Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/01/22 in Posts
-
Cum am zis si mai sus, in ultimul reply, acea reducere de 500Eur a fost o minciuna. Cand am vazut masina prima data, era la 37.500Eur. Apoi, ei au redus pretul masinii la 37.000 chiar inainte sa-mi faca mie aceasta "reducere". Am aflat ulterior de la un amic care le urmareste pagina de auto rulate, si am si dovada (screen shot). Deci ei ar fi vandut-o cu 37.000Eur indiferent daca mi-o vindeau mie sau nu. Le-am zis de acest lucru, si au dat-o cotita, ca e o neconcordanta, bla bla. Altfel nu as fi facut aceasta reclamatie, care vine, insa dupa o serie de probleme pe care le-am avut cu ei dupa ce am luat masina (ex: pe langa minciuna despre reducere, a trebuit sa trag de ei sa-mi dea si cea de-a doua cheie, si sa-mi schimbe flapsurile care erau defecte inainte sa-mi fie vanduta masina etc)3 points
-
Este o problema pe care am intalnit-o, fara sa exagerez, aproximativ la 2/3 din reglajele de geometrie pe care le-am facut pe standuri "specializate", in mai bine de 20 de ani incoace. Atat timp cat volanul nu a fost demontat de pe coloana de directie, acesta este pozitionat corect. Pentru a verifica, inspecteaza zona in care coloana de directie se cupleaza cu caseta de directie. Coloana de directie trebuie sa aibe un semn, caseta de directie un alt semn. Aliniaza semnele, cu rotile in pozitia inainte. Daca, atunci cand semnele sunt aliniate, volanul sta drept, atunci acesta este montat corect. Volanul "sta" putin spre stanga sau dreapta dupa un reglaj de geometrie pentru ca, cei care au efectuat reglajele, nu au lucrat cu atentie. La majoritatea BMW-urilor, la suspensia fata se regleaza doar convergenta, actionand asupra bieletelor de directie (in sensul ca sunt "lungite" sau "scurtate", dupa cum e cazul). Dar, cu volanul centrat, convergenta stanga trebuie sa fie egala cu cea dreapta. Aici se greseste cel mai frecvent, la reglarea geometriei fata. Daca valorile (semi)convergentei fata stanga/dreapta nu sunt egale, atunci in mers directia se va auto-centra, dar implicit volanul nu va mai fi drept. Inainte de a trage concluzii, verifica atent valorile tuturor unghiurilor geometriei, fata si spate, in fisa pe care ai primit-o dupa efectuarea reglajelor. Daca totul pare OK, atunci aproape sigur cauza este convergenta fata. Corectia se realizeaza efectuand un nou reglaj de geometrie, dar la un service care lucreaza in mod competent. Alternativ, se poate rezolva si ad-hoc pe o rampa / elevator, "scurtand" in sensul corect una din bielete si "lungind" cu exact aceeasi dimensiune pe cealalta (ceea ce in fapt inseamna a roti coloana de directie un anumit numar de grade cat sa stea volanul centrat). Daca vrei sa faci asa ceva anunta-ma si o sa-ti explic pe larg procedura; retine insa ca, desi este o operatiune foarte simpla, necesita pana la 2 ore si cateva teste repetate pe drum.3 points
-
Daca nu vrei batai de cap poti colabora cu un parc auto mai mare gen webcar, leasing automobile, plus auto. Fie alegi o masina pe care o au deja pe site, fie o cauti pe mobile, vorbesti cu ei si te duci sa o iei de la sediul lor. Platesti un comision care probabil depinde de valoarea masinii, dar se ocupa de verificat, adus in tara, numere rosii, programare rar + ajutor acolo.. In orice caz, iti recomand sa o iei de pe mobile sau cel putin sa aiba un istoric daca o iei din Ro (ar fi ideal sa fie postata aici pe forum zic eu). cel putin mie imi este cam frica sa iau masini din ro2 points
-
Salut, Apreciez si-ti multumesc faptul ca ti-ai facut timp pentru aceste cateva randuri. Si da, dupa cateva saptamani de cautari, am ajuns la aceleasi concluzii ca cele mentionate de tine (cel mai probabil o sa maresc bugetul pentru ca de restul chiar am nevoie. Nu mai sunt la varsta la care sa ma pasioneze doar tractiunea spate). Am urmarit si verificat cam tot ce e disponibil pe site-urile interne si cu stupoare si bani cheltuiti pe multe verificari, am constatat ca 6 din 7 masini (atatea am verificat pt moment), au km dati inapoi si/sau daune serioase.2 points
