Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/21 in all areas

  1. Din toata povestea asta, eu cred ca omul si-a luat masina ca sa se dea cu ea pe circuit, si dupa ce a facut asta cativa ani a dat-o. Asta ar explica si uleiul gros, schimbat la putini km, si uleiul schimbat la foarte putini km la cutie. Chestia cu nevasta a fost in opinia mea o vrajeala de marketing. Uleiul ala se punea intr-adevar la motoarele M de generatie mai veche. Dar astea de generatie noua sunt facute sa mearga cu ulei subtire, sunt zero motive sa pui 10w60 in ele. Edit: Despre preturile la ulei, baietii astia vad ca au cu 45 de lei https://www.exclusivoem.ro/consumabile/ulei
    1 point
  2. Asta e doar un exemplu. Trebuie sa te uiti cu vinul masinii. Piesa 6. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN31-EUR-05-2008-E90N-BMW-320d&diagId=64_1607 Eu am zis de 100 de ori. Masina mea are si ea pomp auxiliara de cand o am dar NU am reparat-o tot de cans o am. Si nu am avut niciodata in 10 ani problema cu incalzirea in masina pe vreme rece, altfel probabil o reparam.. Dar poate a mea e "altfel".. Repara pompa, ajuta probabil la incalzire un pic mai repede. Sau repara si schimba-o sa o stii schimbata.. Nu te lua dupa mine dar verifica si ce unde sunt valvele alea ca-s mai importante.. A si schimba antigelul dupa 2-3 ani.
    1 point
  3. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UG31-EUR-01-2004-E87-BMW-118d&diagId=64_1446 piesa 3. asa arata : https://www.google.ro/search?source=univ&tbm=isch&q=64118369806&hl=ro&fir=BpFkIolcw8opJM%252C-NQsra-Jzva0BM%252C_%253BXJLawzXT6sZYRM%252C1PmJC95bIaSjDM%252C_%253Bbqm0E8i4Sfta-M%252CcqalFZ92kxza2M%252C_%253B0JdPzcedWEMBhM%252CyQIXq-sKcuxGTM%252C_%253BXvXxB2bl1zQfIM%252Cs9tJJRb8wPst-M%252C_%253BiWoDYfV3PwdBeM%252C55tEoS0P_mhxXM%252C_%253B4e_rWfFAd5-NaM%252C-NQsra-Jzva0BM%252C_%253B9EXiY31RRGIuFM%252CG8Xgpnl3iWEKdM%252C_%253Bz7ttplHKwb8zaM%252C-NQsra-Jzva0BM%252C_%253Bttsph4d6QLFZlM%252ChO0UjI6N4Sn-xM%252C_&usg=AI4_-kRU434gxSTcViJvcLFdYmg8XZPs_Q&sa=X&ved=2ahUKEwjGyabl67fzAhWHhv0HHeeyBK4QjJkEegQICRAC&biw=1280&bih=909&dpr=1 (in dreapta motorului)
    1 point
  4. Astepti o solutie de la mine NCU!? Nu am solutie de data asta; am o recomandare; schimba masina sau altfel o sa tot bagi bani in ea. Hei, ceilalti, pe loc repaus; asta nu e topic despre mine, sper; e despre problema lui. Spor la presupus; o sa citesc cu incantare raspunsurile.
    1 point
  5. Am cumparat si montat capace de oglinzi "M4 style". Initial mi s-au parut too much dar intre timp au inceput sa-mi placa. Au venit si cauciucurile Falken Azenis si se simt foarte ok atat pe uscat cat si pe umed/ploaie.
    1 point
  6. Nissan Patrol e la alta clasa... nu e la clasa de X5 sau Range Rover. Am facut un test drive cu un GLE model nou (vechiul M, dupa ML, dupa rebotezat de ei GLE) si am zis pas... desi la exterior imi placea cum arata. Am avut in gand si un Range Rover Sport dar m-am lasat pagubas vazand cati se plang ca mai mult stau cu loaner car-uri decat cu masina lor care e mai mult in service cu diverse probleme. Am mai facut un test drive si cu un Q8 care era concurentul lui X6 de il aveam eu si am zis pas, nu imi place nici asta. In afana de asta am avut cateva zile un loaner dat de un dealer de aici, un X5, cred ca am mentionat asta pe aici cand lasasem masina la service pentru o banala revizie prelungita de ei ca sa pot sta cateva zile cu X5-ul lor. Acum vreo cateva luni mi-am si foliat masina, mai pun cateva poze cu ea. Mai am si altele facute mai pe seara, in care masina se vede in alta nuanta de culoare.
