Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/16/15 in all areas

  1. eu am F32 deci aceeasi plansa de bord si fara HUD am tot ce se poate in/pe bord; Chestia cu panoul de la lumini---o mega minciuna, chiar m-am uitat acum cand am ajuns acasa dupa ce am citit "enormitatea" asta de post si nici macar nu se vede in oglinda stanga. Navigatia....eu am professional intr-adevar, dar nu am avut niciodata vreo problema cu ea in a selecta destinatiile, iar referitor la lumina solara, daca nu ai observat in momentul cand bate direct lumina in ea isi schimba un pic culoarea ca sa fie lizibila; am mers cu un renault cu navigatie, stii care e cuvantul la acea navigatie? e "naiva" cand o compari cu clasa premium. Ergonomie fara cusur in masini frantuzesti? tu de unde ai ajuns aici? eu am mers 2000km , nu 200km si nu ma durea deloc fundul si am scaune sport, esti tu probabil mai sensibil. acum vorbesc ca fost conducator de masina frantuzeazca (peugeot 407) cumparata de noua; pe urma am avur 3 BMW-uri...de ce nu m-am intors la masina frantuzeasca? LE: ce firma iti da tie f30 325d? nu de alta, dar nu prea imi vine sa cred ca cineva caruia i se da de la serviciu o asa masina, are acasa doar un Renault Laguna, adica...nu se leaga lucrurile; Ma astept sa ai o functie de cel putin 5000Eur pe luna ca sa iti dea cineva asa masina de serviciu; iar la banii astia, nu ai numai Laguna
    7 points
  2. Am fost si am verificat VIN-ul. Ultima revizie care apare la BMW a fost in 2013 la 200.000 + . Sper sa ajut pe cineva sa nu isi ia teapa.
    5 points
  3. Unu de detine si un fier de calcat de 250 CP si ne face pe noi prosti ca ne luam BMW, nou sau sh. Trebuia sa apara si specimenul asta care te face prost pe banii tai. Si este normal daca detii un BMW trebuie sa fi avut bani din: - droguri - parinti - tarlale de pamant. Normal, logica zero.
    4 points
  4. Topic de fun: laguna vs f30, casa vs bloc, garaj vs clar de luna...
    4 points
  5. Let's start educate'im (... nu-s vinovat ca cineva a mentionat e90post.com iar eu am idei ciudate ) :sorcerer: 1-st lesson: "BMW, (it's made) for the driver; Mercedes for the passengers" ... never heard about this? (that's not a good start!)
    4 points
  6. De ce nu-ti postezi parerile tale si pe alte forumuri Bmw,de exemplu e90p*** .Iti iei de la aia un flit,de nu-l poti duce nici cu Laguna ta aia mare si incapatoare.Sunt sigur,ca nici Jeremy Clarkson nu ar fi gasit motivele astea banale,enumerate la inceputul topicului. Acum iarta-ne,ca nu te-am si aplaudat...
    4 points
  7. - Persoana Fizica - Istoric Service doar la BMW - Pentru verificare: WBA3E11060F295327 - Ultima revizie la 188.000 km in 11/2014 - Stare ABSOLUT IMPECABILA Tehnic + Estetic - Fara accident, elemente revopsite, zgarieturi sau urme de uzura la interior - Model 320D F30 - 163 cp - Culoare ALPINWHITE (ALB PERLAT) - Cutie AUTOMATA 8+1 trepte cu Joystick - PACHET SPORT COMPLET (bara fata + spate + praguri + interior) - Scaune SPORT + Cusaturi ROSII - Oglinzi SPORT Negre - Volan SPORT multifunctional imbracat in Piele + Cusatura Rosie - Decor interior Aluminiu - Plafon Negru - Jante pe 18" Style 306 Originale BMW - BI-Xenon Adaptiv - Pachet "EfficientDynamics" - Ceasuri Bord model NOU - Reglaj Dinamic ECOPRO/COMFORT/SPORT/SPORT+ (pentru cutie, suspensie adaptiva,directie) - SERVOTRONIC - NAVIGATIE 3D Business inclusiv Harta RO - HDD intern 40GB + DVD/CD/USB/AUX - Conectare telefon prin BLUETOOTH - Handsfree cu interfata USB - Pachet LUMINI AMBIENTALE (manere usi + interior) - PARKTRONIC Fata + Spate - TEMPOMAT Pret: 19.200 Euro FIX Tel: 0744.816.545 http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/r7BBh7.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/IArWgR.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/901/GXthjy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/RWiFcE.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/kA0A1s.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/2iFsmt.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/beVwjU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/Ka9Yut.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/ODPFKx.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/sLACci.jpg
    3 points
  8. cu 60.000 eur poti sa iei nspe mii de masini "sport" cum ziceam depinde de fiecare.fiabilitatea e la garla la mai toate,1,5dci-ul de care se vorbea in topic la inceputurile vietii manca injectoare si pompe injectie cu o viteza incredibila/.Ca tu vezi GTR Typpe R sau altceva ca best buy pana in 60k tine fix de preferinta ta.In alta ordine de idei tu ce masina conduci?
