Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/16 in all areas

  1. ms !!! azi am bifat si bordul 6WB pana acum am efectuat : - volanul M LCI cu padele si incalzire - NBT complet activat - bord 6WB urmeaza : - grile M-Performance Glossy Black ( comandate azi ) - softclose 2 poze facute cu telefonul ( la lumina si in parcarea subterana ) http://s12.postimg.org/lbba4e78t/20160223_145639_Medium.jpg http://s12.postimg.org/bfa74r1gt/20160223_162940_Medium.jpg
    18 points
  2. Va salut! O sa incep povestea cu fostele mele iubiri, adica un e90 lci si un e92 : http://i60.tinypic.com/2r25281.jpg http://i58.tinypic.com/2enbypf.jpg http://i61.tinypic.com/5cndec.jpg Dupa vanzarea e92-ului cu inima rea (am devenit si bun prieten cu noul proprietar) am hotarat sa trec pe F10. Masina este 525d 204 cai (3.0 D) an 2010 noiembrie si a costat in 2015 februiarie 17.150 euro. http://s14.postimg.org/5h548cuwh/11130198_580494695424467_9173420036470153968_n.jpg screenshot software http://s12.postimg.org/7pmx7f2gd/IMG_20160223_133257.jpg image url Dupa ceva timp am inceput sa ma uit la un pachet de M stock, dar am ales varianta de replica M5 - 900 euro http://s13.postimg.org/f6bbs4ion/IMG_2212.jpg post a picture http://s22.postimg.org/a60q8gkwh/IMG_2213.jpg upload a gif Fittingul si vopsitul a costat 400 euro la un service unde il cunosteam pe patron. Rezultatul final: http://s22.postimg.org/dafzizr2p/IMG_2250.jpg free image hosting http://s11.postimg.org/4ghvkq6c3/IMG_2256.jpg picture share A urmat evacuarea dubla la Pilot Power Tuning Pitesti - 450 euro http://s14.postimg.org/yixe4r8mp/7_B47_E407_D843_4_D42_919_B_765_E34_CAAC1_A_zps1i5ucbbh.jpg image upload no limit
    11 points
  3. Esti capacaun cred. Tu nu intelegi ca pana si 325d care are 218 cai este mai slab decat 530? Ma opresc ca vad ca bati campii.
    7 points
  4. Ah, deci el nici nu stia ca va alergati... Acum e clar
    7 points
  5. Si astazi a primit roti de vara - 1400 euro cu cauciucuri : http://s28.postimg.org/ournqcxj1/IMG_20160223_133109.jpg upload image http://s10.postimg.org/bcccwp9s9/IMG_20160223_133142.jpg screen capture windows http://s13.postimg.org/xanj48v4n/IMG_20160223_133128.jpg free photo upload Mi-am mai cumparat eleron M performance, dar este la vopsit si va fi pus in urmatoarele zile. +folie geamuri 100 euro.. Pe viitor urmeaza etrierii albastii in culoare M si ornamente praguri M. Poate si o suspensie sport dar deocamdata ma bucur de confort.
    6 points
  6. La tine totul se reduce la liniute si care pe care, se vede ca ai carnetul de putin timp,practic un incepator.Pe mine de exemplu nu ma intereseaza , eu aleg comfortul , aspectul ...altele.
    6 points
  7. E ridicol, daca nu mai ai masina si nici chef de ce mai tii topicul?
    6 points
  8. Aiurezi putin. Un 320 resoftat n-are nici o treaba cu un 5-ar 3.0 stock. E din alt film. Sau ca sa ma exprim altfel, 190 de cai facuti la George, Vasile, Ion nu sunt al fel cu 190 de cai stock de fabrica.
    6 points
  9. Era evident de la inceputul discutiei. In primul rand a expus totul anapoda - referindu-se la kw, in loc de cuplu. Insa da, este clar ca un 320d modificat este mult mai rapid decat alte modele cu motorizari mari. Insa asta presupune multe alte upgrade-uri de ordin mecanic. Dar monsieur AFk^ a inceput toata discutia bazandu-se doar pe un kkt de soft pus cu cca 200eur. Aurel, daca in momentul resoftarii faceai macar si un upgrade kit-ului de ambreiaj (nu mai spun de diferential, intercooler s.a.m.d), poate erai luat cat de cat in serios. Insa in momentul de fata esti doar un guraliv care isi sterge mucii cu maneca maletei si ai pretentia ca baietii mari sa se uite dupa tine. Chill bro' - sau cum se mai zice in ziua de azi.
