Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/21 in all areas

  1. @adi v - daca te referi si la mine, nu sunt genul care sa imi las masina in service, prefer sa mi-o stric eu pe gratis decat altii pe banii mei. Eu macar mi-o stric mai profund ! Mi-ar fi usor sa ma duc la service, sa le dau cheile si sa zic - baieti, verificati injectoarele, am un sentiment nasol cand ma gandesc la ele - si dupa 2 zile sa fiu silit sa ascult zambind o groaza de prostii in timp ce scot din buzunar 2000 lei ...si masina "tot asa" sau mai prost ! Am urmarit clipul asta (cat si altele) ...si la final am zis - ok, frumos, elegant, sunt capabil de asta ...doar ca in clip baiatu' sare peste o etapa - demontarea galeriei admisie. Si nu ca ar fi imperios necesar pt ca injectoarele sunt langa galerie doar ca ai nevoie sa demontezi total si din ambele parti tevile tur injectoare. Ala nu-i lucru sa le indoi si sa le fortezi intr-o parte pt a putea scoate injectorul. In plus, pe toata perioada lucrarii ma vor incurca la orice operatiune ...nu stiu, presupun, cred. Am mai citit pe forum indicatia "muta injectorul gasit cu probleme in loc la altul si vezi" ... Pai ala nu stie ce vorbeste ! Nu isi da seama de cata manopera e vorba pt o astfel de mutare. Nu e ca la benzinar cand in 5min ai mutat locul la 2 bujii. Sa le verific ? Cum, test cantitate retur ? Nu stau eu cu furtunase si recipiente pe sub capota sa vad cat vomita pe retur. Ok, sa zicem ca stau, si ce vad ? De ex doua dau mai mult. Sau celalalte doua prea putin ? Sa le curat ? Da, asta pot ca si in clip dar am nevoie de o diagnoza intai. Stiu, diagnoza nu iti arata exact si precis ca pe un banc verificare injectoare dar macar iti faci o idee despre ce e vorba. In principiu am inteles de pe forum ca valorile injectoare cu "+" reprezinta de fapt prea putina motorina injectata, adica sub parametrii, adica posibil ceva duza infundata - ok, hai sa zic ca asta rezolv cu o demontare bucati si o curatare cu ultrasunete (am la serviciu acces la un astfel de aparat) ...dar daca injecteaza prea mult ? Va trebui sa le trimit la un atelier specializat in tara, ok, cate ? Toate ? Daca toate, cam ustura. Atunci doar cele cu probleme ? Cum aflu cand citesc pe aici ca uneori un injector invecinat ajuta prin compensare pe altul mai debil ? Studiez, nu ma pricep (inca) la injectoare diesel dar nu ma las Recalibrare ? - asta te povestesti cu Bimer, eu ma preocup mai tare daca chiar trebuie sa demontez iar galeria admisie. Am dat-o jos in ultimele 6 luni de 6 ori si chiar nu mai am chef. Nu e greu dar deja a devenit plictisitor si enervant. Totusi sa o iau incetisor - fac o diagnoza, revin cu valorile si mai vedem. Intre timp am gasit o metoda sa scap de oscilatii/intreruperi/sughituri pe rece - nu mai stau in masina ! Pornesc motorul, ies din masina, aprind o tigara si admir cum "se crapa de ziua" si cand revin la monopost, motorul toarce liniar, acul turometru sta lemn, pot pleca fara ganduri la injectoare.
    2 points
  2. ornamentele de pe usi le-am terminat,dar inca mai am de munca
    2 points
  3. Pai chiar atat e range-ul. A mers frate-miu pana la Tulcea, plinul facut din Bucuresti, autostrada blana pana la km105 unde e iesirea spre Slobozia, apoi blana pana la Tulcea prin dealurile alea, iar la intoarcere la fel, de a trebuit sa puna benzina la Harsova. 70 de litri pt 400km. X5 40i. Probabil daca mergea frumos cu ea, facea cei 600km pana la tulcea si inapoi cu un plin de aproape 80 de litri. Nu vad cum X5M ar lua decat ocazional sub 25% in bucuresti, cum ocazional ar lua peste 30%. Iar probabil la mers pe cruise pe autostrada la 160 ia 15%
    1 point
  4. De ce n-as intreba? Nu tot bani mananca? Cu ce ma ajuta daca ar avea un range de 400km. Asa mai bine iau tesla
    1 point
  5. Ne bucuram inca de soare si vreme frumoasa insa in curand va veni si vremea hibernarii de peste iarna asa ca un schimb de ulei si filtre e bine venit. Filtrul de polen fabricat in RO ...
    1 point
  6. De curiozitate, de ce ai optat pentru revopsire integrala? Chiar arata foarte bine si inainte de revopsire. Nasol cu parbrizul, nu l-ai tras la raspundere pe cel care tundea iarba? Eu am pe E46 parbrizul original, are 20 de ani, cred ca as muri de ciuda daca mi s-ar sparge. ) Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  7. Ne pregatim de sezonul cald, mai intai cu un ITP la zi. Se fac vreo 4 luni de cand nu am mai scos masina si aveam impresia ca am cauciucurile "patrate". Cred ca de la stat s-au deformat nitel insa dupa niscai km parcursi se pare ca si-au revenit, ce-i drept ca trebuie sa refac si presiunea in roti.
    1 point
  8. Ai cerut special sa aprinda toate luminile ca sa iasa bine in poza sau asa stau toata ziua?
    -1 points
  9. Acum am inteles. Topicul asta a fost facut despre altii; ..cine sa ne invete si pe noi be-emv-istii tainele semnalizarii!? Cum au zis si altii, mai bine o masina puternica decat o semnalizare si incadrare corespunzatoare, adica la timpul oportun (..ce o insemna asta?)/potrivit. Va rog, nu dati cu pietre, e doar o autocritica a tagmei din care si eu fac parte. Pa, ca ma grabesc sa mai sar/trec, sper nevatamat de inca un giratoriu in viata.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.