Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/13 in all areas

  1. 2 points
  2. Eu zic sa manifesti rabdare, merita pentru un m3. In final e decizia ta...
    2 points
  3. Din pct de vedere al supraalimentarii e36 se preteaza mai bine si ar fi mai ieftin. Problema este ca ajungi la aceeasi bani daca supraalimentezi un e36 la bani de m3, iar m3 este stock direct la puterea care ai obtine-o adaugand turbo.
    2 points
  4. Coupe-ul e mai greu decat sedan-ul si eu zic sa alegi E46 e mai bun decat un E36 la toate capitolele, cum si e90 e mai bun decat un E46.
    2 points
  5. Masina de isteric, ce nu-i suport pe astia care claxoneaza ca trepanatii la orice cacat. Si la cum arata capacul ala, este o specie dementa de isteric. Si-o fi luat pornache E90 ?
    2 points
  6. Dupã o lungã aºteptare zic eu meritatã am adus-o acasã. Câteva poze cu telefonul. Pe sfârºitul sãptãmânii ne apucãm de ceva detailing http://s19.postimg.org/3xhd6zooz/IMAG0029.jpg http://s19.postimg.org/6sugdusoz/IMAG0030.jpg http://s19.postimg.org/nvx89d9dv/IMAG0034.jpg
    2 points
  7. Ce vrei tu e tare dragut . Toata lumea ar vrea sa schimbe din prima direct piesa defecta. Uitand insa ca dificil nu este sa schimbi un senzor, ci sa stii sigur ca acel senzor e defect. Tocmai asta trebuie sa faca un mecanic bun, sa indice defectul fara sa o ia pe incercate. Sau, ma rog, din cat mai putine incercari
    1 point
  8. Instintictul iti spune sa eviti "accidentul" dar de foarte multe ori e mai bine sa intri in acel ceva. Vezi cazul colegului nostru care a ocolit taximetristul si a ajuns in stalp. Vezi cazul de acum cand au incercat sa ocoleasca bucati de cauciuc si au murit. E complicat, stiu...dar tine de experienta(si de multe ori norocul) fiecaruia.
    1 point
  9. Mare adevar ai grait
    1 point
  10. E ciudat cum au calculat la latimea masinilor...la e90 pare ca au pus si oglinzile retrovizoare, iar la f30 doar caroseria propriu-zisa...astfel e90 iese mai lat decat f30, ceea ce nu e adevarat. F30 e categoric mai spatios in interior, ma uitam si pe strada la el din spate...aproape ca il confunzi cu F10
    1 point
  11. E46, gen.... http://s15.postimg.org/ftbzu3mjr/291ff123f1e6.jpg http://s15.postimg.org/s2zlyhw4n/7483f08s_960.jpg http://s15.postimg.org/exk3se293/b483f08s_960.jpg http://s15.postimg.org/ly3i7fenb/bc83f08s_960.jpg http://s15.postimg.org/kt9g21s6f/ca1acdec06c0.jpg http://s15.postimg.org/7dmfcljon/edef59c2762e.jpg http://s15.postimg.org/5ohxi9td3/f483f08s_960.jpg
    1 point
  12. ala e vinilin de calitate foarte proasta...
    1 point
  13. Vorbește cu cei de la WPP! WPP
    1 point
  14. Eu zic sa iti cumperi o masina in care sa te poti bucura de "placerea de a conduce", cumpara un e46 330i sau 325i pune-l la punct din toate punctele de vedere si in rest drumuri bune. E diferenta de la cer la pamant intre e36 325i si e46 325i.
    1 point
  15. Pai si un kit turbo cam cat crezi ca te ajunge? Eu stiu ca e undeva pe la 2000-3000 de euro. Cumperi un E36 bunicel, aia inseamna cam 2500 de euro, mai bagi 1000 sa il faci ok, suspensii, frane, articulatii, ca nu vrei sa ajungi in garduri cu el, deja e 3500 plus 2000 de euro inseamna 5500, cam mult pentru un e36 care are 250 de cai sau cat o avea si il folosesti sa faci o liniuta intre doua semafoare, sa ii arati "fraierului" cu E90 de langa tine ca masina ta de 20 de ani e mai smechera si ca il faci la semafor si pe ala probabil il doare la bascheti. Si bineinteles ca va veni vremea cand va trebui sa vinzi masina. Nu stiu cati iti vor da 5000 de euro pe un e36 de acum 1000 de ani cand sunt masini mult mai bune la banii aia.
    1 point
  16. pe moment ai putea incerca sa te inchini de exemplu.
