Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/26/23 in all areas

  1. pret : 3900 lei contine tot ceea ce se vede in poze
    1 point
  2. Fără supărare, ar fi culmea sa vii sa scrii pe forum ca nu ti merge, dar tu sa ai comutatorul pe 0. Mai aveam un client care “comenta” ca de ce i schimba luminile de pe auto pe 0 si i am explicat ca se pune pe 0 ca sa nu consume luminile, bateria. I am zis ca probabil colegii nu dau si inapoi pe auto, pentru ca pur si simplu si tot comenta ca el ia amenda de la poliție ca el știe ca se aprind farurile singure ( oricum in afara orașului trebuie sa le aprinzi tu pe zi, nu pe auto ).. cam idiot, l am lăsat in pace ca se vedea ca debita multă prostie. Tu ca om, nu ca șofer, trebuie sa ai o anume logica si sa vezi cum funcționează, ar trebui sa știi sa studiezi cartea masinii, însă daca nu asta, măcar sa observi ce funcționează cum. In fine, probabil nu e cazul, însă sper nici sa nu fie :))
    1 point
  3. Poate suna protestesc ce iti zic dar sa verifici sa fie pe AUTO comutatorul, iti zic asta ca am patit tot dupa ce am iesit din service sa vad ca nu functioneaza (au pus pe 0), tot apasam si vedeam ca nu se activeaza pana m-am uitat si am vazut ca nu le mai aveam pe auto.
    1 point
  4. Daca nici nu mai apare semnul, i a dispărut codarea, trebuie recodat. Inclusiv eu îl am in idrive, se poate bifa/debifa opțiunea, daca o debitezi nu mai apare semnul in bord la comutare de pe maneta.
    1 point
  5. Exact, martorul pentru faza lunga asistata se aprinde indiferent de viteza. Mergi inapoi la mecanic si pune o diagnoza ISTA poate vezi vreun cod de eroare. Poti incerca si sa scoti o borna de la baterie pentru 15-30 de minute ca sa-si faca un restart modulele... poate-si revine.
    1 point
  6. Am văzut si eu acei arbori balansieri, când am luat al 2 le-a motor pentru N47, pe cel vechi l am făcut bucăți s al vand asa si am văzut acei arbori. Cineva a venit la mine si a vrut blocul motor ca cică arborii lui aveau joc prea mare si de acolo vibrații, însă a zis ca al meu e ok, dar tot are puțin joc. I am explicat la momentul ala ca aia cu siguranța nu sunt perfect stabili fără joc, e normal sa aibă o toleranta foarte mica ca tocmai sa balanseze. Si pe mine ma interesează toate detaliile, mecanicul mai făcuse treaba asta?
    1 point
  7. Ce problema ai avut inainte la motor incat acei arbori balansieri (echilibratori) s-au dereglat? Nu cred ca au treaba cu pompa de ulei. Aia au treaba cel mai probabil cu balansarea motorului in ansamblu! Inteleg ca mecanicul ti-a explicat cum a putut mai bine si mai apoi tu ne explici noua, ceea ce e foarte bine si de laudat. Inca o data, la ce s-a umblat serios la motor ca sa ajungi acolo la arborio aia..? Cati km ar avea masina acum in total? Problema asta a ta e cumva unica in ultimii 6-7 ani, cel putin de cand intru eu aici, de aceea ar fi interesanta de aflat cauza. Si am un motor ca ala caruia i s-au schimbat de doua ori kitul ambreiaj si volanta in viata lui; si e foarte aproape de 500k km fara vreo problema din partea acelor arbori. Asa ca kitul ambreiaj si volanta nu afecteza arborii balansieri in principiu.. Nu s-a inteles clar ce este acela dispozitiv ca un impus? (Exista cheie imbus.. dar din nou nu cred ca e atat de simplu de balansat arborii aia ce's bagati in motor pe partea opusa filtruul de ulei, adica pe langa tubina in blocul motor..)
