Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/21 in all areas

  1. Pai sa verifice la reprezentanta daca are vreo scurgere la motor desi e ft putin probabil la asa putini km. O revizie din partea casei puteau sa dea si ei la livrare....
    1 point
  2. Scaunele confort erau superioare celor sport. De ce le-ai schimbat?
    1 point
  3. Update: Cutia era praf mai pe scurt, s-a rezolvat pe garantie in Germania de la dealer-ul de unde am luato, s-a inlocuit cu una una. Si ei erau foarte mirati pentru ca nu au mai intalnit un asemenea caz.
    1 point
  4. Hmmm...nu sunt inca hotarat daca sa-l vand separat 325-ul, dar ma mai gandesc in perioada urmatoare. Cum am scris in postarea initiala, inca platesc polita casco pt. el si nu are 120.000 de km, ci de fapt aproape 116.000km. Reali 100% verificabili in reprezentanta. Stiu ca ai avut si tu 325ti e46, daca esti curios pt. un alt model 325i, poate putem conversa si in privat. Mi-ar placea ca masina sa ajunga la un pasionat. As da-o la un pret avantajos daca ma hotarasc, dar inca nu sunt nici eu hotarat. Am mai avut pe cineva interesat sa o cumpere in primavera, chiar o persoana cunoscuta.Dar pt. ca nu vroiam deloc sa o vand la acea data, inca o mai am.
    1 point
  5. Din fericire target-ul a fost atins, chiar cu un bonus de faruri, si colajul reactualizat. Ma gandesc acum la un tratament ceramic si, dupa hibernare, la schmbul uleiului in cutia de viteze. Oare sa ma gandesc si la cel din diferential?
    1 point
  6. Midas ar invata chineza in 3 zile.
    1 point
  7. Multumesc tuturor de pareri, doomsnoopy, m-a ajutat enorm ce ai spus legat de cat de ok e masina ca daily driver. Mai ramane sa aleg doar M3 sau M4. Ai probleme sa intri cu ea in parcari subterane? De ex, cu GTI-ul, ating in parcarea subterana de la Mall Vitan, in cea de la Universitate, la AFI in anumite situatii, Baneasa etc. PS: Nu cred ca e fair sa ne luam de el ca nu scrie bine in romana, gramatica lb romane e destul de complicat de invatat. Si Midas, vezi ca "..." nu se folosesc chiar oricum, asta ca sa iti arat ca nimeni nu e fara greseala
    1 point
  8. @Win60 daca chiar vrei sa stii ,eram curios ce la determinat sa ramana tot la M4. Ceea ce mi-a si explicat.
    1 point
  9. incerc sa explic , masina mea este 2016 martie configurata de mine , fara competiton packet ca inca nu era disponibil am facut pana acum 42500 de km dinc care cam 20-25 afara tari , masina ma costat plus minus 61000 euro cu discountu diplomatic , masina am pus acum la vanzare pe autovit la 61 realistic cred ca obtin undeva la 56-57-58 de mii masina nou ma costa 66 -67 poate 70 daca pun si individual color , si pentru mine merita sa am iara masina cu 0km cu facelift cu competiton . dec pentru cca 45 de mii de km pierd numai 10mii de euro ce mi sa pare la un m4 foarte ok. si acum ca daily driver : cinsum de la zero pana acum 14,4 , revizii la 2500 si dupa aia fiecare 10-12 mii in nic un caz la 30cum vrea bmw , fara acidente knock knock , casco pe an 1400 euro mi sa pare , rca 200 euro, caucicuri scimbate ala din spate la 30de mii pret cca 300 euro preti numai tin minte placute scimbate fata la 37000 km preti cca 450 euro , caucicuri de iarna michelin noi dot 2016 preti cca 1200 euro am cam 5000 cu iele . Pana acum singura problema bujie scimbata pe garantie rest fara probleme nic cutie nimic,,,dar cu masina nam mers tare nico data primele 15-20 de minute pana nu sa incalzit motoru. confort e super ok mult mai bun decat pe 135i sa comporta foarte ok masina si iarna, am avut posibilitate sa conduc si 435i si e diferenta foarte mare 435 mi sa pare moale subvireaza mai mult nu zic ca e rea dar confort e la fel numai cum am zis toatea masina sa misca nu e asa stabila. rest ce sa zic atentie la costuri la m e cam 30-40% mai scump servis
    1 point
  10. Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.
    1 point
  11. Omul e foarte multumit de M4 ca daily driver, drept urmare si-a comandat si urmatorul M4 facelift, daca nu era multumit isi lua altceva, ca bani are, ce sa detalieze?
    -1 points
  12. Foarte putin casco...atat platesc eu un amarat de E60..)
    -1 points
  13. E o minunatie de masina din ce se vede pe internet...totusi nu cred ca se compara cu un M de la Bmw...insa masina e OZN.
    -1 points
  14. Nu cred ca e greu daca iti imaginezi ca daca iei versiunea sport de la bmw o sa platesti mai mult decat fata de versiunile standard, seria 3.. seria 5.. Bun venit pe forum. Sunt convins ca daca folosesti butonul de cautare de pe forum afli citind cam ce costuri sunt l a seria 3; MAI MICI costuri de intretinere, piese chiar si manopera, decat seria 5. Adica nemtii nu-s prosti la pus/facut preturi in functie de CLASA din care fac parte masinile lor. Asta e parerea mea si.nu cred ca ma insel. Cum ai intretinut 530i 8 ani de zile? Ai facut personal reviziile?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.