Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/06/16 in all areas

  1. Am facut o rezervare de 700 euro , 3 camere 6 nopti din care un weekend si am garantat cu un card inchis de ceva timp. Daca nu apuca sa anuleze rezervarea o sa fie ceva distractie , le ia si booking un procent , raman si cu camerele blocate si pot sa le dau si note ))
    18 points
  2. salariati din hoteluri sunt mana in mana cu hotii. ca regula, cand se fura o masina din parcare nu se inregistreaza nimic pe camere dintr-un motiv oarecare. am fost la bulgari intr-o vara la sunny beach (nessebar), dispareau masini una dupa alta. numai de romani. ale lor nu desi era plina parcarea de Porsche, bmw, mertane toate bulgaresti. acum si cand tranzitez sunt cu ochii cat cepele pe sosea la orice ambuteiaj care pare provocat. masina, imi pare rau pentru tine, nu cred sa o mai gasesti. si politia e mana in mana cu hotii. o tara de kkt.
    6 points
  3. Salut, De o luna am intrat in posesia ei : F10 535d M-Paket an fabr 11.2011
    5 points
  4. Nu-i mai recomandati tot felul de tampenii, oameni buni! Dupa ce c-a ramas fara masina trebuia sa-l mai bage si la parnaie pe-acolo? Omul a facut tot ce se putea face, singura greseala e ca le-a dat si cheia, dpmdv; acum pot sa spuna ca le-a dat de bunavoie masina, asta in cazul absurd in care o sa mai fie gasita. Imi pare rau pt patanie, insa e bine de stiut sa nu mai innoptez nici eu pe-acolo vreodata.
    5 points
  5. AM scris un post pe FB cu ce ai patit + link ul de pe booking. Macar sa se mediatizeze sa nu mai calce nimeni acolo
    4 points
  6. http://s12.postimg.org/ane25utqh/image.jpg http://s12.postimg.org/s1yae4qvd/image.jpg http://s15.postimg.org/exljvgf4n/image.jpg http://s15.postimg.org/uukbs67iv/image.jpg http://s15.postimg.org/61fd59dw7/image.jpg http://s15.postimg.org/6cs84a4yf/image.jpg http://s8.postimg.org/rrbc68l5t/image.jpg http://s8.postimg.org/ovy8zdh5t/image.jpg
    3 points
  7. pai pretul e si in functie de km....masina a fost in jur de 70.000 eur noua acum 4 ani ...deci ...logica simpla A fost a unui sef de magazine PROFI ...prefer acesti km reali cu schimburi facute la timp la BMW si condus pe autostrazi decat sa fie nerulata sau mai rau rulata 70.000 km in tara Consumul 11 in oras asa a fost in 2 saptamani cat am umblat ..e drept nu cu trafic bara la bara ....nu am de ce sa mint :zorro:
    3 points
  8. Doar o singura data am fost in Bulgaria si pot spune ca nu voi mai calca acolo niciodata. Sper sa iti gasesti masina intreaga,iar asta sa fie o invatatura si ptr clientii fideli ale acestor "meleaguri" ,pline de hoti,la tot pasul.
    3 points
  9. Singura masura care iti asigura linistea este polita Casco, se poate plati suplimentar ca sa acopere Moldova, Rusia, Bulgaria etc. Pe langa asta, eu nu inteleg apetitul pentru mers in Bulgaria cand exista atatea locuri f frumoase in Romania la preturi decente.
    2 points
  10. Nici nu iti trebuie vreun soft, merge cu soft original BMW. La BMW este un bug care nu e rezolvat de ani de zile.
    2 points
  11. Eu explicam ceea ce prefer eu ...si de ce nu ma deranjeaza atat de tare numarul de km.....nu era un indemn
    2 points
  12. Eu cred ca cel mai bine nu mergi in Bulgaria. Cu masina sau fara... Sper sa le intoarca soarta "favoarea"!
    2 points
  13. @Badica : ce te faci daca vine cu platforma, o ridica si pleaca. Acolo se fura ca in codru, nu stau sa porneasca masina. Am fost o singura data in Bulgaria, senzatie de jungla plina de papuasi. Mai lipsea sa traga cu sageti in masini.
