Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/14 in all areas

  1. Felicitari mihai, uite ca asa colegi sa tot ai. Respect din partea mea!
    5 points
  2. Aici ai dovada.Asta va fi ultima mea postare referitor la asa ceva pentru ca vad ca unii se simt deranjati. Incercam doar sa i scutesc pe unii,care cauta un e 60 ca si mine,sa faca un drum pt o asemenea masina
    5 points
  3. kkt, aia nici nu se observa cand e montata pe masina, mai ales ca roata de iarna. Ia-le, ca e frumos modelul, si mie imi place.
    3 points
  4. S694A - CD-WECHSLER VORBEREITUNG - Provisions for BMW 6 CD changer Asta cred ca se refera doar la pregatirea pentru Magazie CD (fire/mufe trase). Daca avea magazia de 6 CD-uri instalata ar fi trebuit sĂŁ aparĂŁ: S672A - CD-Wechsler 6-fach - CD changer for 6 CDs
    2 points
  5. Pune-le pe bursa de transport si oferi un pret care crezi tu ca merita...si te contacteaza cine e prin zona... http://www.bursatransport.com/
    2 points
  6. Nu o sa apara nici un motor clasic in 6 cilindri de 2,5 litri: noua strategie dezvoltata cu motoarele serie B este sa aiba motoare alimentate cu benzina al caror motor este multiplu de 500 cmc, cat mai mult ajutate de turbine.Astfel, motorul de 1500 cmc (3 cilindri apare de la seria 1 pana la I8), apoi urmeaza cele de 2000 cmc in 4 cilindri( de la aspirat pana la turbo pe 328i), si incheie cu cele cu 6 cilindri, supraalimentate, in diverse trepte de putere.Avantajul e clar: componente comune(piston), mai usor, rapid si ieftin de fabricat. Nu ar avea nici o logica sa scoata pe piata un motor non-standard, mai ales ca in virtutea multiplului de 500 cmc ar fi un motor in 5 cilindri. Motorul de 6 cilindri 2500 cmc o sa ramana probabil o amintire.....
    2 points
  7. Dupa mai mai multe pareri pro si contra si concluzii am ales sa schimb pivotul deteriorat cu unul nou nemai fiind nevoie sa schimb bascula cu totul,mecanicul stia despre ce este vorba,nu a alezat nimic doar a taiat protectia de tabla a scos pivotul vechi(6 luni) si a introdus altul prin presare,timp de lucru 30 minute
    2 points
  8. Si azi am schimbat si distributia. Km undeva sub 176.000. Impreuna cu asta am mai schimbat si garnitura capac supape si uleiul si filtrul de ulei. Am trecut pe ceea ce scrie in carte LL01. Si ca o impresie generala, foarte dezamagit de service-urile din Romania. Pt ca atunci cand am schimbat garnitura la baia de ulei am gasit un fragment mic dintr-o patina, m-am panicat putin si am zis sa schimb si distributia. Si aici a inceput distractia. Am vorbit la Bavaria group (initial bucuresti, ulterior toata tara) si la toate service-urile din bucuresti. Din toata tara doar cei de la proleasing ploiesti mi-au si raspuns (impreuna cu un pret de 6000), in rest bavaria si mhs m-au ignorat complet, desi sunam de cateva ori pe zi. Pe langa, am incercat si la toate service-urile cunoscute si recomandate pe forum. Marea problema, lipsa calelor de distrbutie, dar toti mi-au promis ca fac rost cat de curand. Evident ca nu s-a intamplat, am plecat si in concediu, au trecut mai mult de 2 luni de cand tot intrebam pe la service-uri. Am inceput eu sa ma uit dupa cale in acest caz. Avand in vedere ca nu sunt o suma formidabila, comparativ cu pretul lucrarii sau al manoperei, mi s-a parut cam auirea sa nu isi cumpere un set de cale si sa stea toti sa astepte sa le inchirieze. Aici as vrea sa remarc ca, dintre toti, Service Premium, a fost singurul deschis, singurul care a inteles situatia si care chiar s-a implicat venind cu solutia. Calele le-am cumparat eu, si au intrat in pretul manoperei. Foarte corect si ii multumesc pe aceasta ocazie, ca a fost singurul dispus sa investeasca in sculele necesare unui astfel de motor. Pentru mine, asta spune multe. Sper sa nu fie considerata reclama, dar astea este realitatea cu care m-am confruntat
    2 points
  9. Trebuieste alezat,asa si ce anume se alezeaza,gaura unde a stat vechiul pivot.Pai daca o alezezi pivotul nu va mai fi la fel de fix pe brat.Dar cum aici pe forum sunt numai specialisti va rog sa nu mai bagati in seama cea ce am scris eu,din experienta mea practica nu de pe pereti.Un moderator poate sa stearga ce am scris eu.Multumesc!
