Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/14 in all areas

  1. Intr-adevar, teoretic iti poti lua multe masini interesante de 10k, masini care au avut pretul de catalog 50-60k. Ce uita romanul este partea cu intretinerea! Eu am preferat sa imi iau o masina cat mai simpla mecanic, motoarele aspirate uzandu-se mai greu! Si tot a fost nevoie sa investesc ceva bani in masina pt o face sa functioneze corect - o investitie corecta intr-o masina ca asta se ridica la 1-1,5k euro (si e una din cele mai ieftine masini de intretinut). Dar romanul viseaza la masini din 2007-2009, eventual la 10-11k, cu un kilometraj de 300k, dar nu conteaza, nu se strica la el, strange 2 luni sa faca revizia (dar noroc ca se face DOAR o data pe an, daca se face si atunci), nu conteaza ca troncane, nu conteaza ca zgaltaie cand schimba, nu conteaza ca volanul vibreaza la viraj, nu conteaza ca are anvelope cu galme cu un DOT de cand a fost fabricata masina, nu conteaza ca nu are putere in demaraj sau ca scoate fum negru, la el conteaza ca e cat mai mare si ca modelul a fost cat mai scump, ca xenonul aftermarket albantru-mov da bina dar lumineaza pomii, ca tunul de bass se aude dupa curba si mai ales ca are un consum afisat in BC de 5 - 5,5! Nu conteaza ca franele il opresc cu greu, el e sofer de BeeMWeu, are voie sa mearga cu 200+, fara a se gandi o secunda la epava de sub el sau, mai bine, la siguranta altora! In fine, fiecare cu parerea lui, dar din experienta mea, nu foarte vasta, pot spune ca mirajul masinilor de lux ieftine trebue evitat pt ca investitia ulterioara va fi colosala...asta daca vrei sa te bucuri intr-adevar de bolidul pe care l-ai achizitionat!
    5 points
  2. Crezi doar? uita-te mai bine la volan, sa vezi... si scrie clar ca nu are airbag sofer si pasager..
    4 points
  3. Teaser: http://imageshack.com/a/img268/6504/k413.jpg Si interiorul: [volanul si mansonul de la schimbato trebuie retapitate] http://imageshack.com/a/img401/3122/rx.jpg
    4 points
  4. UP si cateva poze noi. 200.462 Km.
    4 points
  5. Pff..ce interior http://www.royalautomobile.autovit.ro/bmw-640-C30435745.html
    3 points
  6. Ca sa treci de la diesel la benzina este f complicat, nu numai ca trebuie sa schimbi motorul, cutie, grup planetare etc, dar trebuie sa schimbi si instalatia electrica, conducte, rezervor etc. Nu se merita. Mai bine o vinzi, pui diferenta si-ti iei 330i
    3 points
  7. Plus cuplu foarte bun daca ii face si resoftare.
    2 points
  8. Se pune pe F30 din noiembrie. Noi putem pune pe orice F care a venit cu CIC din fabrica.
    2 points
  9. Alin..nu vezi ca si Lci-ul e scump, alta gluma buna
    2 points
  10. Ar merge maciulia aia mai mica,nu ?
    2 points
  11. din vacanta ramai doar cu poze ....
