Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/29/16 in all areas

  1. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    3 points
  2. Bun asa. Ar trebui facut un grup mare de romani (pe FB sau mai stiu eu unde) exact cu scopul asta: lista cu hoteluri unde au ramas fara masina si facut la greu rezervari aiurea si blocat camere pana intra in faliment.
    3 points
  3. N47 e un motor nemaipomenit. Consum de top, performante de top in categoria lui si fiabilitate si ea ridicata. La cate milioane de n47 s-au produs, faptul ca s-au rupt cateva mii de distributii e un fel de detaliu. Va luati masini cocosate si apoi plangeti pe forum ca e masina proasta si n47-le motor execrabil. E execrabil cand iei masina cu 3 lei si vrei sa bagi 0 lei in ea si sa mai mearga 5 ani fara sa schimbi nimic. Pai sa schimbi distributia la n47 costa mai putin decat un volant cu masa dubla la o marca premium. Cine nu isi permite atunci sa mearga cu Opel, Renault, ca sa nu mai schimbe lantul. La o masina cu peste 200 mii km nici nu e asa iesit din comun sa ii faci distributia. Numai specialisti pe forum.. Le: se astepta la performante de m3 cu consum de 5 la suta. Paradoxal, cel mai agresiv merg la noi racerii cu 2.0 diesel, nicidecum un sofer de benzinar cu 6 sau 8 cilindri. Astia le dau goneta si 4000 rpm la diesele zilnic si apoi plang ca a crapat lantul. Si consum 5 si sa faca suta in 5 secunde si sa aiba si reprize de motocicleta .
    2 points
  4. Pe data de 02.01.2016 aflându-mĂŁ ĂŽn vacanÞã ĂŽn Bulgaria ĂŽmpreunĂŁ cu ĂŽncĂŁ 3 prieteni, ĂŽn localitatea Veliko Tarnovo, mi s-a furat autoturismul marca BMW 320d/e90 din parcarea hotelului Yatrus. Primul pas a fost sa anunÞãm PoliĂžia bulgarĂŁ si ambasada României la Sofia, care la ĂŽnceput ne-a asigurat cĂŁ va face totul pentru a ne ajuta . Am urmat toate procedurile legale pentru a declara furtul, dar m-am izbit de lipsa de cooperare a PoliĂžiei bulgare Âşi a reprezentanĂžilor hotelului. Cei de la PoliĂžie au sosit cu intârziere sĂŁ constate furtul, mi-au luat tot felul de declaraĂžii pe care le-am semnat deÂşi erau scrise in limba bulgarĂŁ, eu neprimind in schimb nici un exemplar din aceste declaraĂžii sĂŁ pot dovedi furtul maÂşinii, iar cheia de la maÂşinĂŁ mi-a fost reĂžinutĂŁ pe motiv cĂŁ aÂşa este procedura. DupĂŁ lungi ĂŽncercĂŁri am reuÂşit sĂŁ luĂŁm legĂŁtura Âşi cu patronul hotelului care se afla in Sofia, care ne-a zis cĂŁ ĂŽncearcĂŁ sĂŁ ne facĂŁ rost de maÂşinĂŁ pe anumite cĂŁi Âştiute numai de el, cu condiĂžia sĂŁ ne Ăžinem gura ĂŽnchisĂŁ, sĂŁ nu implicĂŁm televiziunile si sĂŁ nu facem vâlvĂŁ. Am primit Âşi ameninÞãri din partea lui, ĂŽn caz cĂŁ nu o lĂŁsĂŁm mai moale atunci refuzĂŁ sĂŁ mai apeleze la sursele sale pentru a ne aduce maÂşina ĂŽnapoi . La câteva minute dupa terminarea convorbirii cu patronul hotelului a sosit un individ care a spus ca este prieten cu patronul si ĂŽncearcĂŁ sĂŁ ia legĂŁtura