Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/12/15 in all areas

  1. Azi am finalizat si controller-ul ceramic touch dar si noile ceasuri 6WB. http://s18.postimg.org/538i99b1h/IMG_1827.jpg http://s18.postimg.org/eeuk67nl1/IMG_1828.jpg http://s18.postimg.org/j20m7zaxx/IMG_1829.jpg http://s18.postimg.org/yorvlcopx/IMG_1830.jpg http://s18.postimg.org/g5dl7p545/IMG_1831.jpg http://s18.postimg.org/72p40o5d1/IMG_1832.jpg http://s18.postimg.org/gd5thy5gl/IMG_1833.jpg
    6 points
  2. la fel faci si la masa cu familia sau in timpul cu sotia/copiii? doar e secolul vitezei si lumii virtuale, la ce sa pierdem vremea cu prostii din astea, stai pe Skype sau Whatsapp cu ei, da-i repede fuga la biroul de carton din cladirea inchiriata de corporatia pentru care lucrezi si da-o incolo de viata si de lucruri care iti fac placere, e mai important e sa crapi pentru job sau pentru niste bani in plus in loc sa faci lucruri care iti fac placere in viata? ideea este ca cine face asta o face in primul rand din placerea de-a avea grija de masina, se cheama pasiune, o chestie care nu are nimic de-a face cu a fi eficient sau a salva timp sau a reduce emisiile de CO2 sau a nu cheltui banii? get it? Cu totii stim ca eu un agregat care se uzeaza, cum la fel te uzezi si tu si noi, dar timpul petrecut facand aceste lucruri care ne fac placere e priceless!!! secoulul vitezei? tot acolo vom ajunge cu totii, doar ca poate unii atat de repede ca atunci cand se vor uita inapoi nu vor fi tinut minte nimic din cele intamplate pe aici, decat fuga la job si prea putinul timp petrecut cu cei/cele dragi...daca nu esti unul care va descoperi ceva care sa schimbe sau sa ajute la evolutia lumii asteia semnificativ, atunci eu nu vad rostul in a alerga prin viata si a face in graba lucruri care merita mult mai multa atentie si care iti aduc placere, inteleg ca poate tie nu iti place sa petreci 1 minut in plus in masina, probabil nu iti place sa/ce conduci, dar pe aici suntem destui carora ne plac masinile mai mult decat ca pe un simplu mijloc de transport. De obicei nu procedez asa daca masina e inchiriata si nu imi place, dar altfel cu orice masina pe care am avut-o la fel am facut. Iar in minutul ala in plus cat stai in masina, ca sa nu il pierzi degeaba cum zici tu ca facem noi pensionarii astia, iti poti verifica mail-urile de la birou in dimineata aia, vezi agenda cu ce meetinguri ai, iti faci o lista de prioritati pentru ziua in curs, deci chiar nu e timp pierdut, mai bine sa o faci cat astepti decat atunci cand conduci, deci vezi, e vorba doar de faptul cum iti organizezi tu timpul, poti alerga foarte tare si fi foarte ineficient, desi tie ti se pare ca te-ai dat peste cap, dar te-ai dat fara rost . L.E. Sau pur si simplu asculti motorul cand e rece, pentru mine e o placere sa aud dimineata evacuarea cum "grohaie", si daca nu ar fi V10 si ar fi L4, tot mi-ar face placere, chiar daca zici tu ca e o pierdere de timp.
    4 points
  3. Eu as alege 530d, in opinia mea dezavantajele unui 530xd sunt: consum mai mare, performante mai slabe, potential mai mare de probleme.
    3 points
  4. Esti copil @Claudiu Visan.
    3 points
  5. Au trecut pe shell ca multe alte marci auto, la generatia noua de motoare foarte puternice si solicitate este nevoie de un ulei mai de calitate...
