunci nu iti mai trebuie sa faci alte lucruri nefiresti. Un sfat; daca vrei sa asculti muzica mult timp la masina cu motorul oprit, s-ar putea sa ai probleme cu pornirea motorului.-1 points
-
Sa stai linistit si sa cauti o alta masina in banii astia. De cumparat, e90 mai gasesti doar epave.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00