    3 points
  9. Salut, foarte originala descrierea, bun venit ! Sunt convins ca masina a ajuns pe maine bune ! Eu inainte sa am Bmw-ul am avut si inca am un Volvo v40, diferenta este cer-pamant, senzatia in BMW este priceless indiferent de vechimea ei ! In fiecare saptamana ies la plimbare cu un e39 2.0 benzina din 1997 si sunt numai un zambet! Te felicit pentru alegerea facuta !
    3 points
  10. CuratĂŁ Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  11. bmv este naspa pentru ca...automobile eu cred ca ti-au dat de la servici o masina din asta http://www.1asig.ro/pictures/fotografia_zilei/fotografia_zilei188.jpg si ti-au spus ca e F30 sa te simti tu bine cu laguna ta PS:postul este un pamflet(asa cum cred ca este si topicul)
    3 points
  12. Mike, man.... nu e frumos sa vorbesti de lucrul dracului in casa popii (stii tu vorba aia). Du tu inapoi coaja aia de F30, cere un renault de care ii vrea si lasa-ne in nemernicia noastra de pasionati de coji ce suntem.... PS: eventual cere unui moderator sa-ti stearga contul, sa uiti de noi cu totul.
    3 points
  13. DME e computerul motorului, ca sa zicem asa. Nu stiu sa-ti spun mai multe ca nu sunt electronist/electrician, dar ar fi bine sa vizitezi unul. Ma gandesc ca nu e chiar OK daca ai facut punte intr-o locatie in care nu trebuia sa existe. Chiar daca sunt doar 5A, circuitele electronice sunt destul de sensibile. Fa ce zice colegul de mai sus, cheama un baiat cu tester sa vezi ce erori ai, macar afli ce e e in neregula cu exactitate si apoi cheama si un electrician sa verifice una-alta. PS: Mai poti incerca sa o lasi peste noapte fara borna de la baterie, poate isi revine asa .
    2 points
  14. 28 e AC iar 29 e engine control; toate trei accepta sigurante de 5A, dar tare mi-e teama ca ai ars ceva pe la DME daca ai bagat-o in 29. http://s17.postimg.org/e6j4fggi3/DSCN3047.jpg
    2 points
  15. superba prezentarea,sa ai bafta cu masina.
    2 points
  16. On board computer, adica are un buton pe maneta de semnalizare si iti afisaza diferite meniuri gen: temperatura, media de viteza, range, etc. Din pozele postate de tine nu se vede a avea BC, dar poti achiztiona din dezmembrari o maneta de semnalizare cu buton BC si de montat e relativ usor, dupa care trebuie activata functia.
    2 points
  17. Te invit in Germania sa te plimbi printre blocuri in cartier, sa vezi M4, M5 , I8, Tesla, etc. Ideea cu casa e romaneasca rau. Da, ar fi frumos, dar daca nu imi permit casa ( intre 500.000 - 1.000.000 Euro in Germania lejer ) , asta nu inseamna ca nu imi iau veci masina de 50 - 100 K. Intr-adevar , super-car-uri ( Ferrari, Lambo, etc ) , nu prea vezi la bloc. Viata mai trebuie si traita.
    2 points
  18. Si cine imi poate garanta ca dau mai multi bani in speranta ca sunt km reali si defapt tot nu sunt
    2 points
  19. Acum asta e cu dus si intors, cunosc persoana care nu lucra la ceva firma mega importanta si nici in functie de director, dar avea ca masina de servici e60 530d/mb E270cdi/Chrysler 300c.