    2 points
  14. pt 7000 cat valoreaza masina nu cred ca merita. asta i mai lipsea , sa faca parnaie in bg
    2 points
  15. Eu as mediatiza ce s-a intamplat pe toate caile - farcebook, televiziuni romane, televiziuni bulgare. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  16. trebuia facut putin scandal acolo...altfel nu rezolvi nimic! atat la politie cat si la hotel! Povestea e dintr-un film.....cum ai ajuns tu la seful complexului sa vb cu el? Cum politia a intarziat cat sa se rezolve....cum angajatii fugeau de voi.....adica totul e facut pas cu pas acolo , pe fata! Voi chiar nu v-ati dat seama ? Ai mai dat si cheia sa o porneasca linistiti.....
    2 points
  17. Eu nu mai calc in viata mea pe acolo, asemenea mafie nu am vazut pe nicaieri. Cei de la hotel vand pontul la hoti si politia se pare ca e de partea lor.
    2 points
  18. @horeapopa in afara de perne care daca pica le schimbi obligat restul sunt upgradeuri nu poti sa zici ca le iei in fiecare zi.practic eu inteleg asa -Ace vinde o masina ok care are intretinere facuta la zis si ca care s-au mai schimbat niste piese destul de scumpe - aici cumparatorul scapa de o cheltuiala -apoi in banii aia da si niste jante misto care cumparatorul le ia sau nu - daca nu ai plac le vinde si ia si niste bani pe ele - again win pentru cumparator
    2 points
  19. Hai ma lasati-o dracu',ca e plin de f10 si f01 pe strazi,similare ca intretinere,deci nu aia e problema..nu are cautare gt-ul,zic eu. O masina ingrijita si intretinuta,succes la vanzare!
    2 points
  20. 1 point
  21. Si o poza cu narile http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/06/a958b8f53513cbc12aba376550f8049c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Pai cazul de fata, crezi ca au plecat cu masina pornita ? Mai mult ca sigur au pus-o pe platforma, mai ales ca zicea cineva pe aici ca e o firma de tractari auto in zona. Cu roti virate, cu orice, o trage pe platforma taras. Sau mai bine, au masina de aia cum ridicau in Bucuresti, de o ia pe sus gen macara. Bulgarii astia sunt mai rai ca hotii de la noi, e mai foame la ei.
    1 point
  23. cele mai multe furturi auto (vazute pe camerele de supraveghere) se realizeaza in maxim 30 de secunde.Deci e clar ca au aparatura care pacalesc sau deslusesc toate datele de acces pentru a porni o masina. Orice fel de alarma poate fi bruiata.
    1 point
  24. probabil erau pregatiti. si foarte probabil au plecat cu ea pe roti si cu o cheiei in contact o clona.
    1 point
  25. Asta cu cheia ca procedura normala imi pare penala . Pt ce motiv sa dai cheia . Nici sa semnezi declaratii in care nu stii ce scrie nu e ok . Ghinion mare , totusi ca in jungla asa ? Pe de alta parte e un hotel obscur de 2 stele , cand fost eu cazat la Melia a fost scandal cu X5 celor de la Clejani , E90 meu era parcat in subteran la ei , X era in strada , managerul era spaniol . Nu stiu daca eu am scapat ca eram la subteran , dar era parcare cu acces control , bariera si camere . Am verificat asta personal . In strada mi-au spus clar ca nu e parcarea lor si nu raspund pt nimic . Un amarat de paznic care munceste pe 2 lei nu o sa va pazeasca masina . Ala abia asteapta o spaga , probabil si cu politia e la fel .
    1 point
  26. Foarte frumoasa masina, si un motor pe masura ! Sa o stapanesti sanatos! Singurul lucru care mie personal nu prea imi place, sunt jantele, as pune ceva de bmw pe ea, in rest superba masina!
    1 point
  27. Daca citeai atent recenziile speluncii, mai ales ca sunt foarte multe in limba romana, nu aveai ce sa cauti acolo... Noi cand am venit din Grecia in vara am oprit sa mancam in Bulgaria la o terasa unde am putut parca masina la un metru distanta. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat.
    1 point
  28. nu e sigura nici aia, vezi cazurile de la Melia de la Nisipuri, au fost si pe la pro tv cel mai bine trebuie boicotati, oricum sunt o natie de ...
    1 point
  29. Eu am mediatizat cazul, am fost la antena 3, antena stars, europafm si la digi24. Maine depun petitii la MAE si la departamentul consular. Noi am sarit sa-i omoram, i-am imbrancit pe acolo dar ne-a oprit politia ca altfel ii calcam in picioare.
