Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/14 in all areas

  1. Salutare tuturor, Dupa cum spune si titlul m-am hotarat sa vand masina din dotare. Un BMW 518i Model E34 , fabricatie 1995, Break, culoare Visiniu-Mov sau Brokat-Rot, Editie Shadow line. Stare de functionare foarte buna. Pret 1700 euro(negociabil dar foarte putin) Motivul vanzarii este timpul din ce in ce mai limitat din cauza serviciului. Dotari conform VIN: VIN WBAHG11030GB17470 Type code HG11 Type 518I TOURING (EUR) E series E34 (2) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M43 Displacement 1.80 Power 85 Drive HECK Transmission MECH Colour BROKATROT METALLIC (259) Upholstery STOFF CORD/ANTHRAZIT (A1AT) Prod.date 1995-02-28 Description (interface) Description (EPC) S242A Steering wheel airbag S243A Airbag for front passenger S314A Door mirror, driver lock, heated S339A Shadow-Line S354A Windscreen, green-tinted upper strip S410A Window lifts, electric, front S413A Luggage compartment net S423A Floor mats velours S431A Interior mirror with automatic-dip S472A Armrest, front, driver/passenger S498A Headrests mechanically adjustable, rear S510A Headlight vertical aim control S520A Fog lights S556A Outdoor temperature indicator S731A Additional edition scope Code Description (interface) Description (EPC) P746A Edition ZN S773A Fine wood trim S818A Battery master switch Povestioara ei de cand se afla la mine: O sa incep cu motivul cumpararii: a fost ca o simpla pasiune si fapul ca avea carlig mi-a parut foarte folositor pentru suportul de biciclete si calatoriile cu ele la munte. Pana una alta dupa achizitie am vazut ca sunt cateva probleme cu ea asa ca am dus-o la mecanic si ...nah eu fiind foarte tipicar de fel, am cerut ca orice aspect tehnic sa fie rezolvat. Si cum nu imi sta in fire sa cumpar piese second hand si nici de calitate indoielnica facturile la un moment dat au atins cote considerabile, dar asta nu conteaza tot ce am facut este doar din pasiune. Printre ce anume s-a schimbat la ea ar fi urmatoarele si care releva partea buna a lucrurilor: amortizoare (sachs super touring fata-spate(cel putin pe spate la combi din relatarile mecanicului e o reala aventura in ce priveste partea de capitonaj interior, motiv pentru care la final la remontare a trebuit o sacosa de clipsuri si alte piesulite mici de luat de la MHS) pe langa amortizoare chit complet fata-spate/flanse/oale arc si mansoane cauciuc . bucsaraie o tona (lemforder) si fata si spate bare stabilizatoare orig. BMW si bucsi bare(lemforder) capete de bara (lemforder)(iar lista pe partea de supsensie poate continua nici eu nu le mai stiu) cateva furtune aer imbatranite cateva garnituri capac disitrubutie si capac culbutori verificat distributie si trasa la punct =>lant nou/patina sau ghidaj noua si rola sau pinion(nu am idee denumirea) ventilator AC filtru uscator instalatie AC viscocuplaj(se pare ca este comandat si el de releul insatlatiei AC) radiator Ac=>(Ac functional) radiator motor+vas expansiune si cateva furtune de apa imbatranite tampoane motor semeringuri vibrochen in ambele parti si spre fata motorului si spre cutie. chit complet ambreiaj sachs volanta/disc/placa/rulment. flanse cuplaj ax cardanic ambele parti, rulmenti intermediari (nu erau stricate aceste pise legate de axul cardanic dar nu mi-a placut aspectul). ulei cutie discuri fata-spate ATE, placute Pagid, garnituri etrieri, senzori uzura, saboti si chit mecanic frana de mana. toba esapament intermediara+set complet inele agatare din cauciuc+imbracaminte termica