Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/24 in all areas

  1. Ca sa inchei acest topic pentru ca pana la urma am rezolvat problema. Am rezolvat in sensul ca defapt era firul rupt din burduful acela de cauciuc care mascheaza toate firele care vin la haion.
    2 points
  2. Egr, dpf.. mașina a văzut o creștere de emisii ca urmare a unui sistem antipoluare care nu și face treaba.. zic eu. Diagnoză originală prima dată.
    2 points
  3. Mulțumesc tare mult! sper sa fie asta și sa porneasca!
    1 point
  4. Manole s-a referit la demaror, adica ala electric de porneste motorul.. Daca nu auzi clanc-clank, nu face pentru ca DDE nu da curent pe releu ce porneste demarorul. Iar DDE nu da curent pentru ca CAS nu e happy cu, ce "vede" ca vine la cheia din contact.. asa ca nu ii da "verde" DDEului ci rosu.. (si tot CAS-ul nu permite dezavorarea volanului, dar la tine nu e cazul ca emulatorul nu il mai lasa sa se inzavorasca..) Asa cum s-a zis si mai sus, au fost situatii cand motorul nu pornea pentru ca manerul de la sofer cel putin nu permitea.. O sa iti caut video sa vezi.. parca mai sus tu ziceai ceva de comfort entry.. s-ar putea ca si asta sa fie o cauza.. Practic trebuie sa verifici daca firele CAN-L si CAN-H nu sunt in scurt.. pentru ca trebuie verificat mai intai ca modulul CA comunica cu restul modulelor. Apoi pe rand, unul din firele de la comfort access de la manere (firul de BUS) il deconetezi din conectorul din modul Comfort Access, cate unul pe rand de la sofer sau de la pasager.. si daca sunt schimbari.. atunci manerul ala e defect.. si de aia nu pornea.
    1 point
  5. Încă un mic update ușor ușor mi-au venit niște comenzi de pe Amazon pt utilitate: - wireless charger - încarcă ok se încălzește normal telefonul, arată și mai bine zic eu decât înainte. - la portbagaj un mic suport pentru scobitura din dreapta pentru chestii mici; curios ca BMW pune o plasă doar în stanga - in spate la AC o protecție de metal; tot lovea băiatul cu piciorul și se zgâria; - am capitonat la portiere unde se pune sticla sa fie liniște și la fel în cotieră - din nou bine ca are Octavia IV capitonare dar nu BMW sau Audi. - o tăviță pt cotieră pt telefon mai încarc acolo la drumuri mai lungi să nu am totuși grija lui pt supraîncălzire în timpul navigării. Plus e utilă ca toate “chestiile” care nu vreau să le văd sunt ascunse dar ușor de accesat. ( cabluri, diagnoza, etc )
    1 point
  6. Posibil fire rupte in burduful de legatura.
    1 point
  7. @Mariusz7 Daca memoria nu ma inseala, avertizarea de uzura din bord se aprinde cand grosimea materialului de pe placuta a scazut in jurul valorii de 3mm. Retine totusi ca aceasta avertizare este aproximativa. Sunt doar doi senzori (unul fata, altul spate), dar 8 placute de frana. Iar uzura este oarecum neuniforma. De indata ce observi ca oricare dintre placutele din fata, respectiv cele din spate, este uzata aproape de 3mm, este bine sa schimbi setul pe puntea respectiva, chiar daca senzorul inca nu s-a activat. Bonus, in acest caz nu mai trebuie sa inlocuiesti si senzorul.
    1 point
  8. Verificati si bateria, la pornire automat porneste pompa din rezervor, venitlatorul, farurile , Bujia incandescenta si apoi electromororul cere 2.2KW. Daca nu poate livra suficienta putere pentru a face compresie in timp scurt cu siguranta va porni foarte greu si nu din prima
    0 points
  9. Sunete nu scoate iar problema nu este atât de grava cât sa te dea cu dinții de volan, doar cât sa strice experienta condusului. Ai impresia ca iți calcă altcineva frana din cand în când, la reducerea vitezei. Am citit adaptarile transmisiei cu XHP și sunt valorile de mai jos, am citit ca e bine sa fie cât mai aproape de zero, dar sunt considerate ok pana in 300 mbar. Cineva care se pricepe își poate da cu părerea? https://imgur.com/a/zN3e0Ja @Romulus de ce nu apare imaginea? Am încercat și cu insert image from URL dar nu accepta link-ul, nu da eroare dar nu face nimic butonul insert into post. Postez de pe telefon.
    0 points
  10. Da, am patit marti dupa ce am ajuns in Ro din Italia, pt ca am incarcat foarte mult la fast chargere, dar dupa o zi a disparut, nu a fost nimic grav, a mers cu 150 kWh dupa ce mi-a dat mesajul ala. Mai sus nu aveam cum sa urc ca aveam bateria rece si nu i-am facut preconditionare. Dar asta s-a intamplat doar acum , data trecuta nu am avut mseajul asta.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.