Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/27/21 in Posts
-
Salutare, Dupa ce recent (acum o saptamana mai exact) am vandut F36-le, de care inca imi placea foarte mult, a venit vremea sa prezint si eu noua achizitie pe care am primit-o fix in Ajun . Dupa indelungi cautari care au inceput cu mult timp inainte sa vand fosta masina (F36 420d), am gasit la BMW Cobalcescu din Bucuresti un G30 530i xDrive M Sport, din 2018, care mi-a facut cu ochiul inca de cand l-am vazut pe site(desi initial il considerasem putin peste buget: 37.500Eur, redus ulterior la 37.000). Am facut un scurt test drive (aici apreciez amabilitatea consultantului de acolo, totul a decurs foarte profi), si imediat am stiut ca ea este aleasa ). Initial eram chitit pe 540i (am gasit doar masini slab dotate sau cu f multi km) si din lipsa de alte variante, la un moment dat am fost aproape sa cumpar un G20 330i, sunt totusi foarte multumit de alegerea facuta, intrucat e benzinara (personal nu mai vreau sa aud de diesel), are un motor destul de ok, si are toate dotarile pe care mi le doream. Ma incanta si faptul ca e neagra, inca de mic copil fiind fascinat de masinile negre, si atat prima mea masina (Opel Astra H) cat si cea de-a doua (E90) au fost negre. Masina este fabricata in iunie 2018, a fost rulata doar in Germania, are 81.000km si beneficiaza de garantia BMW Premium Selection timp de 2 ani. Enumar mai jos principalele dotari: M Sport package - nu era obligatorie, dar mi se pare ca arata mult mai bine M Sport Brake M Sport Suspension M leather steering wheel M Aerodynamics Package High Gloss Shadow Line Sport Automatic Gearbox Adaptive Led Headlights High-beam assist - ceva la care visam de mult... Led Fog Lights Active Protection Driving Assistant Plus - include Active Cruise Control, collision assist, lane changing assist, blind spot alert. Mi se pare foarte util pachetul. Parking Assistant - parcheaza relativ singura, si vine cu camera la marsarier, ceva ce imi lipsea la fosta Innovation Package - destul de misto, vine cu incarcare wireless pt telefon si inca cateva lucruri Head-up Display Sports Seat Seat Heating Driver/Passenger Seat Adjustment, Electric with Memory Ambient Interior Light Comfort Access - ii duceam lipsa la F36 Navigation System Professional Glass Roof, Electric - Niciodata nu am fost fan, desi am avut trapa si la fosta masina. Steering wheel Heater - asta e un moft, dar am realizat astazi ca poate fi si foarte util, la ce frig era de dimineata ) Integral active front steering - E geniala functia. Recunosc, inainte de test drive nu stiam ca si la seria 5 vireaza rotile din spate, dar m-a dat pe spate. E un pic ciudata senzatia la inceput, dar pur si simplu o face mult mai manevrabila, mai ales pe alei inguste si parcarile din Bucuresti. + altele mai putin importante. Primele impresii dupa ce am mers vreo 300km cu ea: - se simte mult mai stabila decat F36, xDrive ajuta in mod cert in curbe, iar faptul ca vireaza si rotile din spate e un plus la stabilitate la viteze mai mari - ca putere, pe Comfort nu e wow, se simte lag si nu te baga f tare in scaun, insa pe Sport mi se pare ca imi satisface cerintele de putere (bineinteles, mi-ar fi placut un 540i cu 340 cai, dar ma multumesc si cu asta). - singurul minus descoperit pana acum: lipsa inchiderii electrice a portbagajului. Se deschide din cheie, dar se inchide manual (stupid, foarte stupid). Planuri pentru viitorul apropiat: - Activare carplay: 300Eur de pe Connected Drive Store - Achizitia unor anvelope de vara (Michelin PS4) - inca ma gandesc daca RFT sau normale. Cateva poze: Sarbatori Fericite!4 points
-
Cu privire la poveștile horror, de când am carnet nu am fĂŁcut vreo pana, am roata de rezerva in portbagaj nefolosita. ConteazĂŁ daca mergi cu mașina in concedii mult si pe la mama naiba, daca mergi cu mașina preponderent pe oras nu recomand rft pentru ca sunt mult mai tari si simți totul mult mai tare, mai ales pe drumurile noastre. Mai confortabil este cu rft pentru ca nu stai sa schimbi roata, sa pĂŁțești sa nu ti se desfacĂŁ, etc, mai apes daca nu știi sa schimbi o roata, mai ales daca e frig afara si urat si ai si bagaje in spate. Deci rft nu e mai bun, e mai bun doar in anumite condiții pe care le am explicat mai sus. Pentru fiecare e mai buna cealalta opțiune in funcție de cum e folositĂŁ mașina.2 points
