Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/25 in all areas

  1. Era o vreme cand si un sticker cu ///M iti mai dadea 1 cal si ceva...
    2 points
  2. E lenes dupa ce l-ai achizitionat? Sau era lenes si inainte sa-l cumperi? Cand pui pachet M, mai castigi cativa cai din cate stiu… E fezabil sa ajungi la 240-250 doar daca schimbi masina.
    1 point
  3. voiam 2.5 dar e mare impozitu si taxele
    1 point
  4. Desi mi-e teama de raspuns, te intreb daca EGR-ul si DPF-ul (daca are) sunt in buna stare de functionare.
    1 point
  5. 1 point
  6. Raspunsul e simplu, nu. Nu renteaza.
    1 point
  7. Organele din romania sunt flasce, degeaba avem legi ca nimeni nu e interesat sa le aplice. Pana si politistii si lucratorii rar au masini cu dpf off , ca sa fie clar. Deci cine vreti voi sa aplice legea?
    1 point
  8. E bine-venita ideea cu testul compresie doar ca la e90,m47 e mai cu cantec. Daca ti-o faci tu in regie proprie, ok, merge, numa' chef sa ai ....in service te omoara aia cu manopera. Trebuie desfacute toate plasticele dintre stergatoare si motor, barile rigidizare, deconectat mufe, furtunase vacum, demontata galeria admisie ...ca sa ajungi la bujiile incandescente. Plus intrerupta alimentarea cu motorina pt test. Apoi ...nu orice service pune cheia pe bujii sa le desfaca pt ca ..."domleeee, ce facem daca se rup ?" (pe mine m-au refuzat 2 service-uri pt inlocuire bujii asa ca mi le-am inlocuit singur) ...ok, sa zicem, se realizeaza testul, dupa care, indiferent de rezultat, toate "mațele" alea trebuiesc puse inapoi. ...mai pica o garnitura roz galerie cand o intorci pt montaj, mai prinzi un fir, mai gatuiesti un vacum (daca ai clapete) - toate pățite de catre mine desi am lucrat cu maxima atentie ...si te pomenesti la final ca masina șuiera, se comporta ciudat, nu mai trage si nu mai intelegi nimic ! Daca mai si vine un "nea Vasile" cu palmele cat lopata si trage orbeste de o bujie si ti-o da jumate in mana ridicand din umeri, te-ai scos ! Gim - incalzeste masina, ridica capota, scoate joja ulei si aseaz-o superficial la locul ei (nu o impinge in țevuța aia). Daca iti sufla gaze pe langa ea si vezi o tendinta de plutire/impingere a ei, clar, te poti apuca de motor. La fel, pe motor la relanti demonteaza conducta/furtunul de pe EGR si vezi daca iti arunca stropi fini de ulei (pune palma in fata fluxului de aer). Eventual pune pe cineva sa iti tureze ritmic motorul. In mod normal un filtru epurator, indiferent ca e sistem "supapa bila", sau burete in capacul motor, sau de tip "duză" ori un mecanism turbionar sau cu pasla ...nu face altceva decat ca filtreaza gazele carter de uleiul odata antrenat cu ele - si aici e mai mult vorba de vapori de ulei, adica vei avea un consum ulei dar nu chiar asa incat sa-ti dea albastru pe esapament. Cate masini de orice natie circula pe drumuri cu sistemul recirculare gaze defect unde proprietarul nici nu stie cum se face aerisirea carterului in cazul lui si totusi nu scot fum albastru evident. PS - daca garnitura buson e buna si busonul chiar strange dar se umezeste ...e clar ca ai o presiune mare de gaze in carter. Ori filtrul epurator nu mai face fata sa le gestioneze (si atunci "motor") ...ori traseul gazelor carter e blocat undeva si nu au pe unde sa iasa. PS - eu am scos busonul motorului meu la mers de relanti sa vad ce arunca si ce se intampla. Se simte pe palma ca "sufla" ritmic niste aer (dupa cum e impins aerul din carter de pistoanele in coborare) dar n-am sesizat "culoare" ...doar cum imi unge palma cu vapori de ulei. In schimb a clănțănit ceva atat de urat (cum ai lovii 2 ciocane) incat m-am grabit sa montez busonul inapoi . Nu am inteles de ce dar bine ca daca busonul e la locul lui, totul e liniste.