-
Well, ei au luat masina de la un alt dealer din Germania, platind o anumita suma, masina fiind iesita din garantie de cateva luni. Ca s-o aduca in parametrii BMW Premium Selection (cel putin teoretic, sunt niste criterii care trebuie indeplinite, pentru ca masina sa fie certificata BMW Premium Selection: se fac niste verificari amanuntite etc), au trebuit schimbate pe cost intern, caseta de directie, flapsurile pentru aerisire de sub bara si inca niste chestii minore. Ei la asta se refera cand spun ca sunt pe "pierdere". BMW nu le ramburseaza banii, pentru ca masina nu mai era in garantie. Evident, acest aspect nu ma intereseaza pe mine. Doar nu i-am pus eu sa cumpere masini care necesita investitii majore. Eu sunt clientul final. In momentul vanzarii, ei au zis ca imi mai lasa 500Eur, pentru ca placutele de pe spate sunt pe duca. O minciuna, insa, pentru ca ulterior am descoperit ca pretul il redusesera deja in decembrie (de la 37500, la 37000). Cand am aflat aspectul asta m-am enervat si mai tare si atunci am facut reclamatie la BMW Group Romania.2 points
-
masina arata bine, in poze, vanzatorul e clar samsar, iti dai seama dupa cum a scris anuntul cum ti-au spus si colegii, scoate un raport de pe car vertical si vezi daca a avut daune km pot fi reali, pe langa verificarea in service/reprezentanta, daca ajungi sa mergi sa o vezi, trebuie sa verifici si daca intervalele de service au fost sau nu depasite...sunt masini aduse de afara cu schimburi de ulei facute tarziu..peste 30k km2 points
-
Bun venit pe forum. Intrebarea ta e prea generala ca sa isi afle raspunsul scurt si la obiect. Sa iti dau un exemplu cert, sa zicem ca dai jos jantele masinii pe care vrei sa pui alte jante. Si pe ele o sa gasesti intr-un loc sa zicem o inscriptie 8J17 EH2. Daca vrei sa pui alte jante mai aratoase dar de aceiasi marime cu jantele cu care ai luat masina, cauta jante avand codul exact ca, cel gasit. In exemplu dat 8J17 EH2. Poti pune si jante de alte dimensiuni dar tot asa trebuie sa afli (cel mai usor... vorba vine.. ) codul altor jante de alte dimensiuni, DAR care sa se potriveasca cauciucurilor in gama permisa de producator (trecuta pe unul din stalpii masinii..) ca sa fii si in LEGALITATE. Cauta sa citesti cat mai multe daca vrei sa te aventurezi singur in gasirea altor jante masinii.. Si nu in ultimul rand cauta sa pui jante OMOLOGATE, adica cu stanta bmw...1 point
-
De la ce viteza incepe sa vibreze ? Bucura te daca e rulmentul si sa nu fie vreo cruce.1 point
-
Cred ca optional se poate renunta la ambient lights, in nici un caz sa le adaugi. Sunt numai tampenii in descrierea omului, auzi tu asistenta coborare, amprenta, ceasuri plasma Masina poate sa fi fost adusa cu TVA taiat si sa fie in stare buna, dar chiar si asa, nu e de cumparat, are prea multi km, iar vanzatorul e...1 point
-
Eu nu as cumpara masina de la unul care scrie un anunt de genul: Astea sunt urme de samsar deci clar manevre sau poate ne inselam noi si el este om. Da o fuga pana la el sau trimite pe cineva care se ocupa cu verificatul masinilor si scapi mai ieftin.1 point
-
Claudiu, business-ul de service auto (in special "de reprezentanta") este, de ceva vreme incoace, tot mai dificil de tinut in profitabilitate. Vremurile tulburi au inceput odata cu intervalele de service tot mai lungi si cu tendinta clientilor de a inlocui masina dupa rulaje si vechimi tot mai mici. Iar, odata cu electrificarea, situatia va deveni si mai dificila. Poate de aceea s-a ajuns la frecventul obicei al service-urilor de a "da tepe" clientilor. Lucru inacceptabil si impardonabil, indiferent de motivatie. Din cele doua mesaje ale tale de mai sus, trag insa concluzia ca se mai intampla si invers. Inteleg ca ei au acordat 500 Euro discount tocmai pentru starea de uzura a placutelor. Dar ulterior ai gasit o metoda sa le "fortezi" mana sa ti le schimbe gratis. Sigur ca, din punctul tau de vedere, ai rezolvat problema. Iar, din punctul lor de vedere, au experimentat aplicat pe propria lor piele proverbul "Ce tie nu-ti place..."1 point
