Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/15 in all areas

  1. 247 cp si 490 nM. Dragos a stras concluzia, asteptata de altfel, ca performantele sunt limitate din cauza cutiei automate. Am dorit o resoftare safe 100%. Poate mergea si mai mult dar nu am vrut, obiectivul a fost: fĂŁrĂŁ fum si un regim de exploatare safe. Pasul urmator: cutie manuala si LSD Quaife. P.S. A fost o excursie very nice cu kenbobo. Multumesc de ajutor prieteneâ˺âËÂş. Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
    4 points
  2. Monstruletul :frantics: http://thumbnails105.imagebam.com/41107/6d124b411067679.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/41107/9fa43a411067688.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/41107/39b66c411067693.jpg http://thumbnails106.imagebam.com/41107/66099b411067697.jpg
    4 points
  3. BMW recomanda folosirea exclusiv a antigelului G11 albastru.
    3 points
  4. Bi-xenon done! http://s30.postimg.org/gf3c2e4nl/IMG_0474.jpg http://s22.postimg.org/lljm3mh1t/IMG_0475.jpg http://s3.postimg.org/lpnqo4exf/IMG_0476.jpg http://s9.postimg.org/en9uogdtr/IMG_0477.jpg
    2 points
  5. o cutie automata poate tine mult mia mult decat restul masini.. deci raspunsul e .. depinde.. depinde de o groaza de chestii. daca tie frica de cat poate costa o eventuala reparatie.. nu iti cumperi si gata. nu iti baga nimeni pe gat vreo cutie automata. oricum nici un kit de ambreiaj, care pica inevitabil nu e chiar ieftin.oricum ajungi la 1000 de euro cu tot cu montaj. e piesa de uzura. eu sincer in afara de cateva cazuri nefericite.. gen e39 530d unde clar a fost greaseala de design., .unde sa pice cutiile automate pe capete.. defectiuni majore si pe scara larga nu am auzit la aproape nici un model bmw, fie el vechi sau nou.. e, ca pica la o masina de 9 -10 12 ani cu dumnezeu stie cati km.. e alta poveste.. chiar si la neferictul ala de dsg au fost probleme in primi ani de fabricatie.. acum sunt mult mai fiabile...
    2 points
  6. Sa vedem cum sta si cu fiabilitatea.
    2 points
  7. Cam din stadiul asta am plecat si eu cu a mea...cu rabdare,bani si nervi tocati se rezolva. Si oricum : TOT CE NU SE REZOLVA CU BANI , SE REZOLVA CU CEVA MAI MULTI BANI !!!
    2 points
  8. Ori sunt pozele prea bune ori finisajele nu sunt precum le lauzi!
    2 points
  9. Mai oameni buni, m-am mai ales cu niste minusuri intr-un post anterior, pentru numele lui D-zeu, e 8x si e9x impart aceeasi platforma. Difera foarte putin ampatamentul. Cred ca vorbesti in necunostinta de cauza; puntile sunt identice, interschimbabile, chiar si 1M are aceleasi punti cu M3. Difera arcurile si amortizoarele. Nu mai vorbesc de motorizari. 1m l-a batut peste tot in teste pe e46 m3, despre ce vorbesti aici? E46 este perimata fata de e8x / e9x. Mai citeste inainte de a da sfaturi, asta daca nu reusesti sa te dai cu ele, cu masinile, la asta ma refer! Nu ca am eu 1,nu vreau sa fiu agresiv sau sa fac fleim dar daca nu cunoastem, mai bine nu vorbim!
    2 points
  10. Va multumesc pentru aprecieri si pentru ca mențineți acest topic in centrul atenției;)))o seara buna in continuare
    2 points
  11. Azi m-am intalnit cu Cristi in Mures. Pot sa zic ca un asemenea e46 n-am vazut live niciodata, din pacate n-am apucat sa dam o tura. Totodata iti multumesc Cristi pentru ajutor, ma bucur ca mai exista oameni ca tine.
