Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/16 in all areas

  1. Asa cum am promis revin cu filmarile de la prima etapa din Campionatul de Viteza in Coasta Rasnov 2016, unde cu putin noroc si foarte multe eforturi am reusit sa iau startul. La masina nu am apucat sa fac mai nimic intrucat nu au venit piesele la timp insa m-am concentrat asupra cursei in sine si am reusit un rezultat neasteptat de bun. Locul 1 la clasa Diesel si locul 3 la Echipe cu echipa mea Pasteur Racing Divizion. Mai jos aveti onbordul cu cea mai rapida urcare si un montaj cu cadre din exteriorul masini. Pentru urmatoarea etapa o sa montez un kit de fibra care sper sa usureze considerabil masina, intercooler mare, rezervor auxiliar de 1,5 l ca sa numai merg cu plinul facut ca ramane masina fara motorina pe viraje si piesa de reizistenta un blocant de M3 e46 cu rapaorte scurte. Sper sa va placa
    9 points
  2. Momentan asta e. Mai am de lucrat la portbagaj, de vopsit un senzor de parcare si sa vad ce fac cu jantele. http://116.imagebam.com/download/9BYR0y-rig4gRa489dw7tA/48059/480584897/1.JPG http://116.imagebam.com/download/IPrXJALAWtQstg1uAdlDeQ/48059/480584899/2.JPG http://115.imagebam.com/download/6VCCevovaFIDF-EAp6LBbQ/48059/480584910/3.JPG http://115.imagebam.com/download/TqyT1NZhK302iy8SgGrhBg/48059/480584918/4.JPG http://116.imagebam.com/download/dwGzp-8ZONra-SKCPiyqSg/48059/480584924/5.JPG http://115.imagebam.com/download/p0yEf84ave97Q_RL4GFGog/48059/480584930/6.JPG http://116.imagebam.com/download/EbyVobJwARJpopBKePzyWA/48059/480584938/7.JPG
    4 points
  3. Ăn sfârșit am pus-o pe roți! http://thumbnails115.imagebam.com/48059/ac7917480588396.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/773b2e480588416.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/ffb2a3480588431.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/b97328480588458.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/76a7f9480588477.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/cf30d0480588523.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/e930c7480588653.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/2ba4a2480588708.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/311bbd480588755.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/489afe480588801.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/6ba03b480588887.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/19681c480588928.jpg
    3 points
  4. La AutoCobalcescu mi au facut oferta de 1700 lei pt o revizie la un seria 120d din 2005...am cumparat pachetul de revizie de la emag cu 500 de lei,manopera 50 de lei si sanatate.Sunt ridicoli cu preturile alea.
    3 points
  5. Da, la noi e boala asta cretina cum ca daca ai dat o suma mare pe un produs, ai bani si atunci trebuie sa fii jecmanit, ca ai de unde. Si am mai vazut pe aici mentalitati la unii cum ca ti-ai luat masina de 20-30K si te uiti la o suma de 100ron sau 100e. Da, cine munceste banii se uita la orice suma, si o face din principiu, pentru ca cine stie sa faca bani cunoaste valoarea lor. Daca am bani nu inseamna ca trebuie sa arunc cu ei pe fereastra si sa nu ma intereseze pe principiul manelist "fara numar, fara numar". Dar na, asta e...
