@adi v - daca te referi si la mine, nu sunt genul care sa imi las masina in service, prefer sa mi-o stric eu pe gratis decat altii pe banii mei. Eu macar mi-o stric mai profund ! Mi-ar fi usor sa ma duc la service, sa le dau cheile si sa zic - baieti, verificati injectoarele, am un sentiment nasol cand ma gandesc la ele - si dupa 2 zile sa fiu silit sa ascult zambind o groaza de prostii in timp ce scot din buzunar 2000 lei ...si masina "tot asa" sau mai prost ! Am urmarit clipul asta (cat si altele)
...si la final am zis - ok, frumos, elegant, sunt capabil de asta ...doar ca in clip baiatu' sare peste o etapa - demontarea galeriei admisie. Si nu ca ar fi imperios necesar pt ca injectoarele sunt langa galerie doar ca ai nevoie sa demontezi total si din ambele parti tevile tur injectoare. Ala nu-i lucru sa le indoi si sa le fortezi intr-o parte pt a putea scoate injectorul. In plus, pe toata perioada lucrarii ma vor incurca la orice operatiune ...nu stiu, presupun, cred. Am mai citit pe forum indicatia "muta injectorul gasit cu probleme in loc la altul si vezi" ... Pai ala nu stie ce vorbeste ! Nu isi da seama de cata manopera e vorba pt o astfel de mutare. Nu e ca la benzinar cand in 5min ai mutat locul la 2 bujii. Sa le verific ? Cum, test cantitate retur ? Nu stau eu cu furtunase si recipiente pe sub capota sa vad cat vomita pe retur. Ok, sa zicem ca stau, si ce vad ? De ex doua dau mai mult. Sau celalalte doua prea putin ? Sa le curat ? Da, asta pot ca si in clip dar am nevoie de o diagnoza intai. Stiu, diagnoza nu iti arata exact si precis ca pe un banc verificare injectoare dar macar iti faci o idee despre ce e vorba. In principiu am inteles de pe forum ca valorile injectoare cu "+" reprezinta de fapt prea putina motorina injectata, adica sub parametrii, adica posibil ceva duza infundata - ok, hai sa zic ca asta rezolv cu o demontare bucati si o curatare cu ultrasunete (am la serviciu acces la un astfel de aparat) ...dar daca injecteaza prea mult ? Va trebui sa le trimit la un atelier specializat in tara, ok, cate ? Toate ? Daca toate, cam ustura. Atunci doar cele cu probleme ? Cum aflu cand citesc pe aici ca uneori un injector invecinat ajuta prin compensare pe altul mai debil ? Studiez, nu ma pricep (inca) la injectoare diesel dar nu ma las Recalibrare ? - asta te povestesti cu Bimer, eu ma preocup mai tare daca chiar trebuie sa demontez iar galeria admisie. Am dat-o jos in ultimele 6 luni de 6 ori si chiar nu mai am chef. Nu e greu dar deja a devenit plictisitor si enervant. Totusi sa o iau incetisor - fac o diagnoza, revin cu valorile si mai vedem. Intre timp am gasit o metoda sa scap de oscilatii/intreruperi/sughituri pe rece - nu mai stau in masina ! Pornesc motorul, ies din masina, aprind o tigara si admir cum "se crapa de ziua" si cand revin la monopost, motorul toarce liniar, acul turometru sta lemn, pot pleca fara ganduri la injectoare.