Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/23/16 in all areas

  1. Salutare! Da, 3-ul este "the ultimate driver's car"! Simti asta de la primele minute la volan si creste aprecierea pe masura ce o conduci mai mult. Stai si te gandesti cum se face ca nici un alt model din clasa nu a reusit sa ofere aceste senzatii pana acum. Si nu vorbesc de drifturi, scartait de cauciucuri in curbe si nebunii din astea, ci de ce felul in care te simti conectat cu masina. Poezie sau nu asta a fost revelatia mea de acum o luna cand am facut un test drive. N-am fost fan BMW, era pe locul 3 in preferinte, dar cumva am ramas la fascinatia seriei 3 si am avut norocul sa-mi gasesc o "pereche" potrivita. Perechea mea se numeste "o albastra sexy" (si musculoasa as adauga). Este un F30 Facelift 320D xDrive MSport la baza. Cand am cumparat-o de la reprezentanta Cobalcescu (premium selection) avea 11mii km si 4 luni. Practic mi-am facut un cadou de ziua mea, care urma sa fie peste numai 2 zile. Fostul proprietar a pus pe masina aproape tot ce a putut, poate o sa dau detalii mai picante intr-un mesaj ulterior. Cert este ca sunt mai mult decat multumit, inca mai lungesc drumurile spre casa Am pus cateva poze (i-am pus o grila dubla neagra in locul celei standard, mi s-a parut ca-i sta mai bine). Pentru vara are niste jante M 19". Mai astept un pic... enJOY R
    25 points
  2. http://www.auto-bild.ro/teste/drive-test/bmw-320d-xdrive-subtilitate-in-detalii-90826.html
    8 points
  3. Dumi "traitear tie" ai dreptate. Cred insa ca toti de pe forum stiu de inseamna scaune confort. Pentru dotari am pus VIN-ul. Nu stiu cat consuma pe zi pentru ca posesorul nu merge cu combustibil la zi - se umple rezervorul si atunci cand se goleste se reumple. E o procedura mai ciudata, dar functioneaza ok. Tu spui ca 535-ul tau consuma cam 1 milion (= 100 ron) la 15 km? La pretul mediu al motorinei de 5 ron , cu 100 ron cumperi cca 20 litri de motorina. Daca masina ta consuma 20 litri la 15 km rezulta un consum de 133 litri/100 km. M-am prins, 535-ul tau e porecla pt masina de serviciu - un Panzer IV AUSF. Incerc sa upload poze imediat.
    6 points
  4. Mai nasol e ca si-a luat forja din primii km de viata. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme
    5 points
  5. Stiam ca cele cu JOY la numar in general sunt pentru presa si drivetest, daca tu stii ce prop. a avut atunci e ok, foarte faina masina, pune si un pret sa ne facem o idee cati bani ne-ar trebui sa ne facem si noi un cadou ca asta, si mai important cati ani mai avem de asteptat .
    5 points
  6. Bai AFeKtatule,de ce mananci rahat in halul asta?adica eu i-am dat o teapa unui om care sustine si acum ca a fost multumit de masina?dupa vanzare?masina pe care eu am intentionat sa o iau inapoi de la el cand s-a hotarat sa o vanda. Ai vazut vreodata masina aia?
    4 points
  7. Daca eu as fi tu neavand carnet m-as orienta catre un seria 1.. daca ar fi sa raman in gama BMW, pentru ca asa cum altii mi-au spus ca un seria 5 e un picut mai scump de intretinut Si Probabil Reparat.. asa si seria 1 fata de seria 3. Pe de alta parte cum MULTI altii (mai "batrani" la vremea aceea in sofat) au spus-o, in primul an de condus sunt sanse mari ca acela sa avarieze singur masina... de aceea cea mai ieftin de reparat(asigurat) care vine si cu putere mai mica a motorului e cea mai potrivita pentru un incepator. Multumim pentru sinceritate.