    1 point
  30. si uite asa din cauza sistemului asta corupt maine va plange alta persoana ca a ramas fara masina. Sa ii fi prins in fapt si sa le fi tras o mama de bataia acum erai legat si dupa gratii!
    1 point
  31. Cum sa lasi cheia? Le-ai dat masina cadou, cu alte cuvinte. Urat moment.
    1 point
  32. Ce sa mai faci, daca toti erau mana-n mana, eu asa am inteles. Banuiesc ca pe cale legala nu se poate face nimic, sunt ceva masuri de protectie prin care ei sustin ca nu sunt raspunzatori pentru bunurile clientilor.
    1 point
  33. A fost culmea ghinionului, chiar inainte sa plac i-am facut revizia ulei+filtre+antigel, de curand schimbat si bujii, epurator, curatat admisie, egr...ca sa aiba hotii masina in regula. Am pus atata suflet in masina asta si s-a ales praful acum. Banii pe RCA oare ii mai pot recupera, ca a fost facut si ala acum 2 sapt ?
    1 point
  34. Urat de tot ce s-a intamplat.....saracie mare la vecinii nostri e firesc sa fie si hotie mare sper sa o rezolvi cumva.Nu mia placut niciodata la bulgari ,ei de ce mm nu vin la noi sa le luat si noi ce au .Mi-am adus aminte de trecerea prin Bulgaria catre Grecia de acum 15 ani.......Japca nonstop.
    1 point
  35. Plm, aștia spun cĂŁ e mai ieftin la bulgari,vĂŁd cĂŁ e mai scump ca la st. Moritz...
    1 point
  36. Nu iti pare rau ca ai luat f10 dar nu ai bani sa-l intretii? Ne descurcam si fara xdrive daca ai gume bune de iarna si atentie sporita..
    1 point
  37. Atasez dovada nerestituirii taxei, si 2 poze de la doua incidente care au dus la revopsirea unor elemente de pe masina. Un eveniment a fost la mine la bloc, cand s-a "urcat" cineva pe mine (o basculanta). Atunci am vopsit bara, aripa stanga, pragurile (ca erau cam zgariate), si capota ca era diferenta de nuanta din cauza stratului de lac, si al doilea eveniment in parcarea subterana cand intr-o zi in care ma grabeam mi s-a parut ca am loc sa ies, si n-am avut. Rezultatul, il vedeti in poza.
    1 point
  38. Ma indoiesc sa gasesti vreodata astfel de vanzatori , ca in cele mai multe cazuri poate vanzatorului chiar i se pare masina ok, sau poate el nu are cunostinte prea mari de mecanica si nu e prea pretentios cum esti tu. Sfatul meu e sa te orientezi catre o masina noua, chiar daca nu e din gama premium ca e cam greu de gasit ce cauti tu se pare, si frumoasa si cuminte si devreme acasa
    1 point
  39. 1690 euro conform calculatorul ANAF.Aici sper ca s au ĂŽncheiat discuțiile referitoare la suma cerutĂŁ si taxele aferente,nu de alta dar ținem topicul sus si mai sunt si alte anunțuri puse.Pentru orice alte detalii legate de automobil sunt disponibil la telefon ĂŽntre 8:00 si 23:00 sau printr un mesaj privat.
    1 point
  40. Dezgrop si eu topicul asta Intr-o noapte geroasa din februarie 2012 masina a suferit un accident, natural Un vagon de zapada s-a prabusit de pe o cladire peste ea, avariindu-i plafonul, geamuri, stalpi. Intre timp am gasit o caroserie impecabila, in care E12-ele meu se va reincarna, sper ca pe 2016 sa fie pe sosele din nou Ca idee, masina va fi echipata cu motor de E32, M70, V12, 5.0l, 300cp, pentru cine nu stie cum e M70-ul Voi mai posta poze pe parcursul lucurului la ea
    1 point
  41. La ce optiuni are masina si cati bani ai bagat in ea,e si pacat sa o dai pe pretul ala.
    1 point
  42. Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.
    1 point
  43. multumesc, pentru complimente ! dar, esti intr-o mare confuzie... amesteci perele cu merele. una e coupe din 2003 facelift si cealalta e sedan din 2001 cu facelift. nu sunt din acelasi film, chiar daca au acelasi tip de motor. bafta !
