Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/21 in Posts

  1. Cum ai reusit sa mergi 100k doar cu un rand de anvelope? In alta ordine de idei, una e sa iei masina noua, alta e sa iei masina sh. Daca ai ghinion, cam pe la 100k km incepi sa bagi bani in ea. Exista si masini in care n-ai nevoie sa bagi bani decat mult mai tarziu, dar e o loterie.
    2 points
  2. @edit Si daca iti iei VW, Skoda sau Dacia, tot ai cheltuielile enunerata: anvelope, asigurari, ITP, frane, combustibil etc. Si nu mai exista brand ieftin. O revizie mare, la PBN, insemnand ulei si toate filtrele si lichid de frana e 2000 de Ron. Discuti si placute spate, plus placute fata, fix 4700 ron
    2 points
  3. orice optiune ajuta atat soferul in exploatarea masinii cat si revanzarea, un mic avantaj in toate sensurile . Cine nu apreciaza anumite optiuni cel mai probabil nu le-a avut . Avertizarea laterala si colision warning sunt priceless . O trapa pe care o deschizi ocazional sau ventilatie scaune nu sunt chiar must have dar evident un bonus , surprinzator la revanzare multi cauta si cele mai mici optiuni pt a face diferenta si nu apreciaza neaparat km sau intretinerea.
    2 points
  4. Da, asa e, am inventat toata povestea, fiindca primesc comision de la bmw pentru fiecare chestie pozitiva pe care o scriu. Daca esti convins ca esti un sofer mai bun fara d-astea, e simplu: nu-ti lua. Masini fara ABS si ESP si macar 4 airbag-uri nu se mai fabrica, dar poti sa renunti la toate celelalte dotari care sunt optionale, in schimb.
    2 points
  5. Exact, deaia intrebam la un e90 sau la un e46 teoretic reviziile te costa aproape la fel, la fel costa si discuri si placute.
    1 point
  6. Ce am folosit acolo este un ampermentru-clama, sensibil la curenti mici de la mA pana in 30A. Iar valoarea aia in mV trebuie convertita in mA conform instructiunilor A-metrului.
    1 point
  7. Nu cred ca e relativ deloc , mi se pare aberant sa spui ca ai nevoie de 12k euro anual pentru intretinere. Hai pe bune? Ca dumnezeu de cazan iti cumperi sa bagi 12k anual? Atata exagerare pentru nimic . De curiozitate ca sa iti cumperi un e90 cam de cati bani ai nevoie pe luna? La fel? Ca preturile cam tot acolo sunt Imediat ajungem ca nici elon musk nu isi permite un g20
    1 point
  8. Trebuie sa pui mai intai un tester ISTA si uitat in rezultate daca apar cauze ale descarcarii bateriei. Poate asa afli ce anume descarca bateria. In principiu un modul nu lasa masina sa intre in "sleep mode". Poti deconecta pe rand module - inchis masina. Verificat cu un ampermetru consumul dupa 1/2h.. nu trebuie sa fie mai mare de 50mA. Daca este atunci acel modul este defect. Nu poate fi pus la "somn".. daca masina nu intra in sleep mode atunci nu e modulul acela. Treci la altul.. pana il gasesti. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/189913-consumator/page__view__findpost__p__2518832 Probabil alarma masinii e ultima pe care sa o crezi defecta.. Valorile la incarcare nu conteaza. Alea care au fost mentionate aici sunt ok. Tie un modul iti descarca bateria cand DDE incearca sa il adoarma.. Se codeaza numai daca schimbi capacitatea bateriei indiferent daca ai IBS sau nu.
    1 point
  9. Mulțumesc @VladE46 pentru ajutor. Am gasit ceva intereant pe acel site.
    1 point
  10. Daca ai cablu enet si ista-d e cel mai bun program si oficial diagnosticare Pentru codare Ai cablu enet - ai nevoie de esys - sau esysx cele mai bune programe si dezvoltate si poti face orice orice . Bmwaicoder - cu cablu enet - la fel e un program pentru codari gen bimmer ( eu personal il folosesc ) lumea spune ca e riscant.
    1 point
  11. Postarea ta e cam directa, dar e cam adevarata. Ai bani iei, nu ai bani te uiti sau nu ai bani si iei, si atunci incepe distractia:)).
