Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/30/21 in Posts

  1. Repet, verifica semnalul de pe Terminal 50 si vezi ce se intampla cand apesi pe Start
    3 points
  2. 2 points
  3. sfat mergi la service reprezentanta, sa iti diagnosticheze si sa o repare. Altfel o sa tot plătești bani degeaba la habarnistii care nu iti fac nimic
    2 points
  4. Rezolvat,am ajuns sa schimb de la turbina actuator egr,dpf si catalizatorul a fost groaznic,anulate swirl flapsu pt siguranta si masina e avion,merci pt ajutor
    1 point
  5. Plutitorul e pentru tine sa verifici daca antigelul este la nivel asa cum iti spune fabricantul; verificat la rece, bla-bla-bla. Nivelul minim e masurat de sonda care o vezi undeva aproape de fundul vasului de expansiune, e un cablul cu doua fire intr-o priza.. De sonda aia se "ajuta" sistemul sa te alarmeze pe tine ca nu mai este antigel suficient in instalatie. In cazul tau, pur si simplu plutitorul nu urmareste ce are de urmarit, nivelul antigelului in vas; se blocheza dintr-un motiv necunoscut pe axul pe care culiseaza. Vezi ce sansa ai sa il faci sa nu se mai blocheze pe ax. Probabil s-a izat daca e original. Iara daca e AM atunci e pentru ca e AM. Dar aceiasi problema.
    1 point
  6. sunt multe cauze care dau reset...trebuie investigat serios ca sa nu schimbi componente aiurea, posibil HDD...sau schimbi HU
    1 point
  7. 1 point
  8. 1 point
  9. mergi la electrician care cunoaste bmw și a mai reparat bmw f10 in viata lui. Sau service de electrica.
    1 point
  10. Genuine BMW N47 Crankshaft Sensor OEM Part number: 7805188 piesa asta iti trebuie.Atasez o poza. later edit:la electromotor la mine nu am nici un fel de tabla de protecție. Domnul mase are dreptate
    1 point
  11. Godini, mi-ai luat vorba din gura.
    1 point
  12. Nu ai cum sa aflii rezolvarea pe forum, du-te la o diagnoza profesionala.
    1 point
  13. e din segmenti s-au aliniat Dar,daca a segmentat si cilindrul e oval+uzura,ai aruncat banii pe geam. Ai alezat+honuit cilindrii?
    1 point
  14. MultĂŁ baftĂŁ la vânzare! dupĂŁ câte 520d ĂŽți dai seama cĂŁ vrei mai multĂŁ putere?
    1 point
  15. Pai vinde cavaliere cu 30.000, mai sunt destule pe la 25.000, ĂŽntr-adevĂŁr este ieftinĂŁ, dar nu poți spune ca este cu siguranța cazan . Chel chel dar este G30, totuși vine chel cu destule opțiuni pe care multe nu pe aveau la vremea lor decât in varianta full.
    1 point
  16. am un coleg de 67 de ani care baga benzina de 98 de la Lukoil pe loganul turbo de 0.9 el zice ca face treaba buna avand grija de masina cu combustibil de 98, insa din cate stiu, combustibilul de la Lukoil este cel mai prost de pe piata. ba mai mult, a plecat in concediu si si-a luat o canistra de 20 de litri in portbagaj pt ca pe drum nu gasea lukoil iar la celelalte benzinarii era mai scumpa astia te omoara pe strazi, oamenii care merg cu 90kmh, care sunt depasiti de tot ceea ce ii inconjoara si care sunt incapabili de a se lepada de metehnele comunismului
    1 point
  17. A observat cineva sortimentul de motorina B0 de la Rompetrol? Practic este motorina cu cifra cetanica 55 dar care promite zero biocarburanti...
    1 point
  18. Nu e vorba de asta. La noile motoare nu se recomandă sub nicio formă aditivi suplimentari. Scrie mare în clar și pe capacul rezervorului. Sunt arhisuficienți cei deja existenti în carburant.
