Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/15 in all areas

  1. Multumesc frumos pentru aprecieri, dmnu! Cu siguranta mai sunt si alte e36 care sunt intretinute bine insa nu sunt la fel de publice. Nu ai gasit configuratia jantelor deoarece am preferat sa nu o divulg din diverse considerente foarte bine intemeiate, sa incerc sa evit polemici insa mai degraba s-au creat. Foarte multi hateri au iesit din "umbre" sa dea cu papagalul dupa ce am pus jantele pe masina. Am avut foarte multe exemple: "ai fite! / cine te crezi? / ce-i asa mare secret? / e doar o vechitura de masina! / strambari din nas / invidie" si lista poate continua. Cine a vrut sa-mi respecte decizia de a nu divulga aceste detalii m-am inteles foarte bine si am avut despre ce discuta iar "restu'" s-au intors la bisericutele lor cu grimasele specifice pe fata sa barfeasca de rau ca sa "ne simtem bine". Cei din a 2-a categorie fac parte din posesorii de BMW care au masina doar ca sa aiba BMW si nu sunt ca mine sau ca ceilalti care apreciaza aceste masini la adevarata lor valoare. Posesorii care au grija si isi respecta BMW-urile se bucura de ceea ce pot oferi aceste masini fara ca sa isi bata joc de ele in ultimul hal dupa care sa le vândã mai departe sub sloganul "impecabila!". Din pacate, tipul acesta de oameni, care apreciaza si respecta fierul, este pe cale de disparatie la intervale anuale. Pe o alta nota, in continuare cu actualizarile. Jantele la montat anvelope si echilibrat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_121053_zpse0aaf024.jpg Mai sus se vede cum sta anvelopa (245 latime) pe janta din spate. Cam la fel iesea in afara si pe cealalta parte. La echilibrat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_121912_zpsb5303f79.jpg Cum sta anvelopa intinsa pe janta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_140437_zps3500882e.jpg Una in bataia soarelui. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140705_141825_zpsd317ebed.jpg Dupa ce au fost montate anvelopele le-am mai trecut printr-o etapa de detailing si le-am uns cu toate alifiile (interior/exterior) ca sa le protejez de imptemerii si sa le pot intretine mai usor in acelasi timp. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/20140706_145808-Edit_zps9d1a8860.jpg
    8 points
  2. Sa fim seriosi, ambele au dotari de bun simt si preturi decente. Atat ca cel cu neagra nici nu stie ce vinde (are chei tip briceag). Ambele par a fi euro5, deci cel putin decembrie 2008. Cat de jos sa coboare pretul? E90 nonfl si dotari mediocre se vinde uzual cu 7-8000 (nu vorbim de ocazii). F10 la 15000?? Nici macar chele. La ce-ti mai iei masina scumpa daca n-are dotari? Aaa, ca dai bine la vecinu ca-i "modelu nou"? Asta-i snobism romanesc. Cauta masina dotata si intretinuta. Nu te uita la chilipiruri ca iei cele mai originale tzepe.
    4 points
  3. Subaru meu....arma anti Evo http://s25.postimg.org/8hgf8ng5r/Adrian_Sotingeanu_MP_al_Orasului_Brasov_2014.jpg image hosting over 5mb http://s25.postimg.org/qx9whc74f/Adrian_Sotingeanu_Campulung_2014_61.jpg uploading images
    3 points
  4. ca si un posesor de e61 520d 2009, iti spun ca sunt mai mult decat f multumit de masina, am dat pe ea acum un an 14000 cu dotari peste medie (fara m-pachet, nu imi plac mofturile astea), la 160000 de km, am platit 90 de euro taxa de inm. iar in prezent am un consum de 6,5 mixt pe timp de iarna la un mers normal (nu ma zgarcesc sa mai fac si cate o depasire nervoasa si nici nu opresc motorul in fata la bancomat). parerea mea e ca o masina buna nu inseamna un pret mic comparativ cu media, insa un pret mic cu siguranta inseamna o masina proasta!