    1 point
  8. Nu stiu de ce te gandesti sa faci asa revizie capitala.. e vorba acum doar de schimbat un injector, doua.. sau poate toate, daca au o varsta.. de 400k.. Daca compresia e cat de cat buna, nu consuma ulei.. lasa motorul in pace.. ssu fa-o dar gaseste cineca care face treaba ca la carte si atunci chiar stii ca ai facut-o pt suflet si linistea ta.. Interventia fata de injectoare fata de cea fata de segmentare sunt pe undeva diferite; diferite si costurile. Cum injectoare noi nu se mai fac pentru motoarele astea, alea refacute cauta pe aia de reconditioneaza si dau code de corectie sa poata fi inregistrat in DDE. Nu o sa gasesti pe multi sa faca asta. Nu uita ca aici eu aici imi spun parerea, cum as proceda eu in locul tau,din ceea ce stiu si mi se pare normal.
    1 point
  9. Sa o stăpânești sănătos!
    1 point
  10. Frumos, tot timpul mi-a placut modelul asta, in orice varianta de caroserie. Sa o folosesti sanatos!
    1 point
  11. 1 point
  12. Revenind la configuratie, mi-am pus perne de aer. Au unele f istete. Se lasa 15mm in pozitia sport (asta nu e nimic special), iar la 180 se mai lasa 20mm pana la nivelul pozitiei din parking (asta imi place). De la pozitia normala se ma ridica 2 trepte pt teren mai dificil. Are niste roti cu anvelope late, 255/45 fata si 295/40 spate, HUD, scaune incalzite fata/spate si ventilate fata, clima pe 3 zone (un singur reglaj pt toti din spate), un pachet safety cu toate panaramele de genul cruise control activ, faruri matrix, atentionari in oglinzi pt unghi mort, geamuri fumurii, izolate fonic si termic, volan incalzit, parking 360 grade, alarma, diuze pt stergatoare incalzite, volan incalzit, LSD pe spate, carligul pe spate, piele peste tot, descuiere automata fara sa apesi pe butonul cheii (nici nu stiu cum se numeste), oglinzile electrocrome, scaune sport cu reglaj pe 14 pozitii si memorie ambele, sistem audio Sonus Faber, usb-uri peste tot, wireless charger, hill descend assist, evacuare sport cu 4 tevi, lumini ambientale. Cam asta in mare. mai are cronometru, afisaj pt acceleratia laterala, busola, indicator pt mom cand accelerezi/franezi (de parca nu as sti ca asta fac in momentul ala), bordul face ca tot dracii cand dai in bot si ajungi la turatia maxima...au dat atentie la detaliile care te fac sa te simti bine.
    1 point
  13. Problema rezolvatĂŁ pentru cine are nevoie si are aceleași simptome posibil sa fie biletele antiruliu .La mine asta a fost pe roata dreapta spate.
    1 point
  14. Pai butuc original nu poti cumpara decat de la reprezentanta; exista niste chinezarii care pot fi adaptate dupa cheie, insa nu mi-au inspirat incredere; idem legat de cheie, am platit anul trecut vreo 350 ron pe o cheie chinezeasca, care merge/nu merge, plus timpul pierdut/cheltuit bani pe chestii fara garantie/nefiscalizate. Stiu ca nu sunt cheltuieli rationale, anul trecut am cheltuit peste 6000 ron sa se elimine toata rugina de sub masina, anul acesta ma pregatesc pentru schimbat conducte de frana, as mai vrea sa o vopsesc, insa ar trebui sa schimb bara fata, o aripa ce e indoita/ruginita, carenajele rotilor fata, timoneria cutiei de viteze..........nu e usor de tinut pe linia de plutire o masina veche, care mai mult sta; anual sunt revizii, ITP ( cred ca ma paste schimbarea sondelor lambda, care nu mai functioneaza in parametrii la rece).....bine ca imi permit sa o intretin.
    0 points
  15. Astea le-ai schimbat din cauza tremuratului ?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.