    1 point
  19. Pacat ca exista inca oameni care schimba filtrul de motorina la 2 ani...
    1 point
  20. De ce esti hater si ataci persoane? Mai ales ca tu esti omul care promova peste tot pe forum, mersul la service reprezentanta bmw si reparatul cu piese de origine bmw din reprezentanta,inclusiv si consumabile oe, in loc de piese aftermarket marci de top,dar mai ieftine.
    0 points
  21. Nu-ti trebuie mecanic, iti trebuie electronist / electrician. Inainte sa te duci undeva intreaba-l daca stie ce e aia Terminal 50 . Nu e prea complicata problema ta insa te duci la oameni nepotriviti...
    0 points
  22. Numai in mintea unora se observa diferente.
    -1 points
  23. Eu nu as fi schimbat niste amortizoare doar pentru ca aveau niste rugina sau doar 10% procente mai putina eficienta la franare. Asta cum se mai numeste, daca nu bani aruncati. Hai sa nu ajungem la discutii despre bani.. bmw si masina poate fi o groapa de aruncat bani. Nu ii mai scoti real decat cand faci bani cu masina aceea. Atat.
    -1 points
  24. Am gasit ceva random pe internet pentru F10, nu stiu daca te ajuta. Daca electromotorul nu are "heat shield" (protectie de aluminiu), de la caldura motorului acesta se incinge foarte tare si trebuie sa astepti sa se raceasca puna poti porni masina din nou. Sursa: https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-t37653_ds868783
    -1 points
  25. Matose, unde e Terminal 50? Ca eu nu il gasesc. Esti sigur ca nu e vorba de fapt de Terminal 30? Ca sa mai bag ceva serios de verificat, pune electricianul sa verifice magistrala CAN Bus intre modulele esentiale DDE-CAS-FRM..cu ohmetru cel putin; osciloscop, ideal.
    -1 points
  26. Pot sa pariez ca blocul de fonta nu mai are camasile cilindrilor din fonta.. dar tot nu se poate face honirea.. ca sa nu il contrazic in totalitate pe matose.
    -1 points
  27. 5 zile? Esti norocos... pe un prieten l-a tinut 2 luni un tinichigiu.
    -3 points
  28. Pentru ca si eu ti-am sugerat un mecanic de bmw, la care se pare ca ai ajuns, acum ai de ales; fie iti faci rost de o interfata simpla cu, care sa diagnostici situatia prin care treci in momentul in care masina isi face de cap inca o data.. ca mecanicul nu o sa vina unde esti tu blocat. Si atunci ai o sansa sa afli mai exact ce se intampla, fie cauti un DDE SH si poate se rezolva.. dar nu poti sa fii sigur.. ca ar fi el. Daca iti place masina eu iti recomand calduros sa iti faci rost de un laptop carei sa ii poti pune un HDD pe care sa ai ISTA. Te scapa de multe dureri de cap pe viitor. Sau mergi la dealer (cum ti-au sugerat altii.. care nu stiu cat costa ora de diagnoza si investigare..) unde vei lasa multi bani. Dar nu este garantat ca ei vor afla, cu atat mai putin daca simptomul se intampla doar la cald si doar cateodata, te va costa.. De la mecanic, sau diagnosticianul ala, mai poti afla si la ce sa te uiti, ca foar nu o fi prea secretos, ca sa afli la ce sa te uiti.. in ISTA..
    -4 points
  29. O.T. B34SGM, nu am atacat persoana am contrazis opinia. Asta este ceva cu totul si cu totul diferit. Ai habar cat costa ora de diagnoza la dealer? Eu promovez ce este rational si in limitele bunului simt. Nu incerca sa ma caraterizezi pe mine. Pana la urma OP-ul si toti ceilalti pot sa aleaga sa mearga exact unde vor ei INDIFERENT DE CE SPUN EU SAU TU. Tu, pentru ca esti mai nou si probabil mai tanar, incearca sa intelgi scopul sau termenul de FORUM. Nu as fi surprins sa ma acuze unii ca sunt mana in mana cu adminul sau chiar cu bmw :)
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.