    4 points
  8. Pai 535d tau @dumi chiar tu ziceai ca era un junghi..primul,dup aia ai mai luat si altele:))
    4 points
  9. Gata si softclose-ul. Configuratia masinii dupa toata lista de retrofit-uri terminata este urmatoarea: *BOLD sunt optiunile adaugate S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S21C 19"M LM R.DO.SP.BICOLOR ORBITGRAU M S2VB Tyre pressure control (TPC) S2VF Adaptive M chassis S2VL Variable sport steering S2TB Sport Automatic Transmission S323 Soft-Close-Automatic Doors S3AC Trailer coupling S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN S4AE Armrest front, retractable S4DL AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND S4MR Interior trim strips, alum. hexagon S4U1 Ceramic Application, control elements S552 Adaptive LED headlight S5AC High-beam assistant S5AG Lane-change warning S5AL ACTIVE PROTECTION S5AS DRIVING ASSISTANT S5DA Passenger airbag deactivation S5DF Active cruise control+stopgo function S5DL Surround View S6AC INTELLIGENTER NOTRUF S6AE TELESERVICES S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION S6AN CONCIERGE SERVICES S6AP REMOTE SERVICES S6FV ONLINE ENTERTAINMENT S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7R7 Innovation package P7VB COMFORT PAKET P7XP NAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access P337 M Sports package S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S459 Seat adjustment, electric, with memory S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S563 Light package S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S601 TV function S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S654 DAB tuner S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German KDD2 Diesel Performance Package – M Performance Power Kit
    3 points
  10. Salut, Hai sa imi exprim si eu parearea - sa visezi si sa iti doresti nu te impiedica nimeni - este dreptul fiecaruia. Conduc de 14 ani, iar in trafic am avut parte de senzatii tari din partea soferilor incepatori si mai ales cu masini puternice. Am reusit de fiecare data sa evit o nenorocire - cu siguranta si eu am facut greseli si am fost iertat sau certat de catre cei cu experienta. De ce spun asta - BMW ( o masina puternica pentru un sofer incepator ) nu se prea preteaza - exista riscul anturajului ( ce ba ai BMW si nu ii dat sa ii sara pistonu... ), teribilismul ( am BMW si sunt zeu...) astea duc la nenorociri. Cunosc caz - masina noua ( 200 CP ) luata vineri si luni dimineata adusa inapoi dauna totala. In locul tau m-as orienta spre o masina mai ieftina ( 2.000 -3.000 Euro ) care este destul de populara pe drumurile nostre ( opel, vw, etc ) si se gasesc usor si piese sh si ieftine. Pe asta as face scoala un an, doi sau trei si pe urma m-as orienta catre un BMW. Sau cum spune si colegul bimmer90f30 - daca vrei un BMW - orienteaza-te catre un saria 1 - 116 sau 118 ( sa te acomodezi cu stilul de functionare, tractiune spate. etc..) Sper ca si parearea mea sa te ajute sa iei decizia cea mai buna.
    3 points
  11. Si sfatul meu e oarecum acelasi. Fa-ti mana pe o masina ieftina si fiabila, s-apoi in 2-3 ani cand te simti mult mai stapan pe situatii (ca vor fi foarte multe provocari in trafic), iti iei un BMW si il controlezi tu pe el nu el pe tine. Parerea mea, ca incepator fiind vei fi coplesit in prima faza de masina, apoi tentat sa mergi mult peste posibilitatile tale ca incepator. Viata e frumoasa, BMW-uri se vor face si peste 100 de ani , cu rabdare o sa pilotezi cele mai tari BMW-uri. Toate la timpul lor.
    3 points
  12. Daca se pricepe cat de cat la masini,cel mai sigur va veni fara ea. La pitesti 8 din 10 masini sunt teapa tehnic/acte etc.
    3 points
  13. Sunt curios ce consuma unii inainte sa scrie pe aici
    3 points
  14. Este vorba de un Bmw e60 adus din Belgia cu motorizare 2.0d 150cp, 204.xxx km reali, manual fabricat in 2006. Masina se prezinta impecabil atat estetic, interior-exterior, cat si motor. Sunt foarte multe modificari aduse la masina, atasez poze cum arata masina cand am luat-o si cum arata in prezent. Optiuni standard: Trapa Navigatie mare profesionala Scaune electrice din piele cu incalzire. Perdeluta electrica Senzori parcare fata=spate Senzori ploaie lumnini Before : Modificari: Pachet M Tech : Bara fata Bara spate cu difuzor dubla evacuare Praguri Suspensie Sport reglabila Jante M6 Originale in 2 latimi fata et12 8,5j , spate et 17 9.5j + Distantiere pe fiecare roata de 1.5 cm Montare lupe bixenon + instalatie xenon faza scurta, faza lunga, proiectoare, angel eyes ccfl Folie negru mat pe grile bara + ornamente cromate geamuri Folie fumurie clara pe faruri, proiectoare, semnale triple Tips-uri FK Anulate toba finala + toba intermediara Anulare DPF + soft la Powertech Buzau (155cp stock - 200cp dupa resoftare) AFTER:
    2 points
  15. Ar fi o idee sa te conectezi cu NCS sau ISTA sa vezi ce dotari activate are masina. Poate a fost facut un retrofit si ar fi pacat sa treci la xenon simplu. Pe langa asta daca tot schimbi farul, de ce nu te gandesti din start la adaptiv. Mai vezi putin si starea in care sunt, sa ramai cu cel mai bun pe masina.