    3 points
  6. Ma bag si eu in discutie, chiar daca nu prea sunt familiarizat cu Bmw(in sensul ca nu am avut bmw pana acum 2 luni). Eu vad treaba in felul urmator: 1.Nu poti sa-ti cumperi BMW in speranta ca o sa faci economii.(combustibil,intretinere,etc) Argumente: -Bmw benzinar(de la motorizare de 1.6 pana la 3.3) nu o sa consume nici mort sub 10-11/100km intr-un oras aglomerat.(10 in cazul in care masina e noua, sau ca noua) -Bmw diesel(de la motorizare de 1.8 la 3.3) nu o sa scada sub 7.5-8/100km nici daca mergi sub turat, tot in oras ma refer.(aici adaugam turbina,injectoare,etc- care costa cat o masina noua toate, deci s-a dus dracu consumul ala de 7-8 in timp). -Bmw mai noi de 2000 sunt deja destul de sofisticate si au foarte multe dotari/senzori/sonde(deci costuri de intretinere destul de mari comparativ cu alte modele din periaode asemanatoare) 2.Exista totusi un argument pentru cei care isi cumpara beemve si il pun pe gaz: -Sunt orbiti de frumusetea estetica a brand-ului/comfort sau sunt atrasi de tractiunea spate si fac tot posibilul sa-si achizitioneze unul .(chiar daca nu dispun de o suma mare de bani pentru combustibil/km facuti/luna/an,etc) *asta e singurul argument plauzibil pe care il poate spune un posesor de BMW GPL. 3.Daca nu ai nici-o legatura cu punctul 2., exista o solutie infinit mai buna pentru tine si ea se numeste: -Reanult Megan 1.5dci 90 cai => consum 4-5 in oras. -Dacia Logan/Sandero/etc 1.5dci 90 cai -orice model care are motorizare 1.5dci(in general reanult sau dacia) PS: Toate modele pe care le-am enumerat mai sus, am avut ocazia sa le conduc sau sunt ale unor cunostiinte apropiate.(nu vorbesc din auzite) Si inca ceva ... sunt un om de rand, nu vre-un bogatan, detin un e46 316i facelift care consuma 12 in Timisoara si 6-7 in exterior.(deci nu vreau sa ma laud in vre-un fel sau altul. Sper sa nu-mi sariti in cap, e doar parerea mea, in rest, fiecare are piticii si fixurile lui.
    2 points
  7. Nu mai poti spune ca ai BMW pacat dar,ma rog fiecare face ce vrea
    2 points
  8. N-a dat, boss, ca nu stie sa fenteze TVA-ul
    2 points
  9. La mine la garaj (unde tin masina), am luat 5 litri de Shell 5w40 "pure plus tehnology" (OFERTA-in vest..) cam cu 120 roni (dupa cursul BNR azi) si un filtru de.ulei Mann, inca 10 sau 15 roni. O cheie "franceza" pentru filtru, o tubulara de 17, motor incalzit si afara cu vechiul ulei.
    2 points
  10. Astazi am reusit sa schimb CCV-ul.Se vede in poze ce am gasit acolo.Aprox 3 ore de munca :sweat: Ce dop de mizerie era acolo exact pe unde trebuia sa ajunga vaporii de ulei in baia de ulei. Cred si sper ca asta era motivul pt consumul ridicat de ulei. Curatat tot ce era pe acolo prin zona ,furtune de vacum ,corpul jojei de ulei, corp acceleratie si ICV-ul. Dupa operatie motorul sta mai fix la relantii,mai putine vibratii si se tureaza mai usor,per total motorul se simte mai bine. Urmeaza DIY bucsele de la brate.
    2 points
  11. Mai dezvolta ....,ce diagnoza ,ce oameni ,ai gresit cumva medicamentatia astazi ?Sau ai schimbat furnizorul ....
    2 points
  12. Si eu am montat instalatie gpl cand masina avea 200.000km , 318i Facelift , instalatia are momentan 35.000km si numai lucruri bune. Consum bun , costuri scazute , aceeasi chestie benzina sau gaz. De exemplu 4 oameni in masina + bagaje , pe gaz si 225km/h. Deci nu vad de ce nu as beneficia de costurile scazute ale gazului. Urmatoarea masina o sa fie 525i 218cp facelift + instalatie gaz. O parere personala
    2 points
  13. Asta e o problema generala la vanzatorii de la noi. Daca nu le zice seful nimic, UNUL nu se implica. De parca le-ai cere bani, nu te-ai duce sa le dai. Exemplul tau cu "reprezentantul vanzari" e ilustrarea perfecta. Aici nu e vorba de tanti de la aprozar care trebuie sa dea cu matura si sa descarce camionul intre clienti, e o duduie platita fix pt asta si nimic mai mult. Eu unul nu inteleg cat de distrus sa fii ca angajat sa te afisezi asa sau ca patron sa tolerezi asa ceva.
