Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/21 in all areas

  1. O sa imi spun si eu parerea pe topicul asta. Dupa cum bine a zis si autorul topicului, sunt de parerea ca masina personala pe care am ingrijit-o cum am putut mai bine merita daca rudelor sau prietenilor apropiati cat inca, sau daca inca are o valoare..; sau tinuta efectiv pana cand vanduta sa fie banii luati pe ea sa nu reprezinte valoare ei adica chiar sa nu ne para rau ca o dam pe nimic. Atat.
    1 point
  2. Primul 325i N52 pe care l-am avut avea doar 65.000 de km...luat din reprezentanta Bmw din Austria.Si da...avea acel zgomot de tacheti hidraulici la pornire la rece.Si consumul de ulei era oarecum maricel. La al doilea 325i N52, luat dintr-o reprezentanta din Germania la 90.500km,pe care il detin si in ziua de azi, dupa mai bine de 4 ani, nu am deloc probleme cu tachetii hidraulici...porneste perfect la rece si iarna, fara niciun zgomot suspect. Ca sa fiu sincer, de fapt cred ca o singura data mi-a dat impresia ca s-au auzit putin tachetii.Repet, o singura data in 4 ani jumate.Vizavi de consumul de ulei si acest 325 din urma mai avea in medie sa zicem un consum de aprox. 1l/1800 de km,1l/2500 de km dar cred ca conteaza mult si stilul de condus.Tot la modul cel mai sincer, ultimul schimb de ulei l-am facut in octombrie si acum, dupa 800 de km, pe display imi arata ca este inca la nivel maxim.La reprezentanta mi s-a spus ca se tine tare bine masina pt. varsta ei. Si da, despre problema segmentilor de pistoane de pe 325i stiu de mult timp si eu, ca de altfel si despre problema cu pompa de apa sau termostatul, care cedeaza si la km putini. Pe 330i sunt segmenti Mahle,cica aici nu ar fi problema.Termostatul, pompa de apa, valvele DISA, furtune de la CCV le-am schimbat din timp in reprezentanta, fara sa fi ajuns sa intampin real probleme inainte de inlocuire. Dar problemele cu simeringurile supape, tachetii hidraulici, valva CCV, pompa de apa etc. sunt probleme comune in toata gama N52. De altfel, mare parte din componentele motoarelor sunt comune atat la N52 2.5 cat si 3.0. In linii mari, al doilea 325i N52 s-a dovedit foarte fiabil in timpul celor 4 ani jumate, sunt multumit de el. In trecut am avut si 325i e46 si 320i 2.2 e46. Toate aveau un consum relativ maricel de ulei.Nici nu prea cred ca un L6 benzina nu va consuma ulei. Am un amic cu un F01 740i N54 si am inteles ca si la el e maricel consumul de ulei. Poate pana la urma asa zisul consum mare de ulei la astfel de benzinare este normal. Eu am primit in trecut o notificare de la reprezentanta ca un consum de pana la 0,7l/1000km pt. un benzinar BMW ar fi ceva normal. Si da, intre un 325i si 330i e90, poate ca si eu as recomanda un 330i. In prinicipiu pt. acel plus de 40 cp.
    1 point
  3. Cum modifici din nerabatabil in rabatabil? Tai masina?
    1 point
  4. Oamenii "sensibili" la cap, nu se uita la astfel de masini, isi iau ceva ce nu le dau batai de cap(chesti noi, dacii, skode, etc.) Cei care stiu si vor o astfel de masina, cam stiu preturile si ce se strica, iar de obice aleg masinile mai atent. Raman ceilalti, care se rastoarna cu ele in sant, sa demonstreze ca ei stiu conduce, iar astia nu baga nici un sfant in masini, decat in chestii sa atraga atenia... Iar astia sunt cei mai multi care au genul de sume 4-6000 eur de aruncat pe masini, credite, imprumuturi si alte alea.