-
Salutare. Dupa multe luni de lurking si citit una alta pe forum, in sfarsit pot spune ca ma alatur "cu arme si bagaje" comunitatii. Asa cum spune si titlul, sunt la primul BMW si sunt singur ca am multe de invatat. O sa incerc sa tin un fel de jurnal pe aici si sa facem schimb de pareri cat mai utile. Sunt la primul astfel de topic asa ca...rabdare cu mine. Fiind in cautarea unei masini, stabilisem cateva "finaliste" (Superb, Passat Alltrack, Kodiaq, G31) si am stat cateva luni cu ochii pe siteuri, alternand intre modele si decizia de a cumpara sau de a mai astepta. Chiar in 2020 am fost aproape de a cumpara Kodiaq nou la niste preturi care nu vor mai exista niciodata - chiar la inceput de pandemie - am fost fraier si am ratat ocazia. Pe la mijlocul lui 2021 am inceput din nou sa ma uit. Mai am si o Octavia deci graba nu era mare, cautam ceva "frumos". Am vrut neaparat ceva cu tractiune integrala si alte cateva dotari la care nu renuntam: faruri cat mai noi dpdv tehnologic (matrix led sau echivalent), scaune cu memorie si cat mai multe setari, fara culoarea neagra (nu imi plac masinile negre), etc. Pe la mijlocul lui octombrie a aparut aceasta masina si repede am ajuns la concluzia ca o vreau. Mai ales cand am vazut culoarea...tot ce gaseam acceptabil pana atunci erau fie gri fie albe... Masina in cauza este august 2018 si avea aprox 92.500 la momentul achizitiei. Scriu mai jos cateva din dotarile importante cu cateva comentarii: 223 Dynamic Damper Control 24W 18"lt/aly Wheels D-spoke 634 - cu aceste roti a venit masina, incaltata cu Continental Eco Contact nou-noute, DOT2021, 245/45/R18, runflat; 320 Model Designation, Deletion (asta e o chestie misto, imi place mult aspectul clean look la o masina); 3DS Bmw Display Key - misto de jucat cu ea, total inutila in lumea reala; in mod dubios, primul proprietar nu a ales si comfort access - chiar l-a evitat, avand in vedere ca a ales toate celelalte optionale din pachetul in care s-ar fi aflat si Comfort Access (m-am uitat in brosura Germania 2018); 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable - f importante, cum am zis mai sus; 4HA Seat Heating Front And Rear - iar, in mod dubios, a ales incalzire in scaune spate dar nu si climatizare pe 4 zone...ce-o fi in capul unora nu o sa inteleg... 536 Auxiliary Heating - o dotare pe care o cautam...nu era musai dar ma bucur ca e in aceasta combinatie 552 Adaptive Led Headlight + 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 9BD Businesspackage + alte cateva mai neimportante. Cateva chestii pe care am apucat sa le fac de cand am luat-o: - activat Apple Car Play - f important, in Octavia am varianta cu fir, aici e wirless - merge brici; - cumparat roti de iarna model 618 pe 17 inch cu cauciucuri SH Dunlop 225/55/R17 non run-flat; - folie faruri si proiectoare, folie geamuri spate si luneta, inscriptionat oglinzi; TO DO: folie pe display(uri) - pe cel central neaparat, trebuie sa vad daca se poate si pe "ceasuri"; - am reusit sa gasesc un kit de rezerva compus din roata slim (f greu de gasit pe 18 la un pret acceptabil), cric si cheie; din pacate, masina nu are un locas special - cum sunt majoritatea. Asa ca acum sunt in cautarea unei huse de transport sau, mai greu, varianta in care gasesc la dezmembrari una cu locas de roata rezerva in portbagaj si o convertesc pe a mea. Ca planuri de viitor: - pentru intregirea aspectului Shadow Line, ori schimbarea grilei cu cea de pe MSport (NU de pe M5) ori colantarea celei din prezent; - POATE un stage 1 la un moment dat. Ca prime impresii, masina este tot ce ma asteptam si mai mult de atat. Am apucat sa ma joc si un pic cu ea in zapada, intentia fiind sa ma obisnuiesc cu dimensiunile si inertia (are aproape 2 tone) cat si cu modul de actiune al XDrive. Cam atat momentan, las cateva poze si sper sa reusesc sa updatez topicul cat mai des.1 point