    3 points
  6. asta am spus si eu, insa fiecare are lista lui de lucururi carora acorda timp din pasiune, asa ca nu judeca, argumentul tau insa cu secolul vitezei e banal si nu are aplicabilitate mai ales cand pierzi enorm de mult timp pentru activitati pe care le faci din nevoie si lipsa de alternativa, cum ar fi la coada la benzina, la casa la supermarket, la semafoare, si tot asa, personal minutul ala de asteptare pentru mine e o placere si nicidecum o obligatie ca in cazurile de mai sus. Desi, daca ma gandesc bine, nu ma deranjeaza sa stau nici la coada la benzina si la semafoare, imi place in masina mea . Legat de zgomot, fiecare cu ale lui, nu stiu ce masini ai auzit tu, dar sunt unele pe care nici macar o moto nu le poate echivala cand vine vorba de evacuare, trust me !
    3 points
  7. Iarna trecuta. Fara lopata, fara sa dau zapada, fara sa ma traga cineva. Doar eu si masina. Acesta este momentul cand iti doresti x d.
    2 points
  8. E mai fun de condus si senzatii mai faine ai cu RWD iar daca vrei plecari de pe loc pui un LSD Daca vrei sa fie ceva mai safe cand intri cu acceleratie in curbe, X-Drive. Eu nu am ramas inzapezit nici cu RWD mai vechi (E46) + anvelope bune in locuri in care altii cu FWD stateau pe margine PS: Cel mai bine ar fi sa le conduci pe ambele, vezi cu care te intelegi mai bine.
    2 points
  9. Eu sincer cred ca sunt sanse zero sa se vanda masina de 50 k euro pe un forum unde majoritatea vor masina fara defect cu 5 mii de euro. Dar bafta! Mai degraba incerci sa o pui pe mobile.de
    2 points
  10. Am mai scris si la mine pe pagina,am deja vreo 2000 km facuti cu noul BMW Shell,nu am simtit nici o diferenta,chiar am ascultat motorul si inainte de schimb si il ascult si acum. Sunt si eu de parere,ca si altii ca este o chestie de marketing,iar sumele in joc sunt colosale.
    2 points
  11. manele, vodca saniuta sau ceva brandy rural, multa ignoranta si o parere prea buna despre sine, dublata de invidie fata de realizarile tunerilor magrebieni
    2 points
  12. De aia au jantele originale dimensiune standard, cu et corespunzator pentru modelul de masina fabricat, pentru ca sunt facute cu cap. De aia nu gasesti tu et 20. Nu pentru ca au gresit ei, poti sa fii sigur de asta.
    2 points
  13. Robotii perfecti. N-avem timp, mai nou = mai bun, mai vechi = gunoi. Daca ai cumva alta parere, esti sarac si nu-ti permiti ) tragedia e ca producatorii auto te constrang sa iei modelul nou prin costuri mari si lipsa de fiabilitate a celui vechi pe care le-ai dat o groaza de bani, nu prin faptul ca cel nou aduce in plus X. Si voi nici nu constientizati treaba asta.
    2 points
  14. Ca si gramatica limbii romane de altfel...
    2 points
  15. Cu privire la remarca colegului cred ca ar trebui casate masinile astea care provin de la oameni care isi permit un BMW, pentru ca evident nu are cine sa le mai cumpere ulterior, intrucat cei care isi permit un BMW vor cumpara unul nou/mai nou . ON TOPIC: La motoarele pe benzina cred ca pornirea de pe loc e ok sa se efectueze dupa ce turatia de mers in gol a motorului se stabilizeaza. Initial turatia motorului este putin crescuta datorita socului automat. Cred ca se poate contamina destul de usor uleiul cu carburant daca pornirea de pe loc se face in timp ce amestecul este mai bogat, intrucat componentele metalice nu ajung intr-un timp atat de scurt la cotele de dilatatie optime. Ungerea in sine a motorului ar trebui sa fie foarte buna inca din primele secunde de la pornire daca se folosesc uleiuri cu indice de vascozitate la rece de tip 0W.