    2 points
  14. mai frate, ce e cu poporul asta nu stiu. se obisnuieste, chiar ii place cu p- in k--. a stat cuminte sub comunisti ca nimeni altul. acum considera normal jaful la care e supus din toate partile. problema nu e cat costa revizia aia global. oricat ar fi costat o faceam la reprezentanta. nu am facut nicio revizie in viata mea altundeva pentru nicio masina ieftina sau scumpa. nu ma intereseaza cat isi pun manopera pe ora...etc, dar cand vand o marfa oarecare, un bidon de ulei ce il poti lua de oriunde la pret dublu ma intereseaza. ce mare diagnoza? am avut zeci de masini, pana nu caraie nu le trebuie nicio diagnoza. astia te fac sclavul masinii ca sa te stoarca de bani. ce e o masina? un fier, un bun de consum. profita ca unii dezvolta relatii afective cu fierul, chiar incurajeaza. e ca la catei. eu platesc veterinarul mai mult decat doctorul din spitalul privat pentru copiii mei. nu e normal. preturile la revizii sunt aberante. e o ora de munca max la orice tarif + consumabilele, nimic altceva. restul e jaf. ati ajuns sa vi se para normal pentru ca e generalizat. nu e, insa alta e alta discutie din alt domeniu. p.s. filtre luati mahle, sunt mai bune decat altele. p.s2 mi-am adus aminte ca recent un faientar a incercat sa ma taxeze la pus faianta procentual cu pretul ei pe mp. ati mai auzit asa ceva? da, la service. daca dai nu stiu cat pe o masina trebuie sa platesti scump o revizie. de ce?
    2 points
  15. Corect. Dar, la o masina de maxim 5 ani, proprietarul e obligat sa mearga la reprezentanta sa pastreze garantia. In schimb, la al doilea proprietar, dupa ce ca pica o gramada de elemente scumpe, deja nu mai renteaza reprezentanta. Pe deasupra, nici pretul masinii nu e mai mare pentru ca a avut servisare (corecta si corespunzatoare ) la reprezentanta. Ca sa faci ce ai zis tu, poti intra la reprezentanta o data de doua ori pe an sa-ti schimbe un bec, si poti sa le si dai sa iti citeasca cheia.
    1 point
  16. Am uitat sa specific,110 lei era litru de ulei la reprezenta,acelasi ulei l am platit in jur de 50 de lei la emag. ( Ulei Bmw twinpower 5w30)
    1 point
  17. Eu tot nu pot sa inteleg de ce RAR-ul accepta inmatricularea la noi in tara a masinilor cu volan pe dreapta? Nu-mi amintesc sa fi vazut spre exemplu masini cu volan pe dreapta inmatriculate in Germania?!?! Cred ca doar la noi e posibil asa ceva, doar la noi "se accepta" toate kkturile de improvizatii facute de orice ciuriburi, fara sa cunoasca in prealabil daca respectiva modificare este sau nu legala, daca deranjeaza ceilalti participant la traffic sau e chiar posibil sa provoace accidente in traffic.
    1 point
  18. REZOLVAT, multumesc oricum pentru sfaturi. pina la urma niste baieti profi au rezolvat treaba
    1 point
  19. Nu mai bine iti pui faruri normale de E90 dar adaptate la mersul pe deapta? Poti trece RAR-ul cu farurile "de Anglia"?
    1 point
  20. Sunt de acord, dacĂŁ cineva greseste nu inseamna ca nu se poate indrepta greseala , are masina de putin timp si e confuz ,cred ca toata lumea a trecut prin asa ceva , eu cred ca majoritatea am trecut de la logan (opel , golf ) la bmw nu de la Maserati sau Bentley .