pentru caroserie(cineva a mai umblat inainte pe acolo si a indoit-o) releu turatie ventilatie interioara far stanga faza scurta (cel vechi nu mai lasa sa treaca lumina complet) set complet clipsuri tapiterie usi se pare ca unele din ele nu mai erau la locul lor sau erau slabite set original covorase cauciuc pus peste cele de velur ale masinii Revizie efectuata(filtre aer/polen/ulei/benzina) Defecte inca nerezolvate Tapiterie plafon - materialul este dezlipit de pe suport in unele zone . Platnicul usii drepta fata are un contact imperfect motiv pentru care in mers uneori face ca plafonierele sa se aprinda(motiv pentru care le tin inchise) Pistoanele de la sticla haoinului(nu hayon)sunt slabe si nu mai tin. cheder usa sofer cel de pe caroserie foarte uzat Capacul cutiei de scule de pe hayon are urechiusele deteriorate. Alte date Masina momentan inca nu este inscrisa in Romania, pentru ca si asta este motiv de pierdut timp iar eu nu am. Taxa de inmatriculare conform Anaf 767.12 euro,(masina este Euro2) Km la bord 330000 Masina se poate testa, porneste de la prima cheie indiferent de temperatura sau cat timp a stat iar gazele de esapament nu sunt de diverse culori A fost scos un singur rand de numere rosii, numerele din olanda le-am scos pentru o perioada foarte lunga de timp. Actele de achizitie din Olanda sunt pe numele meu. Masina o vand exact asa cum este exclus schimburi sau alte variante In pachet intra si setul de roti de iarna, cauciucuri de iarna pe jante din otel originale BMW. Date contact: Tel:0747042188 Mail dumitruemanuel@yahoo.com
    3 points
  2. Dupa cum zice si titlul, dupa ce am vandut E46, am luat deja o masina noua, iar astazi am platit avansul pentru un E90 LCI 320d Efficient Dynamics. Masina este fabricata 11/2010, are 117.000km reali, carte service. Ca dotari are urmatoarele: - navigatie - jante aliaj - scaune sport - scaune incalzite - senzori parcare spate - senzor ploaie - proiectoare - oglinda cu efect anti-orbire - climatronic - geamuri electrice - cruise control - computer de bord - garantie extinsa Si poate ar mai fi ceva omis, dar voi reveni cu informatii curand. Masina este cumparata direct de la dealer BMW. Am ales optiunea asta fix pentru linistea mea si pentru garantie si tot ceea ce nemtii fac inainte de achizitia masinii (plin facut, revizie completa etc). Initial as fi vrut un 318d, insa toate cele pentru care vorbisem cu dealerul s-au vandut de pe o zi pe alta. Drept urmare, am decis sa n-o las si pe asta sa-mi scape. Mai multe poze voi posta dupa ce ridic masina. Dealerul mi-a zis ca are nevoie de cam 5 zile pentru a face toate hartiile, actele, revizie etc. Sper ca pana vineri sa fie gata, iar vineri sa o ridic din Kassel. Ca upgrade vor fi urmatoarele: - grile colantate in negru cu dungile M (cum am avut la E46) - jante de vara minim pe 17 - folie transparenta 50% pe toate geamurile - retrofit xenon cu lupa Mai aveti idee de alte optiuni sau chestii ce se pot activa din soft? Gen US lights sau altele de genu'? Imi puteti recomanda pe cineva care sa poata face retrofitul pentru xenon? Eventual si un pret pentru toata treaba?
    2 points
  3. niciunul din modele nu merge pe e90-ul tau,parerea mea.Cel mai bine ar da un set OEM:)
    2 points
  4. Eu zic ca nu, in locul tau as mai mari putin bugetul si as cauta un e60.
    1 point
  5. E in rusa testul, dar o sa intelegeti ideia. Uitati-va de la 6.30 de pe la 16.30 testeaza Bardahl ulei pe care il foloseste pe M5 acum baiatul. O sa mai urmeze cu un test pe dyno, pina la acest ulei si cu el.
