Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/25 in all areas

  1. Pai si ce ,30D nu are dpf, ad blue, egr?După 150k începe si acolo distracția.
    2 points
  2. Bateriile la hybride nu sunt facute sa crape in cativa ani. Da, isi pot pierde din eficienta dar nu crapă asa usor precum crede opinia publică.
    2 points
  3. Sincer din experienta mea cu BMW uri luate sh aveam asa: - E30 323i 1985 - nr de km irelevant crapat la el garnitura de chiulasa - cauza radiator care nu facea fata, motoras "clima" - cauza vechime -E46 325 compact 2001 - luat de aici de pe forum pe la 60k km si 7 ani vechime vandut pe la 150k km dupa 11 ani, cazut : -senzor ax cu came -radiator si vas expansiune -bucse brate fata -rulment spate -piesa cu tepi -pompa de apa -E84 23d 2011 - luat pe la 90k km inca e in familie are cam 150k km acum cazut" -distributie -fulie arbore -conducta servodirectie -CD player -EGRx2 -F21 M140i 2017- luat de pe forum 45k km parca tinut pana pe la 60k cazut: -buson vas expansiune - purge valve Erau pe duca si actuatoarele din punctul meu de vedere, le-am dat la pachet cu masina As zice ca dupa 5-7 ani nr de km e absolut irelevant camt tot ce este de cauiciuc/plasic incape sa plece.Asta am descoperit pe singurul BMW ramas 318is - toate bucsele fata puse acum 10 ani au cedat desi km au fost putini pur si simplu materialul s-a rupt, acelasi lucru s-a intamplat spre groaza mea si cu un furtun de vacuum nou nout original .Asa ca da din punctul meu de vedere am ajuns la un moment la care un BMW dupa 5-7 ani va incepe sa ceara sume de bani destul de consistente pentru intretinere. Sau... poate am avut eu ghinion
    1 point
  4. Ieri am vorbit cu specialistul in diagnoza de la Bavaria Craiova, pentru ambele probleme electrice ale masinii. Nu renunt sa mai caut si eu, mai ales ca el este foarte aglomerat si va dura un pic pana se poate ocupa de ea, dar, sincer, ma simt depasit. Daca se rezolva, revin.
    1 point
  5. Este principalul motiv pentru care am ales 30D. Diferența era net de 10.100 euro între 45e și 30D în august 2020, când am făcut comanda. Dar cum vroiam să țin mașina mulți ani, era clar că după niște ani bateria, sau elemente din ea, trebuie schimbată. Nu mi a plăcut această perspectivă, eu nu am luat pe firmă, pe leasing, nu o returnez după câțiva ani. Cei care au această posibilitate, de ce nu?
    1 point
  6. Buun, scurt update: Problema persista! Am vorbit cu fostul proprietar si el spune ca nu avea astfel de simptome la masina. Deci, ceva s-a intamplat aici. Pe scurt, simptomele sunt urmatoarele Uneori, fara motiv, nu mai merg urmatoarele: -Deschid masina din telecomanda si usa sofer ramane inchisa fiind necesara deschiderea cu cheia (atunci stiu ca am probleme). -Din modulul de comanda din usa soferului nu pot actiona decat geamul sofer si reglaj + pliere oglinda sofer (ma gandesc ca toate astea, desi sunt integrate in modul, au cablaj separat spre GM3) -Restul comenzilor din modul: geam dreapta fata si cele din spate, reglaj + pliere oglinda dreapta, memorii scaun sofer, nu mai merg. -De asemenea, nici butonul de inchidere usi din consola centrala nu mai merge (aici, sincer, nu stiu exact cum se manifesta). Fara nici o inteventie, fara nici o logica, totul revine la normal. Fara erori pe ISTA Singura modificare a fost codarea unor elemente: lumini de zi, inchidere centralizata, geamuri, ... Sa fie ceva de aici?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.