    1 point
  12. Nu prea e de cumparat sh acum, deoarece la masinile noi termenul de livrare este destul de mare ,lumea s-a orientat cate sh-uri asa ca deprecierea nu mai e asa mare ca in trecut.
    1 point
  13. Dragii mei, tehnologia avanseaza ... mie unul nu mi convine sa dau acum o caruta de bani pe un G20 fara dotari, ca mai apoi poate peste 1 an sau 2 sa vad dotarile ( pe care le as fi putut avea pentru cateva mii de euro ) la un Renault, Opel ... etc ! Merg pe ideea ca in masura in care ti permiti, e bine sa cumperi o masina cat mai bine echipata - eu unul m am saturat f repede de F30 LCI ( si veneam de pe un Astra 1.9 CDTI pe care l am condus mai bine de 10 ani ) pentru ca nu avea o multime de chestii/optiuni ... asa cum s a mai spus pe aici, o masina BMW fara dotari devine in foarte scurt timp o masina banala ! Stiu, nu vei avea nevoie de toate acele optiuni, dar e mult mai bine sa existe acolo. Cum vei deschide o trapa la o masina care nu are trapa ? Eu, dupa doar 3 ani si jumatate de condus BMW m am cam lamurit, ori cumpar o masina aproape full options, ori trec la alta marca ! Fiecare e liber sa faca ce vrea si cum vrea, nimeni nu poate decide pe banii tai ce masina sa ti alegi ! Optiunile la un BMW nu sunt ieftine si se mai pot defecta ( cu cat ai mai multe cu atat sansa de a se strica ceva e mai mare ) !
    1 point
  14. Va rog eu lasati topicul curat. Daca aveti pareri de G21/G20, de sfaturi pentru achizitie, nu ezitati sa le scrieti. PS: As ruga un admin sa curete anumite postari. V-ati contrazis, ati citit fiecare punctul de vedere al celuilalt si e ok. Sunt sigur ca peste timp o sa fie alti oameni care isi vor pune intrebarile pe care mi le-am pus si eu si ar fi eficient sa citeasca tot aici, nu sa redeschida un topic nou. Mersi
    1 point
  15. bimmer, tu chiar citesti si incerci sa intelegi ce scriu altii, sau ai o conversatie tu tine insuti? De unde exact ai dedus ca sunt ingrijorat de siguranta mea pe strada? Si nici nu incerc sa te conving, de-aia ti-am si spus sa mergi cu Domnul, cum vrei tu, fara sisteme proaste..
    1 point
  16. Fiindca n-am fost atent un moment, se poate intampla oricui. Eram in oras, in inghesuiala. Nu sunt sofer mai bun, sunt la fel. Doar ca am mai multi bani in banca, cei pe care i-as fi dat pentru reparatie
    1 point
  17. Sistemele astea ajuta,degeaba ne cacam pe noi...pe mine de ex., faza lunga auto combinata cu adaptive,vezi foarte bine drumul in orice conditii,hud ul e super,pilot activ ,sunt multe care ajuta in fctie de ce are fiecare nevoie... Evident ca daca circuli prin buzau nu ai nevoie de asa ceva...
    1 point
  18. Cred ca ai primit toate sfaturile necesare mai sus de altii.. Oricum, ai un PM si de la mine cu, ce pot eu sa te ajut. In rest, bafta la reparat.
    1 point
  19. Erau niste baieti pe aici in 2012-13 :goodjob: Da, probabil pompa trebuie pusa la punct..
    1 point
  20. Ai cautat macar pe youtube sa iti faci o idee? Acum, sa te apuci de pus motorul la punct.. iti trebuie setul de scule (cale) de pus la punct. Tu vrei doar sa verifici daca e functional? Ochiometric nu faci nimic. Mai bine scoate bujiile incandescente si roteste filia arborelui de vreo doua 2-3 ori si asta e. Daca mecanic nu atinge, sau nu simti ca merge ceva fortat, sau chiar lovind.., e bun de dat cheie. Asta o face orice mecanic dupa ce scoate calele si tot ce a facut. Apoi daca nu porneste.. te intorci la cale si verifici, ca ar cam trebui sa pleci de acolo nestiind trecutul motorului.. De pus la punct camele, nu scapi.. dar pompa de inalte probabil nu este nevoie sa fie pusa la punct pentru ca nu trebuie, la modelul tau
    1 point
  21. Viper si Pedro e vorba de totalul cheltuielilor ca om care face niste bani net, adica ce ramane dupa taxe, sa se intretina pe el, parte din familie, daca e casatorit.. e atat de greu de inteles? Ca doar nu platesti rate.. dupa ce achiti masina SH trebuie sa ai un venit net oarecum bunicel sa nu simti parjol si sa mergi la amanet ca sa conduci BMW si tre sa platesti ocazional pentru diverse.. Nu intra in discutie aici jafuri de masina sau masini noi, carora din start platesti rata.
