Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/24/21 in all areas

  1. Din cate stiu, la seria E erau facute de Sachs, la F de Monroe si parca la G sunt Kyb. Nu sunt 100% sigur, totusi. Oricum, indiferent ce ai pus, n-ar fi trebuit sa se simta o diferenta asa mare. Sigur ai pus codurile corecte?
    2 points
  2. Dupa 5/6 ani si cativa omuleti in plus in familie a venit timpul sa trec la ceva mai mare. Initial ma uitam dupa Tesla S sau Audi A7, insa, aparent vorba ca odata ce ai mers cu BMW, nu mai vrei altceva, pare sa se adevereasca Deschisesem in urma cu ceva timp un topic fiindca nu eram hotarat daca sa aleg un 35i, 50i sau M. Am mers in cele din urma X5M. Astept cu nerabdare sa imi ajunga, sper eu ca in aproximativ 2 saptamani. Anul 2018, 36000km, cu urmatoarele dotari: Poze de la dealer momentan In rest, diferenta de la masina actuala, e90 318d presupun ca o sa fie enorma. Sunt curios daca experienta condusului se va compara cu Tesla. Ce nu imi place momentan la ea ar fi interiorul. Preferam o culoare mai deschisa, insa am avantajul ca este mai usor de intretinut totusi.
    1 point
  3. Dramatica evoluatia ta . De la 318D la X5M. Bafta multa .
    1 point
  4. bimmer.. ,bun, si la E90 pe care marci ai mers la amortizoare și arcuri.Sa nu imi spui ca OE toate... Nu cumva e mai scump la dealer?
    1 point
  5. bimmer si dacă nu are initiator bugetul si de arcuri? eu am arcurile originale de F10, nu sunt rupte, doar amortizoare kyb, cele vechi amortizoarele impinse(comprimate) nu mai reveneau, sau se ridica ff putin O.T. bimmer90f30 nu toți avem bani de mers la dealer sa ne monteze si sa ne vanda arcuri si amortizoare oe, vorbesc cum am fost eu la acel moment..
    1 point
  6. nu am observat negativ,par a fi putin mai ok decat Sachs in viraje si stabilitate. Ti le recomand.Eu am montat pe F10
    1 point
  7. parca Sachs sunt cele de origine. Eu am pus in vara mai de buget,mai ieftin kyb @bimmer.. , Win60 il puteti sfatui daca aveti idee de producatorul OE
    1 point
  8. Azi am verificat treaba asta. Am lasat-o 5 minute la relanti si apoi am rugat pe cineva sa o accelereze. La primele 2 accelerari a iesit putin fum, nu mult, aproape insesizabil daca nu esti atent.
    1 point
  9. tacheti hidraulici si ax cu came - de acolo este zgomotul. Sunt blocati tachetii, mai pot fi camele uzate de la ax. nu mai pune poze cu motorul, stiu de care vorbești.
    1 point
  10. Salut, Am schimbat de curand amortizoarele la masina (BMW F20) cu Bilstein B4 (teoretic 10% mai 'dure' ca cele originale) masina are 140 mii km, foarte mult condusa afara. Prinderea la tije incepuse sa rugineasca un pic + burduf protectie spart pe spate (doar unul), am zis ca ar fi tipul sa le schimb. Din pacate dupa ce am pus Bilstein B4 tinuta de drum s-a inrautatit considerabil, la trecerea peste denivelari mari (drum ondulat) spatele 'topaie' e foarte elastic ca si cum nici nu ar functiona amortizoarele, efectul de minge dat de arcuri cand nu sunt controlate bine de amortizor este foarte evident, in curbe la fel se 'lasa'. Concluzia este ca amoritzorele originale (pe care nu le mai am) functionau in parametri dar poate cel mai dureros e ca aceste Bilstein B4 sunt foarte proaste.(poate sunt facute unele pentru EST altele pentru VEST - din ce am mai citit ar fi produse si la Sibiu) Intrebarea mea este care ar fi amortizoare cu adevarat originale BMW - nu as vrea sa dau peste 900 de lei pentru un amortizor fata orginal BMW doar ca are emblema BMW pe el. Cumva se stie care ar fi cele originale, de cine sunt produse, model etc. In speranta ca dau "jos" cateva sute de lei din pret. Multumesc anticipat!
    0 points
  11. As sugera Arexons,Wynns Cooler flush si Protec Radiator flush,sunt mai tari.
    0 points
  12. vezi ca se referea la bara sparta nu la stop. Da? @bimmer90f30 hai aicea pe topic, te rog
    0 points
  13. Vezi ca Iara vorbești prostii, nu mai generaliza. Ce e spart nu se repara.
    0 points
  14. O.T. Eu am schimbat arcuri fata spate Bilstein B4 la un E90 la interval de cam 1/2 an.Cand le-am cumparat am mers cu credibilitatea foarte mult pe sursa de unde vin, adica magazinul nu producatorul. Adica, sa vanda doar arcuri, elemente de suspensie si desigur sa stie ce vinde si sa dea garantie ca comfortul este acelasi, ca stie ce vorbeste cand ii suni si ii intrebi bla, bla, bla.. Exact acelasi lucru se aplica la lucruri cumparate de la dealer numai ca trierea calitatii se face deja de foarte departe iar tu sa pui intrebari "impertinente" la dealer.. nu o sa gasesti raspuns, dar calitatea e mult mai garantata. Daca cumva tu ai ales arcurile si amortizoarele (cum presimt..) s-ar putea sa fi ales prost.. Spun asta pentru ca am incercat si eu asta initial dar apoi am observat ca imi scapa de sub control, adica se complica treaba.. si am ales sa fac cum am explicat mai sus. ..probabil Sachs sunt arcurile si amortizoarele la BMW dar astea sunt doar presupuneri. Cel putin pana sa cumpar ce am cumparat am scotocit tot netul si nu am aflat nimic cert. Marca conteaza mai putin. Garantarea lucrului cumparat mai mult. Intreb si eu asa, amortizoarele si arcurile, au venit in cutiile lor sigilate? Pe ale mele, din cate imi amintesc scria ca sunt facute in Germania. Pe cutii nu arcuri. Amortizoarele aveau etichete. Dar sincer nu conteaza fabrica cat conteaza calitatea, ..IMPERECHEREA CORECTA... amortizor-arc.. Nu o zic sa ma laud dar stabilitatea masini s-a imbunatatit si masina a stat vreme indelungata mai sus (garda la sol..) cu vreo 5-7cm, exact cum am inteles si de pe net dar si de la cei care vindeau. Nici vorba de tzopaiala.. Dupa atata vorbarie acum am observat si chiar nu am chef sa sterg... consider ca am scris pentru altii. EU NU AS FI SCHIMBAT DOAR AMORTIZOARE. ATAT. E prea complicat sa iti explic... ce am inteles eu la vremea mea.. Foarte probabil scapi repede doar daca iei de la dealer.. parerea mea. Eu chiar nu inteleg faza asta. De ce tot avem noi inpresia ca lucrurile sunt la fel de simple ca in 1980!?... la suspensie?? Frate, nu mai merge cu "merge si asa"... in vremuri cand avem in buzunar telefoane care ne conecteaza cu, capatul pamantului in cateva secunde.. procesoare care se apropie vertiginos de nano-tehnologie.. Sunt atat de multe combinatii de arcuri amortizoare.. Pune Sachs, si daca nu merge pune altceva pana ghicesti.. :)
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.