    2 points
  10. Eu am avut 4 jante tabla le am dat cu 250 lei, abia le am vandut... Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  11. M-am gandit sa adunam la un loc informatiile despre cutii automate care le avem, poate un moderator il face sticky . Apar tot timpul controverse, mai mult sau mai putin documentatate si se deschid topicuri nenumarate despre ele. Totodata putem posta documentatii diverse care le avem cu tipuri de uleiuri, orice alte informatii utile care le avem, service-uri specializate etc. Nu vreau sa pornesc vreun versus daca se schimba uleiul sau nu. Exista nenumarate recomandari oficiale sa se schimbe. Cine crede altfel poate ignora complet informatia prezentata aici. Cateva recomandari valabile pentru toti posesorii de cutii automate. -o cutie automata intretinuta si exploatata corect, poate tine mult mai mult decat restul masinii la un loc, teoretic nu au voie sa cedeze. Sunt multe exemple de cutii care au tinut si tin, fara exagerare, milioane de km. Intretinute corect, pot aduce costuri mult mai reduse decat variantele manuale, mai ales la modelele de dupa 2000, datorita costurilor mari ale kiturilor de ambreiaj, volante-lor cu masa dubla, care costa de destul de mult si pica inevitabil. Denumirile cutiilor automate BMW au un cod simplu care poate releva cateva informatii.. Sa luam un exemplu : A5S310Z Prima parte A5S - A automata, 5S-5 trepte de viteza, si important 310- 310NM cuplul maxim care il suporta. Aceasta cifra e importanta pentru intretinerea corecta si mai ales pentru amatorii de chip tuning. Cu cat ridici cuplul mai aproape de valoarea maxima admisa, cu atat intretinerea devine mai problematica si probabilitatea sa o strici mai mare. -uleiul din cutiile "lifetime" nu e lifetime, ci se schimba la intervale regulate. Pozitia oficiala ZF este 80-120.000 km in functie de cat de solicitata a fost masina etc. Eu personal as schimba la intervalul minim, chiar mai des. Am atasat un document care explica pozitia oficiala ZF. -uleiul din alte cutii non-lifetime, folosit de regula la masini inainte de 1995, se schimba la 50-60k km. -daca luati o masina second hand automata, fara un istoric de service clar, schimbul uleiului in cutie ar trebui sa fie printre primele lucruri care le faceti. Va poate scuti de costuri potentiale de mii de euro. -costul schimbului si al kiturilor variaza intre 4 mil la o cutie mai veche cum e a mea, si maxim 20 la cutiile moderne, facut cu ulei si kit original(kitul contine de regula un filtru si o garnitura de schimb). Costul cel mai mare e uleiul,cel original BMW fiind extrem de piparat. Puteti reduce aceste costuri folosind ulei aftermatket. Uleiul trebuie ales cu atentie, verificat sa fie compatibil cu cutia, altfel poate conduce la distrugerea cutiei. In fisierele atasate veti putea gasi uleiuri echivalente pentru cel original. Cantitatea de ulei variaza in functie de tipul cutiei. Daca schimbul nu e facut cu scule speciale in ateliere specializate, uleiul din convertizor nu poate fi schimba si cantitatea folosita la schimb e mai mica decat capacitatea cutiei. Un exemplu : 5HP-18, nomenclatura BMW A5S325Z : capacitate totala 8.9L, fara convertizor 6.2L. Trebuie sa tineti cont de asta in functie de unde faceti schimbul, daca au pompa speciala sa faca schimb complet sau nu. -cele mai mari solicitari in cutie apar la "liniute" cu plecare de pe loc, accelerat cu tinut frana, cerculete si alte figuri de impresionat adolescenti si fetele de la bufetul local. Acestea pot aduce costuri de 1500 de euro scurt. De banii astia puteti petrece o saptamana pe Coasta de Azur, in Nice, cu 2 fotomodele, mai ales ca e criza acum, asa ca faceti singuri calculele si vedeti daca merita. -Toate cutiile pot fi reconditionate, costurile sunt in generala de la 1100 de euro in sus, in functie de model, in banii astia se da si garantie de regula, un an sau 50k km. Asta in ateleiere specializate, la reprezentanta BMW veti primi tot cutii RMFD, aceasi garantie si un pret de 4 ori mai mare. La cumpararea unei masini sh e bine sa va asigurati ca