    2 points
  5. Ultima, dupa umila mea parere ascunde ceva defecte/acidente. Si NU, nu e un pret corect! E un pret exagerat de mic. Mai scoate taxa de 1200E (ca e inclusa) si vezi cu ce ramai. Hai ma... E60 2008 cu Mpaket si ceva dotari la 9500E. Bullshit! Despre cele doua de sus am spus ca au un pret DECENT. Nu am zis ca au un pret mic, dar nici mare. E pretul pietei. Ca o paranteza, cand mi-am cautat masina, m-au interesat dotarile si culorile. Apoi pretul. Tu alege dupa pret. Apoi o sa te plangi pe forumuri ce masini proaste-s bmw-urile. Nu vad de ce ne-ai mai intrebat daca din start ti se par scumpe. Succes!
    2 points
  6. Partea asta mai bine o lasai deoparte si nu o mai scriai,in locul ei puteai da mai multe detalii despre masina,erau mai folositoare
    2 points
  7. Pânã vin lupele de la theretrofitsource am lucrat la faruri. http://thumbnails109.imagebam.com/38425/7ff99d384243198.jpg
    2 points
  8. A venit vremea sa ma despart de 335, pentru ca mi-am mai luat pe langa el un X3 si o Honda S2000. De mai mult de 6 luni masina sta aproape nefolosita in garaj, de aceea cred ca e timpul ca altcineva sa se bucure de ea. Masina este la mine din aprilie 2011, la momentul cumpararii avand aproximativ 57.000 km. Din 2012 de cand am luat X3-ul, masina nu a circulat iarna. A fost mereu masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la piese sau consumabile de calitate. Detalii: BMW 335i E92 (coupe), MY2008 (fabricat 09/2007). RWD, cutie manuala 6 trepte Culoare Atlantic Blue 103.700 km, carte service VIN: PV75412 Dotari: pachet Mjante 18" OEM M Performance, anvelope in stare foarte buna 225/40/18 - 255/35/18roti iarna 17" OEM cu anvelope stare buna 225/45/17bi-Xenoninterior piele dakota neagra in stare perfecta, nicio zgarieturavolan M piele fina+perforata, schimbator M piele perforata, frana de mana piele perforatascaune incalzite, reglabile electric, cu memorieoglinzi rabatabile electric, cu memorieoglinda retrovizoare heliomatatelefon Bluetoothradio MP3 Professional, sistem audio Hi-Fi (subwoofere sub scaune)magazie 6CD (cred ca MP3)input USB si AUXpedale sport OEM M Performanceperdeluta luneta electricaalarma originala Bolt-on upgrades (montate in 2012/2013, la aproximativ 85.000 km): suspensie reglabila Bilstein B14diferential autoblocant (LSD) Quaife (Torsen)bare stabilizatoare H&Radmisie STETT cold-air-intakeradiator ulei aditional AR Designdiscuri frana Tarox Sport + placute Carbotech XP8 Operatiuni recente (2013/2014): pompa inalta presiune schimbata (cunoscuta ca piesa care "pica")pompa servo schimbatacaseta directie schimbatakit ambreiaj schimbatdiverse brate suspensie / bucse schimbatebujii schimbate Impreuna cu masina ofer bonus urmatoarele piese OEM ramase in urma upgrade-urilor: diferential (open)bare stabilizatoare Madmisia originalaplacute de frana (Textar) Pret: 17.500 EUR. Nu doresc sa fac schimburi. Accept orice test. Contact: telefon: 0722.198.737email: alexrosiu@gmail.com Voi incerca sa raspund la cat mai multe intrebari si in acest topic, desi prefer sa discutam la telefon deoarece stau foarte prost cu timpul si intru rar pe forum. http://s28.postimg.org/457yy1uw9/image.jpg http://s28.postimg.org/9yn2vqcvd/image.jpg http://s28.postimg.org/n1dnhvwrt/image.jpg http://s28.postimg.org/739zov8vd/image.jpg http://s28.postimg.org/hanh45ort/image.jpg http://s28.postimg.org/fo3bg1j1l/image.jpg http://s28.postimg.org/hig5xs621/image.jpg http://s28.postimg.org/gew1ltlex/image.jpg http://s28.postimg.org/cl2lco42x/image.jpg http://s28.postimg.org/zb1q5nnah/image.jpg
    1 point
  9. Vand ornamente / trimuri interior Bmw seria 5 E60 - set complet, originale - stare foarte buna, in cutie. Pret: 400 RON Tel. 0721.381.908
    1 point
  10. Pentru 1 si 2 problema e din switchul de la usa, este un topic pe tema asta la care am comentat destul de mult, imi cer scuze ca nu l-am pus la bookmarks sa il vars la fiecare topic Pentru 3 si 4 verifica bine fiecare siguranta si releu, la fel pe un topic anume am pus schema sigurantelor si inca ceva pe acolo.
