Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/13/21 in all areas

  1. in situatia data de tine: ... sunt si eu la randu-mi, sofer de tir!
    2 points
  2. aici de la min 9:31 omul explica pe intelesul tuturor ca giratoriul e o intersectie si ... schimbarea directie de mers, nicidecum schimbarea benzilor!
    2 points
  3. Si asa, ĂŽnsĂŁ daca este un N47 cu distribuție neschimbata sau mĂŁcar sa știi sigur daca a fost sau nu umblat, eu as schimba o clar indiferent ca se aude sau nu. Sunt destule cazuri când s a rupt fĂŁrĂŁ sa se audĂŁ.. iar de N47 știm ce istorie are cu distribuția.
    1 point
  4. Salut colegii, Incerc si aici - daca stie cineva service care are Cale (presa) in Bucuresti ptr. schimb simeringuri de supape fara demontare chiloasa la motorul N13, N14? E motorul cunoscut si sub numele de Prince.
    1 point
  5. Si ce faci cand intri de pe un drum cu 2 benzi intr-un sens giratoriu cu 3 iesiri: dreapta (pentru care exista si bretea, deci nu intra nimeni in giratoriu ca sa faca dreapta, asa ca fapt divers), inainte si intors, si tu vrei sa mergi inainte? De pe ce banda intri si pe ce "marcaj de ghidare" circuli pana sa iesi prin iesirea spre inainte? Si daca intra doi in sensul giratoriu in acelasi timp, si vor ambii sa mearga inainte, ce fac, au ambii prioritate si se busesc regulamentar? Sau are cel de pe stanga ca dupa ceasul lui a intrat cu o sutime de secunda mai intainte in sens giratoriu?
    1 point
  6. Nu este vorba de prioritate de dreapta, ci doar de faptul ca trebuie sa iesi prin dreapta, si daca o faci de pe alta banda dacat cea dreapta, trebuie sa acorzi prioritate la schimbare benzii, ceea ce multi nu-si dau seama ca fac cand ies din giratoriu de pe alta banda decat dreapta.
    1 point
  7. Ce ai baut si cat ? ))))) Eu cred ca mai postezi si de fun
    1 point
  8. Bmw la electrice...cel putin la felul cum arata masinile, nu mi-as lua niciodata. Imi plac mult Audi Etron GT si Q4. De cand a aparut Etron GT, am inceput sa fiu inzecit mai atent la electrice.
    1 point
  9. Exact , daca masina are probleme la roti si nu mai e perfecta e gata cu ea . Daca atatea probleme au fost si revopsiri si incidente masina e gata . Daca impactul a lovit in lonjeron si rotile nu mai sunt aliniate de sus eu o sa am probleme mai ales pe zapada si gheata daca masina nu mai are toate rotile la aceleasi nivel . Daca a avut prea multe lovituri , atunci pentru mine nu mai e sigura masina .
    -1 points
  10. Eu ma gandesc ca daca 320xd merge asa cum l-am simtit pe asta , imi dau seama ca 330-340 i sau d e wow . Sunt ferm convins ca motorizarile alea sunt wow . Nu vreau sa imi iau hate , vad ca se practica minusurile in postari , oricum nu imi pasa de ele si la toti dau plus , in belgia limita de alcool e 0,50 fata de romania 0,05 , mereu cand ies la restaurant si mananc beau 1-2 pahare de vin si apoi conduc inapoi acasa , toata lumea face la fel aici .Mi-a fost si greu in romania cat am fost sa ma abtin total . Chestia e ca sunt perfectionist si nu vreau sa am o masina care nu e ok technic . Maine sau vineri o las o saptamana la bmw , le-am trimist mail deja , le-am zis sa imi faca oferta de cauciucuri , dosarul de casco e inca e tot deschis , cu putin noroc platesc doar cauciucurile si franciza de 250 euro . Totusi ma gandesc si cred ca poate masina nu e norocoasa si atunci trebuie sa o dau .Stiu ca poate pare ireal , dar sunt superstitios si ma gandesc ca deja prea multe s-au intamplat si poate nu e cu noroc , eu niciodata nu am avut atatea probleme cu o masina pana la asta . Oricum daca e sa dau masina inapoi , inainte o repar total in reprezentanta si ii schimb cauciucurile ... cauciurile astea sunt de noi cu masina , au 3 ani si 58000 km , in iulie si august am facut 10 000 km cu masina si in perioada asta s-au uzat cel mai tare , vizibile optic .
    -1 points
  11. AAC, tu trebuia sa iti faci casco. Nu merge masina atat de noua fara casco. Platesti anual o suma si stai linistit. Iti scoteai toti banii cheltuiti pana acum. Eu am stat 5 saptamani pe dreapta cu G30-ul, in parcarea pazita de la serviciu si nu m-am atins de masina de cand a expirat leasingul si pana s-a facut transferul ca apoi sa se faca casco.
    -1 points
  12. Cum sa nu (poti sa) schimbi banda in sens giratoriu.. Daca SEMNALIZEZI poti sa o schimbi. Tu nu ai vazut/trecut prin sensuri giratorii si cu semafoare.. ) Si sa nu stii pe unde sa iesi. Mai bine lasi masina si pleci.. dar ti-o aduce politia cu amenda. Dar marcajele de ghidare poti sa le schimbi, calci? Alea-s altceva? (Noaptea mintii..)
