Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/22 in Posts

  1. Incercarile esuate de regenerare a DPF-ului sunt cea mai probabila cauza a cresterii nivelului uleiului, prin contaminare cu motorina. Cand schimbi uleiul, ar fi bine (daca este posibil) sa recuperezi cat mai mult din acesta intr-un recipient transparent, curat. Lasa-l apoi sa se decanteze si incearca sa determini daca uleiul este contaminat cu lichid de racire (mai putin probabil, dar destul de usor de detectat, plus ca ar trebuie sa corespunda cu o scadere sesizabila a nievlului in vasul de expansiune) sau cu motorina (cel mai probabil, dar mai dificil de detectat). De aici va rezulta o prima diagnosticare. Apoi toarna gradual (= incet si cu rabdare) noul ulei astfel incat sa te opresti cat mai precis la un reper usor de observat (intre minim si maxim, de preferat mai aproape de maxim) de pe joja. Foloseste doar joja in acest scop, nu senzorul de nivel. Masina trebuie sa fie pe o suprafata orizontala. Este de la sine inteles ca vei schimba si filtrul de ulei. Cu aceasta ocazie, completeaza si lichid de racire la nivel. Avand in vedere poza de mai sus, ar fi o idee buna sa speli (macar putin) motorul si compartimentul motor... Dupa schimbul de ulei, verifica in mod constant, la intervale de max. 1000 Km, nivelul uleiului de motor si al lichidului de racire. Incearca sa verifici intotdeauna in aceleasi conditii (fie cu motorul rece, fie cu motorul cald dar la cel putin 5 minute dupa oprire) si dupa aceleasi repere ca la inlocuire/completare si cu masina la orizontala. Daca observi o noua crestere a nivelului uleiului, va trebui sa incepi o investigatie amanuntita. De asemenea, incearca sa faci mai des drumuri Bucuresti - Constanta (sau similar), in regim de autostrada.
    3 points
  2. Foarte foarte bine punctat. Pe de alta parte exista si situatia cand uleiul a fost pus de la inceput la maxim sau foarte aproape de maxim. Joja nu "tipa" sa iti spuna ca e prea mult ulei iar senzorul de presiune din motor probabil isi mareste SENSIBILITATEA in timpul masurarii prin comanda fata de presiunea pe care o monitorizeaza in timpul functionarii motorului iar asta a facut pe Ioana sa se alarmeze, cand a masurat in bord nivelul. Acum, ca peste asta se prea poate sa fie avut loc si O CONTAMINARE (care nu poate fi trecuta cu vederea, nu e un lucru deloc pozitiv) a uleiul din motor, cu mai mari sanse ca fenomen in regenerarile de oras fata de cele pasive de autostrada, asta nu a facut decat sa demonstreze ca senzorul si-a facut treaba, iar contaminarile nu pot fi analizate sumar decat dupa cum explici..
    1 point
  3. Salutare, A trecut ceva timp de cand nu am mai intretinut acest "jurnal". In tot acest timp masina a primit freon nou , din acel "bio" deoarece aveam impresia ca parca nu mai baga la fel de rece ca si anul trecut. Vinovatul ? Vinovatul sau vinovatele au fost lipsa a 65 grame de freon din totalul de 650g Baiatul de la serivice imi povestea ca majoritatea celor cu masini mai noi ( peste 2017 ) care au freon din acesta nou care nu polueaza vin si spun ca nu mai baga aer rece si le lipsesc pana in 100g. Cu alte cuvinte acest nou freon sau ma rog instalatiile noi de freon nu mai functioneaza ca si cele vechi in ideea in care la cele vechi baga rece si cu jumatate din cantitate in compresor ... Dupa ce am incarcat clima in masini este frigider ! La o saptamana dupa incarcat masina cum face orice roman veritabil ( nu stiu cat de bine se vede in poza dar va garantez ca o punga de 7 day`s nu mai intra in portbagaj ) Cu masina plina ochi am tras o fuga pana la mare ( sustinem turismul " romanesc " ) Masina sa comportat exemplar ! ( la dus am mers 110 - 130 pe nationale si pe autostrada 140 ) Consum la dus 8 - 9 La intors datorita oboselii consumul a fost 9 - 10
    1 point
  4. Eu cam la 12,5 sunt in Craiova . G30 540i . fara xdrive
    1 point
  5. Arata foarte bine. Sa o stăpânești sănătos
    1 point
  6. Punctul ala alb aproape ca un disc din partea stanga a capacului motor, langa filtrul motor (in dreapta lui) care e rotund cu un hexagon pentru cheie mare.. Practic intre capacul motor si filtru ulei.