    1 point
  5. Salut, nu stiu sa iti zic de masina dar sigur vrei n52b25 ? Eu am avut unul cativa ani in familie cu km putini si din fabrica au probleme cu segmentii: subtiri si subdimensionati si consuma mult ulei: in jur de 1l, 2l de ulei la o medie de 1500 km + vei auzi destul de des tachetii hidraulici la rece daca mergi subturat cu ea iar consumul este mare. Pot sa iti recomand in schimb n52b30 care nu are problema cu segmentii. Grija la ambele motoare la pompa de apa electrica, la vanosuri, la semeringuri supape sa nu scoata fum. SI sa traga in parametrii chiar daca nu apar erori pe tester.
    1 point
  6. Bucura-te de masinaccat te mai lasa Anne Hidalgo sa circuli cu ea; in ata ordine de idei, vazi bine ce ai in contractul de asigurare, vol des elements, vandalisme, ca se fura in draci componente de pe masinile moderne.
    1 point
  7. Multumesc frumos ! ... am avut F30 320d Techno Design inainte ! Pozele reale sunt cele din postarea cu numarul #7 ... daca vrei mai multe le pot face, numai sa mi spui ce anume te intereseaza ! Multumesc frumos, chiar nu am stiut ... deci, nu i cazul sa mi fac griji Fara, e modelul pe care l am descris cateva posturi mai inainte, adica din 07/2019 330d (265cp) M Sport fara xDrive ! Da, imi pare rau ... ai dreptate, nu am specificat exact ce 330d am luat. E masina descrisa chiar la inceput ! Pentru doritori las aici seria VIN : WBA5V91020FH39202
    1 point
  8. Cum sa aibĂŁ bancheta fixa interiorul confort? Eu am confort si este rabatabilĂŁ bancheta.
    1 point
  9. Inseamna ca nu ai fost unde trebuie Pune erorile din diagnoza aici...
    1 point
  10. Posibil sa fie aproape terminati carbunii alternatorului iar dimineata, cand aerul e umed si rece, sa nu faca atingere suficient si sa primesti erorile de mai sus. Exact asta mi s-a intamplat la fostul seria 5 E60 acum ceva ani buni. Am schimbat carbunii si totul a fost ok dupa. La F10, fix acelasi model ca si al tau, la una din revizii, am observat cum cablul de masa dintre cutie si caroserie, se corodase destul de bine si se mai tinea in cateva fire. L-am schimbat preventiv. Verifica si acest cablu... corodeaza pt ca fix langa el e furtunul de scurgere al condensului de la AC, iar condensul este stiut ca e acid si asta face.
    1 point
  11. Noi nu putem ghici din ce an e masina.. dar as puteam sa incerc sa ghicesc, dau in bobi fii atent; cred ca i se trage de la controlul tractiunii. etc, ce inseamna? Stiu, si asa mai departe. DAR nu asa se descrie un defect daca cauti vreun raspuns de la altii! Ci, cu, cat mai multe amanunte. Incearca sa citesti ce ai scris chiar tu, ca si cum nu ai fi fost tu cu problema. Si sa ne explici APOI ce intelegi.
