Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/11/22 in Posts
-
Sa o stăpânești sănătos! Asa se cumpara o mașina pentru a elimina din riscuri, cu verificările respective.2 points
-
Salut! Postul tau denota optimismul cumparatorului multumit de alegerea facuta. Sa te bucuri de ea, misto masina !2 points
-
Tuning box e o porcarie care strica motorul... Se poate face tuning si la B48 si la B58 pe OBD fara probleme, cine are scule cu licenta nu patiserii cu chinezarii de la marginea santului2 points
-
Salutare tuturor, De ieri, 10 Feb. 2022, sunt posesorul unui 320GT xDrive. Masina a fost cumparata de la o persoana fizica din Romania (a fost primul proprietar in tara al masinii). El a cumparat si adus masina personal din Kiel-Germania (Autohaus BMW). Tot acolo are si toate intrarile in service. De cand a fost adusa in Romania, toata mentenanta masinii s-a facut la BMW Proleasing Ploiesti. Lucrari mai importante care i s-au facut masinii, pe langa mentenanta obisnuita: - 20/03/2018, la 145104km, inlocuire cutie de transfer cand masina inca era in garantie - tot undeva prin 2018 s-a inlocuit si parbrizul doar ca nu reusesc sa mai gasesc intrarea in pdf (cred ca este prea dimineata si nu-mi bate faza calumea) - 05/05/2020, la 181251km, inlocuire EGR si racitor (acea vestita campanie tehnica), inlocuire ulei cutie, schimbat acel surub (la fel de vestit) de la caseta de directie. Acum masina are 198000k km si a costat 17.250Euro. Este fabricatie Mai 2015, start of warranty period Iunie 2015 cu extindere valabilitate pana in Decembrie 2018. Inainte de cumparare, adica ieri, masina a fost verificata mecanic si soft la BMW Proleasing Ploiesti. Verificarea a durat 2h si 10min, perioada in care au consumat aproape un sfert de rezervor de motorina (nu am putut intra cu ei in hala de verificare din cauza restrictiilor covid dar efectiv nu-mi pot imagina ce i-au facut 2 ore de-au consumat atat de multa motorina...). Ideea e ca a iesit impecabil, 0 erori, 0 probleme mecanice (ma rog, ceva minor, bateria necesita incarcare). Vanzatorul nu mai folosea masina, in ultimul an facuse 4k km, nici macar asigurare nu ii mai platise, o tine de mobila dar o spala in fiecare saptamana. A avut o grija incredibila de ea, in garaj avea dulapior pentru solutiile de ingrijire si lavete pentru ea. Am preferat sa o cumpar pe aceasta, chiar daca nu este ce-mi doream la inceput (adica un LCI) si chiar daca aveam variante mai ieftine sau cu km mai putini, din cauza felului in care a fost ingrijita (niciun schimb de ulei nu s-a facut la mai mult de 20k km, chiar si cat a fost in Germania). Ca nivel de echipare, este dupa cum urmeaza: Vehicle Information Prod. Date 2015-05-20 Type 320D XDR A Series F34 (3 Series) Steering Left Hand Drive Engine N47T Power 135kw / 184hp Transmission Automatic Colour kalahari-beige metallic Upholstery Fabric/leather Breeze/anthracite Editions And Packages S7R7 Innovation Package S7VB Comfort Package S7XP Navigation Package Connected Drive Comfort And Interior Equipment S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AB Fine Wood Trim Burr Walnut S4AE Armrest Front, Retractable S4DM Accent Strips, Pearl-Effect Chrome Multimedia S609 Navigation System Professional S610 Head-Up Display S676 HiFi Speaker System S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6AP Remote Services S6NS Comfort Telephony W/ Enhanced Smartphone S6WA Instrument Panel With Extended Scope S7S2 Luxury Line Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog Lights S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S563 Light Package S575 Additional 12V Sockets S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DF Active Cruise Control+Stop&Go Function Wheels And Drive S216 Hydro Steering-Servotronic S230 Extra Package, EU-Speciifc S249 Multifunction F Steering Wheel S255 Sports Leather Steering Wheel S258 Tyres With Runflat Properties S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2WG BMW LA Wheel, W-Spoke 440 Environment And Safety S3AC Trailer Coupling S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8TF Active Pedestrian Protection S8TH Road Sign Detection Individual Equipment S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S9AA Outer Skin Protection SA090 90 Ah AGM Battery SPOLS Cloth Cushion P.S O sa mai urc si alte poze dar acum nu le am decat pe cele de mai jos pe care le-am facut cand am fost sa o vad prima data si pe care le-am facut pentru sotie.1 point
