Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/29/13 in all areas

  1. daca imi spui modelul preamplificatorului iti dau eu schema electrica sa sti unde lipesti firele
    1 point
  2. arata groaznic in bord. decat ala mai bine un gps in parbriz..sau telefonul..
    1 point
  3. Scuza-ma ca intreb...dar cum poti afirma ca ti s-a stricat geamul dreapta fata pt ca ai schimbat toba?
    1 point
  4. 1 point
  5. ca sĂŁ dai jos polița trebuie urmĂŁtoarele: 1. trebuie date jos cele douĂŁ ornamente de pe stâlpi spate pe care sunt montate cele douĂŁ lĂŁmpi din spate. 2. rabatezi bancheta complet și ai sĂŁ observi cĂŁ polița spate este prinsĂŁ cu ajutorul a 5 piese din plastic cu miez care se poate apĂŁsa. 3. dai jos masca de la difuzoare. 4. demontezi cele 3 suruburi cu care este prins fiecare difuzor 5.tragi ușor ĂŽn fațĂŁ de polițĂŁ
    1 point
  6. Sa stii ca nu sunt 'cunoscatori pretentiosi' pe forumul asta asa ca slabe sanse sa le vinzi! Mie unul imi par revopsite cu spray-ul jantele astea,undeva pe un vapor in drum spre faleza.
    1 point
  7. 100% din soft. Poftim documentatie maestre: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/139659-diy-semnale-usa-style-e46-nfl/ Postul #1 si #14.
    1 point
  8. Probabil datorita sistemului de franare?
    1 point
  9. Salut, Iti recomand service-ul Tophaus (Auto Check Center), fac in special BMW, Mercedes, Audi. E pe strada Nicolae Bolcas, imediat dupa benzinaria Rompetrol de pe Calea Aradului faci dreapta si mergi pana aproape in capatul ei. Ajungi acolo si il cauti pe Szabo Zsolt. Mult succes!
    1 point
  10. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Cum spuneam pe un alt topic, mare e gradina lui Dumnezeu... Ce importanta are cu ce optiuni, ca te intelege sau nu, ca ii place sau nu-i place culoarea, pielea sau orice altceva la masina?!? Pana mea, noi romanii suntem cei mai mari artisti la a ne f grija de altul in loc sa ne vedem de treaba noastra... si pe deasupra, ne mai si apucam si-i stricam cheful omului si in cazul unora chiar ii ducem intr-o stare din aia de cacat cum ca sa-ti para rau de alegerile facute... Ca stii cum e, cand iti spun mai multi o tampenie, ajungi intr-o mai mica sau mai mare masura, sa crezi in ea... In fine... Cum am zis si mai sus, ai ales cea mai buna masina pentru TINE, ca tu o folosesti si doar ce vrei tu conteaza. Tu trebuie sa te simti bine, nu eu, nu x, nu y sau z. Ca sa nu mai spun ca mi se pare o lipsa de politete sa te apuci sa bagi strambe aiurea fara nicio baza logica... Am schimbat si eu placutele de frana la X3. Am cu ea 50k km la bord si sunt la al doilea set. Asa ca, da-i talpa, apa, paie si bataie ) Krebs, la F10, chiar si pe cea mai sport setare a suspensiei, tot relativ confortabila este. Inclusiv la M5. Asta nu inseamna ca nu e sport dar e mai moale decat erau inainte suspensiile la BMW. La F25, pe sport, e mai tare suspensia ca la F10. As zice ca suspensia (ajustabila) e unul dintre punctele forte ale masinii. Apoi vine cutia in 8 trepte care si aia e bestiala. Bine, si manuala e ok.
    1 point
  12. bun, 150 cablul plus timp de studiu , Multumim dar scump ai putea sa o faci pe o bere
    1 point
  13. in prezentus.la o intalnire cu prietenii
    1 point
  14. Daca scriai din prima ca e M5, aveai sanse mai mari la vanzare
    1 point
  15. E musai, chiar daca nu il intereseaza masina. E in interesul vanzatorului, nu cumpara nimeni o masina fara sa vada cateva poze elocvente.
    1 point
  16. Pai si care e faza ca nu inteleg. Crezi ca ai descoperit roata sau ce? 90% din samsarii din tara cumpara masinile fara sa le vada, si 90% din cazuri sunt exact asa cum sunt descrise. Si sunt masini bune cu km de la 150 de mii in sus, cu istoric de service etc. Singura chestie e ca romanu vrea sa vada 100k km in bord si samsaru le face pe plac.