transmisia e in regula. Asigurati-va ca a-ti mers in toate treptele, inclusiv in R. Cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri de nici un fel.Trecerea din D in R trebuie sa fie lina si ea. Cutia nu trebuie sa "patineze" in nici o treapta. Patinarea cutie se simte exact la fel ca si la una manuala, atunci cand ambreiajul e defect, cu deosebirea ca intr-o transmisie automata ea poate fi prezenta numai intr-o anumita treapta. Probleme deosebite la BMW nu apar in general decat datorita politicii BMW "lifetime". IN diverse reprezentate veti primii informatii contradictorii, si pana acum, cel putin in Romania, chiar refuzau sa faca schimbul de ulei. In Statele Unite, datorita garantiei extinse, schimbul de ulei se face si la reprezentanta,si e recomandat de BMW. Politica oficiala BMW US nu e "lifetime" ca in Europa, datorita garantieie motor/cutie de 100.000 mile (aporx 160.000 de km). Ca sa nu intram in amanunte si discutii nesfarsite , pe scurt "lifetime"=perioada garantiei", combinata cu niste strategii de marketing si ceva foarte atractiv pentru clienti noi si manageri de flote, "low maintenace cost, long service interval" .. a dus la aceasta politica paguboasa. Trebuie sa tineti minte ca BMW nu e implicat de loc in proiectarea cutiilor. Relatia lor cu furnizorii e ceva de genul : avem de nevoie de o cutie cu rapoartele astea, schimbarea sa o faca in X milisecunde si sa tina la cuplul Z", va rugam sa ne contactati cu oferte.. O reprezentat BMW de cele mai multe ori nu se implica in remediarea problemelor legate de cutie decat prin inlocuirea totala, care e extrem de costisitoare. O sa incerc sa explic in cateva cuvinte de ce e necesar sa schimbati uleiul, si care a fost motivul politicii lifetime. In mod normal, temperatura de operare a unei cutii automate tipice e 50 de grade. Caldura provine din convertizor in principal, de la frecari intre dversele roti dintate si alte mecanisme, si de la ambreiaje. Ambreiajele din cutii automate sunt "umede", adica sunt proiectate sa functioneze in imersie, care le sigura racirea si le protejeaza de uzura. Intr-o cutie tipica BMW intra de la 8 pana 12 L . Cine a vazut cat e un radiator de cutie automata stie ca de cele mai multe ori e o gluma. E ceva mic, simplu, nu are termostat sau alte nebunii ci face o recirculare simpla. IN general e capabil, in conditii normala sa coboare cam cu 10-20 % MAxim temperatura. Este important sa retineti asta, ca reduce temperatura produsa de conditiile de exploatare si nu tine o temperatura nominala constanta. Ce importanta are temperatura ? PAi are, ca fiecare 20 grade in plus injumatatesc timpul de oxidare al uleiului. Nefiind decat un circuit de racire simplu, in timp lucrurile escaleaza, geometric as spune. Pe masura ce gradul de oxidare creste, capacitatea de ungere scade. Cand scade capacitatea de ungere, automat caldura degajata deci temperatura de operare creste (tineti minte, radiatorul nu e in stare sa tina o temperatura constanta in circuit, ci doar o scade intr-o masura mai mica sau mai mare), care accelereaza oxidarea, care scade capacitatrea de ungere.. si vedeti cercul vicios. Temperatura mare si frictiunea intre discurile de ambreiaj inseamna uzura mare, conduce la producerea de particule de material in ulei si atunci cand incep sa patineze.. practic nu mai exista cale de intors.. cutia trebuie sa fie reconditionata. Se mai poate intampla, totodata, ca material desprins de pe discuri datorita lipsei de ungere corecta sa ajunga in blocul hidraulic si sa il blocheze, caz in care reconditionarea e si mai scumpa. UN studiu facut de ATRA (Automatic Transmission Re-builders Association) arata ca 90% din defectiunile transmisiilor se datoreaza supraincalzirii si oxidarii uleiului .Au tot intereseul sa repare cutii, ca din asta traiesc. ATRA e cea mai mare asociatie de profil din lume la ora asta. Foarte relevante mi se par faimoasele Class Action Suit de prin State. Acolo e vorba de bani seriosi de regula, si dovezile sunt examinate cu atentie. La cele legate de cedarea prematura a trasmisiei, in