Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/24/23 in all areas
-
De vreo 2 ani jumate tot stau cu dorinta de a cumpara o masina, desi necesitatea ei este in vreo 3-4 zile pe luna (maxim 1500km pe an) si momentul era cel tarziu acum, cat inca mai putem plati, mai ales ca la mine la munca stam cu un stres. Ieri am dat avansul. Stiu ca iau o masina overrated, care probabil nu isi merita pretul si dupa ce am platit avansul m-a luat grija si depresia ca facem un efort financiar teribil si poate voi sta cu ea mai mult in service. Voiam sa fi luat noul glc coupe insa tot s-a intarziat cu lansarea modelului si m-am cam sictirit, acest model de maserati fiind disponibil a fi comandat inca din vara trecuta..l-am tot ocolit. Masina am luat-o aprox fully loaded, insa fara trapa, tinand cont ca o vom tine 10-12-15 ani si prin orice trapa va intra la un moment dat apa. Ar mai fi fost jantele de 21, insa avea profilul anvelopei prea mic, de limuzina, si era nonsens. Motorul e de 2 litri, 330cp si 450NM Cam asa urmeaza a arata. Am uitat sa simulez geamurile fumurii2 points
-
Noi mergem aprox o data pe luna pe capul socrilor. Ei stau la casa in Comarnic si le mai folosim podul pe post de depozit ::))) Spre exemplu, bradul artifical il tinem depozitat tot anul la ei. La momentul din poza il returnam (cutia din dreapta jos). Mai era si o saniuta a fetitei. Am facut tetris cu bagajele prin golurile de aer ale saniutei. Poza e facuta pe 19 ianuarie, inainte de minivacanta ocazionata de ziua unirii. Aveam bautura, mancare...eram blindati. Am vreo 4-5 astfel de drumuri anual, in care imi pun si in cur bagaje. Am plecat in octombrie 2018 de la parintii mei de la tara (prin judetul Vaslui), cu aprox juma de tona de incarcatura cu G30-ul, incluzandu-ne si pe noi 2 :). Nu o aveam pe fiica-mea atunci si puteam sa incarc dupa nevoie. Suntem 4 frati si aduceam bagaje pt fiecare.2 points
-
@VladE46, da, am avut un G30 si apoi A6 care face 2 ani peste 2 sapt. Stelvio si Jaguar nu, unul din rationamentele de baza in alegerea masinii fiind ca modelul sa fie cat mai nou. x3/4, q5, velar, stelvio, F pace, macan, toate astea au 5-6 ani sau mai mult de cand sunt pe piata. Singura alternativa ar fi fost GLC insa nu varianta standard, ci coupe dupa care tot am asteptat mai bine de jumatate de an sa apara modelul nou si am renuntat intre timp. Si cand am ales G30-ul, spuneam atunci pe forum ca presupunand ca abia s-ar fi scos din productie un seria 7 F01 la momentul respectiv (in realitate nu se mai producea de un an jumate F01 la momentul ala) si ar fi fost unul nou in stoc, nicio secunda nu as fi ales F01, indiferent de motorizare si accesorii. A fost f bun 520xd si cu siguranta va ramane masina la care am tinut cel mai mult si pe care am asteptat-o cel mai mult. @six in line, da, am vazut pana acum una pe strada. Cica ar fi livrat in Romania aproape 50 de bucati din august incepand. Cand am luat G30-ul, cred ca am fost intre primii 5 romani care a avut-o. Ma abordau soferi de clasa S, de duba, pietoni sa ma intrebe daca a aparut un nou model de seria 52 points
-
Deci cu siguranța din tot ce ai scris acolo, nu te ai fi dus niciodată pe amortizor la niciun alt service :))1 point
-
Mihaita, ce-ai patit? Ti-ai facut cont si te-ai gandit sa rascolesti mortii? Uita-te si tu la detalii cand vrei sa scrii ceva, thread ul asta e mort de 15 ani...1 point
-
E bine ca si italienii au invatat sa faca intr-un final masini adaptate tehnologic vremurilor actuale. Im amintesc ca Ghibli cand aparuse prin 2014, nu avea mai nimic din ce oferea F10, nu avea camere, sisteme de asistenta, HUD, sistemul de entertaiment era la nivel de CCC.1 point
-