-
La Seria E se poate face relativ usor doar ca sunt necesare 2 chei noi asa cum s-a spus mai sus. Procedura de comanda a cheilor dureaza 3-4 saptamani pentru ca mai intai, dupa ce este instalat tot sistemul pe masina (ECU + manerele + antene), trebuie facuta o diagnoza cu ISTA Onine pentru a urca FASTA data pe serverele BMW apoi se face o procedura interna BMW "DOM Database Modification" in care se solicita modificarea configuratiei masinii cu functia CA adaugata. Dureaza aproximativ 2 saptamani pentru ca BMW sa modifice in baza de date configuratia masinii si sa adauge CA, apoi abia se pot comanda cheile versiunea CA la un dealer. La Seria F procedura e similara dar pana acum nu am reusit pentru nici o masina sa comand FEM-ul sau BDC-ul varianta cu CA. La Seria F, CA nu mai are un ECU separat, functia este inglobata in FEM/BDC si acesta necesita inlocuire. Cu toate ca BMW accepta "DOM Database Modification" si adauga CA la masina, cheile se pot comanda varianta CA dar FEM/BDC nu. Am incercat deja de 3 ori pentru 3 masini diferite si am deschis vreo 5 cazuri TSARA la BMW Suport in Germania, de fiecare data raspunsul a fost "nu se poate".1 point
-
Da, înțeleg ca mașina merge când volanul e putin strâmb, dar ce vreau sa zic e ca la reglajul directiei, cel ce reglează blochează volanul in poziția in care ar fi perfect drept, pune între volan și scaun un fel de tija care sa tina volanul drept, apoi reglează din bieletele de direcție poziția roților.1 point
-
Poate la un moment dat voi face si eu povestea mea cu Premium Selection si Real Garant publica. Una frumoasa1 point
-
Ar fi bine sa fie doar prosti, dar sunt si aroganti, hoti. Ca si cand ai fi vreun cersetor si ei iti fac un serviciu ca te primesc la ei in reprezentanta.1 point
-
1 point
-
Am uitat sa mentionez faptul ca, intr-un anumit punct al discutiei mi-au zis ca daca sunt nemultumit de masina, o cumpara ei inapoi, doar sa termin cu reclamatii si nemultumiri :))1 point
-
Nu știu ce sa zic.. poate sa existe răzbunare sau nu, dar sigur ti au băgat si îți bagă multă carne in frigider. Daca cumva te mai duci cu ceva in ăștia 6 luni, cred ca o iau razna :))))) numai in România exista sa te sune astia sa te certe ca ies pe pierdere cu mașina ca te duci sa schimbi plăcuțele. caseta direcție??? Ce naiba de calitate e aia de se duce la km astia caseta??1 point
-
Pff,ce masini se cumpara in romania frate.... nici nu e de mirare ca stai un an de zile la vanzare cu una intreaga.1 point
-
Si nu asta vrei? ..am recitit putin topicul. Probabil modul Confort e standard cand pornesti masina iar Sport sau EcoPro e din butoane. Ideea care nu a reiesit din descrierea ta a fost ca nu ai spus ce vrei mai exact sa faca masina. Ca meniul ai doar de Sport si de EcoPro..1 point
-
1 point
-
Incerci sa o dai pe EcoPro doar din navigatie? Nu ai butoane in consola?1 point
-
1 point
-
Asta cu suspensiile cred ca face parte din categoria mituri. Am avut E90 cumparat de nou, 6 ani folosit doar cu RFT, in Romania vreo 130.000km, suspensiile nu aveau nicio problema. Nu vrei sa stii prin ce hartoape am mers, chiar nu o menajam deloc. Plus ca vorbim de vechea generatie de RFT, poate cea mai rigida si proasta. In schimb, la seria 4, dupa ce am renuntat la RFT, au aparut belelele: am spart 2 anvelope in 2 ani, ambele noi. Prima data, in 2019, a fost super nasol, pentru ca eram undeva pe langa Cheia, si a trebuit sa chem platforma. A doua oara, insa, am avut noroc, s-a intamplat fix la 50m de AutoSoft, in Bucuresti. Si, evident, cu anvelope normale, janta resimte din plin socul la orice groapa sau denivelare. Rezultatul: la fiecare schimbare de sezon trebuia sa indrept si jantele. Nu plecam fara minim 5-600lei lasati la vulcanizare.1 point
-