    2 points
  20. Haideti sa tragem si concluziile de-aici. 1) pt initiatorul topicului, ti s-a cam zis clar, nu intri incaltat in casa omului, si te mai si plimbi raspandind noroiul prin casa. 2) pt ceilalti, intelegeti ca sunt foarte multe tipuri de oameni, nu conteaza cati bani au. Unii prefera un Logan nou la 10.000eur, altii fac pe dracu-n patru sa isi ia cel mai nou bmw de banii astia. In ambele cazuri, toti posesorii se considera castigati, DIN PUNCTUL LOR DE VEDERE. E vorba si de intretinere, unii nu vor bataie de cap cu un bmw second-hand, e vorba si de zgarcenie la unii (oricum masina e o gaura continua, daca vrei sa o intretii ca la carte). Deci sunt multe tipuri de oameni, cu multe tipuri de masini si diverse gandiri asupra intretinerii/exploatarii.
    2 points
  21. Te invit sa te uiti la un Renault de 10 ani si la un BMW de 10 ani, care are interiorul distrus si plin de greieri?
    2 points
  22. Donez diverse piese e60, descrierea in imagini: - praguri interior e60 - capac carlig bara M e60 - capac controller idrive - ornamente clima - monitor idrive business - boxa e46
    2 points
  23. megane e f prost nu stiu ce te-a multumit la el , incapand de la fulii defazoare plecate din fabrica defecte , flanse amortizor din plastic si multe alte economii la materiale care se regaseau in buzunarul meu ...am scapat de masina aia dupa 6 luni si de atunci nu am mai halit marca asta . Prefer oricand sa investesc banii de reparatii intr-un bmw pt ca-mi ofera ceva in schimb si asta nu are cum sa stie un fan de laguna ...mi-a pierdut toata atentia cand a spus de comenzile pe coloana , pai aia e cea mai proasta inventie ever , comparabila cu cele de pe volan e o gluma proasta . Sa apreciezi asa ceva ..copilarii ce sa mai , sau pareri personale poftim . Nivel de inteligenta si tot asa .
    2 points
  24. Pe cuvantul meu! In timp ce citeam nemultumirile colegului legate de Bmw, am avut impresia ca il aud pe vecinul meu Momulu,un "Renault-ist" inrait,care detine cea mai buna,cea mai ergonomica, si cea mai economica masina din intreg Universul,adica un obosit de Megane! Credeam ca numai el poate debita asemenea aberatii,gen:cursa semnalizarii,iluminatul comutatorului,comenzile de pe volan s.a.m.d. .E ca si atunci cand te uiti la o poza XXX,cu o super gagica,iar colegul tau arunca si el o privire si iti spune"mama,ce bine e plasat pianul in aceasta poza!!" Adica......:bashwall:
    2 points
  25. Anvelope noi....jante ca noi http://s25.postimg.org/rycj6epsf/20150313_172936.jpg click image upload http://s25.postimg.org/cfjon16vj/20150313_172943.jpg how to screenshot on windows 7
    2 points
  26. Vand bmw 530xD 2009, Facelift, 170k km verificabili la orice dealer bmw. Vin: C052397 pt verificare dotări. Menționez câteva din dotările principale: head-up display, night Vision, soft close uși, keyless in, keyless go, distronic, trapa, scaune confort, TV, BMw apps, internet, logic 7, volan încălzit,carlig electric si lista continua. Nu sunt Fun pachet M din cauza asta mașina nu are pachet M. Toate dotările sunt din fabricație, eu am pus doar logic 7 + internet Mașina intra in revizie sapt viitoare special pt a o pregăti pentru vânzare. Are niște zgârieturi mici pe bara fata si spate care vor fi remediate pe Casco. Preț 17200 EUR. Mașina este întreținută iar km sunt reali. 0727078397 - nu ma interesează schimburi
    1 point
  27. Casa si curtea nu sunt un barometru. Poti sa ai apartament sau casa cu gradina. Care varianta este castigatoare? Iti dau un pont, nu exista varianta castigatoare. Fiecare este individual, fiecare are preferintele lui. Poti sa ai un apartament in bloc care sa valoreze cat 10 case. Am vazut apartament de 3.000.000 de euro in bloc in kiseleff
    1 point
  28. Despre ce se vorbeste aici? Renault vs BMW? Hai sa fim seriosi. Nu inteleg de ce nu inchide cineva aceasta dezbatere absurda, topicul n-ar rezista nici macar pe forumurile Remault.