    2 points
  12. poti sta linisitit ca nu doar N42 sufera de simeringuri supape ci si altele care au echipat masinile de top de la BMW, mai toate N62 si N62TU au suferit de problema asta, iar astea s-au pus pe masini care au costat si peste $100k, si care au crapat si la 50k km, iar reparatia costa pe masura. E o masina SH si oricata grija ar fi avut vechiul proprietar de ea si orice ti-ar spune poti fi sigur ca tot vei mai baga bani in ea, e ceva normal, o data cu trecerea timpului si a acumularii km riscul creste. Ia-le pe rand si o vei aduce acolo unde ar trebui sa fie, usor cu rabdare si bineinteles cu un mecanic bun sau cu priceperea ta
    2 points
  13. Cum spui tu sa recapitulam dorinta mea a fost de a achizitiona un e46 320d FL din motive financiare nu am reusit sa fac asta intrucat in bugetul meu nu se incadra decat 320d FL km multi si optinii putine.Deoarece e46 320d NFL era scos din start (ori ce fel de NFL) mi-am reorganizat ideile si am optat pentru 318i si nu-mi pare rau. Inainte de cumparare am apelat la un service mai mult decat ok zic eu ce mi-a comunicat clar ce ia-m cerut "Ce e cu uleiul asta pe aici E grav ? Se rezolva? Cat costa Km sunt reali? Omu mi-a spus clar garnitura capac tacheti;garnitura pompa vacum;orignuri vanosi; piesa cu tepi; si inca ceva nu mai retin. In fine toatea astea in jur la 1300 lei Km sunt identici in toate memorile de stocare,problemele cu garniturile sunt problemele specifice acestui motor nu trebuie sa te ingrijorezi odata remediate o vreme nu o sa mai ai probleme.Omu a fost clar am intels am cumparat masina acum acum am observat problema cu chestia aia de pe joja o sa vad acum care e problema o sa fac demersurile necesare o sa verific poate nu o sa fie probleme la _chiulasa_.Nu stiu ce te bucura pe tine necazul altuia poate ca mereu va fi vizibila partea rea a unei situatii dar sunt doar niste pareri impartite pentru care mutlumesc tuturor care au facuto e un forum ce te face sau nu sa te linistesti cu fel si fel de parerii(nu in putine cazuri rezolva mai mutle ca ori ce service experienta relatata altora ajuta mult) pana ce ajungi la service si afli cu adevarat care e problema! O seara buna iti doresc!
    2 points
  14. pai nu ti se pare ca pornesti un consumator de curent? daca iti creste consumul de curent, cum crezi ca e suplinit acest consum? motorul se tureaza pt ca alternatorul sa produca mai mult curent. probabil nici bateria nu o ai f incarcata sau deja a strans ceva ani
    2 points
  15. Salut, Asa cum zice si titlul caut pe cineva dispus sa ma invete, cum sa folosesc interfata K+DCAN si softurile aferente in special NCS Expert. Sunt bine venite si link-uri cu tutoriale sau orice informatie care ar putea ajuta. Care sunt cele mai bune versiuni de: INPA, DIS, NCS, SSS etc. de unde le pot lua ? Multumesc. http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/InterfataKDCAN_zps611f862b.jpg
    1 point
  16. Salut! Nu eram fan seria 5, nu ma gandeam niciodata sa cumpar asa o masina … Avusesem cateva E46, printre care ultima un coupe 320d din 2006, cumparat de mine in 2010... Masina in care am investit cel mai mult pe toate planurile. A venit vremea vanzarii si toata ziua cautam E92 manual 320 sau 330 diesel, neaparat M PAKET si dupa 2010.. Pana am urcat intr-un F10 automat, aflat intr-un showroom la mine in oras In cateva zile l-am cumparat. Momentan nu pot spune foarte multe pentru ca il detin de cateva ore … dar sunt multumit si ma bucur de alegerea facuta, alegere facuta peste noapte La 5, ca dotari de care nu m-as fi lipsit era semi-piele sau piele in cazul de fata (chiar daca nu sunt de acord, o accept deoarece mi-a placut masina foarte mult), si NAVI Professional. Dar am prins si cateva pe langa... Cateva poze … pentru idee
    1 point
  17. Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:
    1 point