    1 point
  11. Plm,zici cĂŁ-s arcuri de pix,și la daciile alea din '76 erau mai țĂŁpĂŁnoase arcurile la patine..
    1 point
  12. De ce o dai la intors acum? Ai spus ca alea doua-s scumpe si pretul normal il are XMX-ul (tot din Dolj) care costa 10600E. Pentru cultura ta generala, aia e Euro4. Taxa e 700E (stiam peste 1000, dupa calculatorul vechi). Deci masina vine in 9800-9900. Si pentru tine asta e pret normal. Te vad cum te strambi cand o sa cumperi un bec xenon oem la 800 lei. Imi mentin parerea ca ai gresit marca.
    1 point
  13. leagat de intinzator,l-am schimbat pe al meu,chiar la Ciupanezul in service,desi masina avea putini km era o diferenta vizibila intre intinzatorul vechi si cel nou,pana la urma e un arc acolo.
    1 point
  14. Daca ti se pare scumpa nu o cumpara. E atat de simplu. Un 520d din 2008 merita si 20.000E daca are foarte putini km si dotari scumpe. Cea neagra e adusa din Germania. Bifeaza si tu optiunile ei pe mobile.de, alege un nr maxim de kilometri si vezi ce rezultate primesti. Ultima masina, cea vanduta, are navigatie mica, are scaunele confort de piele, are volanul normal, are climatronic simplu samd... Severin, cu parere de rau iti spun, tu esti unul din motivele pentru care nu m-as mai intoarce in veci la Bmw. Ai vazut o masina semi-cheala pe tocmai.ro la un pret bun (din punctul tau de vedere) si te astepti ca toate celelalte, indiferent de dotari, sa coste la fel. Cu alte cuvinte, tu vrei Bmw ca e Bmw si atat.. Daca cele 2 masini din primul link ti se par scumpe, cumpara o Fiesta mai cheala, cam pe acolo te incadrezi cu bugetul pt o masina noua. LE: Nu stii la ce consum sa te astepti de la un 520d?...super!
    1 point
  15. Service premium, eu ti-am prezentat cum a fost la mine cu poze si tot ce vrei. Tu daca schimbi atatea de ce nu pui poze sa vedem cum arata intinzatoarele, patinele si toate cele aferente ?
    1 point
  16. Cu cutia jos se poate schimba tot kit-ul de distributie. Exact. Plus ca numarul de BMW-uri a crescut fata de anii '90. Ma refer la cele care circula in Romania. Pe vremea aia erau destule, dar erau masini luate la mana a doua si majoritatea aveau mult peste 200 000 km. Oamenii nu aveau pretentii chiar atat de mari ca acum. Multi cred ca daca iei un BWM, n-ar trebui sa-ti mai pice nimic, doar e masina premium. Sau isi iau o masina de 200 000 km si au niste asteptari pe care le poti avea de la o masina noua sau macar in garantie. Toate masinile au probleme mai mici sau mai mari. Din nou vorbesti aiurea-n tramvai. Ca sa schimbi intinzatorul 11318576201 nu e nevoie sa desfaci distributia. Si la M54 si la N42 exista astfel de intinzatoare care pot fi schimbate fara sa umblii la distributie. Da, accesul nu e cel mai facil, dar se rezolva.