    5 points
  10. Nu m-am uitat la video,dar mi se pare exagerat sa castigi 1.5sec la un motor de 2000cmc doar prin resoftare. Asta ce inseamna?Ca un 530d cu o simpla resoftare castiga 1.5sec?deci de la 6.1 ajunge la 4.6sec...La naiba,un M5 pe 0-100km/h!! AFK,sti melodia aia "Cai verzi pe pereti"??
    5 points
  11. Oricum facem discutie pe o prostie, ca asa si 530d resoftat se duce in 300+ cp, 600+ NM. (ambele versiuni: 245 / 258) E90 320d Automatic E90 1505 kg 163 PS 340 Nm 0-100 km/h: 8.6 s F10 530d 1790 kg 245 PS 540 Nm 0-100 km/h: 6.3 s Vise. Ce comparatie vrei sa faci? F30 FL 190cp resoftat agresiv, cu sofer de 50kg vs 530d NFL 245cp, cu 5 persoane de +100kg, eventual si 5 saci de ciment in portbagaj?
    5 points
  12. iar aici discutam despre E90 ~ 190cp vs F10 245cp Plus ca pe 2011+ sunt 258cp. E90 si F30 au ~1500kg. 1680 (incorect) - 1450 (incorect) = 400 ??? Comparatie F30 vs F10 F30 320d 1495 kg 184 PS 380 Nm 0-100 km/h: 7.5 s F10 530d 1760 kg (+17 %) 258 PS (+40 %) 560 Nm (+47%) 0-100 km/h: 6.1 s Despre ce vorbim ? Ce fizica?
    4 points
  13. Incearca si tu sa faci poza pe un perete in aceeasi culoare. Cu un far pe iarba si unul pe crengi, normal ca pare diferita lumina.
    4 points
  14. Chiar o iei pe aratura, tu nu stii ce vorbesti.. In primul rand, la ce ai scris mai sus : 1450kg vs 1680kg (daca ar fi sa fie asa, desi ma indoiesc dar in fine) unde-s alea 400kg in plus? Daca tu crezi ca un 2.0 "resoftat" merge mai bine decat un 530d , te minti singur... Nu are rost sa compari 320d cu 530d la nimic, chiar nu isi are rostul comparatia.. Nu zice nimeni ca nu merge bine un 320d, dar tu deja bati campii rau de tot.. Una e sa nu ai nevoie de motor de 3.0,alta e sa zici ca nu are rost , ca un 320d cu 184 cai "infrange" un 530d 245cp )... :console:
    4 points
  15. Se vede cã omu e paralel cu domeniul auto,stie doar cã o masinã trebuie sa mearga inainte,acum a ramas pe câmp si nu este o situatie tocmai placuta,nu il intereseaza zgomote,simptome si alte balarii,dar si-a adus aminte ca totusi, a cam cheltuit ceva bani cu ea,si masina nu prea e ce se astepta,asa ca ar vrea daca se poate, banii inapoi. Cam asta am inteles eu. Dar din pacate,nu se poate.
    3 points
  16. Foarte bine, si pe urma pui soft la gica si decolezi..... Raman la parerea ca daca nu mai ai masina si nici chef de ceva constructiv pe aici inchide topicul pana gasesti motorul de 313cp Tu jignesti mai tare cand vorbesti de 5.uri de nimic si de super masini 320d Sa nu spui ca te deranjeaza 550.ul de pe forum :poke:
    3 points
  17. Ce argumente vrei? Vrei sa iti dau copy paste?sau iti place sa iti zica mai multi oameni acelasi lucru?
    3 points
  18. Foarte greu cu bbs-urile alea pe drumurile patriei noastre...rigide si trebuia sa ocolesc fiecare gropita ( On: Jantele de iarna incaltate cu Pirelli Sottozero 245 / 45 / R18 http://s23.postimg.org/yml6rs3h7/92447164_3_1000x700_jante_bmw_f10_18_style_277_a.jpg upload png Jantele de vara sunt 245 / 35 / ZR 19 fata si 275 / 30 / ZR 19 spate. http://s12.postimg.org/ru5to7dpp/79872352_1_1000x700_jante_anvelope_bmw_originale.jpg imagen Mi-a fost frica sincer sa trec pe 20 datorita drumurilor si a riscului sa termin caseta de directie.