    2 points
  16. S-a cam pus praful pe acest topic asa ca revin cu un mic detaliu: am trecut de la R17 la R18 cu 255 spate si 225 fata. Masina se simte foarte bine si stabilitatea pare mai buna. In viitorul apropiat o sa-i cumpar 2 cauciucuri spate noi pentru o siguranta mai buna (cele pe fata sunt impecabile)
    2 points
  17. S-a efectuat tranzactia la Bucuresti pana la urma. Totul ok, baiatul super amabil si rotile super ok. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160322/7b2ffa323b6c8f97af1a73452c2c7ab7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160322/a78e608501c3b228d846576dbd9812af.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  18. http://olx.ro/oferta/bmw-e46-320d-m-ID5MVIi.html Un pusti cordit, masina scoate fum ca un tractor, navigatia nu functioneaza, are DVD blocat in MKIV, ambreiajul e pe duca. L-am intrebat ce probleme are si a zis ca e impecabila, am insistat sa ma anunte daca are vreo problema ca sa nu bat drumul degeaba si totusi a zis ca nu scoate fum deloc si ca e ok. A intarziat o ora si jumatate la intalnire si m-a facut sa pierd programarea la service, si deci sa bat drumul dupa ea degeaba. Nu mergeti dupa masina asta.
    2 points
  19. Salutare, Ma gandesc sa ma despart de "al doilea tocator de bani dupa nevasta". Este masina mea personala, o am de 3 ani, am luat-o la 204000 km, acum are 270 000 km... sunt cu parfum de credibilitate. seria este cj67571, am extras de pe vin decoder optiunile DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 240 LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 661 RADIO BMW BUSINESS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 972 COMFORT PACKAGE dotari : clima geamuri fata spate volan cu comenzi cel clasic, cumparat de la un user de pe forum scaune incalzite fata plafon negru m complet bancheta rabatabila cu ski bag radio cd cu mode pachet lumini cred ca ii spune modificari faruri cu lupe morimoto 3 (am avut de 2.5 si in 2 ani s-au prahit de la xenon) cele noi le am de 2-3 luni si nu am mai pus xenon ci becuri normale h1 osram angel eyes SMD - inainte aveam ccfl dar la 6 luni se ardea un droser folie spate si luneta cu autorizatie finala spate de 320 cu 2 iesiri (cand am cumparat-o avea un burlan si m-a innebunit) mufa aux in presuri de cauciuc peste cele originale de velur de cand o am am schimbat/remediat asa: piesa cu tepi role + curea accesorii volan care acum este cu comenzi, plafon negru mansoane frana de mana din piele cumparate de la un user de pe forum grup si planetare spate plus bucsa grup plus flansa cardan plus suporti CV - am scapat de acel "poc" de la plecarea de pe loc brate si bucse meyle HD - asadar pivotii se pot schimba individual nefiind necesar sa schimbi tot bratul, momentan nu am schimbat niciunul, coafura rezista cateva bielete bara stabilizatoare saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii rulment stanga spate, SKF simeringuri supape kit distributie complet (lant, intinzator, patine) vanosuri ambele, facea ca un diesel garnitura capac culbutori garnitura baie de ulei etansat pompa de vacuum 1 set de bujii baterie rombat inca in garantie nu mai mananca si nu mai pierde ulei... suporti motor (erau praf cand am schimbat toate cele de mai sus la florin din chitila) furtune pcv (cele doua de plastic de sub galeria de admisie s-au rupt cand am facut operatiunea de schimbare a garniturii de la baie) vas expansiune- nou hella kitul de ambreiaj sachs, ulei CV eliminat catalizator (dupa lungi suferinte ca nimeni nu stia ce are , inclusiv filaret) luna trecuta am schimbat amortizoare spate placute frana fata rahatul ala de perdeluta de la spatiul de depozitare de langa frana de mana - cumparat original de la claudiubwr bube care inca exista: -nu merge geamul stg spate, clema rupta probabil -zgarietura pe arcada stg spate - apare uneori eroarea low catalitic conversion eficiency - de la catalizator -mici zgarieturi datorate traficului din bucuresti eu am circulat doar cu roti pe 16 atat de iarna si cat de vara. acum are pe fata 2 xdunlop sportmaxx 205 55 r16 cumparate de mine noi in vara anului 2014 iar pe spate 2 pirelli p6000 225 50 r16, dot 2011 cred, cu astea am cumparat jantele am folosit in general ulei 0w40 moblil 1, la ultimul schimb cand am schimbat si garnitura de la baia de ulei ca sa nu mai curga am pus motul x clean 5 w 30, nu simt nicio diferenta fata de 0w40 optional se ofera un set de amortizoare fata de pe mpack cu arcuri eibach pro kit si arcuri spate eibach pro kit (schimbul se face foarte usor nefiind necesara comprimarea arcurilor fata), eu am 2 setupuri de vara cu eibach si de iarna cu suspensiile normale inca un set de jante exact la fel cu cauciucuri de iarna kumho kw23 cumparate in 2014 o janta de rezerva pret 4300 euro sper sa nu dati cu pietre, pretul este negociabil ca orice in lumea asta contact 0729835590, rog samsarii sa se abtina, nu o dau cu 3000 si nici nu ma intereseaza ca "iei din germania sefule cu 1500 una la fel"
    1 point
  20. Salut! Daca e cineva interesat de o masina cu un raport calitate/pret foarte bun pentru momentul de fata, vand seria 1 F20 diesel, testat si servisat la zi. Masina inainte de vanzare a fost testata, lucru care il voi face din nou de fata cu clientul, in reprezentanta sau alt service, pe costurile mele daca se cumpara masina. Se vinde cu carte service, certificat de autenticitate, carte de identitate R.A.R, contract de vanzare-cumparare si certificat fiscal in aceeasi zi. Revizii efectuate in reprezentanta : 29.650 km / 30.08.2012 62.698 km / 05.08.2013 96.895 km / 28.07.2014 129.515 km / 03.09.2015 Momentan in bord are 145000 km. 0 km rulati in Romania. Vehicle Identification Number WBA1C71070E961116 Type 1C71 Model 116d - EUR Development Code F20 Chassis SH Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 85 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Tiefseeblau Metallic - A76 Upholstery Stoff Move/anthrazit - BDAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2011-10-08 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 698 Area-code 2 Area-code 2 7VD Visibility Package Sicht Paket 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur PRETUL ESTE €9999 http://thumbnails113.imagebam.com/47279/1fc4e4472782590.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/92307e472782620.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/5299a7472782733.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/3dfdd1472782778.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/5f3e65472782838.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/f4f2d2472782889.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/8fb104472782990.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47279/5cd33e472783029.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/2b3841472783039.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47279/2f0d0e472783048.jpg
    1 point
  21. Revin cu update-uri de primavara. Jantele pe care le voi folosi anul acesta sunt style94, de pe E65, 8J ET24. Pe spate probabil ca voi folosi distantiere de 1cm insa asta voi vedea doar dupa ce le montez pe masina. Anvelopele vor fi 225 35 18, Yokohama S-drive pe spate si Continental 3 pe fata. Intre timp masina a mai primit urmatoarele: - ulei OE BMW Shell 5W30 - rulment roata spate OE - stergatoare OEM - nuca schimbator M OE - suport pahare si monede OE - filtru aer Mann - filtru ulei Mann - filtru motorina Mann - debitmetru aer Bosch - oglinzi aftermarket (al treilea set) - upgrade tableta Nexus7 2013 - upgrade boxe spate Bose Sper ca schimbul de ulei, rulment si montajul jantelor sa aiba loc saptamana viitoare. Atasez cateva poze si astept pareri. Pentru cei care au incercat noul ulei BMW, ati observat diferente, in bine sau rau, fata fata de vechiul ulei Castrol? https://imageshack.com/i/pnAKSQeTj https://imageshack.com/i/pn9OqWnNj https://imageshack.com/i/pnAQLcEhj https://imageshack.com/i/pm54QrIEj https://imageshack.com/i/pmaM0DzFj https://imageshack.com/i/pna1LoJSj https://imageshack.com/i/potMYLXij