    1 point
  17. De la 01.01.2015 nu mai este de actualitate Ordinul 14/2011 al CSA ci a intrat in vigoare Norma 23/2014 a ASF ! Ca schimbare radicala trebuie remarcata situatia daunei totale. Calculul acesteia nu se mai face matematic , plecand de la pretul de noi la care sa se aplice un grad de uzura ci totul se raporteaza la valoarea de piata a vehiculului . Mai jos este textul care reglementeaza valoarea vehiculului la data accidentului, valoare ce nu poate fi depasita in cazul reparatiei ! Avand in vedere ca la noi inca nu exista "sisteme de specialitate" bine puse la punct in raport cu valorile de piata ale masinilor sh legislatia lasa loc unei portite . Totul este sa ai cheia sau sa stii sa o folosesti ! Oricum , pentru o despagubire corecta va trebui din ce in ce mai des sa se apeleze la instanta . Art. 52. – (1) Valoarea vehiculului la data producerii accidentului se stabileşte pa baza valorilor de piață ale unor vehicule de aceeași marcă, tip, model, caracteristici tehnice și dotări, an de fabricație, având un parcurs în kilometri şi o stare de întreţinere comparabile. (2) Valoarea de piață a unui vehicul se stabilește pe baza sistemelor de specialitate pentru evaluarea vehiculelor înmatriculate permanent în România, precum şi în baza oricăror documente prezentate de către partea prejudiciată în dovedirea prejudiciului suferit. (3) În cazul vehiculelor înmatriculate în alte state sau a celor care nu sunt înmatriculate permanent în România, valoarea vehiculului la data producerii accidentului se stabileşte pe baza valorilor de piață din statul în care vehiculul este sau a fost ultima dată permanent înmatriculat, precum şi în baza oricăror documente prezentate de către partea prejudiciată în dovedirea prejudiciului suferit. O schimbare in bine a fost facuta la capitolul RECONSTATARE . Asiguratorul este obligat ca in maxim 3 zile sa intocmeasca nota suplimentara de constatare !
    1 point
  18. RaYn3, nu ne spui și nouĂŁ cât te-a costat alarma și montajul? sau ceva pĂŁreri de dupĂŁ!
    1 point
  19. Pentru mine e un compromis cu care pot trai, e maximul de rigiditate pe care il accept. Avand in vedere ca daca merg incet e ok spre confortabil, iar la viteza e stabila masina, il vad ca pe un setup progresiv cu care sunt impacat. La e46 cel putin, mai stabil si mai confortabil decat asta e doar B12 care e in alta gama de pret. PS: Am zis de la inceput ca Eibach e mai confortabil, dar eu prefer mai mult H&R
    1 point
  20. Era doar un sfat...in fine. Eu n-as pune asa ceva.
    1 point
  21. Daca ti la masina sfatul meu e sa renunti la instalatia gpl. Asta daca nu vrei sa faci praf si urmatoarea chiulasa sau motorul cu totul.
    1 point
  22. i am montat azi si fetele de usi, si am pus putin mana sa o curat...mi am cumparat un arsenal de produse
    1 point
  23. masina a fiert, a mers fara apa, si intalatia de gpl este dereglata cred
    1 point
  24. http://olx.ro/oferta/bmw-535i-v8-exclusive-ID2UJPf.html#14c7010b54
    1 point
  25. Astazi au ajuns elementele vopsite la service ,luni ne apucam de montat Au iesit super
    1 point
  26. Facem putin mai diferit, adica nu o sa fie quad in sine. Obturatorul de pe lunga o sa fie scos, si in rest o sa functioneze normal farurile dar am pus lupe si pe lunga pt ca vopsind farurile negre, daca nu aveam lupe pe lunga trebuia vopsita oglinda farului si lua mult din luminozitate. Bine, oglinda oricum e vopsita si asa dar nu se mai ocupa ea de proiectarea luminii ci lupa.
    1 point
  27. Am eu un volan m packet În stare perfecta dar mai jos de 900 nu-l dau. Când spun stare perfecta o spun pentru ca e retapitat si nu este folosit datorita faptului ca am fãcut un upgrade la volan cu padele. Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
    1 point
  28. Bara spate + shadow line montat partial (mai trebuie sa montez trimurile verticale de la geamuri, trimuri care de altfel fac diferenta intre normal si shadow line dar e ceva mai mult de munca la ele) + mansonul de la frana de mana http://thumbnails110.imagebam.com/38397/e7f588383968351.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/38397/3c0fdb383968512.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/38397/5e2383383968677.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/38397/04b5de383968830.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/38397/e3b81c383968919.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/38397/ee443a383969041.jpg
    1 point
  29. trebuie sa recunoastem ca nu e vina lui, motorul era copt, eu imi cer scuze daca am vorbit aiurea
    1 point
  30. Garantat 138000 km...
    1 point
  31. Garantat pot sa scot consum peste 25% cu motorul asta! Si tot garantat producatorul zice 17.5 in oras :goodjob:
    1 point
  32. Sunt oameni ca tine care altceva nu stiu decat sa comenteze chiar daca nu au nici cel mai mic habar. Tu esti una din persoanele care arunca cu noroi, asta ca sa fim fairplay ( aici te citez pe tine). Tu nu prea intelegi bine si nu ma mai obosesc sa iti explic tie ceva. Multumesc.
