Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/04/15 in all areas

  1. In Iasi il ai totusi pe Dragos, de la Completechip. Daca nici el nu se pricepe... Aaa, are si dyno.
    6 points
  2. Dar de Dragos de la Completchip ai auzit? Eu am mers la Iasi tocmai de la Targu Mures. Crede-ma chiar se pricepe la resoftat plus ca are si dyno.
    5 points
  3. Mai multe dotarii, mai multe probleme pe viitor. Cu cat e mai chel cu atat are mai putine probleme de rezolvat pe viitor
    3 points
  4. .. nimeni nu ti-a dat nici un sfat privitor la potentiale probleme tehnice.. pe multe forumuri se spune este prea noua (f30) ca sa fie auzite problemele... probabil ca asa e. Se pare ca este un model reusit, mai bun din mai multe puncte de vedere. Am condus un F30 o saptamana si mi-a placut. Exact cum au spus si altii in alte review-uri... primul lucru care il constat cei care au mers cu E90 si urca intr-un F30 este ca soferul parca nu mai simte soseaua in F30 cum e in E90. E90 simtindu-se mai "legat" de asfalt.. Personal as lua oricand un F30 chiar si cu mai putine dotari decat un E90, IN PRIMUL rand ca o masina buna nu sta in dotari in primul rand ci in calitatea motorului.. si de ce nu in acele lucruri care le vrei in masina, pe care ai face bine sa le scrii pe o hartie sa le tii minte! Poate cei care scriu opinii pe aici fac si un efort si explica ce inseamna "masina cheala".. pentru ca suna tare lipsit de sens.. Din nou, numai tu ar trebui sa stii cat mai clar ce vrei in masina, pe masina... Orice ar scrie unii pe aici masinilor le scade pretul datorita km parcursi.., Anului fabricatiei.., Aspectului Exterior-Interior... (gandeste-te ca nu numai barbatii cumpara masini ... sa aiba gadget-uri de ultima generatie ca masina sa isi pastreze pretul(!), ci si femeile cumpara..) si NU (neaparat) datorita echipamentelor pre-instalate se vinde o masina.. Asa ca, fiecare masina isi va gasi cumparatorul (!) daca te vei gandi sa revinzi... dar poate NU o sa revinzi! Poate o sa iti placa atat de mult (daca o o tii din scurt cu intretinerea..) si nu o sa vrei sa o dai nimanui! Modelul F30 a aparut totusi in 2012, sau chiar 2011 daca nu ma insel.. deci cat de veche e vechi? E90? Hmm Eu zic sa alegi si cu inima si cu capul (probabil cu capul v-a fi cel mai greu..) mergi cu amandoua modelele si spune-ti singur ce meriti. Sa fie intr-un ceas bun! Daca stii limba engleza, AICI sunt opinii super ok si reale probabil! A, inca ceva, nu s-a construit masina fara probleme! :console: ..Mai intra pe aici :pirate: si poate o sa citesti intr-o zi despre ea. Pana atunci, Bun Venit In Club! :frantics:
    3 points
  5. 6'aru a fost cobai azi ... - ONR - Menzerna Powerlock + spot pad finish + orbitala Flex http://s13.postimg.org/4jhgn4k6v/DSC_0209_Medium.jpg http://s13.postimg.org/i1oczewc7/DSC_0215_Medium.jpg http://s13.postimg.org/4yxbtvvhz/DSC_0216_Medium.jpg http://s13.postimg.org/lqincmvqv/DSC_0217_Medium.jpg http://s13.postimg.org/xecp76kvr/DSC_0218_Medium.jpg http://s13.postimg.org/k8x712r07/DSC_0220_Medium.jpg
    3 points
  6. Da mai stiu...sunt buni ungurii aia. De copiat softul pe masina poti face si tu daca ai scule adecvate. Dar mie imi place cand ma duc la un tuner sa modifice el softul, nu sa trimita la nu stiu care din ungaria sau mai stiu eu unde.