    2 points
  16. Salutare, urmaresc de ceva vreme forumul si consider ca a sosit timpul sa ma prezint. Ma numesc Marius, am 27 iar masina mea este un BMW E90 325d. Masina este produsa in 03/2007 si este a mea din 03/2011. Cateva din modificarile aduse: Grile Performance Semnalizatoare laterale F10 Trimuri Alcantara Lumini ambientale Pedale M (nu sunt cele originale) Diverse codari poze
    1 point
  17. Vand BMW 320i E46 , an 2002 , 2171 cm3 , 170 CP Taxa platita si nerecuperata Masina se afla in stare foarte de functionare si estetic VIN : WBAEV11080KK46744 -jante 17'' cauciucuri iarna +jante 18'' cauciucuri vara -interior piele ( scaune fata incalzite cu suport lombar) -telefon -navigatie + magazie 6 CD -trapa -perdeluta electrica -faruri cu lupa+angel eyes+xenon -spalator faruri -senzori parcare spate -senzor ploaie -senzor lumina -volan M cu comenzi + schimbator M -4 geamuri electrice PRET: 5300 Euro neg. tel:0724978929 http://imageshack.co.../420/RsbkpQ.jpg http://imageshack.co...7904/IyTngF.jpg http://imageshack.co...1155/OsPVXA.jpg http://imageshack.co...9036/46r2ax.jpg http://imageshack.co...6421/HfyY2E.jpg http://imageshack.co...8856/ihns2L.jpg
    1 point
  18. Vand urmatoarele: - Tunele aer bara M-technik 2 bmw e46 coupe = 250 lei - Amortizoare spate originale e46 in stare foarte buna 200 lei - Arcuri sport h&r negre 200 lei - Proiectoare e46 facelift 200 lei negociabil. de preferabil in bucuresti, 0761958542. Astept mesajele voastre
    1 point
  19. Gabby, tinere, daca pe tine te interesa masina,ofereai chiar si 6000 aia imsa telefonic nu pe forum. Multi nu au dupa ce bea apa, dar vor masina. Daca a ajuns o masina sa se vanda prin mesaje si postari.. ) pretul unei masini se negociaza live, macar verbal la telefon. Vrabia malai viseaza .
    1 point
  20. Nu te supĂŁra, dar tu ai dat 1800 euro pe mașinĂŁ și te-ai fi așteptat sĂŁ fie perfectĂŁ din punct de vedere mecanic? DacĂŁ da, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu ai ĂŽnvĂŁțat nimic din ce ai pĂŁțit cu N42-ul data trecutĂŁ... Treaba e simplĂŁ: dacĂŁ-ți place mașina repar-o și sperĂŁ sĂŁ nu mai pice și alte chestii ĂŽn curând. DacĂŁ ai un stres din cauza ei, vinde-o și gata.
    1 point
  21. uite ca sunt care au si de 10 ani masina, din 2005 chiar, si inca merge bine .. Asta cu orice i-ai face, se uzeaza, o fi asa, da nu-i tot una daca in astia 10 ani imi bateam joc de masina sau am intretinut-o asa cum trebuie si ma pot bucura de ea inca, si urmatorul proprietar cand va fi, se va bucura de ea. Asa ca "pensionarii bmw" cum spui tu, am intretinut masinile, chiar in secolul vitezei,ca nu mori daca stai 1 min in plus cand ajungi la destinatie dupa un drum mai lung....
    1 point
  22. La sugestia lui Acero,am comandat un produs de intretinere piele,net superior celorlalte incercate pana acum,sunt foarte multumit de rezultat ( este adevarat ca pielea se prezinta ca si noua,chiar daca are peste doi ani de folosinta ). Am montat si scaunul juniorului,sa se obisnuiasca cu Recaro de mic
    1 point
  23. Dorin, nu de la "simpatizanti" Castrol ai primit "-". Eu nu ti-am dat . Practic nu vad rostul dezacordului cu alegerea facuta de cineva. Cel mult o opinie personala, bazata pe experienta, este arhisuficienta. Restul e "Can-can". Si, ca sa fiu inteles, nu sunt un fan Castrol ci doar un utilizator ce nu a avut probleme folosindu-l de-a lungul anilor. Asa ca, conform zicalei, "de ce sa umblu la ceva care merge bine?" . Una peste alta nu agreez experimentele decat in laborator .