    1 point
  17. Eu zic sa iei un 330i sau ci deja inmatriculat, nu are rost sa te complici cu germania. Din punctul meu de vedere 328 e36 este obosita moral iar tabla este mai slaba decat la e46. http://www.autovit.ro/bmw-330-C29787688.html
    1 point
  18. Intamplarea a facut sa gasesc parcat la birou langa mine un E90,am facut o poza sa vedem evolutia sau nu,ca parerile sunt impartite si aici ! Stand si uitandu-ma acum la poza,nu inteleg cum sa configurezi un BMW cu optiune de navigatie dar cu manerele portierelor negre ?
    1 point
  19. Imi pare rau,dar te contrazic,18" fata de 19" nu este diferenta asa mare,cred ca nu este mai deloc.....daca schimba de la 16" la 19" atunci intradevar poate fi 1 litru in plus.
    1 point
  20. sunt brock b1...am eu de vanzare
    1 point
  21. si asta ar fi inviat mortii?! rip!
    1 point
  22. Nu am zis ca nu arata bine, imi place mult masina ta, a fost o parere personala cea cu spoilerul. Mult succes cu jucaria in continuare.
    1 point
  23. e46 mi se pare atat de vechi si depasit. Ia naibii e90 !
    1 point
  24. si firma de paza ce crezi ca e ? De cand nu mai e BGS e jale in Plazza iar in parcare dezastru sunt cativa angajati pe tot mall nu fac fata si oricum ..forta de interventie zero . la parcare nici nu-i intereseaza .Sunt fix pt decor , cred ca-i obliga legea sa aiba contract cu o soc de paza . Cand era Aquila era si mai rau . Nu ca acum ar fi bine .Ca sa trageti voi o concluzie din ceva surse force1 astia au luat plazza cu 7 ron /h de agent . Pai la 7 ron pt firma cat ia un angajat )) .Trag masina in fata la parcarea subterana , dau muzica tare si se uita dupa pizde . Cand era BGS , nu vedeai un colorat in mall , era ordine , nu se fura. Acum iti faci cumparaturile cu piranda la un loc , cine dracu mai vine . Pana si la curatenie sunt praf . Si eu am prieteni la care le-au disparut oglinzi din parcare .Oricum mall asta e in paragina , s-a inchis mai mult de jumatate si din cauza sigurantei si a conditiilor probabil ca va falimenta curand pt ca nu e trafic .
    1 point
  25. Cauta un calculator cu acelasi cod.
    1 point
  26. 1 point
  27. S-a intors lumea cu fundu'n sus. Unde aveti voi senzori IBS in baterii? Nu se'neaca saracu' senzor in acid? jizasss
    1 point
  28. Daca n-a fost de vina, discutia e inutila. Sigur ca invidia isi spune intotdeauna cuvantul, dar si acesta este un motiv pentru care tara asta sta pe loc. Pe fiecare il intereseaza de altcineva decat de sine, pe toti ii roade invidia in loc sa faca si ei ceva la randul lor. Toata lumea se plange, dar toti au timp sa se intereseze de altii, deci e logic ca o freaca aiurea. Atata timp cat legal nu e vinovat, sa fie sanatos. Faptul ca o fi meltean sau nu il priveste doar pe el. Chiar nu ma intereseaza de meltenii cu care nu intru in contact direct. P.S: Nu ma refer la comentariile lui Similea. Ironia fina isi are intotdeauna locul. Foarte adevarat! Cand auzi comentariile unora care stau gura-casca la un accident nu mai ai ce spune, o iei razna. "Bine ca a luat copacul!" "Venea cu 200, domle'! "Am avut noroc ca nu m-a lovit si pe mine!" "Nu te bucuri de banii nemunciti!"
    1 point
  29. E36-le e cu 6 secunde mai rapid pe Nurburgring, restu e can can. pasionatii de liniute, vor ave ainsa alta opinie.
    1 point
  30. Sunteti niste Domni. Va multumesc!
    1 point
  31. Nu stiu cum merge F10 528,dar F30 328 e chiar foarte reusit ( ce sa fac,ma laud si eu )
    0 points
  32. pai i-ati un 328 e36 daca vrei sa-ti ei ptr putere, tuning,investitie etc.. e mai usor de modificat. iti mai faci upgrade-uri la el, si toate sunt mai ieftine la e36 ,,pt e46 iti trebuie bani mai multi sa investesti in el....plus ca un coupe e36 arata mult mai bine, ca un coupe e46, atunci cand e modificat cu gust. uite cat de frumos, poate sa fie acest coupe, apropo cine imi spune, ce jante sunt astea
    0 points
  33. )) hai sa nu mai fim atat de ipocriti. Poti sa mergi numai cu 50 la ora.