    3 points
  7. Nu face nimeni investitie cand cumpara o masina. Indiferent ce masina de 15.000 cumperi, peste 4 ani tot 7000 o sa fie. Daca e modelul nou, poate o sa fie 7.300. Ia-ti masina care sa te poarte pe tine in siguranta si confort (motor, cutie, dotari) ca nu merita sa te plimbi cu un cotet chel pt 300 de eur, diferenta la revanzare.
    3 points
  8. Mai bine iti iei un E90 intretinut de la proprietar. Pregateste-te pt multe dezamagiri daca e sa cauti F30 la 15k
    3 points
  9. Nu cred ca a incercat sa il denigreze pe George, care din ce am citit cu totii are numai review-uri foarte bune! Diferenta majora e ca George trimite softul catre altcineva pentru modificat, pe cand Dragos il face personal. In plus, face dyno before & after.
    3 points
  10. un articol foarte bun pt a intelege N42 : http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/86-distributie-valvetronic-vanos-bmw.html
    3 points
  11. Corect era sa spuna proprietarul lista defectelor, nu sa tranteasca "stare exceptionala"
    3 points
  12. Gata,am terminat si cu exteriorul
    3 points
  13. ieri mi-am adus-o personal din Germania ,azi dimineata la 6 am ajuns cu ea acasa. Oct 2010 - atentie ,210.000 km la bord, euro5 ,184 de cai diesel ,automata 4x4 ,piele,navi mare,bixenon adaptiv etc am dat o caruta de bani pe ea acolo,si are destul de multi km.Dar macar stiu ca aia sunt km adevarati si de Germania ,nu manariti de vreun samsar de vitan
    3 points
  14. Scuze Voltron , vroiam sa scriu F10, dar e valabil si pentru F30. 1) Felul cum arata F10_le, considera-o optiune. 2) Este mai mare, mai comfortabil, mai spatios 3) Ce inseamna e90 ultradotat fata de un f10 chel? trapa, automat faruri adaptive? Ok, daka pe tine te incanta astea, go for it Uite aici: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gf0Y7.html#81b7bca87a Severin isi vinde e90_u cu un an mai batran cu 14k. Are in plus volan M, faruri adaptive si piele...te caci pe ele. Eu zic ca merita 2,5k euro on plus pe masina asta decat pe un e90 tot masina de companie ca si asta. In exemplu ti-am dat un F10 chel, de la pretu asta in sus pentru fiecare suta de euro gasesti cu dotari in plus
    2 points
  15. Aha, iti place, cum sa nu iti place. De aia George te intreaba fix ce vrei, si prima data copiaza softul de pe masina ta, il trimite la colaboratori si dupa ce e modificat conform cerintelor il pune pe masina. Sa vedem paiele din ochii altora suntem sefi aici vad, de la o problema tehnica s-a ajuns la dat cu parerea despre tuneri si alte cele.
    2 points
  16. Daca nu ai toate actele nu poti inmatricula. Brief-ul mare = cartea masinii de la noi, nu se vinde fara. Trebuie sa mergi inapoi la cel care ti-a vandut masina sa iti dea si actul care iti lipseste, altfel sa iti dea banii inapoi si sa ii predai masina. Esti sigur ca nu ti-a dat tot ? Poti sa-ti faci o idee despre cum trebuie sa arate actele aici : http://inmatriculari-bulgaria.ro/sfaturi/acte-import-auto-ue/ scroll mai jos pana la Germania sau Danemarca in functie de ce acte ai tu
    2 points
  17. Tot la George am resoftat si eu acum 2 ani e46 le meu.este ok si acum
    2 points
  18. Singura POSIBILITATE sa poti obtine briff-ul mare in cazul tau este urmatoarea: Trebuie trimisa in germania la vanzator,de catre firma din romania care a cumparat masina, un act (am uitat cum se numeste in germania) prin care justifici ca masina este in curs de inmatriculare pe teritoriul romaniei. Vanzatorul merge cu ea la finante in germania si justifica TVA-ul...dupa care este obligat sa iti trimita briff-ul mare prin posta. Daca firma din romania este panarama si puscarie....e posibil sa faci un cotet de gaini din masina.