    1 point
  12. Recent am decis sa-mi vand masina. Dupa ce am discutat cu cativa potentiali cumparaturi, am tras niste concluzii, pe care mai mult sau mai putin le constientizam dar nu le-am experimentat pe propria piele. E incredibil de proasta piata din Romania pentru masinile SH. Asta e prima masina pe care incerc sa o vand si oamenii au niste asteptari imense si sunt complet irealisti. Daca s-ar putea, sa fie si ca noua, si dotata, si fara dauna in istoric, si sa fie si jumate din cat e pretul pietei, atunci e perfect. Am dat doar de negociatori de coltu blocului, nici o persoana mai serioasa. Cand le zic ca distributia nu a fost schimbata sau ca bando-ul e putin zgariat, renunta, chiar daca sunt dispus sa las din pret piesele+manopera pt distributie de exemplu. Preferabil sa fie masina rasturanata de 7 ori si facuta din bucati, dar sa arate tipla si sa coste jumate din cat e pretul de piata... o cumpara si pe urma se lauda la rude ca ce mare afacere o facut si pe urma ii vezi intinsi pe DN-uri la stiri dupa ce masina s-o rupt in doua. In contextul asta, tu daca esti un om sincer, cum vinzi o masina in tara asta? Doar la pret de nimic. Eu am masina pusa la 8000e negociabil, in timp ce una asemanatoare ca si km si dotari pe mobile in DE se invarte pe la 9-10 mii. Am primit oferte de la "6000 ca mai mult nu face" pana la schimburi cu hale metalice si alte porcarii In conditiile astea, prefer sa-mi fac leasing la o masina cu valoare reziduala mare si sa o schimb din 4 in 4 ani. E mega frustrant cand te suna toti combinatorii si-ti ofera niste preturi de nimic. /rant off
    0 points
  13. Acum depinde si ce vinzi,eu de exemplu nu ma lasa inima sa las 2000 la pret in conditiile in care eu cer 6000 pe ea si am investit constant in mantenanta si reparatii .Cu toate ca ma arde rau sa trec la altceva mai nou ,nu fac pomana la altii,mai bine imi iau ce vreau si o tin si pe asta pana iau un pret corect pe ea.
    0 points
  14. Asa e, toti vor masini ieftine, full, intretinute ca la carte doar cu piese originale si 4K sub pretul pietei. Este o mizerie sa vinzi masini SH la noi. Eu din fericire le-am vandut unor cunoscuti care m-au rugat ei sa le cumpere dar am prieteni care au parcuri de masini corecte si imi zic cu ce se confrunta. Eu am zis ca atunci cand va fi momentul sa o vand, o dau la un parc cu masini SH si pierd 2K sub piata dar nu-mi bat capul cu toti martafoii care bani 2000 de euro in buzunar si vor masina de 10K.
    0 points
  15. ProblemĂŁ rezolvatĂŁ! Mâner fațĂŁ dreapta (comfort acces) defect, a fĂŁcut scurt. Am mai sesizat și ceva apĂŁ pe la pompa de ABS, din câte am inteles, modelul 3.0 are pompa situatĂŁ undeva pe sub. Cica asta ar fi boala lor, mânerele (la cele cu comfort acces) si pompa ABS.
    0 points
  16. Ai mare dreptate, majoritatea cumparatorilor SH din Romania sunt doar amatori de chilipiruri. Daca pui pret fix ei tot vor sa negocieze, daca pui pret negociabil si pe parcursul negocierii le spui un ultim pret, ei vor sa-l negocieze si pe ala. Din cauza asta am vandut de multe ori lucruri mai ieftin decat valoarea lor reala. Si pentru ca mie nu-mi place sa ma tiganesc cumpar lucruri scump.
    0 points
  17. Daca tot esti in anglia cauta niste banda "self amalgamated", mai lata si asa incearca sa protejezi intrarea. Cre'ca a cazut cerul pe tine cand ti-ai amintit ca poate conversia a adus beleaua. Ai avut mare noroc ca nu s-a dus DDEul.
    0 points
  18. De fabrica asa este, dat fiind faptul ca la mine e conversie facuta la volan tragi concluziile de aici, plus ca in Anglia numai ploaie, si s-a strecurat cumva apa.
    0 points
  19. Ok, acum am vazut ca limita maxima afisata pe display este 330km/h si nu 260km/h cat au chiar si M340i/d ! Detine cineva G20 330d su 330i eventual M340i/d sa ne confirme ce limita maxima au afisata ? Am sa adaug maine si o poza pentru exemplificare.
    0 points
  20. Cum a ajuns apa acolo?? Nu e capsulat ECU/DDEul in cutia aia alba. Mufa aia e in cutie. Zi-ne si noua ce s-a intamplat. Ai gasit pe unde a intrat apa?