    -1 points
  34. Ba, serios acum. Care dintre voi si-ar lua M5 de 560 cai s-o arda cu 50/90/130 TOT TIMPUL? Nu mergi mai tare ca ai 3 cojones, mergi pentru senzatii, ca te grabesti... ce-o fi. Poti sa mergi mai tare si cu Clio dci. Asta nu inseamna ca esti mai cu mot. Cat timp adaptezi viteza la conditiile de drum si nu mergi tare cand e aglomerat sau cand e drumul prost/alunecos... iar daca esti prins, ti-o asumi si platesti amenda.... care-i problema? Ala cu Focusul nu i-a acordat prioritate si voi tot de ala cu BMWul vorbiti... Daca are vreo vina e pentru mitocanismul ala cu "va inchid ziarul". Iar de viteza... nu pot sa cred marturiile oamenilor de pe strada. Daca mergi pe jos si vezi o masina ca merge cu 60 la ora ca depaseste cateva care merg cu 40 ti se pare ca cine stie ce racheta e aia. Eu cand am facut accidentul aveam vreo 50, maxim 60 la ora si tot s-au gasit destepti sa-mi spuna ca mergeam cu viteza. Si tot asa, in conditiile in care ala nu mi-a acordat prioritate.
    -1 points
  35. O C A Z I E===Full-Option===850E FIX FIX FIX. ◊ Pret:850E Fix Fix Fix(Aveti bunul simt si nu sunati pentru negocieri). ◊ An:1995. ◊ Km:210000. ◊ CP:115. ✖Inmatriculata pe Bulgaria acte valabile : !!! ATENTIE !!! REINOIREA ACTELOR DE BG SE POATE FACE IN ROMANIA LA ORICE R.A.R JUDETEAN. ✔ITP (25.06.2013) ✔Asigurare (25.06.2013) . ✔Carte Verde (25.06.2013). ✔Rovigneta(23.06.2013). ✖DOTARI : ➀.Incalzire in scaune. ➁.Aer Conditionat. ➂.Trapa Electrica. ➃.Geamuri Electrice. ➄.Oglinzi Electrice. ➅.Inchidere Centralizata. ➆.Faruri Lupa ZKW. ➇.Semnale Aripa. ➈.Servo. ➉.OBC. ➀➀.ABS. ➀➁.Dublu Airbag. ➀➂.Doua chei. Modificari Aduse : ➀.Amortizoare Sport. ➁.Arcuri Sport. ➂.Jante Aliaj (15 INCH). ➃.Toba Sport. ➄.Interior+Fete Usi(Piele-IMPECABIL). ➅.LED-uri Albastre(Scaune Fata). ➆Becuri Halogen(Albastre). ➇.Semnale M. ➈.Eleron M. ➉.Nuca Schimbator(Bila 8-Biliard-). ➀➀.Cotiera Fata+Bancheta Spate(Cu suport pt pahare). ➀➁.Folie ALFA(Certifcat de Omologare). ➀➂.Baterie Noua(Certificat de Garantie). ➀➃.Schimbul de ULEI+FILTRU efectuat pe data de 28/04/2013. ➀➄.MP3 Panasonic+Boxe(Stoc). ✖Masina se afla intr-o Stare I R E P R O S A B I L A din orice punct de vedere T E H N I C sau E S T E T I C. Pentru mai multe INFOrmatii sunati la unul din NR-LE de TEL: ☎☎☎COSMOTE : 0761473308. ☎☎☎VODAFONE : 0721985968. Sau accesati adresa de email :ZISU_BMW@YAHOO.COM.Cer si Ofer Seriozitate!
    -1 points
  36. Eroarea "Intelligent Battery Sensor" este cauzata de faptul ca ai inlocuit bateria masinii cu una aftermarket care nu are senzor IBS. Ca sa scapi de ea trebuie sa pui doar baterie originala BMW cu IBS si sa o inregistrezi pe DME (cu DIS sau ISTA). Senzorul IBS monitorizeaza 2 parametri din baterie "State of Charge" si "State of Health" si transmite aceste date prin interfata BSD (Bit Serial Data) catre calculatorul de motor (DME). In baza acestor informatii se variaza curentul de incarcare al bateriei pentru ai prelungi viata functie si de stilul de mers (mai ales pe distante scurte cand bilantul de energie este negativ). Este cunoscut faptul ca la primele generatii de IBS au fost probleme (E60 fabricate inainte de 2006) care duceau la descarcarea bateriei in stationare pe perioada noptii. In acea perioada (2006-2007) BMW inlocuia senzorii gratuit ca urmare a unei actiuni de service, acum daca ai o astfel de problema poti sa il inlocuiesti sau sa-l deconectezi, in varianta a doua vei avea eroarea care o ai acum.