    1 point
  29. Lasand la o parte faptul ca sunt clase diferite si se adreseaza unor clienti diferiti, daca mergi pe ideea ca si una si alta te duc din A in B, atunci la fel de bine poti sa iei Logan(sau Laguna, nu-i asa mare diferenta). E drept ca masinile premium sunt scumpe si la fel de drept e ca majoritatea probabil nu merita banii ceruti, cand te gandesti ca un amarat de 316i extrem de slab dotat costa cred de la vreo 25k Eur in sus, evident nu isi merita banii aia, dar asta e lumea in care traim si brand-ul a ajuns sa coste foarte mult. Tocmai de aceea, fie o iei sh la 1-2 ani vechime daca vrei una premium si nu poti/nu vrei sa dai 40-50k Eur pe una asa cum ti-ar placea, fie iei altceva, chiar si marcile Coreene au ridicat mult stacheta, alternative sunt in acelasi buget, in final se reduce la cat esti dispus sa dai si ce vrei de la o masina, dar oricum ai da-o nu poti spune ca o masina a unei marci premium e sub una gen Renault, Peugeout, ca pachet general, ca poate sunt 2-3 aspecte la care cele din urma sunt mai bune, e adevarat, dar cand tragi linie e imposibil sa iasa castigatoare una low cost mai ales cand ai habar de masini si nu te uiti la ele si vezi 4 roti si un volan.
    1 point
  30. N-ai ce cĂŁuta la fisc,pânĂŁ nu faci rar. La rar iti face civ,cu care mergi la fisc. Ăia la rar iti gasesc seriile,nu fiscu.
    1 point
  31. Chiar daca ai usb in torpedou,s-ar putea sa mearga doar cu dvd-uri.
    1 point
  32. Eu am senzatia ca sunt acri strugurii. :whistling:
    1 point
  33. Asa din poza nu imi dau seama dar ea apare ca door lock with actuator, atunci cand inchizi din cheie ar trebui ca sa inchida un contact care e chiar pe yala usii, si va da comanda pentru a inchide toate usile Tot pe axul yalei e si un alt contact care va da comanda de deschidere a usilor, trebuie verificat acele contacte de pe axul yalei. Ca nu se incuia si usita de la buson asta e altceva, ori nu primeste +12v de la inchiderea centralizata ori e blocat motorasul , trebuie desfacut acel modul care are in interior motorasul, si apoi incercat de ce nu merge.
    1 point
  34. 2015 Professional 2015-2 Next 2015-1 Move 2015 Business DVD 2
    1 point
  35. Eu il inteleg pe colegul de mai sus, am avut Megane2 1.5 dci din 2007, chiar m-am impacat f bine cu el,era mai confortabil decat e90 insa eu doream mai multaputere, ce 86 de cai faceau fata cu brio in oras caroseriei de 1200 kg, in afara orasului insa ma cam rugam de el sa fac o depasire, mai ales daca aveam pasageri. A fost prima mea masina care am tinut-o timp de 6 ani jumatate, sincer.. as cumpara-o inapoi daca va iesi la vanzare.