    1 point
  19. Hai ma acuma... nu stii ca ai luat-o de fapt fara TVA? Cine a gasit masina, tu sau samsarul? Cine a discutat cu dealer-ul, tu? Sunt chestii f simple pana la urma. Sau ar mai fi o varianta, neamtul s-o fi luat din Danemarca fara TVA, si deci fara brief. Si de acolo abureala.
    1 point
  20. BMW TwinPower Turbo petrol engines. The technology concept of the BMW TwinPower Turbo petrol engines is applied throughout the series. Innovative turbocharger technology and Double-Vanos increase performance and ensure spontaneous response even at low speeds. The petrol injection system High Precision Injection and the fully-variable valve control Valvetronic lower consumption. Sau pe limba romana se traduce "Twin-scroll turbocharger", stiu ca e complicat dar nu prea e. Doua turbo inseamna Twin-Turbo Samsarii aia doar exploateaza lipsa de informare a papagalilor care cumpara masini fara sa stie ce cumpara, si sunt multi. Si extra: Conventional single-scroll turbochargers route those irregular pulses of exhaust into the turbine in a way that causes them to collide and interfere with one another, reducing the strength of the flow. In contrast, a twin-scroll turbocharger gathers exhaust from pairs of cylinders in alternating sequence.
    1 point
  21. Daca iti pui problema ca ai sau nu ai bani de un f30 bun inseamna ca nu iti ajung. Iti poti lua un e90 automat cu ~12k si restul ii pastrezi. ( sau astepti pana la anul cand poate mai scade pretul la f30 )
    1 point
  22. e o minune daca ii dau si atat, masinile nu sunt imobiliare... oricat de bine ar arata tot 20 + ani are.. asta e realitatea...
    1 point
  23. Nu ai nevoie de alternator asa mare. Si eu am 800w+, cat sunt in masina ascult aproape tot timpul la maxim si alternatorul rezista fara probleme. Al meu e de 150a. Eu zic sa verifici sa ai masa solida la amplificatoare si baterie buna
    1 point
  24. Pt cine e interesat de E60, masina unui coleg de forum....poate o stiti http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gf1A7.html
    1 point
  25. Ieri dupĂŁ bĂŁițĂŁ. http://s8.postimg.org/lkumx490h/IMG_1967.jpg http://s16.postimg.org/a8dmbxvrl/IMG_1949.jpg http://s27.postimg.org/3p4dpzhdb/IMG_1952.jpg http://s18.postimg.org/r5qrvjclx/IMG_1950.jpg http://s29.postimg.org/8z6g4gmr7/IMG_1951.jpg
    1 point
  26. Da, intram pe forum ca sa invatam sa ne uitam pe realeom. Tu, ce faci acum? Pe de alta parte CAT echipament electric/electronic... crezi ca poate sa "duca" o baterie/alternator fie ea si de 150A?? Cineva mai sus TI-A SUGERAT sa pui CONDENSATORI.. Stii care e rolul lor? Dar POATE pana la urma (adica pana sa te apuci sa echipezi masina..) trebuie sa inveti de pe ..alte forumuri (eventual)despre sisteme audio.. si LIMITARILE LOR! Sau poate ca trebuie mai intai SA INVESTESTI... " Problema" pe care o pui e o raritate! Cei mai multi nu descarca/solicita bateria/alternatorul cu echipamente audio, de mare putere ... si "after market"... Chiar nu am vrut sa fiu atat de "rau"..
