Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/17/25 in all areas

  1. 430i manuala F32, evident
    1 point
  2. Mersi tuturor pentru feedback. Și eu înclin mai mult spre i4. In legătură cu deprecierea, vad ca modelele pe benzina s-au depreciat ceva mai mult. Singura chestie de care îmi e "teama", e revanzarea in viitor din cauza reticenței oamenilor in legătură cu EV-urile, dar am speranța că în 3-4ani lumea o sa fie mai deschisă la alternative. O să revin pe topic cu ce am cumpărat
    1 point
  3. Stire: Casa Verde Fotovoltaice: UDMR propune ca beneficiarii de anul trecut să primească banii peste 2-3 ani https://hotnews.ro/casa-verde-fotovoltaice-udmr-propune-ca-beneficiarii-de-anul-trecut-sa-primeasca-banii-peste-2-3-ani-2004723 In primul rand, este o propunere, nu o masura adoptata. In al doilea rand, nu am intrat in acest program, deci nu sunt afectat (direct). Totusi, sunt revoltat doar la simplul fapt ca le-a trecut prin cap asa ceva. Pe principiul reciprocitatii, hai sa ne platim si noi, cu 2 -3 ani intarziere, impozitele pentru 2025 (pe cele aferente anului 2024 le-am platit deja). Ca sa il citez pe dl. Hunor, "cred că se poate rezita".
    1 point
  4. Pt ca m-am trezit subit ca nu mai porneste masina cand am vrut sa ies din spalatorie am sfarsit prin a reconditiona electromotorul. Erorile gasite au fost: A0C1 output terminal 50 A0C2 output terminal 50 rs Doar ca dupa ce l-am dus la recontitionat oamenii de acolo mi-au zis ca nu e stricat si pe umdeva pe la jumatatea vietii carbunilor(periilor). Le-am schimbat chiar si asa si am reinceput documentarea ca sa vad de la ce ar putea fi. Si ce sa vezi, era cablul de masa de la motor, verde de oxidare si sectionat complet.
    1 point
  5. Fiindcă motorul mai avea unele ezitații spre relanti, n-a trebuit să caut prea mult și am mai găsit o piesă stricată în puzzle - un furtun crăpat de pe admisie. Era bine prins cu un colier, dar întamplător am observat în diagramă că nu e necesar colierul acolo, așa că am comandat unul nou. Fiindcă a fost nevoie să îndepărtez galeria de admisie, am comandat și garnituri pentru aceasta. După 20 de minute de lucru în tihnă, totul era pus la loc și motorul respira corect. Burduful dintre debitmetru și clapeta de accelerație e ca nou, a fost schimbat în 2016 cu unul original. Am resetat și intervalul de service cu o sculă de diagnoză luată de pe olx. Mi-a mai trebuit doar un adaptor de la port serial la USB. Nu-mi dau seama dacă afișează corect, zice că au trecut 2559 de zile și 2313 de litri consumați de la ultima resetare, adică 7 ani și cca. 23k Km? Ar fi bine dacă e așa. Ne apropiem cu pași repezi de 215.000 Km.
    1 point
  6. Plasticele alea au rolul de a prelua si redirecta apa venita de pe parbriz catre scurgerile laterale. E o problema comuna la platforma asta E70/71, se crapa plasticele alea si apa ajunge sa curga pe injectoare si ramane acolo. De obicei cele mai afectate sunt 5, 6, 4.
    1 point
  7. Nu ai cu ce sa ajuți. Masina aia trebuie sa ajungă în service la mecanic. Nu are în zonă, platformă..nu are bani de service,poate faceți voi o chetă Aici poate sa scrie cât vrea,că e moca, nu costă nimic. Și noi la fel...
    0 points
  8. Îngâtuie=regionalism ,zona Olteniei,când îți bagă unu mâna in gât și rămâi fără aer.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.