    -1 points
  13. Pe pacaliciu ala postaci de yt l-am corectat demult! Nu s-a grabit sa ma corecteze la randul sau daca era de corectat ce i-am zis. Nu zic ca nu stie ce spune, dar cand o faci pe desteptu' merita cautate greselile. Unvicont, decat sa ma corectezi pe mine, ca probabil merit d.p.t.d.v, mai bine ne-ai explica CUM procedezi tu in giratoriu. Eu, am scris FOARTE clar acu' ceva timp cum procedez in giratoriu. Caut si repostez... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105017-reguli-in-sensul-giratoriu/page__view__findpost__p__2332841 Simpaticilor, exista topic dedicat: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105017-reguli-in-sensul-giratoriu/page__hl__sens+giratoriu
    -1 points
  14. Acum am inteles. Topicul asta a fost facut despre altii; ..cine sa ne invete si pe noi be-emv-istii tainele semnalizarii!? Cum au zis si altii, mai bine o masina puternica decat o semnalizare si incadrare corespunzatoare, adica la timpul oportun (..ce o insemna asta?)/potrivit. Va rog, nu dati cu pietre, e doar o autocritica a tagmei din care si eu fac parte. Pa, ca ma grabesc sa mai sar/trec, sper nevatamat de inca un giratoriu in viata.
    -1 points
  15. Am eu 6600 de ron, la valore asigurata de aprox. 50k euro, la Generali. La f30, ultimul Casco, din 2020-2021, 1250 de euro, valoare asigurata 26500, la Groupama, fara fransiza
    -1 points
  16. Eu, n-am nici o treaba cu felul cum conduceti cei care va incapatanati sa nu ma credeti. Scriu aici din experienta personala si a altora.. Altora, adica a unui coleg de lucru care intr-o dimineata a patit-o lovind masina unei madame.. situatie in care amandoi fiind/trecand printr-un giratoriu mic de doua benzi/marcaje.. pentru simplu fapt ca "madama" a intra prima in giratoriu, adica era in fata colegului meu care intentiona sa se deplaseze inainte, fiind pe banda 2 inainte de giratoriu, madama vrand sa vireze stanga (iesirea din stanga), dar fiind pe prima banda l-a acrosat pe colegul meu. (In situatie similara daca trec fiind atent desigur, pun CLAXONUL pe tine de iti sare inima, ca data viitoare sa nu mai risti ignorand.. pentru ca de fapt erai incadrat gresit) Asadar, morala ar fi, daca e pe dreapta careva si intra in giratoriu in fata ta lasa-l sa isi faca manevra in giratoriu. Sunt de parere ca regulile de circulatie sunt menite a ajuta, dar nu acopera absolut orice situatie; si probabil de aceea se produc ANUMITE accidente. Fiecare procedeaza cum crede de cuviinta. Aceiasi regula se aplica cu atat mai mult daca in giratoriu este deja un TIR sau vehicol lung; trebuie lasat sa isi execute manevra chiar daca APARENT s-a incadrat gresit. Sa nu fiti surprinsi ca politia va da dreptate celor "incadrati" gresit. De la un om cu peste 10 ani experienta in sofat, intern si international. Si, pana si in acel accident acum 10 ani am fost lovit in spate pe autostrada.
    -2 points
  17. Politistul ala e un idiot si jumatate. Nu s-a (te-ai) incadrat din timp pe directia pe care vroia sa o ia/iei..? Trebuie sa mai faci o data giratoriu si sa iesi DIN TIMP pe banda (partea care iti permite) pe care ar trebui, sau cum ar veni.. era deja inscris cel cu masina alba. Cum te incadrezi? Semnalizezi din timp, indicandu-le celor care sunt in spatele tau in giratoriu ca urmeaza sa iesi. Sincer, nu conteaza atat de mult ca, cel cu alb iti taia calea, cand tu de fapt IESI IN ULTIMUL MOMENT DIN GIRATORIU. Adica o cauti cu lumanarea; conducere preventiva, ciu_ciu. Cine e mai vinovat si mai impudent!? Ce mare branza de situatie.. ..nu ai apucat sa iesi de pe autostrada la timp? Dute pana la urmatoarea iesire si intoarce-te pe partea cealalta si apoi iesi pe acolo. Nu e sfarsitul lumii ca ai uitat.. decat sa fii calare si sa produci accidente.. Unele giratorii ca si alte situatii sunt pur si simplu gandite prost. Si ca atare cauzatoare de accidente frecvente. (In situatia de mai sus explicata, colegul meu a recunoscut ca avea viteza mult mai mare ca madama, si ca nu s-a asteptat ca ea sa faca manevra; deci un fel de conducere nepreventiva..)
    -2 points
  18. Una e sa explici ca la prosti, si alta e sa stii CUM sa TRATEZI SITUATII DIN CONDUCERE PE DRUM PUBLIC, fara sa se intample accident in care sa te alegi cu masina sifonata! Sa traiesti cu obsesia ca se numesc marcaje sau sunt benzi in giratoriu in care tocmai ai avut accident, nu stiu daca te ajuta cu, ceva.. dar asta e, fiecare dupa experienta si percepere e situatiilor, intentiilor si deslusire a marcajelor, indicatoarelor.. bla bla bla (..deci un TIR care intra pe dreapta in giratoriu_pardon-intersectie si vireaza stanga trebuie sa se opreasca sa te lase ca tu te-ai incadrat corespunzator pentru directia inainte nu-i asa!? ) )
    -2 points
  19. Ei bine, nici nu stii cat de mult esti in greseala. Mare grija sa ai daca nu crezi, pot sa iti mai zic.. Va rog, nu il credeti pe unvicont.. E scris si in codul rutier. Cautati daca nu ma credeti. Eu nu am timp de asa ceva acum.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.