    1 point
  17. O va cumpara cineva pe 6-700e maxim nu 1600e.
    1 point
  18. Voi cititi pe diagonala ?
    1 point
  19. verifica geometria mai ales spate, alinierea puntilor si foarte important cauciucurile sa fie uzate uniform pe latimea profilului si sa fie decente min 5 mm profil si dot min 2008 o alta cauza pentru alunecarea puntii spate mai pot fi bucsile de la brate si amotizoarele
    0 points
  20. Exact oSerX,pe langa ce a zis individul de mai sus,as mai adauga si faptul ca ar trebui sa schimbi modelul cu un X5/X6... :frantics: Mi se pare ca ai facut o alegere gresita. :console:
    -1 points
  21. Si-a pus careva intrebarea de ce la E60 cu CIC nu pot fi selectate toate cele 3 pozitii de ventilatie concomitent pe modul manual? Zic de cele de la sofer. http://www.youtube.com/watch?v=VnAPO7M3Yyg
    -1 points
  22. M-am uitat din nou acum. Are o optiune pe care daca o bifezi (activate independent ventilation) ai ventilatie in modul pozitie, fara contact pus. In rest nimic. Si pe modul ala la fel functioneaza, nu se pot bifa toate cele 3 pozitii. Deci sunt 3 pozitii din care poti alege 2 din ele concomitent, pe toate 3 odata nu. Chiar nu pricep cum au gandit astia meniul de clima. Probabil ca multi nu si-au dat seama de chestia asta dar exista, cel putin la e60 cu CIC. Sper ca se poate coda naibii cu NCS prostia asta. Sa vb cu Vali...iar o sa ramana mirat ca sunt primul care intreaba asa ceva dupa cresterea voltajului pe angel eyes
    -1 points
  23. Sa vad ce zic cei de pe bmwcoding inainte sa-l stresez pe Vali M-am uitat de nspe mii de ori si-n manual si scrie ce stiam deja.
    -1 points
  24. Pai daca se face ca uita e in dezavantajul lui, pentru ca toate amenzile ii vor veni tot lui daca cel care cumpara masina nu o inscrie; deci isi fura singur caciula. Treaba ca doar daca are timbrul de mediu platit poti sa ai ''pretentia'' sa scrii pe talon iar e o prostie, pentru ca daca vinzi o masina fara timbrul de mediu platit, automat o vinzi la un pret mai mic fata de una care are timbrul platit, astfel incat cumparatorul sa isi plateasca timbrul si sa inscrie masina.
    -1 points
  25. la ce amenzi sunt acum nu merita riscul dar asta sunt doar eu , sa stai sa umbli prin tribunale , sa contesti diverse amenzi , baza de date e anapoda , practic o masina care nu schimba proprietar ar putea fi automat radiata de la politie daca ar comunica si cu administratia financiara . Multi incearca sa le vinzi maina fara mentiune invocind diverse motive , ca nu are timp , ca pleaca putin din tara si tot felul de minciuni . Nu are rost .
    -1 points
  26. Singurul risc este cu rovinieta, de la fisc o scoti in baza actului de vanzare-cumparare. In caz ca respectivul face accident indiferent ca e vinovat sau nu, se va afla toata istoria masinii si va ramane fara certificatul de inmatriculare - game over. Oricat de intelegatori am fi, o masina cu nr de CT spre exemplu condusa zilnic in Arad, la un moment dat va trezi suspiciuni iar de acolo pana la aflarea adevarului e doar 1 pas. De la momentul in care s-au introdus pct. de penalizare, amenzile nu se mai dau in lipsa (exceptie face doar rovinieta) si vei primi o adresa prin care trebuie sa comunici numele persoanei care a condus autovehiculul deci risc zero pe partea asta.
    -1 points
  27. Anul asta pauza,iar in 2014 cred ca prin primavara,oricum va anunt si o sa va arat aici daca imi iese ceva...
    -1 points
  28. Vand Bmw 525diesel din 2001 Dotari: Navi mare cu tv, incalzire scaune, trapa, senzori parcare, etc. Masina este avariata, motorul nu este atins. Se vinde epava cu tot cu acte (pt. recarosare) Masina este inmatriculata si nu s-a recuperat taxa auto. Informatii la tel: 0745772600 Pret:1600 euro
    -1 points
  29. toba finala transmite vibratii,si geamul din dreapta a inceput sa vibreze, la turatii mari, cum si altele au inceput cu timpu sa vibreze, bara din spate se vede clar cum vibreaza lipul M, si carenajele eu nu mai postez pe acest topic, ca vad ca ma luati la mistouri, eu incerc sa dau sfaturi la om, din propia experienta ca stiu, ca am toba pe masina,,,,voi astia care vorbiti pe aici, aveti toba sport, sau vb din povesti.?
    -1 points
  30. Bai frate faceti misto de mine ?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.