    2 points
  12. http://s24.postimg.org/v08dpwcx1/IMG_0443.jpg http://s4.postimg.org/kw70dkz0d/IMG_0445.jpg http://s14.postimg.org/shcta4ok1/IMG_0446.jpg http://s14.postimg.org/9nvlqvfpt/IMG_0447.jpg http://s7.postimg.org/j76y3qie3/IMG_0448.jpg http://s9.postimg.org/54ngcgwen/IMG_0452.jpg http://s28.postimg.org/c6wyprvxp/IMG_0459.jpg http://s14.postimg.org/k3ayr9ro1/IMG_0460.jpg http://s24.postimg.org/4tz7nrjvp/IMG_0462.jpg
    2 points
  13. De cand am montat noile injectoare, pe 23 Februarie si pana vineri, am trait un calvar. Dar sa o luam cu inceputul. Pe la jumatatea lunii Februarie am facut acel test cu eprubetele si am remarcat ca injectorul 3 si injectorul 4 dadeau mai multa motorina pe retur. Ca si corectii pe tester, injectorul 3 avea 1,4 iar celelalte trei, undeva la 0.2 - 0.3. Masina mergea foarte bine, consum undeva la 5,8, pornea la sfert, nu aveam nicio problema pe injectie. Le-am dat jos si am mers la Bosch Express Diesel, pe soseaua Alexandriei sa le puna pe banc. Dupa ce le-au testat, mi-au spus ca doua dintre ele sunt mai obosite dar ca nici celelalte doua nu sunt chiar in grafic si ca imi recomanda sa le schimb pe toate patru cu injectoare reconditionate in fabrica bosch (mi-am dat seama ca e doar o strategie de marketing si ca asta o sa imi recomande). Ca si cost, undeva la 1100 de ron/bucata plus injectoarele mele vechi la schimb. Am acceptat pentru ca oricum voiam sa le reconditionez si am zis ca mai ok decat reconditionate in fabrica lor, nu am cum sa gasesc, chiar daca pretul per injector reconditionat era de trei ori mai mare ca la orice alt atelier care se ocupa cu asa ceva. Asadar m achitat cei 1000 de euro si le-am lasat injectoarele mele vechi iar a doua zi m-au sunat sa merg sa ridic injectoarele. Pe 23 Februarie, dupa cum se vede si in poza de mai sus, le-am montat, am schimbat si filtrul de motorina si am curatat rezervorul. De la prima cheie, dupa ce am motat totul la loc, mi-am dat seama ca motoru este mai zgomotos si ca vibreaza mai tare. Am scos masina in teste si am remarcat o lipsa de putere iar acul de consum o luase razna. Pe autostrada, la 130km/h pe cruise control, statea acul de la consumul instant la 8,5 - 9. Pana sa schimb injectoarele, acul nu se misca de la 5 in aceleasi conditii. Am sunat la Express Diesel, le-am explicat problema si mi-au zis sa le aduc masina sa o testeze si ei pentru ca e greu de crezut ca este de la injectoare, acestea avand absolut tot schimbat in ele. Am dus masina apoi la Proleasing Motors, dealerul BMW din Ploiesti, mi-au testat-o si nu au reusit sa gaseasca nimic in neregula la masina si ca doar au reinitializat debitmetrul. Am simtit o mica schimbare in bine dar nu ceva care sa ma convinga. Am cumparat debitmetru nou, am schimbat egr-ul, am mers la Alex la service, la Efficient Service si am lasat masina la el cateva zile. A tot testat-o dar fara niciun rezultat. Am fost foarte aproape sa ii schimb ECU masinii dar am renuntat in ultima clipa. Dupa ce am luat-o de la Efficient, am mers cu ea la baietii unde am reconditionat turbina, la AVD turbo, mi-au dat turbina jos si au pus-o pe stand, au mai reglat-o un pic dar masina tot nu mergea cum trebuie. Intr-un final, am dat injectoarele jos, din nou, si le-am dus la Express Diesel. Le-au pus pe banc si surpriza: Au constatat ca in sarcina, nu dau cata motorina trebuie. Au comandat un alt set, le-au testat si pe acestea si faceau la fel. Intr-un tarziu, mi-au comandat injectoare noi noute si vineri am apucat sa le montez. Concluzia: masina merge perfect iar tot lotul de injectoare de pe 320d Euro 3, reconditionate in fabrica Bosch au o problema. Acum masina trage cum trebuie si in sfarsit ma pot bucura de ea pentru ca ajunsesem la capatul rabdarii si puterilor, sa nu mai zic faptul ca era frustrant, la cati bani am bagat in ea, sa mearga mai prost ca inainte. Si acum cateva poze: http://s30.postimg.org/4hc1n1ty9/IMG_0437.jpg http://s22.postimg.org/9zuewz1yp/IMG_0439.jpg http://s10.postimg.org/6tdqzmwwp/IMG_0440.jpg http://s21.postimg.org/xhn2r41p3/IMG_0441.jpg http://s11.postimg.org/ik7uminwz/IMG_0442.jpg
    2 points
  14. Hoopaaa!!se intampla tuning la Iasi:) ce zice dyno?
    1 point
  15. Ultimul Up a fost in urma cu 7 zile, iar faptul ca o parte din cei care au postat in topic si-au "manifestat" dorințele -eu nu il consider Up. Daca topicul incalca regulamentul , atunci sa-l ĂŽnchidĂŁ! Dar in egala mĂŁsura astept sa vad sancțiuni si pt cei care au postat aiurea Multumesc!