aproape toate cazuri s-a dovedit a fi vorba de temperaturi mai mari de operare decat cele nominale, datorate unor conditii specifice, proiectare proasta de cele mai multe ori, marirea intervalelor de service, care au dus la oxidarea prematura a uleiului si in final defectarea transmisiei. O sa imi spuneti ca poate nu sunt BMW, si BMW e mai cu mot. Din pacate nu, sunt doi producatori mari in lume de cutii automate, si anume ZF si Gm, care fac transmisii pentru toti ceilalti fabrincanti de autoturisme. Ce poate fi diferit la o cutie pusa pe BMW ? pai de exemplu cuplul motor, racirea cutiei.. care tin de BMW. Acum ca am inteles rolul foarte mare al temperaturii sa vedem ce o produce. Temperatura in orice transmisie poate creste in urmatoarele conditii.. urcat pante mari, acceleratii violente, schimbari foarte dese de viteza, care apar in trafic in oras, mers in coloana bara la bara etc, tractare de orice fel, mers cu viteze mari indelungat. Cand nu a apare amacar unul din acesti factori in exploatarea normala a unei masini ? Trebuie tinut minte ca efectul e cumulativ, daca acum merg mai incet si nu o mai calc nu inseamnca ca gata, oxidarea uleiului e reversibila, si cutia e ca noua. O mica paranteza, mi s-a parut foarte interesant ca in State exista oferte de montare unor radiatoare aftermarket pentru cutii, mai mari, pentru masinile care tracteaza remorcute utilitare in mod frecvent. Sa revenim la probleme specifice BMW. In anii 93-94 au aparut primele cutii moderne la BMW. Au inceput sa fie controlate electronic, corelate cu alte sisteme, au devenit adaptive, si multe alte inovatii. In 1995 au aparut primele cutii "lifetime". E34 fost prima masina cu cutii lifetime, din cate stiu eu, desi la vremea respectiva nu erau denumite asa, Constructiv, ele erau identice cu cele vechi, deosebirea era prezenta unui filtru si tipul uleiului, Esso LT 7141. Acest ulei, la vremea respectiva, a fost revolutionar. Se stiu destul de putine despre el, dar am gasit o analiza facuta de un laborator rus, nu stiu cat e de credibila, dar se pare ca avea rezistenta la oxidare dubla fata de orice alt ulei prezent pe piata.(la vremea respectiva) Acest lucru precum si prezenta filtrului, care impiedica eventualele particule desprinse de pe discuri sa ajunga in blocul hidraulic, ajuta intradevar la marirea intervalului de service. Dar de aici pana la "lifetime" adica ani de zile si sute de mii de km mai e cale lunga. Un caz particular il reprezinta tot ce inseamna BMW 3.0D facut intre 2000-2002. Cutia pusa pe aceste modele (330D, 530D, X3 3.0D) a fost A5S390 .. in timp ce motorul are 410 NM cuplu. Aviz amatorilor de chip tuning.. Cutia va pica fara discutie. Chiar si in conditii normale, cutia e suprasolicitiata in mod constat peste parametrii proiectati.. Numarul de cutii picate pe modelele mentionate e absolut ametior si cred ca ar fi fost primul class action suit cu dovezi clare si irevocabile din Europa. Dar se pare ca in Europa banii se fac mai usor si vinul bun din EU ajuta la inghitirea galustii servite de BMW fara mari probleme. L.E. Am discutat cu cineva de pe forum, care se pare ca are o sursa la ZF Problema la aceste modele a fost partial rezolvata de soft. Cuplul fiind limitat eletronic in treptele inferioare. Totusi, ce am spus mai sus ramane valid, cutia de pe aceste modele merge la maximul tolerat si a fost si este predispusa la defectiuni premature. Posesorii unor astfel de modele trebuie sa aibe grija speciala, si sa fac schimbul de ulei chiar mai des 80k km, si in general sa evite suprasolicitarile. Desi in opinia mea e doar o chestieune de timp pana aceste modele au inevitabil probleme cu cutia, indiferent de precautii. Mai jos aveti o poza cu diversele cutii puse BMW, un fisier emis de ZF cu recomandarile lor si uleiuri echivalente, si un PDF gasit de mine cu uleiuri Valvoline si aplicatia lor la BMW si alte marci, interesant pentru cei care cauta variante aftermarket. Pe masura ce mai gasesc documentatii oficiale le voi adauga. Tot ce v-am prezentat aici e compilat din diverse surse de