    1 point
  21. N-are rost sa-l omoram cu pietre. Mai bine incercam sa ii deschidem ochii sa invete. E mai bine pentru el, si nu il ultimul rand, e mai bine si pentru noi.
    1 point
  22. heii ,conduc de ani buni pe dreapta ,vreau sa ii fac doar tuning ,si cu atat sa ile schimb ,far complet ) Nu imi stricati fericirea
    1 point
  23. esti rau,din poza putem vedea cum si un bmw pe dreapta ii aduce o fericire nespusa omului. ce ai tu cu fericirea lui? ) acum serios, nici eu nu sunt de acord cu asa ceva, dar crezi ca daca il tragem noi de urechi pe aici o sa il vanda maine si sa isi ia ceva pe stanga? niciodata....inainte sa se gandeasca ca are farurile concepute pentru circulatia pe partea stanga el se gandeste la angel eyes potcoava...ce sa faci .... asta e..
    1 point
  24. Eu vreau pe triunghi. Exista?
    1 point
  25. Si eu am tot interior bej. Trebuie sa fi ceva mai atent ca si la cel negru, insa nu e ceva de speriat. Totdeauna interioarele bej/crem/alb iti dau impresia de un spatiu mai generos..
    1 point
  26. Crezi ca turcii nu stiu sa vorbeasca germana ?
    1 point
  27. Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire
    1 point
  28. Masina a iesit de la hibernat cu ceva mici adaugiri Imbracat volan M5 E39 in piele, ceasuri bord model USA/ UK, filtre uleiuri, refacut instalatie spalare faruri si proiectoare, repolishat jante, vopsit miez auriu, aurit surubele, sigle jante noi, itp si asigurare Si in weekend-ul 23-24 aprilie va asteapta la SAMB in Pta Constitutiei
    1 point
  29. salut! am eu cutie automata pe e90 320d 2005! e pentru prima data cand conduc o masina cu cutie automata si pot sa spun ca sunt foarte multumit! daca iei automata si se comporta bine in schimbat treptele in toate modurile, primul lucru care trebuie facut ar fi schimbul de ulei in cutie cu tot ce tine de el bineinteles asta daca nu stii cand a fost schimbat sau daca a fost schimbat vreodata si dupa eu zic ca nu o sa ai probleme parerea mea! zicea cineva intr-un post ca are un mic delay la apasarea pedalei la fund, in modul D zic eu(ceva normal la cutie automata) dar in modul DS e bijuterie: schimba treptele in turatii mai mari si iti da o senzatie precum ca conduci un BMW!!! (vb doar din experienta personala la prima masina cutie automata)sper ca am fost de ajutor! pareri o sa vina si de la colegi. bafta la achizitionare!
    1 point
  30. Salutare! Da, 3-ul este "the ultimate driver's car"! Simti asta de la primele minute la volan si creste aprecierea pe masura ce o conduci mai mult. Stai si te gandesti cum se face ca nici un alt model din clasa nu a reusit sa ofere aceste senzatii pana acum. Si nu vorbesc de drifturi, scartait de cauciucuri in curbe si nebunii din astea, ci de ce felul in care te simti conectat cu masina. Poezie sau nu asta a fost revelatia mea de acum o luna cand am facut un test drive. N-am fost fan BMW, era pe locul 3 in preferinte, dar cumva am ramas la fascinatia seriei 3 si am avut norocul sa-mi gasesc o "pereche" potrivita. Perechea mea se numeste "o albastra sexy" (si musculoasa as adauga). Este un F30 Facelift 320D xDrive MSport la baza. Cand am cumparat-o de la reprezentanta Cobalcescu (premium selection) avea 11mii km si 4 luni. Practic mi-am facut un cadou de ziua mea, care urma sa fie peste numai 2 zile. Fostul proprietar a pus pe masina aproape tot ce a putut, poate o sa dau detalii mai picante intr-un mesaj ulterior. Cert este ca sunt mai mult decat multumit, inca mai lungesc drumurile spre casa Am pus cateva poze (i-am pus o grila dubla neagra in locul celei standard, mi s-a parut ca-i sta mai bine). Pentru vara are niste jante M 19". Mai astept un pic... enJOY R