    1 point
  6. Nu sunt probleme cu clapetele. Pentru siguranta si linistea ta schimba-i galeria de admisie, nu e vreo mare investitie. In rest o masina foarte buna, am avut si eu modelul acesta si am fost foarte multumit.
    1 point
  7. la 5-6000 euro poti lua una foarte foarte bine intretinuta si cu km putini (adica vreo 200.000 fac precizarea ca sa intelegi despre ce vbim) si foarte dotata. e un buget foarte ok pt e39, poate chiar prea mare. intretinerea este scumpa, este o masina de clasa medie. e39 chiar a fost o masina foarte fiabila dar vorbind deja de o vechime de peste 10 ani mai mult conteaza norocul. poate cadea orice oricum si oricand. daca iti permiti intretinerea ia-ti un e39 fara sa regreti, ca si calitate e o masina care e peste multe masini care in momentul asta se vand noi si costa si 15-20.000. toata cheia este sa iti permiti intretinerea care nu este deloc ieftina dar ca peste tot in lumea asta calitatea se plateste.
    1 point
  8. Astea 2 optiuni sunt ceva gen maxim vs minim...un 525d dotat foarte bine vs un 520d cam chelios. E vreun dubiu in chestiunea asta?
    1 point
  9. prima , are si optiuni si motorizarea necesara
    1 point
  10. Eu am rezolvat...http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/18/d45dc7babded96021dcf9fc9467a0eb2.jpg
    1 point
  11. In primul rand nu eu am afirmat ca este peste reprezentanta ! In al doilea rand,in mod normal problema mea de imposibilitate update soft module trebuia rezolvata chiar si cu inlocuirea lor,masina fiind inca in garantie,din pacate nimeni de la BMW nu si-a batut capul,cu toate ca am nenumarate mail-uri in acest sens.Nu vreau sa decredibilizez reprezentantele,dimpotriva vreau sa fiu obiectiv ; pentru revizii am mers si voi merge numai in reprezentante,indiferent ce marca am avut,am sau voi avea.Culmea este ca nu am cerut ceva de genul faruri LED sau NBT ( gen Mike ) am cerut doar un update de soft la cea mai noua versiune,astea pe afara ti le fac fara sa te intrebe,din pacate la noi nu numai ca trebuie sa platesti,dar mai pleci si cu lucrul facut incomplet si explicatii de ramai masca. PS : Sper ca in curand vom trai intr-o Romanie a lucrului bine facut :goodjob:
    1 point
  12. Sunt OEM dar probabil ca cele de pe E60 sunt replica pentru ca sunt prea scumpe pt a fi puse pe E60. Nu stiu style-ul, chiar acum cateva zile le-am cautat dar nu am mai reusit sa le gasesc. Daca nu ma insel, prima oara le-am vazut pe prototipul de M6 acum 2-3 ani? Parca sunt doar pe 19, dar exista si replici pe 17/18/19. Colegii daca aflati, zice-ti-mi si mie - poate poate intr-o zi, cand e asfaltul ca-n palma... Edit: uite ca la un impuls de-al vostru am reusit sa le gasesc. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=546116 Tot nu stiu ce style sunt. Mi se par, de departe. cele mai frumoase jante.