    1 point
  22. Sunt multi factori,depinde ce vrei,ce posibilitati ai,nu te uita numai la pret si la faptul ca,consuma putin ca e diesel,un bmw pana la urma e un bmw cu atat mai mult un seria 5 nu e un logan,o masina cere mai mult decat benzina/diesel. Ce vrei tu nu sunt masini chiar noi si nici nerulate si masini perfecte de vanzare la noi nu prea ai sa vezi decat la pasionati si alea nu se vand la pretul normal. Pe langa asta parerea mea sincera este ca pentru un incepator un seria 5 este mare indiferent de cat de bine crezi tu ca,ca conduci. O sa dureze destul mult timp sa inveti cu ce se mananca traficul si condusul in general chiar daca tu crezi ca esti "the shit" dupa 1 an de condus,asa eram si eu ca deh 18 ani,asta ca sa vad singur peste cativa ani ca nu era nici macar aproape de adevar si faceam o gramada de greseli pe care nu le observam. Stiu cum e sa iti doresti o masina,si eu mi-am dorit E60-ul ani la rand dar intr-un fel ma bucur ca nu am reusit sa il am direct de la 18 ani. Si spun asta pentru ca...exact ce spuneam mai sus,e o masina mare si nu e logan cand vine vorba de piese asigurari si mai stiu ce,ca incepator sunt sanse foarte mari sa faci o prostie din nou foarte mare,sa lovesti pe cineva in trafic destul de serios din vina ta si sa ramai fara masina. Pentru ca tu dai asigurarea dar masina trebuie sa o repari singur si din moment ce sigur nu ai bani sa repari un bmw daca te uiti la unul de 10 ani + dar care costa destul de mult de reparat pentru ca...masina premium,o sa ajunga in dezmembrari. Eu as zice sa te orientezi dupa ceva mai mic,daca neaparat trebuie sa alegi ceva din astea 2,as zice 320d. E o idee mai mic.
    1 point
  23. Frumoasa masina, sa te bucuri de ea Si mie imi place LCI dar am avut de ales intre un LCI slab dotat si un non LCI mai dotat...
    1 point
  24. Pozele sunt din Galati, deci un samsar ordinar care probabil urmareste doar un profit maxim.
    1 point
  25. Presurile alea sunt groaznice.
    1 point
  26. Foarte frumoasa si ingrijita! Sa o conduci sanatos si sa te poarte cat mai multi km fara nici un fel de problema! :goodjob:
    1 point
  27. Alta metoda ar fi sa mergi intr-un service. Tester-ul e ca o fisa medicala citita de pacient: ai informatii, dar nu le intelegi.
    1 point
  28. Citeam acuma prin unele locuri referitor la antigel ,termoflot si alte chestii. Unii ziceau ca ar trebui sa pun un antigel fara silicati,adica roz G12 sa nu atace aluminiul pt ca termoflotul ,radiatorul si mai multe componente sunt din aluminiu. Mentionez ca in noiembrie anul trecut am schimbat uleiul si antigelul,am pus castrol 5w30 edge fst si antigel hepu albastru. Ce parere aveti?
    1 point
  29. O fi gresit omul,si a uitat sa puna un 0,deci 150km,si consum 13 si ceva,si gata tambalaul.
    1 point
  30. 1. Masina NU e facelift. 2. Jantele nici ele nu sunt de facelift. 3. Unde sunt alea 2 woofere bagate? Cam fura curent...
    1 point
  31. Salutare, Dupa cum zice si titlul, cumpar sau accept donatie un set de suporti de numar de inmatriculare ca cel din poza: http://0-100.hotnews...ria-655x436.jpg Stiu ca se dau gratis la orice service automobile bavaria, dar nu am niciunul prin zona. Poate are vreun coleg unul si s-a plictisit de el
    1 point
  32. nu vreau sa fac reclama nimanui, doar ca imi place cum arata, nu stiu..o pata pe creier
