Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/06/25 in all areas
-
Salutare, Acum o săptămână am ridicat si eu noua jucărie. Motorizarea 50e PHEV 489CP/700Nm. Culoarea exterioară Tanzanite Blue si interioară Merino Coffee. Are cam toate opțiunile cu excepția audio B&W și al pachetului cu suport pahare încălzit/răcit. Autonomia electrică se învârte momentan pe la 70km.2 points
-
Dupa vreo 2 saptamani de asteptare, in sfarsit a fost livrata: G30 540i xdrive 2021, 134k km, de la dealer BMW din Gottingen. Pur si simplu a fost sa fie a mea: cautasem un 540i sedan cu Bowers de prin septembrie, dar cele care erau ori erau prea rulate, ori pretul era prea mare; asa ca aproape renuntasem la idee, si ma decisesem sa iau un m440i 2021, si intr-o vineri dimineata eram in discutii cu un dealer de prin Hamburg, dar s-a miscat greu tare cu contractul, a ramas pe luni dimineata; sambata dimineata au listat 540i la vanzare, wow chiar era foarte dotat; luni dimineata am sunat, am agreat detaliile, am semnat contractul, am facut plata si uite asa raman la seria 5. Are cam toate dotarile pe care le-as fi dorit: Bowers, Adaptive Drive, Driving assistant professional, Trapa, Comfort acces, 360 view, scaune ventilate cu masaj, si in primul rand culoarea albastra - dintotdeauna mi-am dorit o masina albastra inchis, si niciodata nu am avut. Nu e perfecta - ar cateva defecte cosmetice exterior interior, as fi preferat un interior deschis, geamuri spate privacy, roti pe 20, dar asta pot rezolva. Editions and packages S337 M Sports package S710 M Leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S7M9 M Shadow Line with expanded scope S7R7 Innovation package Comfort and interior equipment S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S453 Climate-controlled seats, front S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S4GQ M seat belts S4KH Alum.Rhombicle accent pearl lustre chrm. S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NE Blow-by heater S4T7 Massage function f.driver & fr.passenger S4T8 Extended mirror package S4UR Ambient interior light Multimedia S610 Head-up display S654 DAB tuner S6AC Intelligent emergency call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone S6U3 BMW Live operating area Professional S6WD WLAN Hotspot Driver assistance and lightning S548 Kilometre speedo S5AC High-beam assistant S5AL Active Protection S5AU Driving assistant professional S5AV Active Guard S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking assistance system Plus Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S2NH M Sport brake S2PA Locking wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VB Tyre pressure display S2VC Tyre repair set Environment and safety S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S32X Omis of no-contact act of tailgate S32Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY S3DZ Omission of additional lettering, outer S3MF M lights Shadow Line S801 German version S851 Language version German S879 On-board literature, German S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active pedestrian protection S8TR Decoding additional functions Individual equipment S760 High gloss shadow line S776 Roofliner Alcantara anthracite Other equipment S1CB CO2 equipment S1CE Recuperation system S1DF Exhaust emission standards EU6 rde II S1WX BMW light-alloy wheel dbl.spoke 662M FG S9BD Business Package SA090 90 Ah AGM battery SC3Z Tansanitblau II metallic SDEBP PCU48GEN1 RSU SLCSW Leather "Dakota"/schwarz Am luat deja roti iarna; astept sa scot numere rosii sa dau o tura cu ea. Ce urmeaza: urmaresc un set roti vara 20" style 846; un detailing exterior interior. Alte modificari nu am momentan in plan.2 points
-
Ai uitat sa mentionezi un lucru. Am aflat dupa o cautare scurta pe net. Antigelul din motor practic raceste bateria la hybride prin schimbatroul de caldura, practic e sistemul termic AC dedicat bateriei. Sistem esential, foarte important de control termic al bateriei - partea hibrida.2 points
-
As risca sa cred ca MTTLuxeauto sunt de ceva etnie, combinatori sigur sunt: anunt compus in cel mai clasic stil samsaresc, garantie 12 luni dar o vinde o persoana fizica cf anunt autovit, etc. Verifica seria de sasiu pe un site cu plata, asta ca sa nu ramai cu regrete, si cauta un model echivalent pe site-ul bmw rulate, si apoi vezi ce si cum.2 points