    1 point
  7. 118d 2016 ar trebui sa aibe un motor B47, care, in mod exceptional (pentru generatia curenta de motoare BMW), inca are joja pentru verificarea nivelului uleiului motor. Ca urmare, verifica din nou nivelul uleiului, folosind joja. Aceasta iti va spune precis daca mesajul de la bord comunica o situatie reala, sau este o eroare. Oricum, daca uleiul are deja 1 an si/sau ai rulat cu el mai mult de 10.000km - din care o buna parte in trafic urban, atunci este o buna practica sa il schimbi.
    1 point
  8. Criza bate la usa si cred ca deja vanzarile lor sunt lovite. De multe luni ma tot uit la ce masini au pe stoc si tot incep sa apara. Ba mai mult decat atat, luna trecuta vazusem fix la acest dealer un $2k discount la orice masina, lucru de neauzit pana acum. Acum, sa revin la acest X5MC pe care l-am avut ca asa zis loaner car. A trebuit sa imi duc masina la service pentru o eroare aparuta in bord (driver restraint system error) si stiind ei ca e ceva mai serios mi-au aranjat si pentru un loaner car. Ajung Marti la dealer, las masina si imi astept loaner-ul. Ma duc sa semnez actele pentru el, era un 530e din 2018 cu vreo 30k mile la bord, zic ok, nu mor cu el. Dupa ce ma duc sa inspectez masina... surpriza, mirosea destul de aiurea, avea o masca folosita prin portbagaj plus alte ambalaje de la diverse produse si zic pas. Doua variante, ori imi aduceti inapoi masina mea, ori imi gasiti alta, eu nu plec cu mizeria asta de aici. S-au dat cu fundul de pamant si mi-au gasit un 228i GC de prin 2022 cu vreo 9k si ceva mile la bord, ma duc sa o vad, nu miroase, e ok. Inteleg situatia cu masinile sh si cu loaner-urile, e ok, o iau si plec la munca. A doua zi, ma suna un reprezentant de al lor de vanzari, fix cel cu, care am avut ceva conversatii anul trecut pentru un X5MC si care la vremea respectiva juca tare. Ultima oara cand m-am conversat cu el, prin Ianuarie, nu am avut tocmai niste conversatii placute, i-am si sugerat chiar ca a facut pasul la vanzari de masini prea devreme ca ii statea mai bine ca reprezentant de vanzari la un lant de cluburi de fitness unde fusese inainte. Nu i-am raspuns la telefon, am continuat conversatia cu el prin mesaje si s-a oferit sa imi schimbe loaner-ul cu altceva (chipurile vazuse ca masina mea era in service). I-am spus ca nu ma intereseaza nimic, decat un X5M pe care il au pe stoc. Replica lui a fost caau avut unul dar s-a vandut. Eu i-am explicat ca au unul sh cu vreo 27k mile din 2020 pe stoc si ca de ala vorbesc. Mi-a raspuns ca sa vada ce poate face, ca are nevoie de niste aprobari si urmarea a fost ca a trimis masina catre mine la birou cu un coleg ca sa m-o aduca si sa ia 228i-ul. Cand masina a ajuns, am avut o conversatie cu el la telefon ca o pot folosi pana Sambata desi numerele temporare erau pana Vineri si ca nu il intereseaza cata benzina consum ca sa nu o pun la loc, sa nu busesc, fumez sau sa iau caini/pisici in masina si totul va fi ok. Fix mai tarziu ma suna si persoana la care lasasem masina in service spunandu-mi ca e ceva mai complicat, au de schimbat niste cabluri pe care trebuie sa le comande din Germania si ca am doua variante. Ori imi dau masina inapoi pana vin cablurile