  18. Pentru ca in ultima vreme mediul online este impanzit de reclame agresive ale unor firme, case de avocatura , consultant etc. ce promit obtinerea de despagubiri grase de la firmele de asigurari in urma accidentelor de circulatie si nu numai , pentru ca si eu am fost invitat sa intru cu siteul meu intr-o structura ce se ocupa cu acest lucru, vazand astfel realitatea din spatele reclamelor am considerat ca este cazul sa afle mai multa lume adevarul. In primul rand, ca sa va faceti o idee , “agentului” care “pescuieste cazul” ii poate reveni un comision chiar mai mare de 50 % din cuantumul despagubirilor obtinute. Asta inseamna ca din totalul despagubirilor stabilite de instante pagubitului ii va reveni doar o mica parte. Si asta bineinteles dupa o lunga perioada de timp , pentru ca un proces poate dura si 3 ani de zile. Asta fara sa socotim ca poate dura mult si pana se termina cercetarile efectuate de Politie pentru a se putea inainta dosarul catre instante. Situatia asta se intalneste mai ales in cazul accidentelor cu vatamari corporale grave sau cu decese, pentru ca asta este tinta acestor “rechini” . De reprezentarea pagubitiolor in urma accidentelor usoare soldate doar cu pagube materiale intereseaza pe prea putini. La cazurile de daune totale calculate gresit , la intarzierile de plata a despagubirilor sau la alte abuzuri sau neglijente venite din partea asiguratorilor nu prea se baga nimeni fara sa implice financiar pagubitul odata cu inceperea actiunii . Plus de asta nici nu prea exista avocati sau consultanti specializati in asa ceva. Acum, cand a murit piata imobiliara si s-a cam terminat cu retrocedarile au inceput si casele de avocatura sa isi indrepte atentia spre alte surse generatoare de despagubiri. Si impreuna cu acestia si o parte dintre judecatori , posibil beneficiind si ei pe ascuns la o felie din “prajitura” , acorda sume nejustificate ca despagubire . Dar din aceste sume fiti siguri ca doar o mica parte ajunge la victima. Revenind ,de cele mai multe ori pagubitii au nevoie de ajutor financiar cat mai rapid , cand sunt in spital, cand sunt sub tratament de recuperare sau in perioada in care se chinuie sa isi aduca viata pe linia de dinaintea nenorocitului de accident . In unele cazuri primirea unor sume de bani dupa cativa ani ar putea sa nu mai aduca nicio satisfactie sau beneficiu pagubitului . De aceea nu putine sunt cazurile in care casele de avocatura ofera pagubitilor sume foarte mici in comparatie cu despagubirile meritate cumparand astfel drepturile de despagubire. Pentru aceste firme nu conteaza ca primesc banii in cativa ani pentru ca profitul in urma unei astfel de actiuni este considerabil ! La fel, de multe ori aceste sume cu care se cumpara drepturile de despagubire sunt mult mai mici decat sumele pe care asigurartorul le-ar fi oferit mai repede pentru despagubirea pe cale amiabila. Pagubitul nu are cum sa stie asta pentru ca acesti avocati, consultanti sau ce or fi ei , cu buna stiinta fac greoaie comunicarea cu departamentele juridice ale firmelor de asigurari si de multe ori chiar refuza sa colaboreze cu asiguratorul. Nu mai vorbim de faptul ca una din cauzele principale a scumpirii asigurarilor o constituie chiar sumele mari care au inceput sa se obtina in instante pentru despagubiri, sume din care doar o mica parte ajung unde trebuie si unde este nevoie, adica ..la pagubiti. Atentie mare deci pe cine va bazati sa va obtina despagubiri pentru ca puteti fi pus sub incidenta unui contract de exclusivitate si nu mai puteti actiona dupa propria vointa. Exista cazuri cand firma de asigurari vine cu oferte de despagubire in intampinarea pagubitului iar acesta fortat sa le refuze din cauza unor clauze abusive din contractile de reprezentare. De aceea eu recomand ca inainte sa alegeti calea instantei sa faceti toate demersurile legale posibile sa obtineti o comunicare buna cu departamentele juridice ale asiguratorilor, trecand chiar si peste departamentele de daune unde se stie ca lucreaza mai mult ingineri, persoane tehnice si logice care au insa de multe ori carente in ce priveste comunicarea , interpretarea legilor si nu au o viziune larga asupra daunelor din punct de vedere al despagubirii daunelor morale si a vatamarilor corporale. De aceea recomand ca in cazul in care intampinati orice problema sa faci reclamatii bine concepute si la obiect catre conducerea societatilor de asigurare sau catre ASF . Chiar de curand, mi s-a intamplat sa fiu trimis de o firma de asigurari cu care colaborez, sa iau legatura in vederea constatarii daunelor si a pretentiilor de despagubire ale unui pagubit dintr-un accident de circulatie produs de un asigurat care si-a respectat obligatia de “a-si instiinta asiguratorul cu privire la producerea riscului asigurat”. Astfel s-a