    1 point
  16. Il ajuta mult pe hatchback, mai ales in configuratia cu 3 usi, pe cel fl adica, datorita rigiditatii superioare rezultate din decuparea mai sumara a caroseriei si mai ales a lipsei consolei spate, am mai scris pe undeva, fizica simpla clasa a V-a , lipsa masei adaugate dupa punte. Am o cunostinta, fost campion national de raliuri, care mi-a spus dupa ce a mers 1 an cu el, ca "la coborare foarte putine masini trec de e88. Prin putine sa intelegi putine". Imi scapa acum, nu gasesc link-ul, intr-o anumita configuratie, atat cat este de grea in fata este si in spate. Adica este exact 50/50! De rigiditatea torsionala nu mai vorbesc, nu are nici o legatura cu e46. Sunt unii vulcanizatori, care l-a schimbatul rotilor, fac si glume intre ei, ridic-o frate de oriunde ca tot aia e Gata, am laudat-o destul
    1 point
  17. LL-01 ? no way ....vorbim inca de N47 DPF , nu ? Atunci musai norma Longlife-04 si specificatie ACEA C3 .
    1 point
  18. 1 point
  19. Revenim in forta......nu am mai multe date ( inca ) insa cu siguranta in 2 luni e ” pe piata ”
    1 point
  20. Nu exista OEM acest model, insa intr-adevar, cele Peformance costa cam 150e (pedale + footrest)
    1 point
  21. 1 point
  22. E46 este inferior seriei 1. Nu stiu ce tot se vorbeĂâ˘te aici. Seria 1 este mai modern iar cand a aparut era cel mai bine echilibrat bmw ever. Eu am 120 cu suspensia m sport si sta incredibil de bine pe strada, sa nu mai zic ca poti lua virajele cu ce viteza ai curaj! Hai sa fim seriosi ce naiba.
    1 point
  23. NU cred ca poza este demna de luat in considerare! Un ulei ditr-un motor diesel, va avea culoarea spre negru dupa primii 100 km parcursi. Important e sa il schimb in jur de 10-15 mii km, nu sa il tii 30 mii km. Poti sa ii faci un te de vascozitate sau ce parametri ar trebui sa aiba, insa eu consider ca variatia culorii nu este atat de importanta ( Si sa mai si glumim putin: daca il vrei sa fie mai spre maro....baga putin antigel in motor... )
    1 point
  24. Ce cod au cele oem? Intreb pt ca nu am vazut niciodata OEM modelul asta(pt e90), modelul asta vin doar din China, ca si astea. asa ca nu stiu ce 200e ai scos..
    1 point
  25. O faza interesanta ce am patit vara trecuta. Merg in Germania, am avut ceva scurgeri de ulei la galeria de agmisie si am ajut nevoie de ulei. In masia aveam ulei de la reprezentanta 5w30. Ok, mai aveam nevoie de un litru pentru ca nu puteam sa il adun de pe motor. Merg la un magazin care se ecupa doar cu uleiuri. Enorm de mare, gen un Lid l cu rafturi pline de uleiuri de toate felurile. Caut ca un nebun pe acolo ulei BMW. stau 10-20 de min pe acolo si nu gasesc. Vine un tip si ma intreaba ce ulei caut. Ii zic, domnule caut ulei BMW 5w30. Imi zice razand- Am toate uleiurile din lume, dar ulei BMW se gaseste doar la BMW. Un alt magazin nu are voie sa vand asa ceva pentru ca nu are de unde sa cumpere. BMW face uleiuri doar pentru ei si nu il vand in alta parte. I-am multumit si m-a indrumat spre o reprezentanta amabil. Gasesc reprezentanta, cumpar ulei, culmea a acelasi pret ca la reprezentanta din RO ( la cursul din momentul respectiv) Interesant e ca atunci cand am ajuns in tara si de curiozitate caut ulei BMW pw net. Surpriza, plin de uleiuri BMW de la tot felul de magazine. Atunci mi am pus intrebarea cum plm ala din Germania nu are asa ceva si la noi este? Si a doua intrebare e: Daca asta vinde ulei BMW sunt curios cat de originale sunt si alte marci pe care la vinde ????