respective ori BMW-ul imi va da o masina de a lor (X3, X5 sau seria 7) sa o conduc pana se rezolva problema masinii mele. Raspund ca mi-a ajuns cu masinile lor folosite si ca o vreau pe a mea inapoi si ramane sa aranjez cu, cel de la vanzari cat mai pot sta cu X5MC-ul. Il sun, ii explic si ma roaga sa i-o duc Vineri dupa masa deoarece Sambata au destul de multi potential clienti ce le vin in dealership si ca incearca sa o vanda atunci. Ok, ne vedem Vineri dupa masa. Vineri, i-am facut plinul masinii in drum spre ei (nu vreau sa ii aud zicand ca ba noi iti dam masina si tu te plimbi pe benzina noastra, desi mi s-a spus sa nu imi fac griji de benzina consumata. Vreau sa am ultimul cuvant de spus si mereu le bag pe gat ca la X6 mi-au schimbat tot modulul de navigatie si reparatia a fost vreo $6k care au intrat la ei in buzunar de manopera, etc chit ca a fost pe garantie tot bani au fost pentru ei. Plus ca toate masinile de le-am avut tot la ei au fost prin service iar asta cu schimbatul de cabluri ce nu sunt pe stoc iar va costa probabil ceva $) si m-am dus cu ea inapoi. Le explic ca orice om normal la cap va fugi de masina aia daca nu ii fac si ei un detailing interior ca mirosea groaznic in ea a fum de tigare. Plus ca avea discurile de frana ovalizate probabil avand in vedere ca frana in suturi. Ma rog... @MuscleMike,concluzia e simpla. Nu m-ar fi cautat respectivul agent de vanzari intr-o mie de ani avand in vedere ca, chiar el mi-a spus intr-unul dintre mesaje ca ultima noastra conversatie nu a fost tocmai placuta. Omul probabil se plictisea la munca si m-a vazut in service sau efectiv se uita zi de zi la masinile ce le intra in service si incearca sa isi faca noi clienti. Daca nu ii era foame fac pariu pe orice, ca nu ma cauta. Acum suntem in jocul asteptarii ca Vineri nu era la dealership, tocmai plecase sa isi ia copiii de la scoala in locul sotiei lui. Doar am avut o discutie telefonica in care i-am spus ca masina e misto dar nu sunt interesat de sh-ul ala cu siguranta. Replica lui a fost ca sa nu imi fac griji ca se va vinde foarte repede masina asta. Eu i-am explicat ca goana lor dupa aur se cam duce naibii cand inflatia e atat de mare si oamenii se uita la ce sa isi puna pe masa si dobanzile sunt totodata atat de mari. Asa ca i-am spus ca ne auzim. Dupa cum am spus mai sus, eu nu il contactez, e razboi psihologic acum, care musca primul si il contacteaza pe celalalt, eu sau el. Stiindu-ma catar cu siguranta nu il voi contacta asa ca astept sa vad cat ii ia sa inghita in sec sa ma caute iar. Asa ca sfatul meu e @MuscleMike ca mai bine mai ai rabdare daca vrei sa iti mai schimbi masina ca piata e foarte aproape de implozie. Stai sa vina iarna si sa vezi facturi la utilitati prin Europa si mai vorbim atunci. Mai jos mai pun niste poze cu masina, inclusiv cu, cele doua (228i-ul si X5MC-ul) in parcare la mine la birou. @edit: Imi cer scuze pentru eventualele greseli de scriere, am setata limba ca engleza si de multe ori corectarile mi le face automat pe ce crede ca ar trebui sa fie si eu nu le vad pe toate ca le corectez la loc.
    1 point
  9. Inca putin si ajunge Safety Car in F1.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.