Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/25 in all areas

  1. Eu as scoate in evidenta cateva aspecte: 1. Sealant-ul functioneaza numai pentru gauri in banda de rulare, avand diametrul de cel mult 4mm. Aceasta ii limiteaza destul de mult plaja de utilizare. 2. Valva jantei are un diametru interior care (ochiometric) este nu cu mult peste 4mm. Trag concluzia ca, la demontarea anvelopei de pe roata remediata temporar cu sealant, valva - si implicit senzorul TMPS integral cu aceasta - va fi foarte probabil blocata cu sealant intarit. Nu imi dau seama daca mai poate fi curatata si reutilizata, sau devine junk. 3. Roata de rezerva slim a fost o inventie excelenta. Ocupa mai putin spatiu decat o roata de rezerva de marime standard si oferea o solutie eficienta pentru 100% din penele de cauciuc posibile. Nu consider ca sistemele bazate pe smac + compresor, indiferent de variatiune, reduc atat de mult spatiul necesar si greutatea in compaatie cu o roata slim, astfel incat sa merite potentialele riscuri si costuri cu care acestea vin la pachet.
    2 points
  2. https://www.bmwblog.com/2025/02/03/bmw-tire-repair-kit-plus/
    1 point
  3. 1 point
  4. Cel pus de @ebay este modelul nou care se fixează pe roata si se lasa pe masina pana la vulcanizare, practic baga aer in mers in functie de pierderi. Interesant concept, curios si eu daca chiar functioneaza. Din ce am inteles dezavantajul la genul asta de repair kit este ca acel sealant nu prea se mai poate scoate si poti ajunge la inlocuirea anvelopei, daca e asa e no no. Mai ales ca la xdrive cu o anumita uzura nu poti schimba doar o anvelopa, trebuie schimbate toate.
    1 point
  5. 1 point
  6. Nu exista "calculatorul de comfort la bmw", denumirea asta e folosita pentru diverse computere la diverse modele si variante. Daca te referi la KBM sau KGM, e in spatele cutiei de acte.
    1 point
  7. @Raluca0 Este improbabil sa afli rasunsul aici pe forum. Daca o diagnoza ISTA nu indica nimic in neregula, trebuie investigate, de catre un mecanic cu exerienta in motoare N13, posibile cauze despre care electronica masinii nu are cum sa afle. Un astfel de exemplu: carbon buildup, o problema tipica motoarelor turbo cu injectie directa.
    1 point
  8. Problema poate fi de la bateria masinii care e in perioada de final a vietii, drept pentru care nici nu se mai opreste motorul la start/stop.
    1 point
  9. WOW, cu siguranta unul dintre cele mai frumoase modele facute de BMW . Sa o plimbi cu placere si sa ai grija de ea! Asteptam mai multe poze!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.