    1 point
  26. Din cate stiu eu, la diesel uleiul este tot timpul negru indiferent de ce schimbi... Posibil sa nu stiu eu bine ... http://oi61.tinypic.com/2s7j78p.jpg
    1 point
  27. Ce concluzii trageti....atunci de ce draq toti de pe aici pun pakete si fac upgrad-uri...cand am spus "la semafor" nu ma gandeam la liniute...e totusi un forum al pasionatilor de BMW si nu cred ca sunt printre noi colegi cu "cadavre" cum zice colegul...cum am zis...motorizarea o alege fiecare,dupa buzunar si cat de mult o foloseste...dar de aratat bine fiecare vrem sa arate "intr-un mare fel"... Eu am un principiu...decat ultimul model "chel" cu jante pe16...mai bine modelul precedent cu multe dotari...o seara buna
    1 point
  28. merge mai bine cu M pack ))) consuma mai putin , alea diesel in speciAL . Si eu am montat , ia 0,1 mai putin
    1 point
  29. Sper ca am reusit cu imaginile http://postimg.org/gallery/1rmzxfl76/!Am incercat sa "imortalizez" si defectele..poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat!Legat de jante,cred ca cel mai bine s ar potrivi style 32 sau style 37!Vedem pe parcurs..momentan as vrea sa o iau in ordine:inmatriculare,mecanica si dupa abia exterior. P.S. astazi masina mea a facut ceva ciudat ce nu stiu exact ce ar putea sa fie!Pe un drum in urcare pierdea din putere mergand in hopuri..ce ar putea fi? (ma intorceam de la o spalatorie si e prima data cand a facut asa).Multumesc anticipat! http://s14.postimg.org/6vbmlzwdp/11258584_822767914473650_976480420_n.jpg http://s14.postimg.org/xf47o4wx9/11258584_822767931140315_572496032_n.jpg http://s14.postimg.org/qr7m1jdf1/11289870_822767867806988_724635554_n.jpg http://s14.postimg.org/psr8z9031/11297730_822767954473646_1231738332_n.jpg http://s14.postimg.org/uouvqy08d/11297853_822768001140308_36286759_n.jpg http://s14.postimg.org/w56e93359/11297859_822767907806984_921642888_n.jpg http://s14.postimg.org/y0t6k8rzh/11301616_822767897806985_1853741846_n.jpg http://s14.postimg.org/r92rhe2zx/11304427_822767934473648_229896388_n.jpg http://s14.postimg.org/q9h1zfd7x/11311012_822767947806980_1943989492_n.jpg http://s14.postimg.org/besgl93n1/11349843_822767961140312_1553003241_n.jpg
    1 point
  30. Eu zic sa o luați ĂŽmpreuna:))) si o folosiți in zile separate.
    1 point
  31. Mai da-le naiba de pachete M, vezi Doamne acum trebuie neaparat sa aibe niste spoilere si praguri diferite de cele default ca sa merite a fi cumparat! In afara de cei cu ochiul format, nu stiu cati altii deosebesc un E90 cu M pachet si un altul fara. Pentru ei seamana ca unul si acelasi BMW. Poate mai stiu si ca-i seria 3 si cam aici se incheie totul. Daca nu are si motorul si toate celelalte de M, degeaba. Mai important fata de doua bari M pe care oricum platesti destul de mult, este sa fie intr-o stare tehnica si vizuala OK. Cu ce ma incanta pe mine una care e "plina de M-uri", dar tehnic si vizual este praf. Sau doar voiai sa te lauzi ca ti-ai luat E90 cu M paket?!? :console:
    1 point
  32. Pai daca iei piese de la hoti, chiar n-ar trebui sa te plangi daca ti se fura de pe masina. Esti parte din acel lant al celor saraci cu duhul. Si ma exprim elegant. Corect este sa nu plateasca altii pentru ca unii nu-si permit masina. Cumparand piese furate faci un singur lucru - incurajezi hotia. Azi ii dai niste bani pe niste piese furate, iar maine iti fura tie altele.
    1 point
  33. Si eu am folosit Motul la ultimul schimb in motorul "nou", pana acum imi place mai mult decat orice alt ulei pe care l-am incercat (bmw, castrol edge fst). La urmatorul schimb bag Ravenol sa vad daca e cu ceva mai bun decat Motul. Daca nu, raman pe Motul, chiar daca e mai scump.