    1 point
  33. G 55 amg, consum mediu in Buc 29-32% => 15km cu un cost de 23-24ron.
    1 point
  34. Vehicle Identification Number WBANX91000CU43961 Type NX91 Model 535d - EUR Development Code E60 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M57Y Displacement 3.00 Power 210 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Carbonschwarz Metallic - 416 Upholstery Leder Dakota/beige 3 - LCBA Production Plant DINGOLFING Production Date 2007-04-30 Standard Equipment 1CB Co2 Content Co2 Umfang 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 698 Area-code 2 Area-code 2 Options 2NP M Lt/aly W. Double Spoke 135 M W.runfla M Lm R. Doppelspeiche 135 M Notlauf 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 217 Active Steering Aktivlenkung 229 Dynamic Drive Dynamic Drive 302 Alarm System Alarmanlage 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 337 M Sport Package M Sportpaket 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 437 Fine-wood Trim Edelholzausfuehrung 441 Smokers Package Raucherpaket 442 Cupholder Getraenkehalter 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5AD Lane Deviation Warning Spurverlassenswarnung 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 563 Lights Package Lichtpaket 601 Tv Function Tv-funktion 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 761 Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc) 856 Language Version Spanish Sprachversion Spanisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 883 Spanish/owners Handbook/service Bo Spanisch / Bordliteratur Un LCI decent, daca nu are defecte pe la motor ar trebui sa ia undeva la ~12.5%-13% in Bucuresti, a mea consuma intre 10.2% si maxim 16% iarna cu termostate defecte si drumuri scurte, iar media sta sub 13%.
    1 point
  35. Am intrebat deoarece ma amuza maxim cum unii spun in prostie pe aici ca "are kit M pus ulterior, nu e bine" in schimb pe forum e sport national ca lumea sa puna dupa aia kit M iar acestia sunt connaisseurs... O masina buna costa, cine intelege asta bine cine nu, olx-uri e plin de ciurucuri. De asemenea da, eu personal am intalnit foarte multe cazuri in care omul a pus o bara M deoarece pe cea veche ori a crapat-o in vreo bordura ori s-a intamplat ceva minor, din nou nu mi se pare o tragedie, cumperi o masina la second hand, vrei impecabila cu vopsea originala, acestea se gasesc numai an de fabricatie 2016 si le vinde Bavaria, MHS, etc.
    1 point
  36. Din simptome mi-au zis cei de la service ca ar fi turbina mica, maine se apuca sa o desfaca. O singura chestie ma pune pe ganduri. Pana vineri cand am facut revizia in 15k km nu a mancat deloc ulei. Vineri am schimbat filtre si ulei si sambata dupa 30 de km am observat ca a consumat cam 100 de ml de ulei. Am crezut ca nu au strans ceva bine si se scurte pe undeva. Azi dupa un drum de 100 de km a mai consumat 100-200 de ml de ulei si a aparut problema. Acuma poate sunt paranoic dar imi e frica sa nu ma fi sabotat la service cu ceva.
    1 point
  37. Intre timp am gasit altele in 2 latimi la 2200 ron cu anvelope noi, nu ma rog de nimeni. In caz ca nu ai urmarit discutia primul era din Tecuci iar cel despre care tocmai am pomenit e din Bucuresti. Sent from my iPhone using Tapatalk Multumesc frumos de informatie, e un pret bun zic eu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  38. Chiar nu cred ca sunt singurul posesor de bmw f30 sau ca a mea e speciala. Dar din experienta si citit diverse forumuri, am ajuns la concluzia ca nu toate lumea isi face treaba cum trebuie, chiar si la reprezentante. Cam asta este scopul topic-ului, sa gasesc oameni care au avut experiente mai bune sau mai putin bune la unul din service-urile mentionate mai sus. Iar la ulei OEM (Original Equipment Manufacturer), ma referea la uleiul cu care vine masina din fabrica, aceasta poate fi sau nu produs direct de catre BMW, dar in cazul nostru chiar este facut de acestia. Atat timp cat masinile in germania rezista sute de mii de km, folosim piese originale si facand service-ul la zi, nu vad de ce nu as face la fel si in Romania.
    1 point
  39. Este cu dus si intors asta cu asistatul. Poti sa asisti linistit din receptie vizionand CCTV, dar langa masina mai greu. Legea este de partea lor - daca nu ai semnat protectia muncii atunci nu prea ai ce sa cauti la rampa, ceea ce intr-un fel este si normal :-)
    1 point
  40. Up Am trimis un mail la cateva reprezentante din grupul Automobile Bavaria si cica modelul asta de numar a fost inlocuit cu unul nou, dar tot am mai vazut masini noi cu modelul vechi. Are cineva de vanzare un astfel de suport?
