Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/23/24 in Posts

  1. depinde. cum zicea cineva mai sus cand dai aproape de 100k pe o masina pe care o ti maxim 3/4 ani sunt asa relevanti aia 2k in plus ce ii platesti pe impozit?
    4 points
  2. La Revolut poti sa blochezi cardul si sa-l deblochezi de cate ori vrei, dureaza cateva secunde operatiunea. In alta ordine de idei, ia uite ce imi vad ochii pe strada in Bucuresti. Deci se poate si la noi, totul e sa vrea cineva.
    2 points
  3. Eu n as putea da 100k eur pe o masina cu motor de 2000cmc, pur si simplu mi se pare ireal... Daca e suficient un 2.0 de aprox 250cp, da e... dar nu la banii astia.
    2 points
  4. Din ce am inteles dupa noile legi numai cu leasingul operational iti mai deduci 100% cheltuielile pe firma cu masinile.
    2 points
  5. @Romulus hai ca l ai facut pe om cu capu, probabil acu deja se uita prin configurator la Audi, doar doar …. P.S. Eu nu stiu pe la ce companii lucrati, dar la bugetul meu pentru masina de firma, aprox 800 de eur/luna fara Tva si fara pachete de service, abia daca ajung pe la o Octavia RS :)))
    2 points
  6. Depinde. Dacă ești românaș și o iei cu banii jos, probabil că nu. Pentru că dacă ai 100k cash de blocat într-o mașină ești fie parvenit, fie milionar. Străinii în schimb finanțează foarte mult - atât cei bogați cât și cei mai puțin avuți. În UK sau US, o mașină de o sută de mii se finanțează relativ ușor. Ceea ce este și normal, având în vedere ce mașini au ajuns la prețul ăsta. Dacă ești junior pe undeva iar venitul îți permite finanțarea unui moft, nu înseamnă că nu te mai interesează consumul, asigurarea sau taxele.
    1 point
  7. Sa ne intelegem, eu nu judec pe nimeni, fiecare isi cumpara ce doreste, chiar si 1.0 3cil, dar pt mine pragul psihologic e suma vs motor... nu ti trebuie 5 6000cmc sau v10 v12... dar consider ca la o suma consistenta si considerabila de 80 100k sa nu fie motor cat o sticla de cola... vorba aia. Era o gluma de la AMG, only milk come in 2 liters sau cum era... desi, de dragul normelor de poliare si au dat singuri cu tesla n c... si au facut c63amg cu 4cil si 2L. Penibil.
    1 point
  8. L-au mărit nenorociții la 2900 acum (2600 cu reducere) Dar măcar este comparabil cu ceea ce plătești în alte țări UE. La peste 3000cc este simțitor mai scump decât în țări precum DE, ceea ce este cel puțin scandalos. Nu cred că se poate compara un motor turbo cu unul aspirat natural. Și o electrică poate bate orice mașină termică pe accelerație, și este totuși irelevant.
    1 point
  9. Revin cu un update - se pare ca ceva rulment in caseta de directie se misca si face zgomotul. Acum am 3 optiuni- o caseta noua (3000 eur), una sh- 1000 eur sau reparatie (600 eur) . Tinand cont ca cel ce a descoperit e specilizat in casete si imi da un an garantie- as merge pe varianta cu reparatia. Ce parere aveti?
    1 point
  10. Operational fara avans e mult mai scump. Merita pt masini ieftine si multe. Eu n as mai lua masina cu 4cil si 2000cmc. Daca tot dai spre 100k pe una ia macar ceva sa aibe motor!!! Min 6cil si 3000cmc. Ultimele trenuri pana la full.electric. Acum e momentul!
    1 point
  11. confirm, e problema comuna cu pompa de apa la b48/b58. Eu am schimbat-o la 85.000 km. Dar existau urme fine de antigel pe langa ea
    1 point
  12. Later edit: la manual recomanda NGK sau Champion, doar sa nu aiba probleme cele existente.
    1 point
  13. Ieri la service era un baiat cu un 340i mild caruia ii s-a schimbat pompa de apa, pierdea antigel. Imi spunea ca pe sua exista/au existat recall pe pompele de apa.
    1 point
  14. Bmw-urile hibride nu au pompa de caldura. Iar al doilea circuit de răcire e pentru baterie, cum sa fie pentru turbina?
    1 point
  15. Salut, 530i, intr-o dimineata, acum 1 luna, de la 22 grade la 5 in ziua respectiva, am pornit masina si era rezervorul mare (atentie, sunt 2 rezervoare de antigel) gol, mesaj in bord. Am sunat la Bforce, mi-a zis sa pun apa distilata si sa urmarim si sa vin la verificare. La verificare au luat furtunele, pompa apa si verificat totodata rezervorul. Nicio pierdere, nicio scurgere nicaieri. Pare ca uneori, fiind racirea turbo intercooler, antigelul se poate evapora la schimbari de temperatura. Pe frigurile astea, nivelul e cum trebuie, nu mi-a mai facut nimic. Recomand o aerisire si o schimbare de antigel totala.
    1 point
  16. La hibrid plug in sau electrica ai pompa de caldura deci nu mai e pe sistemul clasic compresor si pompa antigel.Din cate am inteles bateriile sunt racite/incalzite de acest sistem?Sau am inteles gresit.Alta recomandare pe care am tot citit-o e ca antigelul sa fie schimbat la hibride la 2-3 ani.O problema la b48 si b58 sunt furtunele care duc la vasul de expansiune care sunt din plastic si devin casante si se sparg/rup. https://bmwtuning.co/b48-engine-problems/
    1 point
  17. Nu va mai uitati in carti ca sunt hartie igienica. Ceea ce se intampla in proba practica e important. @Luciosu, pe operational suma asta?
    1 point
  18. Si eu sunt de aceeasi parere cu Romulus, PHEV-ul este superior motorului clasic pentru nevoiile mele. Eu de asta astept 550e-ul, mi se pare cea mai buna alegere. Imi place si i5-ul dar parca nu are range-ul necesar .
    1 point
  19. pentru ca la seria E, SZL-ul in sine si spira in sine se pot detasa una de alta.
    1 point
  20. Degeaba curata admisia ,daca _chiulasa_ arata asa
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.