    1 point
  44. tu nu te-ai murdari pe maini pentru un milion, dar eu prefer sa ma murdaresc eu pe maini si nu pentru un milion, ci pentru ca imi place sa lucrez la masina mea. aici nu de 1 mil e vorba, daca atat ai inteles tu. un service auto nu trebuie laudat pentru un cacat de schimb placute sau vreo revizie....si pentru lucrari complexe cu dificultate si in cazul unor probleme conteaza si modul lor de rezolvare. Patronul de aici ingonra orice reclamatie sau o trateaza cu scarba.
    1 point
  45. eu am fost la ei pentru niste probleme cu clima la un E87, nu mi-au depistat problema si m-au lasat si fara capacele de la orificiile pentru freon.
    1 point
  46. Tocmai asta voiam sa postez acum . Am dat de ea pe farcebook
    1 point
  47. M-au sunat acuma cateva zile, probabil ca au citit o carte de marketing si au zis sa foloseasca tehnicile din ea. Faceau feedback pe lucrari. ,,-Buna ziua, de la bimmer service va sunam, ati fost la noi pentru un schimb de simeringuri la supape. -Am fost. -Si cum e', mai consuma ulei, mai scoate fum? -Fum nu mai scoate, dar ulei consuma mai mult, ca mi-ati schimbat busonul la ulei, care era bun si original,fara sa ma intrebati, cu unul aftermarket si imi curge ulei pe acolo si pe la inca vreo doi senzori pe care probabil nu i-ati montat bine. -A da? Asta voiam sa stim, multumim! O zi buna!'' WTF?!?!?! De ce m-au sunat, sa rada de mine? )) Mentionez ca dupa cateva saptamani dupa ce mi-au schimbat simeringurile si curgea uleiul pe motor prin toate orificiile pe care le-au atins, m-am dus inapoi si le-am zis de problema. Foarte amabili mi-au zis ca verificam sa vedem. Mi-au curatat motorul cu o solutie si mi-au zis sa vin in alta zi sa vedem exact de unde curge ) Pai frate, se vede pe unde curge, mai fac eu inca o ora pana la voi ca sunteti ascunsi aici in Ferentari, ca sa-ti dai seama pe unde curge? Evident ca am renuntat... Cat despre lucrarea la simeringuri, a fost facuta corect, masina nu mai scoate fum si nu au fost alte probleme.
    1 point
  48. Initial nu am vrut sa scriu "povestioara" asta aici dar dupa vizita de azi la mecanic am decis ca e mai bine sa ramana scris aici si sa indexeze domnul Google aceste informatii care pot ajuta pe viitor alte persoane interesate de serviciile Dormag Auto Consult . Joi dimineata ( 2 iulie ) am fost contactat de un baiat interesat de masina , a spus ca a vazut anuntul pe forum , ca a citit toate paginile de la "Masina Mea" , parea foarte interesat dar cu o foarte mare subtilitate tot incerca sa ma intrebe daca mai las la pret ( vorbind de pretul cu rotile pe 21 / pe 18 + rezerva ) , eu am spus ca pretul afisat pe forum este pretul final , omul m-a intrebat ce probleme are masina , eu am spus ca este indicat sa se schimbe discurile + placutele pe fata si fulia de la vibrochen preventiv pentru ca masina se apropie de 200.000 km . Dupa ce am discutat cateva minute la telefon referitor la plata timbrului de mediu si a altor posibile costuri de inmatriculare , RCA , casco etc m-a intrebat daca sunt de acord sa mergem la un service autorizat sa testam masina , am acceptat bineinteles , a ramas ca ma suna a doua zi pentru a stabili detaliile exacte . Vineri dimineata ( 3 iulie ) am fost sunat din nou si intrebat daca am timp si sunt de acord sa merg in ziua respectiva la un test complet la DORMAG AUTO CONSULT , am ramas putin uimit la telefon de alegerea locatiei ( ma asteptam la ceva gen MHS , Filaret ) , am acceptat , i-am si spus ca il cunosc pe Doru patronul Dormag , am cumparat de la el un 335i cabrio cu 3 luni in urma . Ne-am intalnit la ora 15:00 la DORMAG AUTO CONSULT dar elevatorul era ocupat de o alta masina , asadar s-a uitat putin la masina ( a venit cu un prieten cunoscator in tainele BMW ) , au testat ce se putea testa prin masina , softclose'ul , comfort accesul ( cu ocazia asta am vazut ca nu functiona inchiderea comfort de pe manerul