Stimate coleg @ingineru', in afara de flame, si bagare in seama, nu prea am dedus ce plus valoare au adus comentariile tale topicului, dar din bun simt am sa incerc sa ti raspund nedumeririlor.
Am condus destule masini suficient de puternice, si suficient de multi km, care vin din fabrica cu amvelope fara RFT, si niciuna nu se ducea pe apa sambetei, stai linistit. Se fac anvelope suficient de performante sa tina pe drum masini de 1000/1500cai, crezi ca o anvelopa normala nu va tine pe sosea un seria 5? Hilar. Daca tot citeai si intelegeai, am intrebat de roata de rezerva, nu am specificat niciunde de anvelope normale fara runflat! Necunoscand marca, nu stiam daca toate masinile vin cu kit, sau exista si optional roata de rezerva mare/mica, whatever. E vreo problema in a avea un comfort psihic suplimentar in cazul belirii unei anvelope? E suficient sa ai nevoie de rezerva o singura data, cand esti departe de casa, cu bagaje si un copil mic in masina. Dar am impresia ca imi uzez degetele tastand si explicand...
Crezi ca toti mergem pe circuit si toti tinem masina la limitele superioare? Pentru aia sigur nu ai nevoie de un 530d...
De ce asi glumi? Ai impresia ca la 100k km orice masina e gata, terminata, buna de remat? Oricum am zis PANA in 100k km, aia pot fi si 20 si 50 si 80k km... daca un senzor sau un brat sau alte maruntisuri sunt probleme majore pentru unii... putem inchide discutia.
Maculatura sau nu, noua sau sh, daca nu poti face diferenta intre o optimizare si un soft blana stage 1 2 3 "dai cu fum, ca unde i fum e si putere", discutiile si incercarile mele de a te face sa intelegi sunt inutile. Ai impresia ca odata cu softul trebuie sa ai circuit la iesirea din parcare/garaj/etc?!?
Parerea mea e ca, cel mai usor pe forum, e sa ne dam cu parerea, inutil si pe langa subiect, sa judecam in necunostinta de cauza, si nici macar sa incercam sa intelegem ce citim, doar sa dam in cap. Mentalitate tipic romaneasca.
Multumesc.