    1 point
  34. Eu ma gandeam sa trec pe MOTUL urmatoarea revizie, ce parere aveti? Sa renunt la BMW 5w30 si sa pun MOTUL 5w30
    1 point
  35. Nu minte producatorul pentru ca nu scrie nicaieri ca 320d ar avea mai mult de 380Nm, indiferent de varianta. Pe Sport Display maxim e 400Nm, pe care nu-i atingi in mers. Am fost si eu cu un 420d si oricum ii dai nu ajunge la 400Nm, respectiv nu trece de 130kW. http://i60.tinypic.com/5nw0tc.png
    1 point
  36. Cat vrea ea,ca orice BMW de altfel
    1 point
  37. Evo diesel de la Mol, motor silentios si acceleratii foarte bune, oricum avem motorina de rahat in tara, dar in schimb f scumpa!
    1 point
  38. Cum au spus si colegii, pentru aproximativ 10-12.000km pe an cat estimezi tu sa faci, un diesel vechi nu prea este rentabil. Cateva motive ar fi: costuri mai mari la piese si consumabile, fiabilitate volant, turbo, eventual dpf, ambreaj, colmatare admisie si egr (se curata, dar costa), km semnificativ mai multi decat o benzinara (chiar daca pe bord arata altceva). Pe de alta parte, spui ca vrei ceva mai sportiv, deci posibil chiar sa-ti doresti o resoftare mai devreme sau mai tarziu. Odata cu asta intervin alte cheltuieli: placute/discuri schimbate mai rapid, anvelope uzate prematur, consum mai ridicat chiar si la diesel, risc mai mare sa pice anumite piese. In mod normal toate lucrurile astea nu ar trebui sa fie o adevarata problema, dar tu spui ca faci credit pentru banii astia (pe cati ani si ce conditii?) si in plus nu-ti raman foarte multi la final de luna dupa achitarea datoriilor si cheltuielilor uzuale. Sfatul numarul 1: nu face credit pentru a-ti cumpara o masina, exceptand cazul in care produci suficient folosind-o incat sa justifice dobanda aia. Sfatul numarul 2: spui ca faci 30km/zi (pana la munca banuiesc???), deci masina ar fi oarecum indispensabila. Orienteaza-te mai bine catre un Golf sh sau chiar un Logan nou, pentru care poti obtine o finantare mai avantajoasa...plus nu stai cu grija pieselor fiind o masina noua, in garantie. Consumul din nou este excelent, in special la 1.5dci. Lasa smecheria pe credit pentru altii, nu ingrosa randurile "baietzashilor cu bemveu" care cauta apoi tot felul de solutii dubioase sa le intretina, esuand in majoritatea cazurilor.
    1 point
  39. Clar as alege 120d. E46 deja e depasit cu mult si greu sa mai gasesti una in stare cat de cat ok, cel putin in RO.
    1 point
  40. As dori sa aflu ce pot face cu portul USB din torpedou la Bmw x3 f25 12/2011. Cum as putea sa transfer muzica? Fiindca am introdus un stick cu muzica si nu vad nici o schimbare prin meniu. Si de asemenea cum copii un cd in hard-ul masinii, daca se poate?