stanga spate ) , s-a jucat putin prin CIC dupa care am iesit la un test drive in zona ( eu am condus , nu prea a fost pe placul lor treaba asta dar pana nu am suma pe care o doresc in buzunar nu conduce nimeni altcineva masina ) , am mers in SD ca sa urmareasca cum schimba cutia in sus si in jos , am luat gropi , am trecut peste speedbumps , am pus frane mai agresive , tot ce se poate face la un test drive , nici o problema , nici o bataie nici o troncaneala nici o smuceala de la cutie , viitorul proprietar si prietenul lui in loc sa fie fericiti erau chiar putin tristi ca nu au avut ce sa reproseze saracei masini . Ne intoarcem la garaj , se eliberase elevatorul , bagam masina inauntru , dau talonul pentru a incepe o fisa de service si vine baiatul care se ocupa de partea de testare electronica , pune frumos testerul ( care cred ca era original BMW - bravo lor ) se conecteaza pe masina si din momentul asta incep " dezamagirile " - nici o eroare :getlost: . Urca masina pe elevator si vin 2 "mecanici" Gigi si cu Nelu si incepe testarea propriu zisa : 1. prima verificare - articulatia fata - Gigi cu lanterna se uita Nelu tragea ca animalu de roata , roata nu prea se misca Gigi devine frustrat TRAGE TATA MAI TARE DAI SUS JOS STANGA DREAPTA , roata saraca era cam beton , incepeam sa citesc dezamagirea pe fata lor , cand au vazut ca nu merge cu trasul au luat o RANGA si Gigi cu un talent autohton " stai asa ca am vazut eu aici ceva , mai trage acum dai dai dai dai , aaaaaa iaute tata bucsa de la bratul superior E RUPTA " , eu eram langa ei , zic AOLEO pai cum , ca toata articulatia fata e noua , are putin peste 10.000km , la care Gigi " nu stiu domne eu doar verific si trec acolo in DEVIZ " 2. a doua verificare - puntea spate - aici trista rau situatia - perne noi OEM schimbate in noiembrie 2014 nici nu se pusese praful pe ele , compresorul ok , articulatia spate ok , bucsile diferential ok , nasol rau dezamagire dupa dezamagire :getlost: ( in decursul testarii au revenit de 3 ori la puntea spate poate poate au ratat ceva ) 3. a treia verificare - cutia de viteze - situatia devine alarmanta - se uita amandoi cu lanterne se uita uita si ma intreaba " domneeee dar e facuta revizia la cutie ? " da domne a facut-o neamtu la 146.000km ... reactia priceless .... 4. a patra verificare - scurgeri de ulei - scuturile din fata erau intradevar murdare de ulei , eu cuminte de pe margina am precizat ca in septembrie 2014 am schimbat garnitura de la baie + garnitura corp filtru ulei daaaaaaaaaaaaar fata mecanicilor s-a luminat BRUSC , exista o pierdere de ulei , scutul era ud , se prelingea ulei de sus de la garnitura capacului de tacheti , zambetele baietilor au reaparut , eu putin mirat ii zic domne eu de la revizie din septembrie nu am completat cu un gram de ulei , nivelul din CIC era la maxim , nivelul de pe joja este la maxim . Nici o problema trece pe DEVIZ 5. a cincea verificare - antigel - procedura - desfacut busonul de la vasul de expansiune - se uita fix o secunda " aaa e apa chioara aici " , pai cum domne ca antigelul e schimbat la fel in septembrie 2014 , " nu stiu domne eu iti zic aici e apa chioara " / lichid de frana - desface busonul se uita si intreaba - ai schimbat vreodata lichidul de frana , eu foarte sincer am zis NU , de cand este la mine masina nu am schimbat lichidul de frana , gata trece pe DEVIZ - REVIZIE EXTINSA / se uita pe eticheta de revizie " Service Ciolpani " se uita unul la altul gen pffff unde isi face saracu asta reviziile 6. a sasea verificare - testul vopselei cu Elcometru - incepe Gigi mandru si pune pe diverse elemente jucaria 140 - 170 - 150 - 180 microni PAC 250 - 280 - 240 - 290 microni elemente revopsite nene :shifty: , pana ajunge el intr-un punct aproape de imbinarea aripii dreapta spate cu usa dreapta spate in jos spre prag PAC 880 microni ... oooo big problemo ... aici s-a intamplat ceva RAU ... ii zic ok hai sa mutam elcometru 2 cm mai sus 2 cm mai jos 2 cm stanga si dreapta ... 