    1 point
  33. Am facut poze cu telefonul, dar mie mi se parea ca se intelege, mai bine ca a pus si Robert ca sa nu iasa nici un dubiu. Masina mergea normal inainte, doar ca aveam problemele cu apa, imi crapa cate ceva la 2-3 luni. Tragea bine parerea mea si pornea usor, iarna asta cand erau -15 grade mi s-a parut ca a pornit mai greu, dar presupun ca de la temperatura.
    1 point
  34. Am profitat de ziua mea libera, desi nu e bine sa lucrezi duminica, si mi am montat interiorul de M,(ce a mai ramas, nuca, si tapiteria). Nu am inceput prea bine deoarece am constat ca nu am chei...am cautat peste tot in oras sa gasesc un torx 45, m am apucat pe ora 13 si acum am intrat in casa, precizez ca m am cam chinuit. Bancheta spate rabatabile te omoara cand vine vorba sa o schimbi (daca nu stii care s pasii)..a trebuit sa mut si capsele pirotehnice de pe scaunele mele (interiorul nou a venit fara). Dupa ce am pus borna la baterie si pus contactul am avut emotii ca raman iar martorii centura si airbag aprinsi, dar deocamdata am scapat. Ramane sa mai montez fetele de usi si sa o duc la un electrician sa mi faca incalzirea in scaune si reglajul lombar functionale
    1 point
  35. Cu interiorul cred cĂŁ am terminat, mai rĂŁmâne doar sĂŁ gĂŁsesc 2 scaune fațĂŁ cu ĂŽncĂŁlzire ĂŽn configurația alcantara+textil (model laser stoffe) cred cĂŁ-i zice. Am zis ieri sĂŁ-i arĂŁt și iei un pic de zĂŁpadĂŁ, cĂŁ alta numai vede. :frantics: http://thumbnails111.imagebam.com/37915/ed55a8379142040.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/37915/d9f838379142052.jpg
    1 point
  36. Diferenta e sesizabila cu o remapare, se preteaza foarte bine..in rest..tot ce ati citit negativ despre eliminare catalizatoare, is mituri aiurea, backpressure si alte prostii de care turbina nu are nevoie. Acea 'back-pressure' de care se tot zice, mai mult rau face la motor, presiunea ramananad mai mult in cilindri decat e nevoie, nu doar pe ciclul de admisie, astfel strica si calitatea exploziei, evacuarea trebuie sa fie cat mai putin restrictiva. Deci eliminare catalizatoare + remapare la ~170cp 350NM+ facuta cu cap + eliminare EGR => masina zboara fara nici o problema de fiabilitate, desigur ca nici n-o abuzez precum copiii tampiti, folosesc puterea acolo unde e nevoie, adica reprize depasiri. Singura chestie e ca-mi tremura ceva mai tare teava de esapament pentru ca noua teava n-am putut s-o fixez prea bine cum era cea cu catalizator prinsa..plus tampoanele motor cam obosite, in rest doar bine face la motor + fluieratul turbinei care iti da senzatia de decolare
    1 point
  37. http://www.youtube.com/watch?v=BZ35XgdShoc
    1 point
  38. dynavin si hualingan sunt chinezi toata ziua...nu au nicio treaba cu Germania
    1 point
  39. O fi... Acum eu vorbesc din experienĂža proprie: Eu am ĂŽncercat cu cheie de e46 Âşi e39. IniĂžial am ĂŽncercat cu o cheie de e46 din 2004, am scos bobina aia Âşi nu a mers. Atunci am incercat si cu cheia de e39 din 2000 Âşi tot nu a mers. Am desfĂŁcut o bobinĂŁ Âşi i-am rupt miezul - e o feritĂŁ simplĂŁ. Am scos cipul mic cu 8 pini Âşi surprizĂŁ... a mers. Se pare cĂŁ "vedea" doua cipuri Âşi de aceea nu pornea. Am lipit bobina la loc Âşi merge de aproape doi ani. Placa fĂŁrĂŁ bobinĂŁ "papĂŁ" acumulatorul in 2-3 luni. Uite Âşi o pozĂŁ cu cheia pe care o am la mine - are cipul din cheia micĂŁ de plastic (scuze pentru calitate, dar e fĂŁcutĂŁ cu telefonul).