Revenind la configuratie, mi-am pus perne de aer. Au unele f istete. Se lasa 15mm in pozitia sport (asta nu e nimic special), iar la 180 se mai lasa 20mm pana la nivelul pozitiei din parking (asta imi place). De la pozitia normala se ma ridica 2 trepte pt teren mai dificil. Are niste roti cu anvelope late, 255/45 fata si 295/40 spate, HUD, scaune incalzite fata/spate si ventilate fata, clima pe 3 zone (un singur reglaj pt toti din spate), un pachet safety cu toate panaramele de genul cruise control activ, faruri matrix, atentionari in oglinzi pt unghi mort, geamuri fumurii, izolate fonic si termic, volan incalzit, parking 360 grade, alarma, diuze pt stergatoare incalzite, volan incalzit, LSD pe spate, carligul pe spate, piele peste tot, descuiere automata fara sa apesi pe butonul cheii (nici nu stiu cum se numeste), oglinzile electrocrome, scaune sport cu reglaj pe 14 pozitii si memorie ambele, sistem audio Sonus Faber, usb-uri peste tot, wireless charger, hill descend assist, evacuare sport cu 4 tevi, lumini ambientale. Cam asta in mare. mai are cronometru, afisaj pt acceleratia laterala, busola, indicator pt mom cand accelerezi/franezi (de parca nu as sti ca asta fac in momentul ala), bordul face ca tot dracii cand dai in bot si ajungi la turatia maxima...au dat atentie la detaliile care te fac sa te simti bine.1 point
-
Da asa este, poate e riscant sa mergi prea tare cu suportul de biciclete sau cu portbajaul pe plafon, ei dau 130 limita safe, cred ca se poate merge si mai tare, dar la 200 nu iti garanteaza nimeni nimic.1 point
-
Nu copiezi dinainte nimic, dupa ce se repara frm si ti-l pune pe masina, din cate stiu, ti-l codeaza pe masina. nu trebuie sa-i pui nimic din ce setari aveai tu inainte(automat pierzi codarile, gen double impulse, us style, force break, etc, astea trebuiesc refacute) .1 point
-
Ziceam si eu ca ramarcasem singur chestia cu Puma, insa mai conteaza unghiul. Nu sufar deloc pe tema asta. Da, termenul lung al intentiei de a tine masina m-a facut si pe mine sa nu conteze devalorizarea. Este drept ca daca ma va dispera dpdv fiabilitate, voi pierde jumatate din bani imediat, daca voi fi nevoit sa scap de ea. 3 ani fara limita de km e garantia..deci 3 ani si vreo 20.000km in cazul meu :)))) Ce mi-a mai placut la harbul asta este spatiul interior urias pe lungime. Nu stiu cum au reusit. Portbagajul este mic pt nevoia mea, 535 litri. Uite cum am plecat de acasa acum o luna avand portbagaj de 530 litri. Geanta din poza a stat in fata dreapta, am luat-o apoi pe sotie (ea a stat in spate cu cea mica)...mai avea ea geanta de laptop, niste mici sacosi din hartie, adaugand si hainele groase ale tuturor, scaunul din dreapta fata a ajuns precum cele din trenurile din India1 point
-
Au fost cazuri cand softuri facute de diversi "tuneri" au sters de tot codurile de eroare din memoria calculatorului si din cauza asta este posibil sa nu afiseze nimic. Ar trebui pus un soft original pentru a depista problema opririi , si abia dupa refacut softul cu dpf si egr anulate , dar in mod corect.1 point
-
Ca informatie: BMW X1 F48(11.2015) motor B47-334.000km intervale schimb ulei 25-27.000km, distributia neschimbata.1 point
-
Si F30-ul standard are tot ce e scris cu bold mai sus..coasting, regenerare, eco pro, etc. Diferentele sunt suspensiile mai joase, rapoartele cutiei, jantele de 16" (te limiteaza la 16"), grilele active si softul motorului. Justificarea modelului e pentru pietele din vest - flote sau pers. fizice pentru care taxarea e importanta. Emite mai putin CO2 si are consum mai mic.1 point
-
Sunt curios sa vad daca asta ajunge in productie :) https://carbuzz.com/news/new-bmw-suspension-turns-speed-bumps-into-electricity-for-electric-cars1 point
-
Am rezolvat. Iti las in privat nr meu. Scrie-mi pe whatsapp si iti explic cum am facut eu.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00