    0 points
  21. Am rezolvat, intrase apa in mufa de la ecu, acum e ok.
    0 points
  22. Volanul a ramas deblocat, si nu imi apare iconita aia cum ca e blocat sau nu.
    0 points
  23. Te duci la o diagnoza si vei afla
    -1 points
  24. Am fost deja. Mersi pentru sfat Toate erorile apar pe tester, dar nimic in plus. Ideal ar fi dacĂŁ as cunoaște motivul pentru care au apĂŁrut aceste erori.
    -1 points
  25. Ai dreptate, scuze Este vorba despre un f10 530xdrive 258cp anul 2012 luna a 8-a. Ma gandesc ca e posibil ca mĂŁcar un coleg sa fi intalnit o astfel de problemĂŁ și poate sa-mi ofere o parere. DacĂŁ nu, este in regulĂŁ. Am programare la reprezentanțĂŁ peste 2 sĂŁptĂŁmâni, dar ma omoarĂŁ gandul ca nu stiu ce problema poate fi, pânĂŁ atunci. Legat de erorile care au apĂŁrut, am zis ca absolut toate erorile mi-au apĂŁrut. Toti senzorii pe care ii am pe mașinĂŁ. Ma gandesc totuși ca e ceva electric și nu ceva mecanic pentru ca nu vad legĂŁtura intre eroare cu “drivetrain” de exemplu și “pedestrian”. Care nu au nicio legĂŁtura.. la fel și cea cu presiunea in roți, ce legĂŁtura are cu servodirecția?
    -1 points
  26. cred ca pot fi mai multe, arunca o privire la tampoanele motorului apoi la discuri si placute. Mergi la un mecanic privat, la dealer nu sunt intotdeauna oameni capabili. Eu am avut probleme cu tampoanele si mi se parea ca se misca motorul cand franam mai brusc.
    -1 points
  27. se poate modifica din normala in rabatabila si invers
    -1 points
  28. ti-am dat pm, si planetarele le-as pune pe lista.
    -1 points
  29. Va salut dragi colegi, am o problema destul de urata cu masina personala cu care sunt in Anglia. Am ajuns ieri de la munca, pe drum mi-a facut ceva probleme in sensul ca nu functiona cruise controlul, si zicea ca nu poate verifica franele, doar eroare legata de frana o aveam pe navigatie. Am ajuns acasa, am oprit-o si oprita a ramas, nu isi mai pune contactul..se aprinde pe bord doar martorul de airbag si apare chestia aia cu masina pe elevator. Am incercat cu alta baterie, am verificat sigurantele, am deconectat senzorul de pe baterie, fara succes. Ce alte optiuni mai am, de mentionat ca pe cas, ca doar pe el am putut intra ca nu isi pune contactul am doua erori a103 si a114. Chiar nu stiu ce sa ii fac.
    -1 points
  30. Am gĂŁsit o mașinĂŁ care ĂŽmi place. Are fix specificațiile tehnice pe care mi le doresc, kilometrajul nu este prea mare, are 198.000 km și vânzĂŁtorul mi-a spus cĂŁ mașina n-are avarii majore, doar câteva chestii mici. Dar ce-i ciudat este cĂŁ prețul mașinii este mai mic decât prețul mediu al altor mașini similare. MĂŁ ĂŽntreb dacĂŁ vânzĂŁtorul nu este de fapt un escroc care vrea sĂŁ atragĂŁ cumpĂŁrĂŁtori cu un preț așa de mic.
    -1 points
  31. Salut. Vreau sĂŁ ĂŽmi achiziționez un interior confort pentru bmw e60 lci limuzinĂŁ. Eu am banchetĂŁ rabatabilĂŁ și interiorul confort are banchetĂŁ fixĂŁ. Ar fi probleme cu prinderea banchetei?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.