aflat de caz si de faptul ca pe langa o masina dauna totala mai exista si vatamarea corporala usoara a soferului pagubit. In prima instanta, pagubitul a refuzat ca firma de asigurari sa vina pentru constatre si cercetare a accidentului, “pentru ca asa ii recomandase avocatul” . In cele din urma am ajuns sa efectuez constatarea daunelor si sa ma intalnesc cu pagubitul si asta in prezenta avocatului pagubitului. Nu mica mi-a fost mirarea cand in urma unei discutii cu acesta sa constat faptul ca nu avea nici cunostinte elementare in ce priveste legislatia asigurarilor . Pe langa asta , desi accidentul se petrecuse in urma cu doua luni nu exista la dispozitia pagubitului , copie dupa asigurarea vinovatului, nici copie a vreunui act al soferului vinovat si al masinii acestuia . Nu exista nici macar o anexa, adresa sau orice altceva emis de Politie care sa arate circumstantele producerii accidentului . Nimic in afara simplei autorizatii de reparatie . De fata cu avocatul i-am spus pagubitului ca acesta nu ii reprezinta cu profesionalism interesul si ca din cauza acestuia are numai de pierdut. Daca ar fi deschis dosarul de daune dupa producerea accidentului in timpul pierdut aiurea firma de asigurari ar fi trimis o adresa catre Politie si aceasta ar fi trimis deja raspunsul si toate documentele necesare despagubirii dosarului de daune. Calculul in ce priveste despagubirea masinii l-am facut pe loc si i-am comunicat omului suma ce trebuie sa o primesca. Aceasta era mult mai mare decat isi daduse cu parerea avocatul si pagubitul a decis sa rupa colaborarea cu acesta pentru ca in schimb acesta ii promisese o suma colosala de zeci de mii de euro pentru despagubirea unei entorse usoare pe care o suferise si pentru care pagubitul nu avea pretentii de despagubire prea mari. Probabil ca in urma a ce am relatat in acest post vor exista voci care vor striga ca prin aceasta interventie apar interesele asiguratorilor dar sa stiti ca nu este deloc asa, iar asta o pot confirma multi dintre colegii de forum pe care i-am ajuta neconditionat atunci cand au considerat ca sunt supusi la nedreptati din partea asiguratorilor sau cand pur si simplu nu stiau cum sa procedeze corect pentru a primi despagubirile cuvenite in urma evenimentelor rutiere neplacute.
    1 point
  19. Vand BMW E60 530d fabricat 12.2004 cu prima inmatriculare in 04.2006. Are taxa platita si nerecuperata, detin adeverinta. Masina are 200220 Km in acest moment, eu am cumparat-o la 168.400 km (verificati la MHS - ei au spus ca sunt reali, acum...), restul se vad pe topicul masini. Informatii despre masina gasiti aici; http://www.bmwclub.ro/forums/topic/108882-diesel-power/ Ce trebuie schimbat la masina: bujiile (are eroare pe bujia 5, releul a fost schimbat), senzorul IBS de la baterie si garniturile de la turbo. Masina se da cu anvelope de iarna si vara pentru jantele pe 18'. Dotari din fabrica: 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 217 ACTIVE STEERING 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 442 CUPHOLDER 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 591 LT/ALY WHEELS/STAR SP. 124 RUNFLAT/MIXED 610 HEAD UP DISPLAY 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 7AK INTERIEURPACKAGE BESPOKE WALNUT 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SB COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Individual data Processing Individual Sign "BMW individual" 0940 Sonderwunschausstattung E60 Interieur trim strips package BMW Individual. (code 7AG or 7AH or 7AK) Interior wood trim in "walnut amarone". PRET: 10.500 E accept si schimburi in special cu masini pe benzina sau masini 4X4.
    1 point
  20. 1 point
  21. Coupe la 4500? Unde la banii astia sau mai degraba in ce stare?? Ai si tu dreptate e scump la 7500euro, cu banii astia iti iei un e60 si mai raman bani si de o pisicuțĂŁ, nu? On:coupe-ul e frumos, interior si exterior, daca masina e ok, eu zic ca merita!!
    1 point
  22. Decat un LCI "babau", mai bine un NFL. La pretul asta cine stie ce alte defecte o mai avea, in afara de cele vizuale...
    1 point
  23. E normal sa iti creasca putin turatia cand pornesti clima sau alti consumatori.
    1 point
  24. ai in meniul idrive setari pentru fantele centrale. dai in dreapta pe "climate" respectiv Warm, medium sau cool. seteaza de acolo.