    1 point
  27. Sunt pe drum,pe langa Munchen,acuma imi aduc masina din poza e92da an 2010 xdrive.Probabil ca o sa-i fac curand un topic de prezentare
    1 point
  28. Anunt valabil. Pret 13000 euro.
    1 point
  29. Rapy, toate defectele menționate de tine se repara cu maxim 500e, foarte decent pentru o mașinĂŁ din 2005. Te-ai uitat la un volan uzat, câteva zgârieturi și julituri și cu alea ai rĂŁmas...mecanic și tehnic cum se prezintĂŁ mașina? P.s. chederele sunt o problema comuna la e46 coupe. DacĂŁ vrei un e46 coupe impecabil cu adevĂŁrat arunca un ochi pe mobile.de sa vezi ce preț are, ai sa constați ca acest 325 la 5000 euro, cu aceste dotĂŁri, este un adevĂŁrat chilipir. Nu uita ca are vreo 100.000km, nu știu câte e46 325-uri gĂŁsești cu km astia, aspect mult mai important decât un cheder și câteva zgârieturi.
    1 point
  30. Salutare ! Anunt valabil.
    1 point
  31. Gata, deja au intrat la "tocit" http://s28.postimg.org/fcgbyzikp/IMG_2068.jpg http://s28.postimg.org/oy9wfa9qh/IMG_2069.jpg http://s28.postimg.org/6swy18a89/IMG_2070.jpg http://s28.postimg.org/o4xamo3pl/IMG_2071.jpg
    1 point
  32. Au venit fetele http://s22.postimg.org/7wauxc8kt/image.jpg http://s22.postimg.org/qale1bkvh/image.jpg
    1 point
  33. Ai mai fost o data avertizat mai sus. II a doua oara cand incalci regulamentul.
    1 point
  34. Salutare ! Pret nou 14000 euro .. se mai poate umbla la el.
    1 point
  35. Salutare, masina este de vanzare, 14 500 euro negociabil. Cate ceva despre masina: eu am cumparat-o de la un om din Targoviste care mai avea 3 masini pe langa asta, un A8, un Tiguan si un volvo c30. Toate inmatriculate, toate cu aceleasi litere la numar. Nu parea samsar si era un om prezentabil cu un vocabular ok. La intrebarea mea “de ce o dai ?” omul mi-a raspuns ca nu prea mai merg constructiile si e cam stramtorat cu banii. Era masina lui de “mers la McDonalds in Bucuresti, ca aici nu avem .. si cateva drumuri ocazionale”, asa a prezentat-o. El a luat-o la 66.000 de km in 2010 de la un neamt (mi-a dat si anuntul lui listat), iar eu am luat-o de la el la 76.000 km in martie 2011. Cand am cumparat masina am fost chitit pe benzina si 6 in linie. Daca imi permiteam impozitul, probabil mi-as fi luat motorul de 3 litri. Mi se pare o diferenta cam mare de la 900 la 2000 ron doar ca a venit Anul Nou. La banii pe care ii aveam atunci, existau 3 masini cu motorizarea asta pe autovit si am preferat sa o iau pe aceasta, fiind singura cu Xdrive. Nu mi-a parut rau deloc. A fost condusa si vara si iarna fara niciun fel de probleme. Kilometrii pe care i-am facut cu ea sunt relativ putini deoarece jumatate din an sunt plecat cu jobul la Sulina (Tulcea). In afara de revizii, au mai fost schimbati rulmentii pe fata, un diferential fata dupa ce am luat o canalizare fara capac, kitul de ambreiaj, placute etc. totul la Bavaria Constanta. Va stau la dispozitie cu orice informatii si aici si la telefon. Prezinta unele zgarieturi pe bara fata si spate, normale zic eu traficului din oras si al parcarilor autohtone . Nu am nimic de ascuns. Deasemenea rog un moderator sa modifice in titlul anuntului 2007 cu 2006, ca sa nu mai existe probleme.
    1 point
  36. 1 point
  37. Ok. Aruncati cu pietre in mine. Masina nu are nicio vina. In 4 ani si jumatate nu mi-a gresit cu nimic. Anuntul este si pe autovit. Persoana de contact sunt eu Catalin Stratina, masina este a mea. Nu ma ocup cu vanzarea-cumpararea de masini, nu sunt samsar si am ales sa o cumpar din pasiune cand am luat-o. Cine e interesat sa ma contacteze. In rest .. numai de bine !