    1 point
  9. Eu cand mi-am luat F10 automat, am pus mana si am citit manualul, probabil am avantajul ca am masina in Anglia si manualul este in limba engleza, oricum am dat peste cateva filmulete pe youtube in care era un tip ce explica cum se conduce o masina automata... si eu aveam tendinta sa pun masina pe P la semafor dar din cate am inteles in filmuletul respectiv as face mai mult rau decat bine... In Romania, si mai exact Timisoara, folosesc auto holdul pentru ca la cat se sta uneori in trafic e foarte comod, in rest nici nu umblu la schimbator... uneori cand se merge greu o las sa se si opreasca motorul... cum spuneam mai sus, am citit manualul pentru ca de acolo am aflat destule lucruri care nu prea aveam de unde sa le stiu... am inceput demult sa citesc cam orice manual de la orice cumpar... uneori nu gasesti cine stie ce informatii, dar in manualul unei masini eu zic ca sunt o gramada de informatii... de exemplu, pentru plecarea din rampa, nu ai nevoie neaparat de auto hold, in manual scrie ca functia Break Assist asta face defapt, dupa ce eliberezi pedala de frana masina nu v-a da inapoi timp de cateva secunde, deci nu e vorba de cutie automata sau cutie manuala... ci de dotarea respectiva, ca sa ii luminez putin pe unii colegi
    1 point
  10. @ebay Mulțumesc de recomandare, Astăzi am primit stația, pare f f calitativă, aștept electricianul să văd ce trebuie să modifid, am dat comandă și de o stație fixă de pus în curte, dar mă mai gândesc dacă o ridic sau nu, având în vedere că cea recomandă de tine e mișto. @Ciprian01 Sper ca astăzi, sau mâine dimineață să intru in posesia ei. Menționez ca farurile sunt nivel mijloc, Led Adaptiv, decupează, urmăresc farurile în curbe. Am fost puțin dezamăgit de acele dungi negre din exterior după un weekend de vizionat pozele din telefon, dar Luni dupa o vizită fulger până la dealer să o mai văd încă odată, m-am convins ca mașina e perfectă din toate punctele de vedere, vopseaua sidefată/perlată, o fac foarte specială. Legat de dotări, am fost la Bavaria, le-am dat VIN-ul și mi-au înșirat o listă lungă de dotări, probabil 85% dintre ele nu o să le folosesc niciodată,, @Maxxwell ai menționat că e foarte cheală, da.. nu are Bowers and Wilkins ,dar nici nu plâng, la mine în mașină merg doar cântecele de copii, iar copii îi am 90% din timp cu mine, acei 10% sunt la grădiniță. Dacă vreau să ascult, am acasă ceva finuț care ar încânta și timpanele audiofililor, nu are scaune de șeptar cum zic băieții, nu are piele de vițel nobil care a băut lapte Bio Napolact, are poliuretan de săraci, dar dmpdv se simte mega calitativ, net superior oricărui GLE vizionat in rețeaua Țiriac cu plastic tare acolo unde nici că te aşteptai să fie… normal că oricine ar avea impresia ca mașina este cheală când coboră dintr-un Cullinan, Bentayga în propriul garaj de minim 100 mp cu podea încālzită, cu o masă de biliard și lângă un cinema privat.. dacă este și cazul tău, jos pălăria , dacă nu, nu, scurt. Eu văd trei categorii de oameni, unii atât își permit, mașini “chele”, alții atât doresc să investească într-o mașină chiar dacă au in bancă de n ori suma platită pe aceea mașină , sau a treia categorie care nu au, dar îşi fac o rată la mașină mai scumpă decât își permit doar că să arate ca au… iar apoi fac revizii la garajul din colț, și merg cu anvelope KIN YOUNG XIN MI CI… Zilele acestea am condus un Citroen C1, prima dată de când l-am achiziționat cu 60 cai frumoși, de care sunt cel mai mândru, chel chel așa cum zic “băieții”, dar e nou, cumpărat de mine pe bani munciți nu furați sau primiți.. Sper să revin cu foto azi sau mâine. Sau gandit că imi trebuie și numere la mașină dacă plec pe stradā cu ea..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.