    1 point
  31. Masina a primit placute de frana noi si pe fata. up
    1 point
  32. Aroganți ĂŁștia cu minusuri... ! Controller ceramic ai?
    1 point
  33. Du masina la BMW la Cluj. Cutia aia daca are ceva si va fi desfacuta pentru reparatii, va trebui sa fie recodata pe masina si toate cele. E cutie inteligenta, nu e ca aia de Dacie 1310. Pe la noi risti sa iti faca astia cutia varza. Testerul original vede mai multe erori decat unul universal. Eu am avut o problema la E60 la cutie si mi-au rezolvat-o cei de la BANAT Car cu o recodare in sistem.
    1 point
  34. Pai majoritatea celor tinere arata toate bine, deci pot sa imi inchipui cum se fac angajarile dupa proba orala la reprezentante. Banuiesc ca multe nici nu au facultate cu profil tehnic, ca vorba aia, merge orice in ziua de azi daca ai tate si stii sa te vinzi.
    1 point
  35. Eu la ultima revizie la E60 asta vara (operatiune banala dealtfel) am stat in reprezentanta la MHS 3 ore si jumatate. Am sunat dinainte si am intrebat cat dureaza operatiunea (trebuia sa ajung la o intalnire dupa programare). Aproximativ 45 de minute a durat sa imi completeze cincizecidemiii de cacaturi in sistemul lor de cacat ca sa imi ia masina (fusesem si pentru ca voiam sa rezolv un recall cu borna de la baterie). Dupa cele aproape 4 ore in care s-a dus dracu orice meeting, nu au reusit sa schimbe nici borna, iar cand am preluat masina nu imi resetasera nici intervalul de service. Eu personal ma feresc din cauza birocratiei, nu neaparat din cauza pretului care in anumite cazuri nu reflecta timpul normat per operatie intr-un mod realist.
    1 point
  36. Exact asta este si parerea mea :goodjob: ! Dupa cum am mai spus, mania si complexul "sculei". Daca nu dai banul gros, nu meriti, nu-ti permiti, mai bine mergi pe jos. Mie la Golf mi s-a cerut suma de 700 RON pentru o diagnoza ca sa pot afla ce anume pe circuitul bujiilor incadescente nu functioneaza in parametri(le-am dat eu cred ca 50-60% din informatiile de care aveau nevoie sa faca diagnoza). Atat am cerut, nimic altceva. Am cerut sa mi se dea un cod de eroare pe baza caruia sa inteleg ce am de facut. Cu 1500 RON imi pot achiztiona licenta pentru interfata VCDS Ross Tech, cu suport online sau la telefon 24/24. Mi se pare un abuz sincer. Eu sunt adeptul datul banului in schimbul calitatii. Am crezut si am actionat in sensul acestui principiu de cand ma stiu si am zeci de exemple. Dar trebuie sa tragi o linie intre calitate si nesimtire pura. 1.000 de ron pentru niste filtre si ulei mi se pare rezonabil. Insa cand aud sume de la 1.800 in sus deja mi se pare ca suntem luati drept idioti.
    1 point
  37. Acelasi rahat este si la Autoklass (pt Mercedes), acolo uleiul este pus din butoi, dar macar este specificat pe factura. In rest, chiar daca masina este in garantie iar eu am reclamat probleme ce sunt acoperite de garantie, a fost pusa pe factura manopera pentru respectiva verificare. Filtrele sunt cam dublu la pret fata de un magazin oarecare, dar macar la final se adauga un discount de 10% pentru ca masina a fost cumparata de la ei (ironic). Dar nu poti face nimic..masina e in garantie si revizia trebuie facuta in reprezentanta oficiala. Mentionez insa ca la Autoklass personalul este foarte ok, iar pretul cam dublu al reviziei fata de un service oarecare sa zicem ca s-ar concretiza intr-un istoric verificabil si o revanzare mai usoara...toti cautam masini cu istoric, dar dupa ce le luam uitam cum arata o reprezentanta. Chiar si la A6 (2007) merg anual intr-o reprezentanta Audi pentru o verificare.