-
Buna intrebarea lui godini. Apoi, eu am o vorba. Schimba toate lichidele masinii de indata ce ai ocazia daca vrei sa te tin masina. Nu e nimic controversat aici. Masina aia are o varsta iar probabil vanzatorul nu a facut mai nimic masinii in materie de intretinere. Daca ai aptitudini si ai unde fa-o tu insuti. Daca nu plateste pe cineva care a mai umblat la o masina ca a ta. Masina o sa te tina mult mai mult te asigur. Mesaj de la unul care are acelasi model de masina de peste 150k km.1 point
-
Mai degraba emulator. Oricum nu am inteles niciodata cei care folosesc CarPlay , de ce ar mai folosi si navigatioa OEM? Pe afara ma roaga multi sa le dezactivez iconita de Navi. Dar suntem diferiti, asa ca trebuie sa ii impacam pe toti1 point
-
1 point
-
TCB-urile chiar daca unele modele mai noi au port GPS nu este si nu a fost folosit niciodata ca sursa de semnal GPS pentru navigatie. Unitatile NBT au port GPS incorporat si antena GPS din masina este cablata la acest port si nu la TCB. Deci problema de GPS la retrofitul de EVO intr-o masina cu TCB nu este cauzata de modulul TCB ci de faptul ca marea majoritate a unitatilor EVO nu au GPS incorporat. In acest caz se poate folosi un modul ATM sau un emulator de ATM.1 point
-
Nu cred ca exista intrebari stupide. Poate doar raspunsuri stupide. Poti pastra displayul actual, insa: monitorul tau merge pe 9v fiind monitor de NBT. Evo scoate 12V . Deci o sa ai nevoie de un cablu care sa transforme cei 12V pe care evo ii scoate , in 9V pe care monitorul tau actual ii suporta. De asemenea o sa mai ai nevoie de o antena wifi (recomand OEM si nu aftermarket) si atat. Idrive controllerul poate sa ramana. Se mapeaza doar butoanele, din codare sa corespunda la evo.1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru achizitie! O masina corecta la un pret corect! Sa te bucuri de ea mult si bine1 point
-
Frumoasa masina! imi place culoarea si combinatia de dotari. Multi km fara incidente!1 point
-
Eu citesc mult si pe forumurile din afara (in special US), si acolo sunt multi care se plang ca le-au facut "boom" motoare B48 (inclusiv B48B), dupa stage 1. Ce-i drept, majoritatea foloseau harti OTS (ex BM3), dar era si cineva cu custom, facut la o firma ok. Ideea e ca dupa un stage 1 se recomanda benzina cu cifra octanica cat mai mare, iar daca softul e facut cum trebuie, nu cred ca ar fi probleme. Eu unul, insa, daca o sa simt vreodata nevoia de putere mai mare, cred ca cel mai probabil o sa fac saltul la 40i, 6 cilindri. Nu vreau sa ma complic cu remapari.1 point
-
LSPI se poate intampla din multe motive, nu are nici-o treaba si nici nu este influentat de un Stage 1. Un soft facut corect (nu la marginea santului cu 200eu) este perfect safe pentru motoarele astea. Benzina turbo nu resofteaza oricine, un Stage 1 curat ar trebui sa fie minim 350-400eu poate si mai mult daca se face masuratoare dyno (pe role, nu mizeriile alea pe GPS) inainte si dupa. Referitor la cifre, va pot da cifrele la ceea ce am facut si testat eu: 420i cu motor B48 184cai urcat la 250cai / 440nm iar 530i 252cai urcat la 287cai si 450nm. Imbunatatirile majore sunt la cuplu si chiar se simte1 point
-
Cum sa nu isi permita masina noua?! Cu 25.000 euro pt g30 sh si 200.000km, iei octavia noua. Dar romanul e fudul, musca din parizer si conduce seria 71 point
-
Motoarele N43 / N53 sunt ceva mai deosebite. Cele mai bune informatii despre aceste motoare le gasesti aici: https://bimmerprofs.com/blog/1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00