-
Descrierea e complet tampita dar banuiesc ca asta se cere pe autovit, am scos cateva citate frumoase -BORD Digital model nou / Navigatie Idrive 8 Model nou -Incarcator de ,,Casa 220v,,-Vine Impreuna cu masina+Fast Charger -Dotari De Nivel Superior-RAR ATATEA OPTIUNI PE M Pachet -Renumitul motor COD B48 ( Printre Cele mai Fiabile motorizari la Ora actuala)2 points
-
1 point
-
@bimmer90f30 , condensatorul de AC, lucrează ca principiu ca un termoflot, temperatura freonului fiind controlată de antigel. Freonul pe lângă uleiul pe care il are pe traseu are și substanță de contrast, care colorează uleiul. In antigel se vor vedea pete de ulei de culoare verzuie/galbenă. Exact așa arată.1 point
-
Primele impresii, dupa in jur de 100km, din care vreo 20 pe centura: - suspensie: clar mai potrivita pt oras decat suspensia M sport; este mai confortabila si mai iertatoare cu drumul; in acelasi timp, masina are ruliu/tangaj minim, datorita barelor stabilizatoare active; prima data cand inteleg de ce ar lua cineva un seria 7 sau S klasse; desi e doar cu ~100kg mai usoara decat g31 530d, se simte si in dinamica si la franare; jantele actuale sunt pe 18, cred ca ar merge de 20 pt vara. - directie: la viteze sub 20kmh imi placea mai mult cu directie integrala, era foarte usor de iesit si intrat in parcari si la viraje >90 grade; la peste 20kmh imi place mai mult asta, e mai ferma (probabil de la xdrive) si parca se simte mai precisa, nu mai am senzatia ca pleaca spatele. - motor: si aici un plus consistent B58 vs B57; mai silentios si mai confortabil; masina este mai agila si mai silentioasa, cu mai putine vibratii; din punct de vedere performanta, la sub 120kmh diferentele sunt mai degraba mici; cred ca ar merita un stage 1 (MHD) - confort interior: scaunele sunt mai potrivite pentru mine (1.90, 110kg) decat cele sport, desi in cele sport aveam sustinere laterala mai buna; masajul chair se simta, mai bine decat ma astepta; ventilatie scaune vedem la vara - sonorizare: bowers se aude bine, placut, detalii bune, bas bun; dar nu audiofil, in primul rand datorita spatiului de auditie nepotrivit; nu exista latime/adancime scena, separatie instrumente, etc; per total suna mai bine decat harman kardon sau individual ce am mai ascultat in bmw. - asistenta sofer: interesant driving assistant profesional, in trafic bara la bara doar trebuie sa tii mainile pe volan; totusi nu cred ca il voi folosi prea des in oras, mereu am impresia ca nu va frana - consum: rezonabil, o idee mai mic decat la 340i, dar cu 30-40% mai mare decat la 530d; 17-18 in trafic infernal (medie sub 8kmh), 13-14 in trafic ok, 7-8 pe centura la 110kmh La prima impresie imi place mult masina, un blend optim intre confort si sportivitate; probabil va sta minim 3 ani la mine, mai ales ca nu stiu ce altceva as putea lua mai bun; G60 540i nu exista in europa, plugin hibrid sau electric nu iau. Si cateva poze cu interiorul. Deja am luat niste capace oglinzi negru lucios, ma gandesc sa le pun.1 point
-
Personal nu as lua masina asta, imi inspiră probleme costisitoare ulterioare si clar nu de la acest vanzator. Ti-ai facut calculele legate de intretinerea ei? Distributie, uleiuri transmisie, anvelope conforme pt bmw, etc. Nu vreau sa sune aiurea, cu scuzele de rigoare dar multă lume se aruncă la astfel de mașini fară sa ia in calcul si intretinerea mai costisitoare (schimb de runflat, vor pune anvelope care nu sunt bmw approved, etc...) Chiar recent am vazut un seria 5 care a lovit niste oameni nevinovati pt ca nu avea anvelope pe ea, a patinat efectiv pe asfalt. Un schimb de plăcuțe de frana M te-ai uitat cat costa? Ia te rog in calcul toate astea...1 point
-
Lumea habar n are,majoritatea cumpără mașini cu peste 200k,unde chiar nu mai contează ce piese schimbi că oricum trebuie să schimbi tot. Si culmea ,tot ei zic să faci revizia motor la 10k …1 point
-
Diagonza ISTA, posibil panglica/spira SZL din volan. Posibil sa nu-ti functioneze mai multe comenzi de pe volan dar nu obligatoriu.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