    0 points
  22. Daca esti din Bucuresti, te pot trimite eu la un mecanic bun care se pricepe la asa ceva.
    -1 points
  23. Eu nu o sa spun niciodata ce am citat. Tu uiti un lucru. Esti doar sofer in masin aceea pe care o ai. Toate sunt bune de avut dar nu toate te fac sofer mai bun sau mai atent.. Si nici macar nu vei folosi functii foarte smekere ca franarea automata.. sau senzori de urmarit traficul in oglinzi, sau sa iti tremure volanul ca nu ai semmalizat.. ) ..Hai ca nu vreau sa iti denaturez topicul aiurea.. dar sa stii ca exista si pareri de nestramutat, bazate pe (inspirate din) realitate. ..Eu stiu destul de bine ce vreau sa aiba urmatorul BMW ... care va fi cu siguranta, da, dupa 10 ani de posesie a unuia... si nu cer foarte multe ..ci, cer destul de putine, poate chiar un minim. Dar vreau un motor si o cutie de viteze fiabila! Si fara mari probleme electrice... sau bug-uri de software. Asa ca tot ce am spus mai sus este DOAR pentru a compensa ce probabil ai inteles doar de la altii laudarosi cu bani aruncati pe gadget-uri.. Hai, cu minusurile.
    -1 points
  24. .. cumva pentru ca NU AI PASTRAT DISTANTA fata de cel din fata? Si acum esti sofer mai bun ca ai functia aia!?
    -1 points
  25. Hai sa o lasam asa.. Sa ajute pe cine ajuta.
    -1 points
  26. mgi, nu te supara, daca nu poti sa intelegi si alta parere. Pe mine nu ai cum sa ma convingi. Jucam in alta liga.. Daca esti atat de ingrijorat de siguranta ta pe strada cand conduci sfatul meu ar fi sa nu te mai dai cu bmw.. ii las pe altii sa iti explice de ce. Sunt destui care au ales bmw pentru altceva decat pentru siguranta.. asa ca, accepta ca e slabut motivul gadget-urilor (ca asta sunt pana la urma.. pana nu ajung pe 99% din masini.) si hai sa mergem mai departe. Da, si eu apreciez zambind stiind ca sunt observat de triunghiul din oglinda soferului pe care tocmai l-am depasit cu succes multumit tehnologiei. ..Vezi ca pot sa iti dau dreptate?
    -1 points
  27. Nu, am o conversatie cu tine. Tocmai ti-am pus si adus niste argumente prin care am incercat sa iti arat ca nu sunt deloc un sofer caruia ii lipeste sau simte lipsa unora chestii care costa mult prea mult pentru a intra in categoria utila. Tu ai spus ca te-a ferit de accident. Eu as zice decat eceste chestii nu te fac decat mai lenes si neatent.. dar hai sa nu mai vorbesc singur. Incheiat. Sa curete adminii ce doresc desigur. Popovici, pana la urma G20/21 se pot lua si FARA aceste gadget-uri. Asa ca mai usor cu parerea prin care cu cat e mai dotat cu atat merita mai mult, sau mai putin de fapt.. Nu am vrut decat sa REAMINTESC ca un sofer (de G..) se descurca foarte bine si fara aceste imbunatatiri. Altora nu le convine ca am dreptate. Stai linistit, nu va fi asta ultimul topic despre G20. Hai sa pun o intrebare. Cate masini ies din fabrica cu aceste functii, AEB sau Line Assistance.. standard din fabrica!? Sunt foarte curios sa aflu.