incredere, incepand cu documentatii oficiale, consultari cu ingineri auto calificati si inclusiv recomandari obtinute de mine de la ingineri de la Fabrica ZF din Saarbrucken, cu ocazia unei vizite acolo. Daca am informatii gresite, va rog sa ma contactati pe PM pentru a corecta si modifica acest articol. Orice contributii valide vor completa informatia prezenta aici, si voi publica numele celor care au contribuit, cu permisiunea lor. lista cutii bmw si ulei View attachment: applicationhuiletrans.pdf View attachment: TE-ML_11_en0700.pdf lista compatibilitati aprobate OEM pentru Motul Multi ATF http://www.motul.com....pdf?1290086772 Daca dati click aici puteti cauta dupa masina si tip, ei spun ca merge si in cutiile in 6 trepte de la ZF, prezente pe e90/ e60.. http://ew5.earlweb.c...rch.php?site=41 Am gasit o noua lista cu uleiuri compatibile. Frumusetea ei e ca da direct part. no de la BMW cu care e compatibil. Preturile par a fi mai mult decat decente. http://www.fuchs-eur...ion_fluids.html Au chiar si un ghid in alegerea uleiurilor, unde introduceti masina, anul de fabricatie etc si va apare lista. Au echivalenti si pentru cele mai noi uleiuri gen Lifeguard 6. Eu pentru Lifeguard6 stiam doar de Redline, acum mai exista unul vad. L.E. Cateva service-uri specializate, din pacate sunt cam rare: Daca mai stiti de altele si aveti recomandari, in special din alte localitati in afara de Bucuresti, ca rog sa ma contactati pe pm si le adaug in lista. http://www.reparatiicutiiautomate.ro/ De astia am auzit experiente pozitive. SC GEAR TRANS REP SRL Cod unic de inregistrare: RO 13878276 Nr.ord.reg.com./an: J40/4700/2001 Sediul: B-dul Basarabia 256, sect 3 Astia ar fi autorizati ZF in ROmania, deci ar trebui sa fie cat de cat buni. http://reparatiicutiiviteza.ro/ De astia nu stiu nimic. Am inteles ca ar mai fi si in Timisoara un service specializat. Poate ne ajuta vreun coleg de acolo cu date de contact. Contributori : DSF Click here to view the articol
    1 point
  12. Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg
    1 point
  13. Jante originale BMW Styling 242 (necesita curatare si eventual roluire dupa 2 ani de RO). Jantele prezinta zgarieturi si lovituri. Se vand fara capace BMW. Anvelope iarna Pirelli Sottozero Winter 210 cu dimensiunea 225/55 R16 95H M+S DOT 2708. Profil ramas 5mm. Pret 800 ron. Telefon: 0730 028726 http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191417_zpsd9614634.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191426_zps6c079867.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191438_zps2887f714.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191501_zps130bad1e.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191515_zps8cba65ed.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191516_zps3eb6a0be.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c190/wug1229/BMW%20E60%20Styling%20242%207x16%20ET20/Photo09092014191659_zpsfda30e27.jpg
    1 point
  14. Nu pun Agm ca e clar ca urmatorul proprietar nu va da doi bani pe treaba asta Va considera cadou ) deci din dis trebuie inregistrat ceva .
    1 point
  15. depinde cum privesti lucrurile. eu zic ca nu are o problema in sine. banuiesc ca daca reviiziile ar fi fost facute la max 15.000 altfel ar fi stat situatia. ca idee la motoare echivalente 1.4/1.8/2.0 TFSI problema este mai grava. am exclus comparatiile cu 1.2tfsi/N47 ca nu isi au rostul.
    1 point
  16. http://i61.tinypic.com/1g4rjl.jpghttp://i60.tinypic.com/5p0l1j.jpg
    1 point
  17. Cica sa o montam ... mai mult demontare ... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Pana la urma urma dupa ce am luat minus de la diferiti specialisti de aici de pe forum,s-a dovedit ca am avut drepate,nu se alezeaza nimic.Si pivotul intra perfect.Felicitari pentru idea de a posta fotografii din timpul procesului de inlocuire.Bafta!
    1 point
  19. Webasto se foloseste de baterie numai la pornire si oricum "vede" starea bateriei si a rezervorului inainte de a porni. Daca ceva nu e in regula nu porneste aiurea sa nu mai poti pleca cu masina.