    1 point
  24. Constat aici ca nu se face uneori diferenta dintre a astepta 10-20 de secunde dupa ce a pornit motorul si a astepta nu stiu cate minute sa se incalzeasca. Titlul topicului este clar: Este bine să plecăm cu mașina imediat ce o pornim? Raspunsul sigur este ca nu. Nu este bine, trebuie lasat motorul sa mearga putin inainte de a demara (un timp ce se refera la secunde, nu minute).. Nu este insa bine sa astepti sa ajunga motorul la temperatura optima de functionare, asta este altceva. Iar eu nu ii inteleg pe cei care se grabesc in fiecare dimineata si nu mai pot astepta 10-20 de secunde sa isi faca si motorul presiune, sa ajunga uleiul la toate piesele ce necesita ungere. Daca te grabesti nu poti recupera aceste secunde ulterior pana ajungi la destinatie? Camioanele, fie ele si noi, de ultima generatie, te obliga sa tii motorul pornit cateva minute bune pana sa ai posibilitatea sa pleci de pe loc, pentru ca trebuie sa faca acel compresor de aer suficienta presiune. Ori imaginati-va cate astfel de cicluri de porniri la rece si cate minute de mers in gol are un camion care a ajuns la 2 milioane de kilometri si inca nu a fost umblat in motor. Si stiu multe camioane cu rulaje de acest gen si fara reparatii in motor, avand contact direct cu firme mari de transport.
    1 point
  25. Majoritatea sigurantelor sunt in torpedou.Deschizi torpedoul di in partea de sus o sa gasesti doua cleme.Rotesti de ele si si tragi un pic in jos.Daca ai noroc o sa gasesti si o lista cu toate sigurantele numerotate + explicatii la fiecare in parte. O alta parte de sigurante le gasesti in portbagaj deasupra bateriei.
    1 point
  26. Pentru cine cauta E46, E90 sau F10 :frantics: http://olx.ro/oferta/bmw-seria-3-coupe-ID45Sky.html#15bed0d25f
    1 point
  27. Nu-mi dau cu parerea, nu am condus nici unul.
    1 point
  28. Consum 10-11 oras 6,5-7 afara. Cloncanit de grup,ĂŽntâlnit la mai toate 1.9 Curge ulei pe la toate garniturile (trebuiesc schimbate) Trage decent ,fara prea multe pretenții ca nu e cazul La mecanica e la fel ca orice E46.
    1 point
  29. Sunt curios cati dintre cei care comenteaza aici ( nu ma refer aici la cei care isi dau cu parerea si nici la colegul ” mos..... ”care are unul ) au condus, sa zic 1000 km un seria 7 F01,sau un Audi A8,sau un Mercedes S,asa cat sa aiba o parere pertinenta ? Imi pare ca habar nu avem si vorbim sa facem posturi,ne uitam la o poza si comentam