    1 point
  7. Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.
    1 point
  8. Sambata am ajuns sa imi iau masina, ieri am revenit acasa dupa un drum de vreo 200 de mile (320 km) asa ca am si ceva impresii legate de cum se comporta masina. Puterea motorului- Nu stiu ce o ajuta atat de mult, noul motor are 335 PS comparativ cu 300 PS cat avea cel vechi (pe care il aveam pe X6-le 35i), dar se simte o sesizabila diferenta. Rapoartele cutiei au fost regandite, masina trage mult mai usor, merg cu 70 de mile la ora la aceeasi senzatie pe care o aveam la vreo 55 cu vechea masina. La dus am condus cu maxim 120 mph (193 km/h, de... e greu cu sotia langa tine sa mergi ca nebunul ca te trezesti ca iti rupe manerul usii de la cat se tine si trage de el), la intoarcere am ajuns pana la vreo 110-115 dar masina asta are zvac in ea de nu se poate. Nu mai urla parca nici atat de tare ca vechea masina, pare ca ii place mai mult viteza. In felul asta nici nu mai primesc privirile dinspre scaunul din dreapta care spun las-o mai incet ca rup manerul usii aici, deci e un lucru bun. Observam acest lucru si in dimineata asta spre munca, mergeam cu 50 mph in zone unde in mod normal mergeam cu 38 mph (limita de 35 mph, ce naiba sa ii fac) asa ca de multe ori efectiv ma uitam la viteza si ziceam stai ca tre sa o las mai incet ca ma pacaleste, merg mai tare decat inainte si nu imi da aceasta senzatie. In concluzie, motorul si cutia merg al naibii de bine impreuna, sunt placut surprins. Comfortul la drum - Sunt mai mult decat multumit de suspensia pe aer, merge ca o barcuta ceea ce imi place al naibii de mult dar totodata sta destul de bine pe curbe, nu ma pot plange. Suspensia o tin in pozitia 4 din 5 (pornind de sus in jos). Fata de jantele de 20 pe care le aveam inainte, acum am jantele pe 22 dar in combinatie cu suspensia pe aer comfortul e peste ce am avut inainte. In concluzie, sunt foarte multumit de alegerea facuta si ca am scapat de petardele de pneuri RFT de care nu mai vreau sa mai aud vreodata. O sa imi si scot roata de rezerva din portbagaj ca mereu folosesc acel compartiment pentru stocare. Daca am vreo pana ma dau jos, pun aer, merg mai departe si tot asa. Daca e sa bubui de tot vreun pneu sun la asistenta, imi trimit o platforma si aia e, imi asum riscul, dar alleluia petardele alea de RFT-uri, sa nu mai aud de ele. Sistemul de interventie la schimbatul de benzi l-am dezactivat, ma enerva la culme ca mai se intampla sa nu semnalizez si ma bateam cu masina sa ma lase sa schimb banda. Ok, aici era vina mea, ca nu semnalizam, dar cand a intervenit cateodata cand o lasam special sa duca in dreapta sa vad cum reactioneaza, mi-a dat senzatia ca ma va scoate de pe drum in stanga (intre sensurile de mers era camp) asa ca mai bine nu. Plus ca nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca am de facut vreo manevra de urgenta de evitare, atunci stau si ma bat cu masina ca eu trag intr-o parte, ea nu prea vrea sa ma lase ca nu am semnalizat... asa ca mai bine stau doar cu vibratiile in volan dar fara sistem de interventie activ. Nu am advanced cruise control-ul luat, niciodata nu mi-a placut asa ceva oricum, ma refer doar la sistemul de tinut banda aici. O sa revin mai tarziu si cu, ceva poze, momentan sunt cu treaba si nu am stat sa fac poze, am doar pozele facute de sotie de cand era masina la dealer, altele nu am stat sa fac.
    1 point
  9. Gata, mi-a ajuns masina la dealer. Din pacate nu vad cum pot face sa ajung mai devreme de Sambata sa o iau, dar aia e. Am zis ca nu vreau pneurile Conti si ca vreau Pirelli, afurisita de masina fix cu Pirelli nu a venit... Mai jos sunt pozele pe care mi le-a trimis dealerul cu masina.
    1 point
  10. Nu, asa avem noi la Ford, ĂŽnsoțitĂŁ de niste fise pe care sunt trecute cele 200 puncte care trebuie verificate si bifate.
    0 points
  11. practic ai o intrerupere in acceleratie , poate fi din cutia de transfer , inspecteaza anvelopele vezi in ce stare sunt daca ai diferente profil , uzura intre fata spate
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.