Nu inteleg oarecum nedumerirea legata de masinile cu rulaj in jur de 120.000 km: eu de exemplu, cumpar masini noi, nu marci de lux gen bmw audi mercedes ci marci normale, le fac reviziile conform planului de service/indicator interval schimb ulei, daca e vreo problema, ma adresez vanzatorului sa o rezolve pe garantie, cand se apropie sfarsitul garantiei/are o oarecare vechime/inca mai are o valoare de piata, o vand si gata, luam alta......doar nu o sa cheltuiesc bani pe masini noi sa stau sa le bibilesc ca stiu eu ce se va intampla cu ele cand nu vor mai fi la mine, nu stau sa imi pierd vremea sa le duc nu stiu unde sa ma uit daca nu transpira ulei pe la nu stiu ce simering sa il schimb, sau sa pun diagnoze sa vad daca totul e in parametrii. Eu nu as cumpara masina cu 100.00 km, da sa iau una cu 200.000 km....ce sa fac, sa repar la ele non-stop? Compactul din semnatura are vreo 220.000 km, si desi face 1500-2000 km/an, in mod frecvent reclama diverse reparatii, ba o incuietoare, ba o garnitura, ..... Ne place sau nu, inchirierea masinilor pe termen lung, leasing-ul operational in care nici macar stergatoarele nu le schimbi reprezinta viitorul (ceea ce se intampla frecvent in tarile vestice se va implementa si la noi)1 point
-
La prima strigare pe acest VIN WBAJC51080WB83085 RAROM zice ATENŢIE: Vehiculul este semnalizat cu daune * te costa 35 lei sa aflii ce si cum apoi km la RAR 202235 in nov 2021 Dotarile aici https://bimmer.work/vin/w8628e07aeeff670acc03d700662c6c19/ Personal cand vad un anunturi de genul trec peste, posibil masina sa fie ok dar in general prefer sa nu ma complic pana la urma daca ti se pare interesanta mai dai 35 lei vezi ce avarii a avut si decizi ce faci mai departe. E oarecum ciudat ca a avut deja avarii posibil sa fi avut un element revopsit sunt samsari care asa fac iau masina cu ceva avarii si le remediaza la noi mai ales ca poti negocia pretul in jos afara destul de mult in baza asta din ce tin minte revopsitul e destul de scump in De.1 point
-
Nu mă înțelegi, uleiul care ajunge în admisie normal că e băgat în capul pistoanelor odată cu aerul si arde și scoate fumul albastru și alb.1 point
-
Daca iti pui problema cat costa un schimb de placute , amortizoarele atunci masina nu e pt tine . Pt franele M nu exista inca producator aftermarket ,doar originale , 1300 ron cele pe fata , pe spate tot pe acolo.Nuu-mi pare chiar jale dar ok de 3 ori mai scumpe fata de un set normal original. Discurile din ce stiu sunt la fel cu cele normale . Confirm ca amortizoarele edc tin f mult . Clar in timp nu mai sunt ca si noi dar isi fac treaba . Cu jantte 19 am si eu echipata masina si vara si iarna , nu am galme nu am spart jante , nu as.monta 18 ever . 17 jenant ... Ideea asta de a pune raul inainte e din start o idee gresita . Masina merita si arata f bine , destul de rare cu frane M , cand a devenit asta o problema ? Eu caut frane M de cand am luat masina si nu gasesc ...Succes orice decizi si dpmdv tre sa te focalizezi pe inspectarea masinii f bine nu pe eventualele probleme ale unor optiuni in viitor , sa stii ca becurile xenon se mai ard ... Mai stiu unii care ziceau ca acc e o problema daca lovesti masina frontal ,la fel si farurile led . Hal de conceptii ma mir ca pleaca de acasa fara umbrela1 point
-
..logic zici? Asa ti-au explicat mecanicii? Dar posibilitatea ca uleiul sa arda in camera de ardere nu exista? Sau poate e mai bine sa iti explici CUM se transforma in fum albastru acel ceva care foarte probabil este ulei. Eu zic ca prin ardere nu prin recirculare. Stai linistit, nu esti tu singurul care are ulei in admisie. Si la mine exista ulei in admisie.. dar nu iese fum albastru pe evacuare..si crede-ma chiar daca imi conduc masina 90% singur, mai prind ocazia sa imi intreb colegii de lucru daca iese fum prea mult pe evacuare in diferite regimuri.. si nu iese decat negru cand ii dau blana-blana. Scuturat putin netul si iata ce a raspuns: https://barsleaks.com/uncategorized/cheat-sheet-what-does-the-color-of-my-exhaust-smoke-mean-black-white-or-blue/#:~:text=If you are noticing blue,problem with a piston ring. Pe decelerare scoate fum albastru? Atunci cica sunt scaunele de la supape..0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00