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.1 point
-
Fac diferenta intre carosabil ud si uscat, deci pe sezonul rece/umed imi bag "mintile in cap" si merg si eu omeneste... Cu surubaritul ma dau cand e strict nevoie. Sti povestea: ...Vasile primeste o combina de recoltat de la nemti (ajutoare, fonduri, nu conteaza). Combina in stare foarte buna, mergea ceas, pornea instant, silentioasa, taia si sorta brici, consum mic, conditii, AC, GPS, ceva de vis. Si vin nemtii dupa 3 zile sa-l vada pe Vasile cum se descurca cu utilajul, intra in curte si gasesc combina imprastiata prin curte, desfacuta pana la ultimul surub ! Consternati il intreaba pe Vasile: - pai bine omule, ce ai patit ? S-a defectat ? Nu mai pornea, nu mai treiera, nu mai functiona ? Ce s-a intamplat ?? - nuuuuu, zice Vasile, ba functiona ...da' atata merea de bine incat am vrut sa vad de ce ! La ce sa-mi fi demontat bateria pana acum daca n-am avut treaba cu ea ?? Da, am mai pus redresorul pe ea uneori dar conectat la priza motor, in rest... ........ "bornele sunt INVERS pozitionate" ...fațĂŁ de ce ! Am gasit pe masina o baterie "normala", europeana daca o pot numi asa, adica cu borne de tip "dreapta +" La unele "asiatice" sunt de tip "inversat fațĂŁ de noi" adica "stanga +". In plus, cred ca pot pune bateria si "invers" in locasul ei - nu am incercat expres dar cablurile "plus" si "minus" sunt suficient de lungi. Ca pozitionare fizica nu este nici asa o problema, baza bateriei e un dreptunghi, atata tot. Revenind Despte utilajul din dotare Ieri am coborat pana in parcare in ideea sa invart manual de motor o rotatie completa dar n-a fost sa fie. Adica nu am putut patrunde in masina sa deschid capota. Cazuse in prima jumatate a zilei "ploaie inghetata" si toata masina era incastrata in gheata, nici vorba sa pot trage de manere sau sa pot deschide usile. Si oricum se anunta pe azi tot ploaie dar la +1° asa ca am renuntat. Nici macar acumulatorul dus in casa nu l-am pus la incarcat. Nu am vrut. Din cauza unui "feeling" sa zicem. L-am dus degeaba pana la etj 4, asa ca l-am tinut de Craciun pe balcon. L-am plimbat cu mare drag azi-dimineata inapoi, l-am pus in Fordulet si m-am dus sa-mi cumpar un acumulator nou. (revin mai tarziu)1 point
-
phunctionist@ La o anvelopa runflat nu stiu daca se facea gaura aia in peretele lateral, eu cel putin nu am patit niciodata de cand merg cu RFT, nu am facut pene in viata mea. Cu anvelope normale am tot patit sa fac pana. RFT sunt intr-adevar ceva mai rigide dar si masina e mai stabila la viteze mari, lucru care conteaza mult pentru mine, cel putin la o masina extrem de "moale" cum e G30 care e suficient de comfortabil. Eu am RFT pe 18 pentru iarna si 19 pentru vara, sincer nu simt absolut nici o diferenta de comfort, poate cu jante de 20 sa simti masina mai rigida. Pe 17-18 nici nu iti dai seama ca mergi cu RFT sau anvelope normale.1 point
-
Daca poti sa o deschzi din telecomanda si cu piciorul sub bara la fel poti sa o inchizi. Si la G30 si la G32 merge la fel. Eu vad foarte utila optiunea cu piciorul sub bara mai ales cand esti cu doua plase in mana nu mai trebuie sa cauti dupa telecoamnda sa deschzi portbagajul. Cine nu are optiunea asta pe masina nu stie cat este de utila.1 point
-
Te inteleg perfect. Eu, avand tot sedan si fara inchidere electrica portbagaj, aplic urmatoarea tehnic: prind de manerul din interiorul portbagajului, trag mai puteric si rapid in jos de el si scot rapid mana ) uneori se tranteste un pic portbagajul, dar nimic grav.1 point
-
Frumoasa masina, ca un sfat ia anvelope runflat si vara si iarna, masina o sa fie mai stabila pe curbe si cu 18 nu e asa rigida, poti baga cam 2.3 in toate presiunea si e ok.1 point
-