    -1 points
  37. Mai nou bateriile aftermarket au 2 senzori ibs; unul monitorizeaza "State of Charge" si celalalt monitorizeaza "State of Health"...Daca unul din ei se strica,celalalt va prelua functiile celuilalt astfel incat bateria va fi mereu si complect monitorizata. Pe acest pricipiu se bazeaza tehnologia masinilor hibride duale.Dualitate asa numita corpuscul unda,acolo unde efectul fotoectric extern al luminii albe este folosit pt. a produce lucru mecanic cu un consum minim de energie al unui impuls electric dat tocmai de aceasta energie stocata in bateria masinii si monitorizata de cei 2 senzori.
    -1 points
  38. Vezi ca ai uitat sa faci o filmare
    -1 points
  39. Ce legatura are cilindrii motorului cu sonda lambda?
    -1 points
  40. M am mutat in afara Buc, undeva unde drumul nu e inca prea ok si m am decis ca trebuie sa vand BMW ul si sa mi iau ceva 4x4 (tot bmw). masina e un e60,2004, 525d, 177cai, 185.500 km, carte completa, etc, xenon, spalator faruri, geamuri, oglinzi, scaune electrice+incalzite, cd,dvd, navi color mare etc, masina se afla intr o stare impecabila...etc pret...negociabil incerc sa atasez si poze insa nu mi reuseste. daca e, trimit poze pe mail. Merci si bafta!
    -1 points
  41. Folosindu-ma de postul colegului meu Munteanu de aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/72333-de-ce-porneste-greu/page__view__findpost__p__1015950 si multumindu-i frumos, am decis sa fac un DIY accesibil tuturor celor care vor sa-si repare piesa " Preheating control unit " cod 12217801200 sau mai pe romaneste "releu bujii incandescente" in cazul meu ptr un E46 318d facelift 02-04. Am decis sa investighez releul dupa ce INPA (testerul) mi-a dat eroare la toate cele 4 bujii, starea acestora fiind ok dupa verificarea in prealabil. Topicul este adresat mesterilor care apreciaza posturile DIY si vor totusi sa nu investeasca intr-un releu nou suma modica de 300 ron. Pe scurt, repararea acestuia (in majoritatea cazurilor) presupune cositorirea unor conductori dezlipiti din interiorul modulului de comanda a bujiilor incandescente. 1. Localizarea releului se face dupa TIS (atentie! doar la modelele facelift - modelele NFL au releul clasic in cutie deasupra servopompei de frana) in partea stanga jos a masinii sub galeria de admisie, langa coloane de directie, accesul si demontarea facandu-se cel mai usor si fara bataie de cap pe sub masina ridicata pe elevator. Recomand scoaterea suruburilor, apoi a mufei rotunde (folositi forta nu imaginatia) iar la urma puteti desface a doua mufa mai mare deoarece aveti mai mult loc de manevrare http://img715.imageshack.us/img715/4480/98gcqe.th.gif 2. Dezlipiti capacul releului (prin orice metoda: surubelnita, cutit, cutter) avand grija sa nu deteriorati piesele electronice dinauntru http://img196.imageshack.us/img196/205/image0450i.th.jpg 3. Conductorii dezlipiti sunt cei care fac legatura de la placa imprimata la mufa. Notati pozitia firelor ce urmeaza a fi inlocuite. Toate componentele se afla sub un strat de gel lipicios elastic cu rol protector. Eu am indepartat gelul (doar pe portiunea unde vroiam sa lipesc) folosindu-ma de un cutter, o periuta de dinti si foarte multa grija. Am incercat si cu 4 tipuri diferite de solventi dar n-am avut succes. In poza se pot observa conductorii noi inlocuiti. Recomand un letcon puternic. http://img851.imageshack.us/img851/8151/image0448.th.jpg 4. Dupa verificarea cu multimetrul a continuitatii legaturilor se astupa noua lucrare cu silicon transparent pentru a proteja de viitoare vibratii si intemperii. Apoi capacul se lipeste deasemenea cu silicon si se fixeaza si cu un soricel (just in case) 5. Imi cumparasem un releu nou in prealabil dar am avut sansa sa-l incerc pe cel reparat cateva saptamani. N-am avut probleme la pornirea friguroasa de -3 grade de la mine din Austria si nici INPA n-a mai dat nici o eroare.
    -1 points
  42. Poti sa mergi, dar in general nu mergi, acum daca vrei sa faci teoria chibritului e treaba ta.
    -2 points
  43. Vezi ca poate sar ipocritii pe tine sa te faca cu ou si otet( ei merg numai cu 50 la ora, chiar sub ).
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.