    1 point
  13. Sigur. 335i-ul are 2 motorizari de baza : N54 si N55 . La N55 s-au rezolvat cam 60-70% din problemele N54-ului. N54: -sistem de injectie foarte sensibil, personal simt diferenta intre benzina de 95 si cea de 100, sau intre mol si omv. bujiile si bobinele de inductie e recomandat sa fie schimbate cam la 40.000km, e intervalul la care eu nu am avut nicio problema, chiar daca le-am schimbat 1 singura data (masina mea are doar 70.000km) , am citit mult pe forumul din America si in jur de 30.000mile cam toti aveau probleme cu ele. -pompa de inalta presiune la primele modele (anii 2007,2008 sigur, mai actual nu stiu pentru ca nu stiu daca acelasi cod de pompa) - este un recall general (recunoscut de BMW ca fiind un proiect dezastruos - se schimba pe gratis) -la un moment dat, apare un joc la o asamblare nedemontabila (ca un nit) intre wastegate (de la turbo) si corpul turbinei, care face un zgomot metalic ca un ticait, in functie de presiunea din turbo (adica rot/min). -injectoarele la modelele de inceput sunt un esec (cele facute de Siemens)(misfire dupa misfire, in America zicea un tip ca unele noi, originale l-au tinut 15.000mile), la modelul N55 este remediata problema. Din cate stiu pe anumite serii si pe astea exista recall. -pompa de apa e sortita pieririi la un moment dat (e pompa de apa electrica, nu e comandata de sistemul de distributie auxiliar pe curea) , in America statistic, 70% din masini aveau probleme in jur de 100.000mile. Cam astea sunt cele mai nasoale, daca imi aduc aminte va mai scriu. Oricum, e un model care iti aduce f multe satisfactii, dar trebuie intretinut foarte bine pentru a marii intervalul de km pana la aparitia defectelor costisitoare, care la un moment dat tot vor aparea. E genul de masina pe care neamtul o cumpara cu garantie. Pentru cei interesati in plus, va indrum catre www.e90post.com/forum . E forumul Americanilor unde motorizarea asta e cea mai raspandita. Numai bine, Andrei
    1 point
  14. nu stiu la e36, dar la e46 toate motorizarile pe benzina stau la aprox 105-110 grade. (din pacate) e o greseala frecvent intalnita pe la mecanici.
    1 point
  15. 320d e46 vara sta si pe la 104 grade. La benzinare poate sa ajunga si pe la 110 grade fara sa fie vreo problema.
    1 point
  16. Ce te-a incantat la ea in afara de km? Eu nu as fi luat septar fara scaune confort.
    1 point
  17. 1500 euro cu garantie de 1 an. Eu atat cer pentru ca folosesc piese originale. Ulei, baia, toate piesele. Evident ca poti iesi mai ieftin, dar asta doar la cei care folosesc ulei mai ieftin, nu ZF sau original, cea mai ieftina baie pe producator si tot asa. O cutie poti s-o repari cap-coada sau poti inlocui doar ceea ce este uzat. Cei care cer preturi mici nu inlocuiesc tot pentru ca n-ar mai scoate profit decat foarte putin.
    1 point
  18. iti dai seama ca daca acolo sunt comentariile astea,ce comentarii ai avea la noi
    1 point
  19. Arata belea belea interiorul tau frate,mortal rau de tot,bafta la vanzare
    -1 points
  20. Asa e,am dat reply,imi pare rau...hai gata cu minusurile
    -1 points
  21. tu ai bmw?pt asta ti-ai luat? esti penibil, dar sa nu mai discutam aici.suntem off
    -1 points
  22. -1 points
  23. Probabil M-urile, sau masinile mai puternice, mai mult in drift merg.
    -1 points
  24. Vand 4 anvelope Dunlop Wintersport 3D , 225/45 R17 toate 4 . Sunt ca si noi .. am circulat decat 1 luna intr-o iarna , dupa care am vandut masina (Le-am avut pe A4) Profilul lor habar n-am cat au .. nu le-am masurat ca nu am sublerul la indemana dar pot spune ca dint-un total de 10mm , sigur au 8-9 mm . As prefera sa le dau cuiva din Constanta , este mult mai confortabil pentru mine si in acest fel le poate si vedea la fata locului . Numai bine ! Asta e nr meu ... 0723 66 35 36 (As prefera sa fiu sunat pt ca nu sunt foarte activ pe forum in ultima vreme )
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.