Nu doar la Bmw audi. La toate reprezentantele, la Ford cred ca am schimbat câteva sute de sisteme adblue complete. La Bmw apare mesaj ca adblue nu este calitativ si de abia scapi de mesajul ala fĂŁrĂŁ sa te apuci sa schimbi din piesele sistemului de adblue. E ca si cum s ar defecta sistemul de injectie din cauza ca bagi motorina proasta, asa se intampla cu adblue. Ăștia care zic ca e același lucru, sunt aia care zic ca te fura reprezentantele si ca vor sa te fure sa iei adblue scump de la ei.. total gresit. Este mai scump adblue la reprezentanta, dar e ce trebuie fata de ce porcarii sunt in comerț sau la pompele de la benzinĂŁrii.1 point
-
RaYn3, trei minute i-au trebuit sa explodeze noul membru care vroia si el sa repare niste stopuri.. Nu o fi aici Academia Romana, dar unii dintre noi mai educati ca altii (cand nu au timp ca se ocupa de academie..) foarte probabil ar da banii unuia care nu matraseste limba.. nu? Parca altfel te simti cand dai banii unui om cu respect fata de lucruri banale, pana la urma... Pisica, daca tot nu iti place aici, nu ne spui si noua cum se repara niste stopuri asa, care le ai la degetul mic? Sunt ironicul de serviciu, nu te supara pe mine. Noi, promitem, nu vom face bani... O.T. Sa punem niste linkuri aici de pe google, sau ne spui singur?1 point
-
Ce LED-uri folosesti acolo unde trebuie inlocuite? Si btw, mai jos mici corectii si asta pt ca m-a zgariat rau pe creier citindu-ti comentariile: 1. "spune-ti" se scrie corect dintr-un singur cuvant si anume "spuneti" 2. "referi-ti", la fel, un singur cuvant: "referiti"1 point
-
Sa o pun pe perete sa ma laud ca tu ai reparat. Sau poate ca sa cred ca, ce lipici ai pus tu acolo tine ceva timp si sa vreau poate banii inapoi daca nu sunt multumit si sunt inca intr-o perioada garantata. Alege un raspuns sau doua. (Pe cati crezi ca o sa interseze sa repare niste stopuri la tine daca tu nu dai garantie?)1 point
-
Ne plictis-im si noi... si ma-i d-am din gu-ra. Tu ce fa-ci? Va referi-ti si suna-ti?1 point
-
Vino sa vezi cum repar ! Sau doar dam din gura ca ne plictisim ? Buna seara nu inteleg la ce anume va referi-ti . Va rog suna-ti si va raspund cu placere . Seara buna1 point
-
@myx Se vede ca discurile au o asa uzura incat e clar ca fostul proprietar a mers cu ele pe durata a 3 seturi de placute. La 80k cand s-a consumat al doilea set, trebuiau schimbate si discurile. Revenind la ceea ce spun senzorii, la G-uri este mult mai precisa situatia. Senzorul este plasat atat de bine incat atunci cand spune ca mai ai 5000km, chiar asa este si cand se ajunge pe zero, zero este. Din ce vad ca spui si tu si Win, senzorii generatiilor anterioare dau informatii contradictorii.1 point
-
Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.1 point
-
-1 points
-
Sunteti rautaciosi pentru cateva liniute, sau lipsa virgulelor. "Ochi de pisica" nu zici nimoc despre garantie. Dai si garantie pe ce repari? Cat de lunga e garantia? Si daca sunt probleme si vrem banii se pot inapoia? Normal cu stopuri cu tot ce s-a vandut date inapoi.-1 points
-
Hai sa discutam sa nu ne plictisim . Iti dau garantie cat doresti 3,6, sau 12 luni ?pina acum in 10 ani de reparat nu a fost nevoie decat de 2 ori sa mai revina clientul . Dar ma repet daca vrei sa iti dau garantie iti dau . Este bine asa ? Am terminat ? Intrebari mai sunt ?-1 points
-
Da ma dracu sunt pe forumu academiei romane . . Stati voi academicienilor . Numai profesori aicea . Pa-1 points
-
Eu cred ca sunt 2 lucruri diferite care n-au legĂŁturĂŁ: Antigelul ĂŽl pierzi cel mai probabil radiator fisurat sau un furtun fisurat etc. Uleiul de când nu l-ai mai verificat? Te-ai gândit ca poate a mai scĂŁzut nivelul din cauza uzurii mașinii, pe la turbina... e normal la vârsta mașinii sa mai pierzi ulei și sa completezi de la un schimb la altul. Ești sigur ca uleiul era ca apa? Nu prea are logica ce zici ca intrĂŁ ulei ĂŽn antigel sau invers deoarece unul din martori de la ulei sau lichid de racire trebuia sa arate peste nivel nu sub.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00