    1 point
  41. cred ca nu vorbim acceasi limba ori esti foarte greu de cap ti am zis ca sunt la vanzare ambele masini in postul de mai sus si in functie de care se vinde prima am sa raman cu cealalta iti place sa aberezi si sa devii penibil pe forum cu afirmatii "Dupa asta nu mai cred nimic de la tine" in conditiile in care ti am explicat foarte clar situatia , chiar nu pot sa mi imaginez ce scenariu ti ai fabricat tu !!!!
    1 point
  42. Am avut si eu montate pe spate 245 40 17 Bridgestone Potenza re050a si inainte aveam 225 45 17 pe spate. Sincer sa fiu, nu am observat nici o diferenta fata de inainte, nici la stabilitate, nici la consum, nici la zgomot. O anvelopa 245 40 17 este mai grea decat un 225 45 17, cam cu 1-1,5kg. Insa, diametrul total al rotii este mai mic cu 6mm fata de o roata 225 45 17,roata pare mai mica daca te uiti atent, dar asta nu afecteaza cu nimic. Eu aveam pe spate jante 8,5j, deci anvelopele aratau la fel de intinse pe janta ca unele 225 pe 8j.Eventual consumul sa fie putin mai mare( cu 0,2-0,3l/100km) pentru ca rotile sunt mai grele. Partea buna e ca din spate, anvelopele se vad mai late, masina pare a fi un bolid )). Acum trec la 225 45 17 pe toate rotile. Am ajuns la concluzia ca mai late nu merita pe 17.
    1 point
  43. Am pus Asymmetric 2 consum B / ud B / zgomot 68dB 225/45/17. Inainte aveam Conti SportContact 2 cu E/C/71dB 225/50/17 Sunt super incantat Pro : +directie mult mai precisa si mai usoara +zgomot de rulare incredibil de mic ( practic e minimul posibil ) ( pana la 80 km/h nu auzi decat vantul si motorul, greu sa auzi cauciucurile ) +economie de carburant 1-1.5L / 100 km deci isi scot banii singure in timp. Pe BC imi arata diferenta de 2L dar presupun ca o anumita eroare era de la cauciucurile prea mari inainte. Cons : - evident sunt ceva mai dure fata de inaltimea de 50 care o aveam inainte, dar in fapt, acum sunt doar la stadiul de normal deci acest aspect practic nu se pune.
    1 point
  44. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    1 point
  45. Cu ajutorul lui @ dragosel_bmw ( multe multumiri ! ) am ajuns la O sa merg pe 225/45 r17 si cautand dupa clasa de economie carburant A maxim B, franare pe ud A maxim B si zgomot cat mai redus am urmatoarele variante ( de pe cauciucuri direct ) : 1. Goodyear Eagle F1 Asymmeric 2 91V cu margine : B / B / 68dB 2. Goodyear Efficient grip Performance 94W XL cu protectie janta : B / A / 69dB 3. Dunlop Sport BluResponse 94W XL cu protectie janta : B / A / 69dB 4. Dunlop Sport Maxx RT 91W cu protectie janta : B / A / 69dB Alegerea logica spune ca prima optiune este cea mai buna, corect ?
    1 point
  46. Ai uitat ce e mai important: Pirelli P ZERO
    1 point
  47. Update de anvelope,anul asta se poarta premium: 1 Goodyear Eagle F1 asymmetric 3 care inlocuieste asy 2 ,o super anvelopa. 2 Michelin Pilot sport 4 ..urmasul lui Pilot 2 ....Pilot 3 nu a prea fost ce trebuie 3 Dunlop Sport maxx RT 2 .....super anvelopa. La bani mai putini...GT radial sport active ...anvelopa lor UHP.
    1 point
  48. Nici eu nu inteleg de ce unii incearca sa monteze pe masini roti care nu se potrivesc si ajung sa modifice masinile dupa rotile respective. Arata bine coupe-ul insa daca vrei sa il si folosesti pe strada iti recomand sa te gandesti in primul rand la siguranta, daca nu la a ta macar la a celorlalti.
    1 point
  49. Nu prea inteleg secta asta, mai ales in cazul celor care folosesc masina zilnic. Mi se intampla des sa franez pana la 0 in spatele unui adept al stilului asta cu masina lasata si cauciucuri nepotrivite, nu ii inteleg satisfactia de a se chinui in mod constant. Dar na..fiecare face ce vrea cu banii/masina lui.
    1 point
  50. Daca vrei sa vinzi jantele astea cam la ce pret le-ai estima ????poate pana le schimbi tu strang eu bani
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.