    1 point
  36. nu stiu daca a remarcat cineva, dar nu pot sa nu remarc eu factorul psihologic, si anume: omul a fost foarte invatat si acomodat cu laguna....de aici, in momentul in care stai foarte mult intr o masina(model) si i cunosti si chiar visezi la milimetru orice spatiu si comanda, e clar ca orice modificare de spatiu sau ergonomie nu te va avantaja si ti se va parea o mare lipsa de orice.... e des intalnita senzatia mai ales la oamenii care stau foarte mult cu o masina, un model....nu i de condamnat omul ca are senzatiile astea, poate doar ca nu a stiut sa si le interpreteze, si a pus lucrurile intr o lumina in care experienta lui si senzatiile lui intr o masina pot insemna adevaruri universale.... concluzie: daca mergeai cu citroen c4 foarte mult timp, atunci , cu siguranta, laguna ti se parea "pe dos" cu totul si toate cele.... oricum nu i bai, e o parere personala, nu o crima, asa ca spor la reacomodare:) bafta
    1 point
  37. Ce sa fac, atat ma duce si pe mine mintea. Sa-mi fie cu iertare dac-am deranjat cu ele pe cineva mai luminat. Parcurgand multe dintre raspunsuri, observ o lipsa de respect elementar si o agresivitate gratuita. Vrem toti sa traim ca-n Germania dar sa ne comportam in cel mai pur stil romanesc. Nu trebuie sa mai mire ca-n lumea civilizata suntem vazuti asa de "bine". Nu suntem in stare nici macar sa purtam o discutie civilizata, cu argumente obiective, fara sa jignim si sa fim agresivi. De atitudine superioara nici nu mai vorbesc. Asta-i nivelul nostru de civlizatie. Si nu cred ca va fi ridicat semnificativ de consumul de masini nemtesti si smartfoane. Am folosit o parte din timpul meu pentru a scrie cateva observatii(postarea initiala). De aici si pana a intra in off-topicuri si poliemici puerile e o distanta pe care n-o voi parcurge. Daca moderatorii considera nepotrivita postarea mea, pot sterge threadul. Si acum o intamplare cred ca relevanta. Intram odata in tara pe la granita de vest impreuna cu niste prieteni straini. Ne deplasam cu masina lor inmatriculata intr-o tara UE. Incercam sa respectam codul rutier, limite de viteza, nu avem chef de stat la discutie cu politia. Pe tot drumul am avut parte doar de flashuri, claxoane, holbat, depasiri pe linia continua apoi intrat in fata noastra in extremis. De la toate categoriile de soferi. Asta desi soferul inerca sa circule cat mai pe dreapta posibil, pentru a facilita depasirile. Aceleasi lucruri: agresivitate si lipsa de civilizatie. Multumesc pentru timpul lor celor care au avut ceva constructiv de spus. Pe cei cu off-topicuri ii indemn sa-si foloseasca timpul si energia pt a face ceva folositor pentru ei/cei in jur.
    1 point
  38. Cateva dotari de care nu am amintit: Webasto, banchete spate incalzite, asistent faza lunga, senzori ploaie,lumina,presiune pneuri, faruri xenon adaptive, oglinzi electrice incalzite. Masina se vinde impreuna cu anvelope iarna + vara (runflat) noi. Update pret 16900 EUR.
    1 point
  39. Fiecare masina are plusurile si minusurile ei, depinde ce conteaza mai mult pentru tine. Ca detinator de 3.0 quattro si 3.0 xdrive sunt sigur ca nu vei fi dezamagit de x-drive, la bmw cutia si motorul sunt mai fiabile, mai performante si cu un consum mai scazut. Pe de alta parte audi este mai odihnitor la drumuri lungi, sistemul audio standard este mai performant, confortul pe drumuri proaste mai bun. Cred ca cel mai bine pentru a face alegerea potrivita este sa le conduci pe amandoua si sa vezi care ti se potriveste mai mult.
    1 point
  40. I-am raspuns. O sa ma duc eu sa vad masina. Am ceva dubii legat de pret (km nu mai zic) si faptul ca masina inca e inscrisa in Belgia. Posibil sa nu mai aiba nici istoric sau in cel mai rau caz sa nu aiba deloc.
    1 point
  41. am programat luni la Autosoft , nu e doar preventiv , e volan plecat usor stanga )) deci clar e nevoie de unghi . Schimbat azi amortizoare fata , flanse , kitul protectie si bucse bara stabilizatoare .Este complet schimbata , mult mai silentioasa la orice denivelare ,sinele de tramvai etc . Distanta la sol s-a modificat acum am 64,5 pe fata cu 67 spate fata de 63 cu 65 anterior .Probabil se va mai lasa putin ,am sa urmaresc . Imi e clar ca amortizoarele fata erau terminate chiar daca nu curse ca pe spate . In mod sigur arcurile sport solicita mai mult articulatia si cum erau cele originale 8 ani le ajunge .Au venit si flansele FK 10 mm urmeaza sa montez . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4055_zpsmgzp1utb.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4054_zps5le0nexh.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_40531_zps1e1dofpy.jpg