    1 point
  30. Am ajuns la un nr. rotund de km (60.000).
    1 point
  31. Mie pe 18" la e60 imi plac Style 184 si 246. Era prea rigida cu jantele pe 19 sau cum de ai renuntat la ele? http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/1_zpsxbiejmib.jpg
    1 point
  32. nu am vazut.o...eu o sa.ti spun povestea mea care sper sa te ajute sa deschizi bine ochii. in luna februarie am inceput sa caut un bmw serie 5...in germania si olanda si in special achizitie net.in olanda ma ajuta un prieten si in germania nasul meu (pt achizitie netto). am cautat in special masini in reprezentanta, prea putin la alte parcuri(decat daca aveau un pret f bun si erau ok dupa vin). criteriile mele erau urm: -pachet m -xdrive -525 daca e posibil -fara 3.0 -trapa -navi mare -hidramata(smg de preferat, dar nu am avut noroc) -exclus culoarea auriu si verde -ceasuri cu afisaj mare lcd jos -fara piele -si un rulaj de maxim 100 mii dupa lungi cautari la toate rep bmw din germania unde mi se spunea, si jur ca asta mi.au spus: "a fost lovita in spate" "a avut motorul schimbat" "a fost stearsa toata parte stanga" "bara si farul in urma unui mic incident" "nu are cauciucuri si barile trebuiesc vopsite" " jantele necesita revopsire, ciupituri in bara fata, puncte de pietre pe capota(27 la numar)" si multe altele. RETINE, TOATE ASTEA IMI ERAU SPUSE DE CATRE REPREZENTANTE FARA SA MAI VERIFIC DUPA VIN. dupa lungi cautari am gasit o masina la un rus...frumoasa masina...toate bune si frumoase...puteam sa cumpar netto...pana cand i.am zis ca sunt din romania, "va rog sa asteptati pana maine ca am un client la ea" si adio masina. apoi am gasit la stuttgart la bmw, un 520 exact cu voiam, ii lipseste xdrive si motorul de 218cp...in rest e ce mi.am dorit. este facelift...e gri...este absolut curata masina...singura reparatie a fost o revopsire bara fata de la pietre...am platit brut..pt ca nici.o rep bmw germania nu mai accepta netto...acum astept tva.ul inapoi. si inca ceva, vrei masina dreapta fara vicii ascunse? o gasesti la rep bmw si o platesti bine. eu am platit aceste aspecte, gen fara accident, km reali, etc.. cand ai drum in pitesti, ma contactezi sa ti.o arat asa ca...atentie mare la alte parcuri (rusi,turci,arabi) si astept sa.mi spui ca ai gasit ceva ce iti place. masinile bune la pret si drepte se vand in maxim 2 zile. eu pt rezervare de 1 saptamana am platit 1000 euro si zero euro pt o 24h.
    1 point
  33. iarna nu o las ca am webasto , cat se deschide poarta cam 15 sec , la fel si vara , imi pare suficient mai ales ca drumul pe care plec ma forteaza la mers incet undeva la 20 km /h . In afara momentelor in care chiar te grabesti grav nu vad de ce nu ai lasa putin masina mai ales la prima pornire .
    1 point
  34. Se produce frictiune, se formeaza temperaturi uriase acolo, de asemenea exista riscul de sudura prin frecare (asa se numeste procedeul) . Repet, e doar un risc pe care nu vreau sa mi-l asum eu. Masina ta arata bine.
    1 point
  35. Aprob si eu ca arata foarte bine. Dar dpdv functional distantierele nu fac decat rau. Din cauza asta nu mi-am pus eu. Tin prea mult la masina mea.
    1 point
  36. in regulament nu scrie nimic de pasiune... daca ar fi, ar trebui sa fie ceva un test grila sa verifice pasiunea.. cu intrebari semnificative.. de exemplu cat de tari ai sfarcurile la prima cheie .. a. nu stiu b. taricele c.gauresc tricoul.
    1 point
  37. Sunt multi care nu-si permit un BMW, asta-i adevarul. Din cauza asta trateaza masina ca pe un bibelou, nu ca pe orice produs consumabil. Masina e facuta sa mearga un numar de kilometri, apoi degeaba are motor bun daca incep sa scartaie scaunele, sa cedeze chederele, sa apara probleme pe partea electrica. Pe astea cum sa le protejezi? Cand masina a facut un numar de kilometri, trebuie vanduta si inlocuita cu alta mai noua. Evident, pentru cine-si permite. Cine nu-si permite, ar trebui sa se uite spre marci mai ieftine. Parerea mea ... PS Eu schimb uleiul la 30.000km (fac toate reviziile numai la reprezentanta), pornesc de pe loc imediat si nu i-am dezactivat niciodata functia start/stop motor.