    1 point
  20. A venit si jegu de navigatie ) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. morimoto mini h1 v6.0 Si aici cum se monteaza,bafta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124281-diy-retrofit-bixenon-morimoto-h1/
    1 point
  22. Mergi linistit... o sa te lase in drum cand iti este lumea mai draga
    1 point
  23. Probabil mergi pe drumuri bune,aici la mine imagineaza-ti ca la 50 la ora la iesire din Targoviste spre Sinaia mi-a sarit lupa din far,mai ma minunez de ce mi-a cazut pivotul dupa 6 luni?pur si simplu domnilor NU AI CE SA OCOLESTI,recomand sa ocoliti zona asta Targoviste-Sinaia daca veniti dinspre Bucuresti
    1 point
  24. http://www.autovit.ro/bmw-520-C34463654.html Dauna si reparata. Erau sarite airbag urile fata,ambele.
    1 point
  25. F10 doar automat . Lasand la o parte avantajele , cutia asta consuma si f putin . La F10 e nevoie de 3.0 nu are rost sa asumi nici un risc cu N47 . Cu packet M e mai frumos ca orice bmw , in schimb arata f bine si normal , mai bine iei o masina cu optiuni bune ca packet se poate adauga . Neaparat EDC , e tot barca daca are suspensia normala .
    1 point
  26. http://www.autovit.ro/bmw-520-C34282942.html ce diferenta ar fi ok pe langa masina mea ? ma cam bate gandu inspre f10
    1 point
  27. Sau lasi un geam deschis si dupa cateva minute bagi mana in interiorul masini ,trebuie sa sune alarma...
    1 point
  28. ridic/o pe un cric,si/o sa urle..
    1 point
  29. Am mai gasit aici http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-3-16-Zoll-Alufelgen-Streamline-306-6795805-6795806-/321010612862?pt=Auto_Felgen&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE90&hash=item4abdb93a7e. Par reconditionate/revopsite ca prea arata asa bine
    1 point
  30. Pentru ca toate detaliile conteaza: Inainte: http://109.imagebam.com/download/7n8J2W7HkvPRJuv8X34TWw/34987/349866945/IMG_0778.JPG http://110.imagebam.com/download/L_RfooFRxwDfL35YQDsbJQ/34987/349866953/IMG_0779.JPG Dupa: http://112.imagebam.com/download/VS6hYfgWRHPkpWq17Zk61w/34987/349866897/1.JPG http://110.imagebam.com/download/cgqOB57tYisBcQxv3cZKCQ/34987/349866919/2.JPG http://110.imagebam.com/download/4Sgwh7sVOsy3jFkoOvcguw/34987/349866935/4.JPG http://110.imagebam.com/download/6uq7oXlI14UWG1X4QELG7g/34987/349866930/3.JPG
    1 point
  31. ok, si practic tu de ce anume ma acuzi? ca incerc sa induc lumea in eroare in legatura cu cat consuma n43-ul cu ce scop? pur si simplu atat consuma masina.. asta bineinteles daca nu imi alimenteaza cineva pe ascuns masina. si chiar pare atat de greu de inteles o diferenta de 1.5l in plus (compara cu 10-11 cat am zis eu in conditii de mers semisportiv si la ora respectiva, nu la orele la care mergi tu) fata de a ta, avand in vedere ca ai cutie automata, tractiune integrala, greutate mai mare, jante pe 19 fata de 17 si motor mai puternic? eu nu mai continui aceasta discutie despre cat imi consuma masina.. aparent toata lumea stie mai bine ca mine. asa ca, fie ca tine, ai dreptate, m-am mintit singur, si pe restul, probabil masina cosnuma dublu
    1 point
  32. Eu cu motor de ultima generatie de 2000 cmc,mers foarte frumos,fara excese numai in Bucuresti,plecat dimineata la ora 07.00 cand este destul de lejer si intors dupa amiaza pe aglomeratie,am un consum mediu pe 1000 km ( una mie ) intre 11,6 si 12,3% deci imi este fooooarte greu sa cred ca se poate scoate consum de 10% in Bucuresti,mers si semisportiv.