    1 point
  40. 1 point
  41. cand montezi pui prima data borna de (-) minus si dupaia borna de (+) plus iar cand dai jos bateria veche faci invers (+) dai js prima si dupaia (-) nu afecteaza cu nimic si daca atunci cand montezi incepi cu plus numai ca o sa scoata cateva scantei cand pui minus <_<
    1 point
  42. Intinzatorul nou este cu siguranta mai lung. Insa diferenta nu e atat de mare, adica nu asa cum reiese din pozele tale. Pentru ca tu ai comparat un intinzator nou (modelul nou) cu intinzatorul masinii (model vechi). Intinzatorul nou pe care l-am pus in poza de mai sus e cel mai recent tip de intinzator. Iar cel din prima poza e de M54. Principiul de functionare e acelasi. Arcul se uzeaza, nu doar intinzatorul. Eu am facut distributii de M52, M54, N42, N46, N47, M62 etc. Intinzatoarele la toate se uzeaza.
    0 points
  43. motoarele de bmw sunt mai fiabile corect, asa ca puteti sa mergeti mai mult timp pe gpl decat cu un logan
    0 points
  44. garnitura arsa, chiulasa fisurata si masina nu avea absolut nimic, eu nu pot sa cred asta daca nu ramanea fara apa nu se fisura chiulasa in 4 locuri .
    0 points
  45. Pretul nu e un pic ci mult mai mare pt model si an. Sa fim seriosi. Exprimari de genul "masina pentru cunoscatori" .....no comment )
    0 points
  46. As putea sa te ajut. Da-mi te rog un numar de telefon la care pot sa te contactez!
    -1 points
  47. Un sfat se bazeaza pe ceva. Chiar asa aiurea-n tramvai?
    -1 points
  48. Nu o da acum la intors. Ai zis ca nu se poate. Realitatea e ca se poate. Pai depinde de la caz la caz. Daca abia a inceput sa faca zgomot, nu e o idee rea sa schimbi prima data doar intinzatorul. Poate ca zgomotul dispare astfel. Mai ales ca problema fix de la intinzator pleaca. E imposibil ca arcul din interior sa nu se uzeze. Am schimbat multe intinzatoare pana acum si aproape intotdeauna le compar. Arcul se taseaza astfel incat diferenta dintre un intinzator nou si unul uzat e cam de o spira. Tu ai comparat intre un intinzator cu alt cod si cel vechi. Ca sa-ti dai seama de uzura intinzatorului original ar fi trebuit sa-l compari cu unul identic, dar nou. Ceea ce nu era posibil in acest caz. Lucreaza bine? Aici iar vorbesti intr-un mod ignorant, tot crezi ca le stii tu pe toate si esti obligat sa-ti dai cu parerea. Intinzatorul functioneaza pe presiune de ulei. Arcul din interior e menit sa asigure o intindere suficienta la pornire, adica atunci cand nu exista suficienta presiune de ulei pentru ca uleiul e rece. Arcul e perfect caci nu mai iese mai mult de atat? Un arc uzata nu inseamna ca intinzatorul va avea joc. Arcul uzat va sta mai putin intins, deci va tine lantul mai putin intins la pornire. Inmultesti problema asta cu n porniri si asa apar problemele. Mai ales ca astea sunt masini cu Auto Start Stop, ceea ce agraveaza problema. Apoi conteaza uzura pe care intinzatorul o are, nu doar arcul din interior. Pentru ca aceste intinzatoare sunt ca niste pistoane in miniatura. Daca sunt foarte uzate, se va pierde presiune de ulei prin lateral, deci intinzatorul nu va mai tine lantul suficient de intins in timpul functionarii motorului. E bine sa-ti dai cu parerea, dar asa mai argumentat, nu aiurea-n tramvai.
    -1 points
  49. Te referi la cel din Gorj, am mai vĂŁzut anunțuri ale lui pe autovit. Cu asta se ocupĂŁ, deci nu e un necunoscĂŁtor. Poate a greșit exprimarea? Care-i faza cu chei tip briceag? Știi care este diferența ĂŽntre cele douĂŁ masini de mai sus și http://www.tocmai.ro/bmw-520-2008-21225114.html ? Ultima, la un preț corect, dupĂŁ umila mea pĂŁrere, este vândutĂŁ. Celelalte douĂŁ, nu. SĂŁ fie ceva logic la mijloc? Nu cumva și altora interesați li s-au pĂŁrut scumpe?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.