    3 points
  19. Dati-i pace, este evident ca un 320 d resoftat esti mai slab decat un 5ar 3.0 stock. Dar asa ca a facut el liniuta si cine stie cum si prin cec anomalii s-a intamplat sa "se tina" de el ( care asta poate insemna orice), nu e relevant. Exprimarea ii face fata e relativa. Pana in 160 un 530 stock ii da 10 masini unui f30 320d. Timpii pana in 100 nu sunt de luat etalon, pt ca exista viata si dupa 100.
    3 points
  20. Diferenta dintre E60 si A6 din puctul meu de vedere este: 1--A6 e o masina eleganta si usor de manevrat in orice conditii, spatioasa si fiabila daca a fost intretinuta cum se cuvine. E60 este o masina sportiva si in acealsi timp si o masina in care poti sa-ti iei familia in concediu...Tractiunea pe spate si look-ul ala de bad ass motherfucker te face sa o vrei Eu am vrut tractiune pe spate de asta am luat-o. 2--Si cel mai important lucru este ca orice masina daca este folosita asa cum trebuie si intretinuta la timp te va duce din puctul A in punctual B mult timp si fara cheltuieli majore.
    3 points
  21. Tragi din punga? Eu zic sa iti cauti un serie 1,120d resoftat=330d/535d (am nimerit logica?). De fapt nu,ia-ti o motocicleta sa ne spui cum echivaleaza cu un M5
    3 points
  22. aberezi mult :popcorn:
    3 points
  23. E plin autovitul http://i67.tinypic.com/33ymey0.jpg http://i65.tinypic.com/344qrgo.jpg http://i63.tinypic.com/t8tcv9.jpg
    3 points
  24. Terminati cu prostiile gen e vina propietarului ca nu a auzit nimic. Au inceput sa cada pe capete 3.0 d urile de la bmw, de anul trecut s au umplut service urile cu distribuțiile rupte la 3.0 si nu, nu se aude absolut niciun zgomot, pur si simplu se rupe. Omul a cumpărat de noua masina in 2008 si dupa standardele bmw aceasta a tinur fix 8 ani. Acum poate sa o arunce la gunoi ca mai nou si Bmw recomanda asta. Nu este normal asa ceva, atatea probleme cu distribuțiile la Bmw iar pe ei ii doare in cur. Noi oricum suntem leaderi la vanzari asa ca ni se rupe ca la fiabilitate si Fiat ne da clasa! (vezi ultimul top jd power) De asemenea vedeți si colegii cu m4 care au motoarele pe butuci. Suntem fani Bmw, tuturor ne place marca dar ca fiabilitate este praf si pulbere!
    2 points
  25. Imi asum eventualele minusuri , dar 3.0 este cel mai echilbrat motor pentru caroseria de f10....iar legat de consum eu am 7.1 mixt pe 15.000 km facuti din decembrie
    2 points
  26. 1) Trebuie sa te documentezi inainte sa te apuci. Frumos era sa-ti fi zis el din prima ca iti trebuie cleme - dar na, e mai mult vina ta aici. 2) La operatii delicate unde nu cunosti cum lucreaza executantul, stai frumos langa el 3) S-ar putea sa te plictisesti repede de masina fara sa faci retrofituri. Mai ales daca ai bani de alta. In situatia asta sunt si eu, dar mai fac una-alta si ma indragostesc iar de ea.
    2 points
  27. AFK ms! Marius05 le am pe alt pc. Urmeaza sa le pun cand ajung la el. Evacuarea stock a fost taiata de la mijloc (dupa toba mica) si facut traseu pana in spatele masinii.
