Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/25 in all areas

  1. Pentru fiabilitate, ca mi-a scapat intrebarea, categoric e bine pentru 3 lucruri: demaror, motor si baterie. Orice baterie pe lumea asta e fiabila daca ramane permanent incarcata, 80-90%. Nu 50-60-70.. (si 90 dupa drumuri lungi.. daca are parte de ele vreodata.. ) Iar la ...BMW te asigur (ca am primit asigurari de la "ai" de vand baterii.. si au interesul sa vanda dar sa isi si protejeze ..spatele de plangeri.., ..alea vechi cu acid (dar nu prea conteaza..) ca un condus de 45 de minute zilnic -NU- incarca bateria la maxim. Mi s-a spus sa o incarc cu incarcatorul daca vreau sa mi-o testeze inante sa ma refer la garantie! Nu mi-a venit sa cred urechilor. Are logica, pentru ca nici un fabricant nu vrea ca masinii sa i se umfle bateria de la stresul incarcari 100% si sa faca POC ..daca o incarca repede la maxim. Logic nu? Apoi demarorul. Ala nu e orice demaror care porneste motorul instant. Deci e scump de reparat. Si aici pot sa te asigur ca nu e ieftin. Iar lor nu le pasa! Motorul, intreb, crezi ca lui ii "place" ca uleiul sa fie circulat prin motor sa unga ce unge in mers in sute si mii de km, sau sa se mai opreasca din zeci in zeci de metri, cateodata sute de metri, ..sa se scurga in baie si apoi sa incerce sa reunga ce ar trebui permanent uns, sau sa tina motorul permanent uns intern in cu presiune pe care o face pompa pentru toate elementele in miscare. Sau eu sunt primul care (ca si altii) stim ca unui motor tinut prin trafic ii trebuieste schimbat uleiul mai des. Oare de ce, daca nu cumva SI din cauza butonului start-stop!
    2 points
  2. Da, se poate, se numeste "us style" nu este legal si se retine certificatul. Poate nu o foloseste oricum :)) totusi, cand actioneaza semnalizarea aceasta o sa functioneze normal.
    1 point
  3. Din cate inteleg, da, pentru ca semnalul pleaca de la cele de jos catre cele de sus. Dar, practic, poate fi o combinatie de 1 dintre ele stricate sau AMBELE stricate. Probabilitatea este foarte mare ca, daca cele de jos sunt stricate, sa se arda si actuatorul la cele de sus, aparent asta pare sa fi fost cazul meu.
    1 point
  4. Dupa lupte seculare care au durat vreo 3 saptamani, am reusit sa rezolv problema. Din pacate, am tras paiul scurt - simpla schimbare a actuatorului de la grilele superioare nu a fost suficienta, a trebuit sa schimb si grilele inferioare. Tot internetul spune ca e o piesa care trebuie schimbata complet - GRESIT! Pentru mine a fost prea tarziu, primisem deja piesa dar poate ajuta pe altcineva: grilele inferioare, dupa demontare de pe masina, se pot repara prin simpla deschidere a cutiutei centrale si inlocuirii aceluiasi tip de actuator ca si la grilele superioare. Chestia asta diminueaza mult costul reparatiei: un actuator este aprox 370 lei iar grilele inferioare ca un intreg sunt aprox. 1000 lei. A se vedea filmuletul acesta (aparent facut de un roman) - de la minutul 18:00: link
    1 point
  5. nu inteleg cum iti baga ție fabricantul sub nas culorile astea? mai exact cum?
    1 point
  6. @BulletDyer Afirmatia se poate sa fie cat se poate de bun-simt ceea ce te intrebi. Am incercat si voi incerca in continuare sa aflu un raspuns cat se poate de bun si realist in privinta bateriilor AGM.. (am doua masini cu doua baterii de "natura" diferita, una cu acid, cealalta AGM. de agm nu prea m-am interesat..) si daca acestea pot trece prin exact acelasi proces de reconditionare/desulfatare. Si daca nu e acelasi, care e cel ideal. Deocamdata, vizitand linkul postat si comparand (deocamdata) surse/pareri online.. o idee ce incerc sa mi-o fac in privinta a ceea ce spun ei - in primul rand fara a veni cu o solutie clara in privinta reconditionarii ideale a AGM. ..Tocmai cand ei insisi vand un incarcator care livreaza tocmai tensiunea nedorita de 15.8v(!) cand de fapt maximum e de 14.7v. Asta din ce "film" face parte, ce spun ei? Care e pana la urma incarcatorul ideal pentru bateriile AGM de pe masinile lor? Apoi ca o paralela din zona sfaturilor si recomandarilor lor, urmatoarele doua citate din aceiasi pagina unde ai gasit tu informatia discutata: "Installation location. Warning! Do not install the AGM battery in the engine compartment. The AGM battery must not be installed in the engine compartment on account of the high spatial temperature differences, otherwise its service life will be significantly shortened. Housing; Warning! Do not open AGM batteries. On no account may AGM batteries be opened, as the ingress of oxygen from the atmosphere would cause the battery to lose its chemical balance, rendering it unserviceable." Tot ca nuca'n perete e.. Ma scuzati ingineri, proiectanti de la bmw dar la x1 a-ti pus bateria in compartimentul motor mai nou.. Si tot AGM e... Sau aia nu sufera de la diferentele de temperatura? A, e drept ca e dupa un perete.. izolator, DAR tot langa motor e si caldura de la motor e mai mare fata de portbagaj unde o puneeati candva.. Sau, urmatorul paragraf din citat. Cica sa nu desfacem bateria AGM sub nici o forma. Asta parca e copiata din manualul de a 5-a. Categoria nu va jucati cu bateria si curentul electric copii. Ma asteptam la ceva mai consistent din partea lor. Intre timp, iata ca unii care stiu ce fac, incurajeaza incercarea de a revigora o baterie AGM prin turnarea a putina apa distilata in fiecare din elementii bateriei: "AGM (AcidGlassMat) batteries are 'dry', with all the electrolyte absorbed into the mat, but may have dried out the mat too much from overcharging. Adding 1 ounce of distilled water to each cell may help. Do not fill with water or electrolyte above what can be readily absorbed by the mat. I do hundreds of deep cycle gel and AGM batteries a year. I use $14,000 battery regenerators / desulfators. Most electronic charger/desulfators are a scam. A good machine warms up the battery in the process because of the voltage and current required." https://electronics.stackexchange.com/questions/11883/how-can-i-try-to-revive-this-agm-deep-cycle-battery-which-started-to-perform-dra
    1 point
  7. Directorul de service de la Bavaria Băneasa.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.