    1 point
  33. Avand in vedere ca poti scoate doar 70% din ulei, eu as merge doar pe original dupa cum spune si BMW, orice amestecatura poate crea spume si implicit probleme
    1 point
  34. intre timp am dus-o la BMW pentru schimbul lichidului de frana si un check-up, m-au taxat vreo $160, rezonabil... altfel masina asta mi-a intrat atat de tare la inima cum cred ca doar inca 1-2 au putut face asta pana acum, de ce? ar fi mai multe motive, cum ar fi faptul ca merge atat de bine dupa atatia ani si rulajul asta incat nu vad cu ce alta masina as putea-o inlocui in acelasi buget, apoi confortul si senzatia de siguranta pe care mi-o dau sunt exact ce am nevoie pentru familie, imi place extra-spatiul in spate fiind varianta L, si apoi faptul ca pana acum cel putin nu a necesitat reparatii majore, sper ca nici de acum incolo . Urmeaza pe partea de mentenanta sa schimb rulmentul si bucsa de la cardan si alte cateva bucse pe la suspensie, de fapt cred ca o sa schimb toate bratele cand ii va veni randul, deocamdata nu bate nimic insa am vazut ca au inceput sa apara crapaturi in bucse. Am cumparat aproape toate piesele inclusiv filtrul pentru cutie si cele doua garnituri cu probleme, cea de la mecatronic si cea de la mufa cu cabluri din cutie, dar inca nu sunt hotarat daca sa fac schimbul sau nu pentru ca merge perfect, dar probabil ca il voi face. Sa mai gasesc si ceva timp pentru toate astea si o mai intinerim putin, probabil la iarna pentru ca la ce calduri sunt acum pe aici nu am chef sa stau fara ea cateva zile. Si gandind usor un viitor, daca ar fi sa o dau peste vreun 1 1/2 an, cel mai probabil un F01 ar fi candidatul ideal pentru un replacement, desi mi-e cam teama de motoarele V8 bi-turbo pentru ca stiu prea bine de la RS ce inseamna mentenanta la ele, si e durere daca pica ceva pe la motor pentru ca de obicei trebuie scos nefiind spatiu suficient pe acolo de manevra. Acum am facut plinul iar si mi-am propus sa ii fac consumul la pompa, sunt curios sa vad cam cat consuma in realitate, pe bord media este de 15% pe ultimii 6k km, din care cam 75% sunt urban. P.S. - am uitat sa adaug ca la BMW dupa check-up, evident mi-au zis de bucse, dar mi-au zis si de baterie ca ar fi la 55-60% din viata, si am zis buun, pai hai sa o schimbam, dar inainte am zis sa intreb si pretul, dupa care imi zice ca ar fi vreo 500Eur bateria si inca vreo 150Eur manopera, si am zis multumesc. Aceeasi baterie, AGM, ma costa 200Eur daca o iau din alta parte si manopera gratis pentru ca o pot schimba si eu si mi-o pot inregistra si singur. La un alt service mi-au cerut 50Eur sa o inregistreze, asa am dat 100$ pe cablul de diagnoza si mi le fac eu singur. Deocamdata nu am schimbat-o pentru ca inca merge si porneste cum trebuie, o sa trag de ea pana da semne de oboseala.
    1 point
  35. Din pacate, ceea ce spui sunt lucruri scuzabile de ignoranta. In primul rand, 335i-urile si M3-urile nu prea sunt masini de liniute. Cu siguranta nu cele stock. La cursele ilegale sunt destule masini care distrug BMW-urile moderne. Acolo nu trebuie sa ai o masina performanta, ci doar una rapida in linie dreapta. Un E30 in care s-au bagat 3000 euro ucide orice 335i sau M3 E46. Exista suficiente exemple. Cat despre "la tara" vs. "masina pentru excursii"... O fi prea bun, prea ca la tara, dar BMW-urile folosite in zone rurale sunt folosite peste tot, pe orice drum public. BMW-uri care sunt doar masini pentru excursii si drumuri lungi nu prea am vazut. Si oricum o dai, atata timp cat vorbim de drumuri publice, tot deplasarea este scopul principal. Da, nu se pot compara, dar ceea ce difera sunt doar piesele care pica. Daca mergi pe drumuri proaste schimbi articulatia mai des, iar daca mergi pe drumuri bune nu o schimbi. In rest, nu prea vad diferente.