    1 point
  38. Daca aveam un interes ascuns nu puneam VIN ul in capul listei. Acum fiecare crede ce vrea si compara cu ce vrea.
    1 point
  39. Asa este. Imi asum ce am scris pentru o luna si 2 zile
    1 point
  40. iti dai multe filme cu masina aia...rezolva-i problemele cand are si in rest bucurate de ea...atata stres cu ulei cu tot felu... crezi ca daca iti iei o caruta de audi o sa fie viata perfecta si tu o sa fi fericit ca nu are nici o problema? au si alea rahaturile lor. Vezi sa nu fie vreun furtun de vacum de ti se tureaza singura...garniturile de la vanos le-ai schimbat vreodata? vezi ca te costa mai putin decat navigatia...
    1 point
  41. Nu te supĂŁra, dar tu ai dat 1800 euro pe mașinĂŁ și te-ai fi așteptat sĂŁ fie perfectĂŁ din punct de vedere mecanic? DacĂŁ da, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu ai ĂŽnvĂŁțat nimic din ce ai pĂŁțit cu N42-ul data trecutĂŁ... Treaba e simplĂŁ: dacĂŁ-ți place mașina repar-o și sperĂŁ sĂŁ nu mai pice și alte chestii ĂŽn curând. DacĂŁ ai un stres din cauza ei, vinde-o și gata.
    1 point
  42. Acum am prinso e distrus creierul meu in perioada asta...jonglerii intre proiectele de la munca, masina asta..offf :frantics: Referitor la diesel...deci tot loterie e pana la urma nu...si la ce noroc am eu, e clar ) Stai sa vad ce e cu nemernicul asta, poate o da Domnul si nu o fi chiar asa de negru dracu ala ) :hmm:
    1 point
  43. Deci sincer, Pana sa imi iau masina cu motoru asta, sa mor yo daca nu am auzit din toate partile numai LAUDE MARETE de motoarele in 6cyl, mai ales de 'sculatul' M54. Nu pot sa inteleg cum de am fost atat de naiv, incat nu am cautat si eu macar 1 data ma, 1 data, sa fi scris pe google posibile probleme la M54. :frantics: Poate am fost eu ghinionist, si inca sunt, pentru ca niciodata nu am avut noroc de masini calumea ) majoritatea au clacat in prima saptamana de la achizitie :hyper: Referitor la DIESEL, nu stiu, ma cam feresc de diesel. Aici oamenii fac km cu ele nu se joaca (sub 170mii MILE nu cred ca gasesti decat daca esti foarte norocos, deci nu e cazul meu), iar nene, in diesel cand te apuci sa bagi, pai bagi )
    1 point
  44. De ce nu un 320d FL ? Daca tot te orientezi spre diesel? Nu cred ca Audi ar fi mai ieftin de intretinut. Ma refer strict la diesel vs diesel . Bubele 320dFL se stiu, clapetele din galerie le cam scot si englezii. Cand te saturi de ea, vii in concediu in RO si o lasi la baietii cu dezmembrari. Cererea pentru piese de E46 este mare.
    1 point
  45. Esti copil @Claudiu Visan.
    1 point
  46. Nu mai investesti la estetic in masina? cand am spus parerea mea au sarit pe mine. Daca considerinca nu se merita financiar mai bine o vinzi decat sa te apuci sa bagi bani mai ales aici un UK unde mecanicii nu sunt asa buni ca in tara si risti sa le iei la ghici.
    1 point
  47. Probabil M-urile, sau masinile mai puternice, mai mult in drift merg.
    1 point
  48. Fara plasme; culoarea si motorul = combinatie reusita. Succese !
    1 point
  49. Fiindca sunt niste gunoaie cocalaresti, de aia. Dar am mai zis, fiecare cu pasaricile lui.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.