    1 point
  25. Momentan sunt 99% hotarat sa iau Titan mat, dar ma mai gandesc.
    1 point
  26. @BOASKA: nu vreau sa pun anvelope M+S pe jantele de 19", daca o fi sa le iau. Le pastrez pe astea de 18", care au deja anvelope de iarna ok, iar alea pe 19" le echipez cu anvelope noi de vara. Oricum ai dreptate, mai bine mai astept si poate gasesc ceva mai aproape de mine, sa le pot vedea live inainte de cumparare. Desi in anunt omul a parut foarte serios (am vorbit si la telefon cu el), a marcat toate defectele in poze, deci nu cred ca umbla cu magarii. @arabu09: masina in principiu as vrea sa o tin mai mult...e primul meu BMW care are cam de toate si care imi satisface pe deplin nevoile actuale @mik15: solutia asta de la sonax este ca o crema, nu spray, special pentru intretinere / hidratare, desi scrie ceva si de curatare pe ea (contine si ceara de albine). Pentru curatare mi-am luat tot de la sonax un spray cu un fel de spuma activa, cu care sa dau inainte. Nu stiu daca sunt cele mai ok, dar asta am gasit momentan prin magazine...sa vad in primavara daca pun mana pe ceva mai bun. Referitor la discutia despre jante, myx are dreptate, banii bagati se pot recupera relativ usor la revanzare (vorbesc doar de jante, pentru ca oricum anvelopele sunt consumabile). Doar ca nu sunt foarte hotarat sa iau unele deja atinse, deci probabil mai astept un pic sa apara ceva in stare mai buna. Iar in ceea ce priveste concediul, era doar o gluma...oricum va veni si ala, la momentul potrivit
    1 point
  27. Sunt samsari pana la urma, sigur mai umbla la km! Estetic in schimb arata foarte bine! Masina asta e nebunie!!
    1 point
  28. LOL si de ce e asta o problema sau un minus ?
    1 point
  29. Si eu zic ca e condens. Drumurile scurte sunt de vina. Am mai intalnit "defectul" asta. Schimba consumabilele, ulei, antigel, nu mai fa drumuri de 2-3km si vezi daca se schimba situatia.
    1 point
  30. 1. specifica despre ce masina este vorba 2. este normal sa consume mai mult la mersul in treapta 1, decat mersul in alte trepte. 3. din nou este normal sa consume, SI MAI MULT , atunci cand mergi cu masina in treapta 1, pe timp de iarna .in conditi, in care este zapada si mai este si motorul rece, este normal sa-ti consume si mai si mai mult) consumul poate ajunge si la 20% daca mergi cu masina in treapta 1,in conditiile urmatoare, frig,zapada, motorul rece, distante foarte scurte 4. s-ar putea totusi sa ai o problema (debitmetru, bujii, vreon sensor etc) dar tinand cont de contiitile mentionate ma indoiesc ca este vb de vreon defect ,si cred ca este absolut normal sa ai un consum exagerat.
    1 point
  31. Dar a fost ceva zapada pe ea..nu gluma. Foarte misto coupe-ul, iar acest lucru este completat de jante si culoare. Felicitari!
    1 point
  32. daca ai informatii/exemple concrete in ceea ce ii priveste, ar fi bine sa elaborezi afirmatia pe care ai facut-o. daca nu ai informatii, decat propriul " fler", poate si ce spui tu e tot "din povesti".
    1 point
  33. Daca ai face modificarea asta cel mai bine ar fi sa iei una din Anglia cu totul...si muti tot de pe ea...Insa cred ca e mai rentabil sa o vinzi pe asta si sa cumperi alta gata fĂŁcutĂŁ
    1 point
  34. sa revenim: ''Multumesc pentru parere eu pe baza dreptului la opinie il cataloghez evaziv,argumentez cea ce spun prin faptul ca eu am spus ca intentionez sa cumpar un e46 nu o cazatura de e46 :logik: sunt perfect deacord cu tine cu faptul ca bmw-urile sunt destul de alergate de tot felul de pusti' mai mult sau mai putin in facultatile mintale dar pe mine ma intereseaza problemele tipice inevitabile ale acestui model/motorizare cat de exploatata va fi masina ce o voi cumpara voi vedea eu la momentul respectiv,ma opresc aici pentru ca nu vreau sa intram in polemica si sa deviem de la subiect ci doar sa aflu cateva informatii pentru a stii la ce sa ma astept de la viitorul meu bmw.Multumesc,seara buna!'' ''Ok am inteles perfect ideia motorul e sufletul masinii daca el e ok restul conteaza mai putin'' Da o sa incerc sa ma ocup de problemele ei la un service cat mai specializat nu la colt de strada binenteles cand e sa se rupa o bujie banuiesc ca tot se rupe sau nu stiu poate e p tehnica si in a desfileta o bujie...cat despre senzor din scaut am inteles k e o problema comuna la toate e46 pe care din nefericire o are si masina ce o voi loa eu adica are inceput cand se aprind cand nu maine am programata o verificare la un service bimmer(sper ca e ok) si daca nu vor fi probleme foarte grave o sa o cumpar. :sorcerer: da, deci in primul rand trebuie sa te felicit pentru achizitie, si ma bucur ca nu ai achizitionat o cazatura de e46 cum avem noi astia de pe forum la care unii au schimbat bucsi si bascule, si ai luat una perfecta la bucsi care necesita motor dar sa nu intram in polemici, stiu ca tu te pricepi si nu ai nevoie de sfaturi evazive
    1 point
  35. asta e tata taranilor , chiar ca nu am mai vazut :zorro:
    1 point
  36. Halal verificare ti-a facut Bimmer Service. Rusine....asta nu e problema ce a aparut peste noapte.
    1 point
  37. ...a venit primavara! http://thumbnails109.imagebam.com/30543/968439305420606.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/30543/40bdb1305420615.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/30543/daa75d305420628.jpg ...dupa 6 ore http://thumbnails112.imagebam.com/30543/10fc1d305420638.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/30543/838494305420633.jpg
    1 point
  38. cere numaru lu DYC si streseaza-l cu telefoane pt orice problema...omu ala a demontat masina cap-coada iti poate da sfaturi ok in rest...ce pot sa zic...masina arata mai bine ca a lu DYC cand o cumparase! hahaha :frantics:
    1 point
  39. cel mai bine faci retrofit Morimoto decat sa pui lupe D2S.
    1 point
  40. dai KM inainte cand o vinzi ))
    1 point
  41. Nu mi se pare, am spus doar parerea mea. Am specificat chiar si zapada asta insemanand drumuri publice din oras etc. N-o lua ca pe o ofensa. Numai bine !
    1 point
  42. Eu am Range Rover Sport si iti pot spune ca e una dintre cele mai bune masini in ceea ce priveste zapada,drum accidentat,offroad etc din cate am avut. Am si xDrive si chiar nu compari una cu alta. In plus ce setari de tractiune are RR, iar n-are rost sa le comparam.
    1 point
  43. daca o scoti de acolo sa ai grija sa mai schimbi din cand in cand mana cu care dai la lopata ca sa fii sigur ca dezvolti armonios latissimus dorsi si deltoidul medial/anterior
    1 point
  44. De ce vand masina? Simplu pentru ca vreau sa-mi iau alta masina. Ce masina o sa fie nu stiu inca. Anvelopele de iarna sunt Pirelli, iar cele de vara Michelin. DOT 2009 sau 2010, trebuie sa ma uit. Reparatii - bujiile undeva la 500 Ron (bujiile 360 Ron + 150 Ron montajul), garniturile de la turbo cam 100 Ron (montajul nu stiu cat), iar senzorul IBS undeva la 250-300 Ron (dar aici sunt pareri impartite cu privire utilitatea lui, se pare ca face mai mult rau decat bine, ma mai interesez). Nu stiu daca s-a citit prin topicul masini sau nu, dar ca sa nu fie comentari, masina are o singura cheie cu cip si una de rezerva care doar deschide masina. Pot sa ofer mai multe date despre ce s-a schimbat la masina si consumul ei din ultimii doi ani persoanelor interesate. Cateva poze facute in vara, astept sa treaca zapada si ii fac poze noi.
    1 point
  45. Este pe undeva pe forum o sectiune de donatii
    1 point
  46. Nu am mai intrat de mult pe forum , postez prima poza pe anul 2014 . La multi ani !!!
    1 point
  47. Si daca e adusa doar pentru vanzare, care ar fi problema?E un anunt corect, pus in sectiunea care trebuie cu toate detaliile corecte, si pret negociabil.Nu e o masina cu km masluiti sau cu mai stiu eu ce probleme.Nu cred ca as fi nici primul si nici ultimul care incearca sa vanda o masina aici. Multumesc, zi faina!
    1 point
  48. Banuiam... Desi ma gandesc de ceva vreme la un upgrade si as avea banii, nu sunt inca pregatit psihic pentru 3K pe an doar casco la o masina. Oricum, masina are cam tot ce trebuie, si arata extrem de bine. Asta e masina pentru oameni cu venit constant de min 4K pe luna (evident, din punctul meu de vedere). Bafta la vanzare!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.