240 - 250 - 270 - 280 microni ... pai ? nu stiu domne asa masoara ... ok hai sa masuram in acelasi loc pe partea opusa sa vedem daca e la fel ... aaaaa da sigur cand ajungem acolo ... dupa inca o tura ajungem pe aripa stanga spate unde intr-un punct a gasit 1080 microni grosime ... GATA BOSS e rasturnata clar ... dar din pacate pentru el prietena mea era fix langa el si a vazut cu exacticate locul unde a masurat 1080 si ii zice hai sa mutam putin de colo colo sa masuram ( grosime normale 150 - 200 ) dupa care hai pune la loc FIX IN ACELASI PUNCT UNDE ERA 1080 , pune GIGI aoleo surpriza surpriza de la 1080 acum era 170 microni . Urmeaza devizul : 1. Discuri frana fata - 1980 ron ( adica 990 ron bucata , eu am luat cu 780 ron bucata OEM ) 2. Placute frana fata - 1180 ron ( eu am luat cu 880 ron OEM ) 3. Fulie Vibrochen - 1960 ron ( eu am luat cu 1505 ron OEM ) la FULIE o treaba absolut epica , pe deviz a trecut MUSAI SCHIMBARE CUREA ( eu am spus pai cureaua saraca si asta e aproape noua are 5000km - NU CONTEAZA SE SCHIMBA NEAPARAT ) 4. Curea accesorii - aici s-a rupt filmul grav aprox 1100 ron ( este aprox 150 ron OEM ) 5. set brate superioare - 2100 ron bucata 6. Garnitura capac tacheti - 120 ron + 500 ron manopera ( nu comentez asupra pretului manoperei pentru ca stiu ca este greu de schimbat , trebuie scoase injectoarele ) 7. Revizie extinsa - nu mai retin pretul ( contine ulei + toate filtrele + ANTIGEL + lichid de frana ) Nu am stat sa adun dar probabil ca devizul depasea 100 de milioane . Eu astazi am fost la Dl. Ilie din Ciolpani pentru a schimba piesele care trebuiau schimbate : - discuri de frana fata OEM - placute de frana OEM - fulie vibrochen OEM - reparat inchiderea comfort a manerului de la usa stanga spate ( contact imperfect ) - VERIFICAREA ANTIGELULUI - rezista pana la -30 de grade ( apa chioara bo$$ ) - VERIFICAREA ARTICULATIEI FATA - absolut nici o problema - intradevar exista pierdere de ulei pe la garnitura capacului de la tacheti ( probabil ca undeva la 50ml intre revizii ) dar bolnav cum sunt probabil ca in septembrie la revizie o sa o schimb chiar daca este munca patriotica la mijloc - pentru ca recunosc gigel de acolo a reusit sa ma puna pe ganduri cu grosimea vopselei am apelat la un prieten care foloseste "Elcometer 456 Coating Thickness Gauge" si nu neg nici o secunda ca masina are elemente revopsite pentru ca are dar nu am mai reusit sa gasim sub nici o forma punctele alea de 1000 sau de 800 microni . In concluzie baiatul a spus ca nu mai este interesat de masina pentru ca nu poate sa stea linistit avand in vedere ca masina are elemente revopsite ( poate era mai bine ca neamtul ca el a revopsit sa o lase zgariata , eventual si cu putina rugina ca sa fie nevopsita . Sunt masini cu 0km care vin revopsite pentru ca au fost "agresate" pe durata transportului ) . Eu nu am nimic personal cu nimeni dar din secunda unu toti au fost setati sa transforme masina intr-un cazan in loc sa zica bravo domne uite ca mai sunt si oameni care mai baga ceva bani in masini . Stiu ca am scris mult si prost aici dar asta e . Este foarte grav ca un service care exista din 1998 sa iti recomande schimbarea BRATELOR pe motiv ca sunt rupte cand ele nu au absolut nici o problema sau sa tina capul Elcometrului in aer pentru o masuratoare falsa . Avand in vedere reparatiile recente pretul cu ambele seturi de jante devine 23.500 de euro http://s8.postimg.org/ydnlw7jr9/P1000894_Medium.jpg http://s8.postimg.org/hran0vg79/P1000896_Medium.jpg http://s30.postimg.org/lqjc5pipt/image.jpg http://s30.postimg.org/dmb80ywap/image.jpg http://s30.postimg.org/cy2di0xkx/image.jpg http://s30.postimg.org/pqqhhy96p/image.jpg
    1 point
  49. Sa stii ca prost, normal e sa lasi masina sa ajunga cotet ca oricum o vinzi.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.