    2 points
  28. Ce jigniri ti-am adus eu? Studiaza semantica daca nu stii ce inseamna capcaun. Persisti in aberatii, atata tot. Parca e discutie de pe 4tunging din anii 2000 cand toti credeau ca un soft si un filtru de aer transforma Cielo in Subaru Impreza. Eu nu mai postez pe topicul asta pt ca nivelul tau de cunostinte este limitat la 0-100 km/h si 3 filmulete pe youtube. Atata doar ca masinile nu se conduc din spatele tastelor ca-n Nfs. Bafta cu noua masina oricare ca fi ea.
    2 points
  29. @daniel popa Daca macar jumate din cei care cumpara o masina SECOND HAND ar indeplini check-list-ul tau n ar mai fi atatea cazane pe strada.
    2 points
  30. Lavi,eu nu am luat masina din reprezentanta dar are istoricul real .Tu crezi ca toate parcurile auto din Germania sunt patronate de albanezi,arabi ,turci,rusi etc ???? Daca ai fi mers sa cumperi masina in occident ai fi vazut ce inseamna parc auto serios sau ciubucari "negriciosi" la fata In una dintre postarile tale spuneai ca,doar masinile care au revizile la reprezentanta sunt ok.Eu am doua revizii care nu sunt facute la reprezentanta.Una facuta de fostul proprietar si una facuta de mine.Ce zici,e ok masina sau e un cazan pe roti ?
    2 points
  31. Doamne fereste tu aberezi rau. Un e90 de 184 de cai e din alt film fata de un 3.0 pe un 5-ar. La cel cum un e90 softat la 200 de cai nh are treaba cu un 5-ar 3.0 stock.
    2 points
  32. Atasez un link cu Torrentele pentru Versiunea finala USB - DVD Road Map Europe West und East PREMIUM 2016-1 pentru modelele CIC Professional Navigation System (SA 609) https://mega.nz/#F!LgQiSYJT!YecsViNGOScHrNYoDnSEtg Europe West: Full cover: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Only the main road network: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe East: Full cover: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Romania, Russia, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland, Turkey and the Vatican City. Only the main road network: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain.
    2 points
  33. Revin cu comment: pana acum mi s-a spus ca pretul setat de mine este prea mare. Asta in conditiile in care nimeni nu a vazut masina live. Nu am spus in niciun moment ca acest pret nu este negociabil. Cu siguranta putem cauta cele mai ieftine masini de pe piata si sa le dam ca referinta. Dar motivele pentru care sunt vandute la preturi foarte mici pot sa fie foarte variate (de la defectiuni ascunse, la nevoia proprietarului de bani urgent, etc...) si nu cred ca reflecta valoarea obiectiva a unei masini.
    2 points
  34. Ai scris mult si prost, m550xd nu este un m5 diesel, daca nu ma crezi cauta sa vezi diferentele intre masinile M si cele M-performance, asa cum este si cazul unui m550xd.
    2 points
  35. A inceput astazi sezonul 2016. Deocamdata testele DAY 1 testing Fastest times 1 Sebastian Vettel (Ger) Ferrari 1:24.939 2 Lewis Hamilton (GB) Mercedes 1:25.409 3 Daniel Ricciardo (Aus) Red Bull 1:26.044 4 Valtteri Bottas (Fin) Williams 1:26.091 5 Antonio Celis** (Spa) Force India 1:26.298 6 Jenson Button (GB) McLaren 1:26.735 7 Carlos Sainz (Spa) Toro Rosso 1:27.180 8 Marcus Ericsson (Swe) Sauber* 1:27.555 9 Pascal Wehrlein (Ger) Manor 1:28.282 10 Romain Grosjean (Fra) Haas 1:28.399 11 Jolyon Palmer (GB) Renault 1:31.006 *= 2015 car ** = development driver Mercedes din nou au bagat tare foarte multe ture. Au facut de 2.5 ori km unei curse.