    -1 points
  28. Myx, zici asta pentru ca am zis ce am zis mai sus!? Ei bine, ca sa surprind, fara intentie, singurul lucru in plus fata de E90 chel pe care il conduc de atatia ani, singurul lucru in plus pe care mi l-as dori (si o sa il retrofit) ar fi volanul incalzit desigur dimineata. Si asta din motive strict de sanatate. E90 care prin noroc l-am luat cu clima dubla..; crezi ca sufeream mult daca era doar clima!? Desigur clima nu doar AC.. Nu imi trebuie scaune incalzite daca nu iau piele... Nu imi trebuie nici macar display suker in bord, sau pe bord. Si ala ma plictiseste cum ma plictiseste un android.. (nasol ca nu mai sunt la varsta sa il cunosc altfel..) Imi trebuie un motor strasnic pe masura/marimea masinii.. (am mai zis), fiabil - obligatoriu. ..in oglinzile exterioare oricum ma uit (des.. ). Restul nu prea merita banii mei. Popovici eu sunt probabil cel mai mult in asentimentul tau.. pentru ca te inteleg ca iti este greu sa te hotarasti, MAI ALES cand atatia colegi de forum te indeamna sa le ai pe toate si iti spun ca retrofit sunt scumpe. Au dreptate cu retrofitul, E SCUMP... /mai ales daca nu te bagi, nu prea stii sa te ghidezi.. E ca si cum ai vrea sa ajungi acolo sus la un vis, da desigur e de vis.. Dar si banii, esti complet sigur ca merita fiecare leu, pardon RON!? Dar mai citeste un pic si din psihologia omului, daca esti la o varsta mai matura.. si afla cat de repde se plictiseste omul/soferul in cazul de fata de masina si ce are in masina sa... si poate o sa crezi si o sa revii la ceea ce stii doar tu (ar trebui sa fi stiut asta inainte sa deschizi topicul ) ca merita avut in masina ta. Incheiat.
    -1 points
  29. Foarte bine zis edit. Bine explicat. Si asta vine de la unul care si-a alocat parte din proprietate (si timp, cand e..) reparatiilor la doua masini. Ce nu inteleg, esti sigur ca 5000 net pe luna permit fundului cel putin al unui cetatean sa se aseze in scaunul unui BMW?? (Wow..) Pai eu inseamna ca am prea putine si sunt si prea zgarcit (cu accesoriile). :) Nu de alta dar eu as fi zis sa fie intre 7000 si 10000RON.. net/luna, evident. ' class="bbc_url">@Sa iti/ne moara dusmanii de ciuda, invitatie trimisa.
    -1 points
  30. Bimmer, evident ca chiar daca ai banii de achizitie in buzunar deja, nu alte datorii(rate la apartament, de exemplu sau la alte bunuri), nu ai familie, evident ca si limita aia minima lunara pe care am precizat-o este extrem de mica. Dar am zis sa nu spun pe sleau chiar cum vad eu lucrurile si am mai lasat o urma de speranta. Normal, limitele sunt pe acolo pe unde le spui tu, ca sa nu ai dureri de cap cand iti iei seria 3. Dar romanul daca se inscrie in limitele precizate de tine, direct in seria 7 se urca.
    -1 points
  31. vezi ca sa se potriveascĂŁ la gauri si sa aibĂŁ același diametru la gaura de centrare.
    -1 points
  32. (Las-o asa..) in ce inghesuiala zici ca te-ai bagat ca senzorul ala te-a salvat de bara, i-a sa auzim.. Te credeam daca vorbeai de autostrada, dar asa.. hai sa vedem unde a fost in oras in ce inghesuiala te-a salvat..? Altfel, brasoave.. (Nici nu cred ca poti circula normal in asa zisa inghesuiala.. dar tu o sa spui orice sa sa te faci crezut ca merita..) Eu sunt convins ca esti un sofer mai bun daca nu ai vrajeala aia.. Dar, asa suntem noi prosti "consumatorii" ca dam banii pe ce nu se merita! Eu cred ca putem circula si fara asigurare daca avem AEB pe masina de acum. Nu mai zic de casco.. nu se merita sub nici o forma! Ce rost are sa dai banii pe casco cand ai AEB!? OP, i-a aminte, sunt ironic mai sus.
    -2 points
  33. Popovici, ce are 2019/2020 si nu are 2018? Ca eu pot sa iti spun ce are 2018..
    -2 points
  34. NU. Pentru ca a avut cele mai minore probleme (rezolvate personal). O masina (BMW) care cara scule toata ziua.. E o masina la care nu renunt. Asta in caz ca am uitat sa mentionez. Va fi back-up. ..cum sa renunt la ceva care aduce bani?