    1 point
  41. Salutare si felicitari pentru masina. Sa va poarte sanatosi si in siguranta multi km. Am vazut si un scaun de copil pe acolo parca nu ? Legat de masina e exact ceea ce ai spus intr-un post VAPOR si inca unul luxos in care te poti plimba in siguranta mii de km fara sa simti oboseala. Cutia 8HP e fantastica INSA legat de motorizare si consum (ca asta vad ca e discutia pe aici) tin sa va impartasesc niste pareri personale din proprie experienta. Ca fost posesor de F25 2014 3.0d ce l-am purtat 20mii km timp de 9 luni va spun ca motorizarea 2.5d nu se merita. Nu cred ca persoana care are banii de un X5 nu are bani sa plateasca 2000 impozit pe an ca la atat se rezuma diferenta la cheltuieli la o masina noua. Diferenta de consum intre cele 2 este practic zero sau uneori chiar in favoarea motorului de 3L. X3-ul meu cumparat tot de la MHS mi-a consumat la inceput prin Bucuresti undeva la 11% la o viteza medie de 25-30km/h. E foarte importanta si viteza medie atunci cand iei in considerare un consum oras/afara. De asta ar fi intereseant sa postezi si viteza medie la care ai facut consumul respectiv. In conditiile in care pe site-ul oficial BMW diferenta de consum intre 25d si 30d data de ei este de doar 0,1% tu nu ai cum sa reusesti un consum de doar 9% in oras si mai ales in Bucuresti. Nu-mi spune de cutie ... cutia nu poate face minuni. La mine diferenta intre modul Comfort si EcoPro este de doar 0,3L in aceleasi conditii de mers. Testat de mine personal. Concluzia e ca mersul pe EcoPro la motoarele astea e cel mai sigur mod de ati uza prematur turbina si ati infunda catalizatorul datorita modului de schimbare a treptelor la turatii foarte joase chiar spre subturare as putea zice. Astea fiind spuse si tinand cont ca X5 e cu 300kg mai greu,roti mai mari/late (eu am pe 17), aerodinamica etc. nu prea ai cum sa scoti 8.5% cu ea in Bucuresti. In afara la mers constant si la o viteza medie de 70-75km/h am reusit un minim de 5.4% (aici te apropii) dar asta inseamna efectiv sa adormi la volan. Nu are rost. Imi cer scuze daca am plictisit colegii dar efectiv nu vad rostul acestui motor pe caroseria asta in conditiile date. La fel cum nu vad sensul unui impozit de 10 ori mai mare pt. motorizarea de 3.0d cand vorbim practic de aceleasi masini, acelasi lux, si aproape aceleasi noxe. Dar daca suntem prosti si dezbinati asa ne trebuie. Pace si liniste va doresc! P.S. Am vazut ca ai un leasing operational. Sper ca NU cu Bavaria Leasing!!! Eu unul mi-am luat o teapa cu ei si nu mai vreau in veci sa aud de leasing
    1 point
  42. Chiar nu inteleg de ce, am incercat pe alt site, direct pe forum nu merge, am incercat. http://i.imgur.com/SyftJu1.jpg http://i.imgur.com/2f9THHJ.jpg http://i.imgur.com/l0t0gou.jpg http://i.imgur.com/TSdl2Ji.jpg http://i.imgur.com/AKAZCUw.jpg Acum merg?
    1 point
  43. Am facut si un scurt sound check.
    1 point
  44. Ce treaba are "hai sa ma laud si eu" cu prezentarea unei masini ?am prezentat o masina daia se numeste topicul "masina mea" chiar am specificat ca nu am avut timp s-o spal ca spalatoriile sunt full cred ca ai putea fi si tu putin intelegator ... Si al meu este un alt x 5 prafuit murdar cum vezi pe oriunde /. P.S: ma bucur ca ai masina ta spalata in fiecare zi si daca ai mai mult timp liber ti-as fi tare recunoscator daca te poti duce pana la o spalatorie ... Multumesc
    1 point
  45. Inseamna ca e contrafacut in germania:))))
    1 point
  46. tocmai asta este, ca o Corola este pana in 15k, ce iti poti lua de la nemti in banii astia...? Ai mers cu o japoneza din asta de duzina de curand? Mai am un Lancer 2011, are pana in 10k km, luat de nou, e absolut boring masina, niste plastice de 2 lei, o cutie de viteza lenta, un consum mare daca vrei sa o conduci mai tempreamental, in schimb probabil duce sute de mii de km fara probleme majore....sunt genul de masini de care sa tragi si sa te doara fix undeva, poate sa zdrangane, sa troncane, sa bata, nici nu ma intereseaza, nici nu ma astept la altceva de la ea, asta e si ideea, de la una nemteasca oamenii au pretentii pentru ca asa au obsinuit lumea, de la cea japoneza vrei doar sa te duca din A in B, restul nu te intereseaza pentru ca oricum nu poate oferi aceleasi lucruri, vorbesc de masini de duzina, nu de varfurile de gama gen Lexus, Infiniti, desi si astea sunt in urma marcilor premium nemtesti....mie nu imi vine in minte niciun lucru inventat de japonezi cu care sa fi echipat ei primii o masina...primul airbag a fost pe S-klasse, softclose pe S-klasse, night vision pe S-klasse, dynamic drive, magnetic ride, DRC, adaptive light, biturbo, twinturbo, DSG, DKG, PDK, diesel pe o limuzina, etc....toate astea au fost implementate de nemti si lista poate continua pe cateva pagini...
    1 point
  47. Nope, inclusiv la masina ta e 50/50. Sunt rare BMW-urile la care nu este asa
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.