    1 point
  38. Pentru unii (cei mai multi de aici), masina este o pasiune in care au investit mai mult decat au investit in cadouri sau alte chestii pentru familie. Si daca stiu ca masina o sa reziste 100 de ani schimband uleiul la 1000 de km si incalzind masina o ora, chiar daca as avea de gand s-o vand maine, tot cu aceeasi atentie m-as "purta" cu ea.
    1 point
  39. exact la fel, pe aceiasi idee recomand oprirea din 30 in 30 de minute sa aibe timp motorul sa se odihneasca :sorcerer:
    1 point
  40. Confirm ce zice Bogdan, la fostul 320i imi papa cam 1l/1000km, dupa ce am trecut pe liqui molly 5w40 consumul s-a diminuat la aprox 1l/1000km.
    1 point
  41. da sunt cam murdare,pe de alta parte cine stie de cand nu au mai fost curatate .mai e o modalitate relativ primitiva de testat rogi pe cimeva sa stea cu un servetel de hartie in spatele tobelor cand accelerezi,daca ajung pe ele particule de ulei deja e clar ca ai o problema.
    1 point
  42. Si inca ceva poze..... http://s14.postimg.org/y83rs7iq5/IMG_1802.jpg http://s14.postimg.org/vfak86idp/IMG_1803.jpg http://s14.postimg.org/d9xlu4ivh/IMG_1804.jpg http://s14.postimg.org/a6wvqr3wt/IMG_1805.jpg http://s14.postimg.org/xaxcjc77x/IMG_1806.jpg http://s14.postimg.org/86axjnx59/IMG_1807.jpg http://s14.postimg.org/ac58e60lp/IMG_1808.jpg
    1 point
  43. Dupa 4 ore de munca gata si cu NBT-ul, cu un idrive touch normal deocamdata. Miercuri vine cel ceramic si sper tot miercuri sa ajunga si ceasurile 6WB. http://s14.postimg.org/fby38dgul/IMG_1795.jpg http://s14.postimg.org/z4097nsel/IMG_1796.jpg http://s14.postimg.org/fao5eyf0t/IMG_1797.jpg http://s14.postimg.org/7s0eskya5/IMG_1798.jpg http://s14.postimg.org/rwtyy1s3x/IMG_1799.jpg http://s14.postimg.org/xz1lojgjx/IMG_1800.jpg http://s14.postimg.org/3o41dtrpp/IMG_1801.jpg
    1 point
  44. Sa o conduci cu placere. si ca sa nu lipseasca si de pe acest topic subiectul...verfifica-i distributia
    1 point
  45. Niste poze de pe Transbucegi
    1 point
  46. 1 point
  47. La cum "alearga" baietii prin "vest" nici nu ma mai mira accidentele de acolo, acum vorbind la modul cel mai serios se circula cu viteze foarte mari si majoritatea risca in depasiri complet aiurea. Daca ati avea in zona acolo politia din Sibiu in 3 luni ori sunteti toti pietoni ori va linistiti.
    1 point
  48. Da, e M20, nu vazusem partea aia. Niste ursareala 0-100kmh ~8sec 0-160kmh ~22sec. Motivul forjei era de fapt testarea franelor. Cumva am reusit sa obtin bataie axiala in discurile de frana cu care am apucat sa fac doar vreo 2500km. S-a confirmat in ziua aia. Din pacate nu am garantie pentru ca le-am montat eu. Discuri Brembo Max cu placute Ferrodo Premier. Rodajul l-am facut si chiar tineau ok. Ma gandesc sa fi fost contrafacute (desi sunt luate de la un magazin cunoscut) si sa aiba fonta de facut cazi in ele. Ma ramane montaj defectuos, dar in afara de fuzete necuratate corespunzator (ceea ce nu e cazul), nu imi vine nimic in minte.
    1 point
  49. Si ma gandesc c-abia a venit iarna... http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/46/gtp7.jpg
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.