    -2 points
  35. Eu nu am spus asta. Am spus cu totul altceva. @pedro conteaza si cati km faci, conteaza si norocul, sunt extrem de multe variabile. Ok, nu au fost reparatii la tine, dar ia pune anvelope, frane, combustibil, taxe, asigurari, revizii, spalatorie, ITP, si vezi unde iesi ca medie lunara. Am refacut calculele la G30. Pe reparatii de fapt au fost 5500 de lei in 55 de luni si 103.000km, deci 100 de lei pe luna. Prima reparatie la aprox 80.000km si a doua la 102.000. Este drept ca racitorul de gaze a picat de doua ori si a fost schimbat gratis mereu. Masina e la frate-miu din luna 49, insa niciodata nu exclude si ia in calcul sa primeasca o perversa de 2000-3000 euro LATER EDIT iar a aparut prostea cu minusurile
    -2 points
  36. Man, inteleg ca deja ai cei aprox 28-29k. Corect? Nu trebuie sa te imprumuti pt ei, asa pricep eu. Nu imi dau seama care sunt calculele tale Ai familie, copil, rate la banca? Daca nu ai familie, nu ai rate la banca, dar totusi nu ai minim 5000ron net pe luna, las-o balta. Daca ai si familie si alte mici datorii la banca si nici cei minim 5000 ron net nu ii ai, atunci mergi la medic sa te consulte la cap. In fond, degeaba ne cacam pe noi aici si intoarcem problema pe toate partile, pt ca totul se reduce la ceea ce iti permiti tu dpdv financiar. Asta e neconoscuta. Ca daca discutia continua inca o saptamana, cineva va gasi un rolls royce sh care se inscrie in cei 28k si ti-l va recomanda spre achizitie. Din pacate la buzunar se reduc 90% din 'problemele' pe care le avem in viata. Ok, nu faci intretinerea la bmw, dar cum spunea si un coleg, discuri si placute penale tot te duc 3000 lei. Iei masina la 50k km, acusica le cere pe astea. Pretinzi garantie, bmw s-ar putea sa nu iti accepte cacaturi pe masina puse pe la altii si sa iti acorde si garantie. Revizia la ciocanari e 1000 lei, la bmw 2000. Astea vin peste tine sa te inghita. Masina cere anvelope. Un set de pe china e 1000 lei, unele mai de doamne ajuta sunt 2000. Trebuie de vara, de iarna, ca deja la 50.000km, cele ale ei sunt spre terminate. Impozit, rca, musai casco(1200 euro casco pe an), motorina probabil minim 500 ron pe luna. Mai apare o defectiune mica. Mai scoti 500-1000 lei. Tu din primul mesaj ai spus ca ar trebui sa nu ai treaba cu costurile la o masina pt 150.000km. Deci vrei sa mergi gratis cu ea 100.000 daca o iei la 50k. Tot asteptai sa iti confirme lumea ca ai dreptate si asa e. Nu s-a inventat inca perpetuum mobile. Roata ca sa se invarta, mai cere mici reparatii. Sau uneori mai mari. Sunt putine cazurile oamenor a caror masini au mers cu revizii si cu un set de stergatoare de parbriz pana la 150.000km. Seria 5 pe care l-am avut, pe langa consumabile a vrut reparatii de aprox 1500-2000 euro pana la 100k km. Extrem de putin dpdmdv. Daca aveam garantie extinsa, asa cum spuneam, scapam doar cu ultimii 400 de euro cheltuiti, ca ar fi iesit din potentiala garantie extinsa. Deci esti pregatit pt toate astea??
    -3 points
  37. Stiu Luciosu. Sa continui cu G30-ul cu istoricul cu consumabilele: 4 revizii a 2000 ron. Set placute fata/spate 3000 ron Set discuri si placute fata/spate 7000 ron Casco 1800 euro anual Rca aprox 1000 ron anual Un set de anvelope de iarna si unul de vara 6000 ron in 55 de luni Impozit, itp, viniete 2500 ron in 4 ani Combustibil 1000 de lei pe luna(asta depinde de cat mergi). Spalatorie 800 lei pe an. Schimb de roti 200 de lei anual Evident ca nu mai exista masini ieftine la intretinere, insa la un moment dat cateva sute de lei pot conta. Poti alege sa faci reviziile si reparatiile nu la reprezentanta, iar asigurarile nu la Allianz, dar tot costa indeajuns.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.