Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/21 in all areas

  1. Recent am decis sa-mi vand masina. Dupa ce am discutat cu cativa potentiali cumparaturi, am tras niste concluzii, pe care mai mult sau mai putin le constientizam dar nu le-am experimentat pe propria piele. E incredibil de proasta piata din Romania pentru masinile SH. Asta e prima masina pe care incerc sa o vand si oamenii au niste asteptari imense si sunt complet irealisti. Daca s-ar putea, sa fie si ca noua, si dotata, si fara dauna in istoric, si sa fie si jumate din cat e pretul pietei, atunci e perfect. Am dat doar de negociatori de coltu blocului, nici o persoana mai serioasa. Cand le zic ca distributia nu a fost schimbata sau ca bando-ul e putin zgariat, renunta, chiar daca sunt dispus sa las din pret piesele+manopera pt distributie de exemplu. Preferabil sa fie masina rasturanata de 7 ori si facuta din bucati, dar sa arate tipla si sa coste jumate din cat e pretul de piata... o cumpara si pe urma se lauda la rude ca ce mare afacere o facut si pe urma ii vezi intinsi pe DN-uri la stiri dupa ce masina s-o rupt in doua. In contextul asta, tu daca esti un om sincer, cum vinzi o masina in tara asta? Doar la pret de nimic. Eu am masina pusa la 8000e negociabil, in timp ce una asemanatoare ca si km si dotari pe mobile in DE se invarte pe la 9-10 mii. Am primit oferte de la "6000 ca mai mult nu face" pana la schimburi cu hale metalice si alte porcarii In conditiile astea, prefer sa-mi fac leasing la o masina cu valoare reziduala mare si sa o schimb din 4 in 4 ani. E mega frustrant cand te suna toti combinatorii si-ti ofera niste preturi de nimic. /rant off
    2 points
  2. nu se potriveste ambreiajul, retin ca este mai mare cel de la 6 cilindri. este foarte mult de munca, valvetronicul tau are dsc, m52 are asc o sa ramai cu erori prin bord.
    1 point
  3. Supapa aia o am si eu la m54. Din cate stiu supapa asta functioneaza doar cand pornesti motorul la rece si este conectata la o pompa secundara de aer care o auzi doar la pornirea motorului timp de 20-30-40 de secunde. Rolul ei este sa reduca din emisii cand este motorul rece. Eu pe a mea am curatat-o, in supapa intra tubul(se vede si in poza ta) de plastic care duce in pompa auxiliara si inca un furtunas mic de vacum, le-am scos si am curatat cat am putut cu ea inca montata acolo langa motor, era curata oricum. Poti sa scoti tubul ala macar sa verifici daca ai ulei pe tub, vezi sa nu-l aranjezi, e genul ala de plastic subtire cara crapa, eu din cate stiu pe acolo circula numai gaze si nu are nimic de a face cu uleiul. Ce mai poti face este sa dai capacul(cu ulei pe el) de la motor jos sa verifici daca nu cumva ti-a crapat celalalt capac, adica capacul de la culbutori sau sa te uiti de scurgeri de ulei la garnitura.
    1 point
  4. )))))))))))) Zici ca vrea sa i facĂŁ in ciuda cuiva
    1 point
  5. Probabil e dobitoc. Cu el erai când ai zburat printre copaci?
    1 point
  6. A aparut Road Map Europe East PREMIUM (USB) 2022 -
    1 point
  7. Foarte frumoasa si..drumuri cat mai bune...pretul e irelevant atata timp cat alegi cu sufletul...
    1 point
  8. Simplu, ca sa vezi daca e de la vreo rola, dai cureaua jos si faci o tura cu mașina sa vezi daca se mai aude.
    -1 points
  9. Eu cred ca le are pe amandoua electrice. Tu nu crezi?
    -1 points
  10. Astepti raspunsuri si pareri, unde ? ...pt ca ai mai deschis topicuri si pe alte sectiuni cu aceeasi problema si chiar nu inteleg de ce. Aici nu functioneaza principiul "mai multe topicuri, mai multe șanse" ci chiar dimpotriva ! Ai topicuri unde aprox prin 4-6 Nov zici pe unele ca ai rezolvat problema, pe altele ca nu. Sau nu e vorba despre aceeasi masina ? ...nu ai cum sa ajungi sa circuli cu 4 anvelope deformate decat daca esti cioban si iti urasti maxim masina (ok, am inteles ca asa ai cumparat-o) ...sau poate inainte de vanzare masina a fost "echipata" cu anvelope de la tomberonul unei vulcanizari, caz in care tot o chestie de ciobanie este. Ar mai fi faza sa fi stat masina nemiscata vreo 3 ani ceea ce nu prea cred. ... "d-ul de la vulcanizare" se simtea insingurat si avea chef de vorba ...si la fel si "baiatu' de la service" (pe viitor orienteaza-te spre oameni mai veseli, mai realisti si mai optimisti) Revenind Iti fac o simpla sugestie - ia un pix si o foaie si noteaza pe ea (cu liniuta de la capat) orice piesa/organ/ansamblu ce SE INVARTE sub masina in timpul deplasarii si apoi te apuci sa le verifici pe rand (nu pe forum ci in realitate ma refer) Ex: - anvelopa (specificatii corespunzatoare, calitate, conformitate) - janta - verificata intai "goala" pe masina echilibrat si apoi si echipata, verificate specificatiile impuse de constructor (raza, latime, valoare ET/IS), vazut daca ai distantiere si/sau inele centrare si urmarit eliminarea lor (caz nefericit pt ca implica achizitia de alte jante) - discuri ...rulmenti ...cardan ...butuc.. Incepi in verificari cu ce e mai usor si mai putin costisitor si progresezi spre celalalte pana acoperi lista. Nu merge cu faza cĂŁ "discurile sunt schimbate de o luna, nu mai verific" ...trebuie luat tot la pipait. Bafta.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.