    1 point
  38. esti praf, dar mai ai timp sa te informezi ma ocup de vanzari piese auto de foaaaarte muti ani, deci cred ca stiu ce vorbesc, spre deosebire de tine
    1 point
  39. indiferent cat a costat nu mi se pare normal sa vanda uleiul de 2 ori si ceva pretul normal. vad asa un folclor anormal pe la romani ca daca cumperi o masina scumpa nu trebuie sa te intereseze cat consuma, cat costa revizia...etc. este gresit, din aceeasi categorie cu altele de acelasi fel. romanii cand nu stiu cum sa se poarte se poarta cum cred ei ca ar trebui sa se poarte, dupa capul lor si de cele mai multe ori, din lipsa de cultura si educatie, gresesc. la fel si cu asta.
    1 point
  40. Reparatie capitala: - ECU nou - unitate completa din 2008 curata interior/exterior - suportul curatat si vopsit http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/46556135HAH.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/46556137pfO.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/46556136tAm.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/46556138YUe.jpg Si functional (mai galagios fara toba si filtru): https://www.youtube.com/watch?v=yDVAeoXqWS8&feature=youtu.be Trebuie doar montat pe masina.
    1 point
  41. Atunci sigur nu...MGS se referea sa umbli asa,fara cauciucuri..
    1 point
  42. Domnule Mucix, tin sa te anunt ca ai intrat in conversatie cu niste infantili, daca vrei sa le dai palma la fundulet, atunci da-i inainte, dar pe argumente logice o sa ii pierzi rapid.
    1 point
  43. 1 point
  44. A distrus pe dracu. Ia uite aici: AC Schnitzer Builds Fastest LPG Car: GP3.10 GAS POWERED Going green will no longer mean the slitting of wrists with the mention of the word performance. This highly-strung high-performance vehicle by AC Schnitzer is an LPG-powered design study based off the new BMW 3-Series Coupe, which just happens to have set a new world speed record for liquid gas fuel cars. The record-breaking concept, dubbed the GP3.10 GAS POWERED, clocked up a speed measurement of 318.1 km/h (197 mph) on a run on Southern Italy's 13 km long high speed Nardo track. The design study transplants a modified M5 engine into the new BMW 3-Series coupe, turning the BMW M5's 552 hp or 406 kW ten-cylinder unit into that which powers the fastest vehicle on the planet to utilise liquid gas fuel. It joins AC Schnitzer's earlier record breaker, the M6-based TENSION, which claimed the undisputed title of fastest road-going BMW in the world. Acceleration to 100 km/h (62 mph) is a staggering 4.6 seconds, while to 200 km/h (124 mph), that figure climbs to just 13.9 seconds. But this is a green car, so it's only right to flaunt it as such. Reductions of 15 percent in emissions are achieved through the use of LPG, while with over 2700 refuelling stations offering liquid gas in Germany, it is a readily available fuel which is sold at below the price of ever-rising gasoline. Set to remain exclusively in AC Schnitzer's portfolio of concept vehicles, the one-off GP3.10 GAS POWERED has been valued at 198,000 Euros. The tuner however remarks that components may very well trickle down to future models.
    1 point
  45. eu nu mi-as pune GPL pe nici o masina niciodata.parerea mea.GPL-ul nu face nimic altceva decat sa scada din viata motorului , in schimb masinile care sunt facute pentru GPL sunt pentru GPL. daca o masina merge pe benzina pe benzina trebuie sa mearga in continuare. e ca si cum ai lua o masina care este pe GPL si sa vrei sa-i pui benzina in loc de GPL.In general GPL-ul se pune la taximetristi , sa aiba consumul mic -> deci pentru economie.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.