    1 point
  36. Mda... deci serios vorbind: si tu sti (sunt sigur) ca un BMW este folosit de foarte multi in diferite scopuri (liniute-ex.335i, tuning, competitii-ex.M3 de strada mai mult sau mai putin "legale", etc.) si pe de alta parte unii il obosesc "la tara"-drum pietruit, sau doar in oras (trafic intens, aglomerari urbane, etc.), iar altii il menajeaza k a doua masina-pt excursii (km. multi, dar pe autostrazi "externe" si de buna calitate) ... Deci DA ! Pe drumuri publice... dar nu se pot compara conditiile de "stres" la care este supusa masina... Nu??? Sper ca am fost destul de "explicit" de data asta, asa "licean" (ce n-as da sa fiu din nou...) cum sunt. :poke: PS: scuze daca "te-am atins", nu asta mi-a fost intentia O seara buna in continuare !
    -1 points
  37. Toate aceste optiuni exista pe e46. De ex eu inafara de trapa, cutie automata, oglinzi rabatabile electric restul le am pe e46 Exista si astea, doar ca nu le am eu.
    -1 points
  38. Ma scuzati ca ma bag si eu aici ca musca in lapte. Nu stiam unde sa postez si nu am chef sa fac topic nou. Recunosc nu prea am citit tot topicul. Eventual o sa fac unul nou dar pana atunci aici pare cat de cat bine sa postez "piticul meu de pe creier". Am si eu o problema. De mai multi ani consider ca un motor de 2.5 pe benzina si 6 cilindri e ideal pt cele mai multe situatii. Ca performanta, ca taxe (impozit,asigurare...) si ca minim pt un BMW (zic eu)... Problema e ca in ultimii ani BMW nu prea mai are decat 2 motoare. Vorbim doar de benzina la tractorina nu ma bag ca nu cunosc si nu ma intereseaza. Adica motorul de 2000 care din pacate am vazut ca e doar cu 4 cilindrii si motorul de 3000 care e cu 6 cilindrii dar care pt o masina de zi cu zi eu zic ca e cam mare. La un M da merge de la 3l in sus. Sub 2000 nu ma bag ca iar nu cunosc nu ma intereseaza. O sa zica unii ca domne sunt totusi diferite, mai multi cai, bla bla bla. Pt mine sunt 2 motoare pe benzina modificate pt diverse verisuni. Chiar si la M am impresia ca e motorul de 3L upgradat. O sa sara multi sa zica ca habar nu am blabla. Probabil ca asa e nu ma pricep dar nici nu-mi pasa. Problema mea e alta. Va rog stie cineva daca sunt zvonuri sa apara in viitor si un motor clasic la 2.5 L cu 6 cilindri ? Eu nu prea am gasit pe net. Macar cand fac facelift la seriile 3,4,5,z4 (ca doar astea ma intereseaza) ? Acum vreo 10 ani cand ma uitam la ofertele din gama BMW cautam direct 325i sau 525i. Acum de uiti si vezi un nou seria 4 f33 (adica tot un 3 cabrio, alta tampenie cu 4 asta) si gasesi 428i cu motorul ala simplu de 2L si 4 cilindri. Porobabil nu mai e productiv pt ei la cate modele au scos aiurea seria 2, seria 4 (adica 3), x-uri fara numar.... Eu totusi sper la un 2.5 pe benzina.
    -1 points
  39. Eu nu cred ca ai alarma din moment ce ai fortat usa si nu a facut nimic...ce sa mai zic de senzori de interior...
    -1 points
  40. o sa ceara 10.000 diferenta cel putin
    -1 points
  41. alea cu pachet m poti sa faci si la 50k lejer
    -1 points
  42. E f misto masina, ai vazut-o tu cu airbag-urile sarite?
    -1 points
  43. SAlut!Eu am inlocuit doar pivotii,Meyle HD,si sunt multumit.Se scot cei vechi cu ajutorul unei prese si se introduc cei noi,nu au cum sa iasa din locasul lor,sunt siguri.Un pivot HD costa intre 90-100 lei.Bafta!
    -1 points
  44. -1 points
  45. Vand MP3 Player pt BMW E46 cu functia MODE Fabricatie 2004 - pretabil pt AUX Pret = 800 LEI Tel: 0723.13.95.65 Optional mufa adaptoare pt antena radio http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0740_zpsc9a9fc8b.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0741_zps027be08a.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0742_zps7c98ce79.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG0743_zpsddb3990c.jpg
    -1 points
  46. Vand 4 jante de tabla 7JX16, ET:31, in stare foarte buna. Au fost pe un E90 LCI si vin impreuna cu 4 cauciucuri de iarna 205/55/R16 (in stare buna, dar cu DOT 0902), pe care la dau ca bonus. Pret 500 lei. Tel. 0744826357
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.