    1 point
  42. @P.I.M.P Sincer m-am gandit ca pe un astfel de forum este relevanta experienta reala cu un model Bmw. Folosind asa ceva 20k km mi-am facut o parere si am spus sa o impart cu altii. Inteleg ca pentru fanii marcii nu e relevanta. Insa pentru cineva care cauta sa achizitioneze o masina aceste aspecte il pot face sa fie mai antent. Nu prea imi permite timpul sa scriu pe forumuri dar daca am o experienta cu ceva anume prefer sa o impartasesc cu altii. Nefiind masina mea imi permit sa fiu echidistant. Cand dai bani pe o masina se creaza un subiectivism, e de inteles. Repet nu a fost o comparatie intre cele 2 masini, am folosit doar Laguna ca o referinta(sensul din dictionar). Cand imi voi cumpara o masina cu siguranta voi considera diferite forumuri pentru pareri. Mai mult ma intereseaza un dialog constructiv. De genul ce alternative sunt, nu dispute pe marginea marcilor. Asa cum a remarcat si Mihai era doar o parere, nu tb vazut postul meu ca ceva negativ la adresa marcii. Da aproape orice produs tb sa raspunda cerintelor utilizatorului. Lucrez intr-o industrie unde interactionez intr-o masura cu specificatiile clientului. Daca produsul e unul comercial, fiecare companie incearca sa aiba o cota de piata cat mai mare. Pentru asta tb sa incerci sa te adaptezi unor cerinte mai variate. Observam ca F30 are habitaclul cu cativa cm mai inalt decat cea precedenta. Nu mai arata asa agresiv ca cea precedenta dar poate viza mai multi cumparatori. Daca imi voi cumpara un Bmw va fi unul care raspunde nevoilor mele. Masina curenta buna pt drumuri lungi (consider printre altele si un seria 5 putin folosit, am incercat in F10 520d si am fost placut impresionat.). Ca masina de duminica consider si un 630/635 (cel vechi) sau 840/850;ar corespunde nevoilor mele pentru asa ceva. Da recunosc nu prea imi face placere statul in masina, prefer sportul sau activitati in aer liber. @Paleonte asa cum am mai scris depinde de stilul in care tii/rotesti volanul. In situatii obisnuite prefer sa nu intersectez mainile pe volan cand il intorc. Trag doar volanul cu mana de pe partea virajului. Cealalta mana ramane pe loc pentru a-l bloca.
    1 point
  43. pune aici un exemplu dotat din 2007 la 7000 ca eu nu te cred..
    1 point
  44. Omu nu a comparat BMW cu Renault, a comparat seria 3 cu Laguna si atat. BMW nu inseamna ca tot ce face este seria 7 si nici Renault nu inseamna numai Logan. El este un utilizator cum suntem toti si opinia lui este ca Laguna i s-a potrivit mai bine. Cu siguranta opinia lui nu a facut bine la ego-ul BMW-istilor de aici, care unii nu vad mai departe de marca asta. Realitatea este ca oamenii sunt diferiti. Unii trec pe la mai multe marci auto si se opresc in final la BMW, altii trece si de BMW si cauta in continuare. Toate masinile au plusuri si minusuri, nu pot sa aiba numai plusuri.
    1 point
  45. Sunt situatii de urgenta in care iti dai seama ca tb sa te inscrii pe alta banda, sau sa schimbi directia. Da nu e regulamentar, eram consitient de asta. Dar decat sa nu semnalizez ca multa lume (care schimba directia fara nici un avertisment) si o semnalizare cu o secunda inainte sa o schimbi tot il avertizeaza pe cel de langa tine intr-o oarecare masura. Nu am cercetat ce cuprinde Sport line. Cred ca e la nivel vizual exterior plus scaunele, volanul si trimurile din interior. Restul, suspensia e stock as crede. Da ai dreptate, alt target. Personal nu sunt adeptul practicarii sporturilor cu motor.
    1 point
  46. A fost pe masura postului respectiv. Da exista asteptari diferite. Nici n-am afirmat ca una sau alta e mai buna. M-am gandit totusi ca respectivele aspecte ar putea fi relevante pt cei in cautarea unei masini. Imi permite sau nu bugetul, dp meu de vedere 30-35k euro e limita superioara pe care as fi gata s-o platesc, nefiind pasionat de masini.
    1 point
  47. Corect, semnalizarea e un optional scump la Bmw, multi posesori nu si-l permit
    1 point
  48. SORRY că m-am cam grăbit în afirmații, AU FOST OK, mi-au trimis rambursul corect... Acuma nu ştiu ce săzic am fost eu mai ghinionist şi nu am primit reperul comandat nici măcar în cele 30 de zile de care spun ei că e maxim.... SORRY, PÂNĂ LA URMĂ AU FOST OK !
    1 point
  49. 1 point
  50. Cred ca vrei sa fie si LCI la bugetul asta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.