    1 point
  36. Tu esti tatal? Nu era nici un misto,baiatul viseaza!
    1 point
  37. Nu ma doare nimic,in schimb pe tine cred ca te roade !
    1 point
  38. Habar n-am ce am acum pe masina, destul de tapanoasa este dar parca dpdv al calitatii amortizoarelor as vrea sa evoluez. In plus, azi dimineata am fost la o indreptare de jante si o geometrie si daca spatele e ok, fata dreapta ( unde a fost lovita ) este destul de mult aiurea. Posibil sa fie stramb amortizorul, poate chiar port fuzeta si in concluzie urmeaza urmatoarele schimbari : - cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45/17 91V = comandate, le astept - arcuri Eibach pro + amortizoare Bilsteinnu stiu daca B4 sau B6, aici inca mai studiez. - flanse si rulmenti amortizoare - eventual kit corectie caseta de directie, are un joc mic care parca, daca nu ma doare rau financiar, l-as rezolva. Apoi inca o data geometria si vedem ce si cum.
    1 point
  39. Multumim, au iesit perfect.
    1 point
  40. Sau AICI !!! Este variant East and West Europe HIGH 2016
    1 point
  41. Este tarziu sa-l mai sun acum,din cate i-mi amintesc parca avea si carte service la bmw,are 5 schimburi de ulei,erori inregistrate parca pe la 64 de mii ,plus altele cateva dupa . Daca vrei sa stai linistit psihic poti sa-i schimbi distributia (3500 ron).Eu nu am sesizat zgomote suspecte. Maine o sa-l sun si o sa mai completez cu detalii concrete (trimurile de aluminiu sunt fantastice)
    1 point
  42. Caut in continuare 320ci 325ci 330ci facelift, cu trapa. Buget in functie de starea si dotarile masinii.
    1 point
  43. Oare cat poti sa mai aberezi? Deci noi astia care nu ne-am dus masinile la reprezentanta nu avem km reali, nu? Pe langa asta suntem si niste saraci..dar imi place de tine cum te umflii ca un cocosel ca tu esti bogat si mergi doar la reprezentanta si astia care isi cumpara de pe net sunt niste saraci..dar ce sa vezi .. De fapt tu mergi la bmw doar pt o banala revizie, restul reparatiilor unde le faci? Nu de alta dar ai zis ca, (chiar), si tu iti cumperi piese pt reparatii de pe net.. Aroganta e mare. Si oricat de mult ne-am iubii noi masinile, sa fim seriosi..bmw are probleme mari cu distrubutia.. In afara de motorul 1.2tsi de la Vw mie nu imi vine in minte alt motor cu probleme asa mari.. Te exprimi de parca e ceva normal sa cada distrubutia la toate masinile. 2.0 tdi nu are problema asta, 2.2 tdci nu are, 2.2 cdi nu are, 2.2 (mazda) nu are, nu stiu daca pe toyota-lexus motorul 2.2 este si cel de pe mazda..cert e ca nu are problema asta, 1,5 dci nu are.. Si tot asa. Deci hai sa fim putin realisti.
    1 point
  44. N-am auzit niciodata de un motor cazut din cauza la PCV. Este un consumabil ce-i drept si trebuie schimbat la un anumit nr de KM.
    1 point
  45. Salutare tuturor! Dupa ce am spalat motorul am mers destul de mult cu masina si spre surprinderea mea nu mai curge ulei pe nicaieri si motorul e curat. Era totul de la prostia aia de Capac de la filtrul de ulei. Dupa ce am facut service-ul general imi mai curgea ce era pe motor ramas si ce era in scut...si in scut era destul. Problema cu tremuratul era de la suportii motor si aveam 2 bujii arse... Cum a spus toffefe...problemele nu erau grave si am scapat ieftin :frantics: :frantics: :frantics: Nu toti suntem mecanici si de aceea avem forum :thumbsup:
    1 point
  46. F10 2.0d nu este masina pentru liniute. Are insa performante decente care ii satisfac pe majoritatea utilizatorilor.
    1 point
  47. 1 point
  48. De unde stii ca e pasionat de raliu? )
    1 point
  49. Nu are xenon,astea se dau pe la 9mii. Glumesc,e ok masina daca tot ce s-a schimbat e real isi cam merita banii.Ciudat cu distributia,nu prea schimba aia tot kit-ul.Sigur nu s-a rupt? Spor la vanzare!
    1 point
  50. 16.000 F30?cu criteriile de mai sus?!hmmm ... aproape imposibil ,dar samsarii trebuie sa traiasca si ei pana la urma. de fapt poate gasesti un 316i/d
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.