cu cei care se ocupĂŁ cu furturile de maÂşini pentru a ne rĂŁscumpara maÂşina contra unei sume de bani. BineĂŽnĂželes cĂŁ acest lucru nu s-a ĂŽntâmplat Âşi nu am primit nici un rĂŁspuns pe aceastĂŁ cale. Personalul hotelului a dat dovadĂŁ de o totalĂŁ lipsĂŁ de cooperare, cu toate cĂŁ ĂŽn momentul când ne-am cazat au spus cĂŁ este parcarea hotelului unde parcheazĂŁ doar clienĂžii hotelului Âşi sĂŁ stĂŁm fĂŁrĂŁ grijĂŁ cĂŁ maÂşina nu va pĂŁĂži nimic. Ăn urma presiunilor noastre legate de alertarea posturilor de televiziune din România, cei de la hotel s-au oferit ĂŽn schimb sĂŁ ne asigure fĂŁrĂŁ nici un fel de cost transportul pânĂŁ la Giurgiu cu o firmĂŁ de transport persoane. Ăn momentul sosirii maÂşinii care trebuia sĂŁ ne transporte, i-am cerut Âşoferului, care era ĂŽmbrĂŁcat foarte dubios Âşi avea o ĂžinutĂŁ atleticĂŁ, sĂŁ se legitimeze si sĂŁ ne facĂŁ dovada cĂŁ este angajat al unei companii de transport persoane. Acesta a inceput sĂŁ se eschiveze Âşi a spus cĂŁ nu are acte doveditoare, moment ĂŽn care am refuzat sĂŁ ne urcĂŁm alĂŁturi de el, temându-ne pentru siguranĂža noastrĂŁ, ĂŽntrucât dorea sĂŁ mai aducĂŁ Âşi un prieten cu el pe motiv ca ĂŽi este urât sĂŁ cĂŁlĂŁtoreascĂŁ singur. O altĂŁ persoanĂŁ din staff-ul hotelului s-a oferit sĂŁ ne dea indicaĂžii cĂŁtre staĂžia de microbuz, ĂŽndrumându-ne sĂŁ mergem undeva la 5 km ĂŽn afara localitĂŁĂžii deoarece susĂžinea cĂŁ este singurul punct de unde microbuzele pleacĂŁ cĂŁtre România. BineĂŽnĂželes cĂŁ nu am mers pentru cĂŁ ne puteam trezi cu alte surprize din partea interlopilor bulgari. Am povestit aceste lucruri si celor de la Ambasada României de la Sofia, ĂŽn mod special cele legate de persoanele dubioase care doreau sĂŁ ne vadĂŁ plecaĂži de la hotel, dar raspunsul lor a fost cĂŁ poate aÂşa ni s-a pĂŁrut nouĂŁ si de fapt nu este nimic periculos. Cam asta este in mare aventura noastra in Bulgaria, unde am ramas si fara masina si era sa fim si omorati cu bataia. Am facut petitii si la MAE si consulat ca sa ia masurile de rigoare, dar cred ca am sanse zero sa ma ajute cineva
    1 point
  5. Da ... 3000 tot ce e legat de distributie.
    1 point
  6. baga un surub un fel de hexagon, il bagi fortat cu ciocanul peste gaura de la surub, ii dai ciocane sa intre in interior si apoi si se desface relativ usor. treaba de 20s, doar sa gasesti hexagonul ala ala care sa intre fortat pe gura surubului. si mie mi s-au rupt zimtii la un antifurt (tot e46 antifurt de fabrica) si am rezolvat-o asa.
    1 point
  7. Cateva poze cu domnisoara nearanjata in configuratia cu BBS RK.
    1 point
  8. experienta cu fiecare service depinde de fiecare caz. Unul poate fi multumit, altul nu. De curiozitate ce cod motor are masina ta? n47 sunt toate insa am observat ca difera literele si cifrele de dupa n47. Poate stie cineva si ce reprezinta ele si ce diferente presupun.
    1 point
  9. Si mie mi-a picat la spalatorie cea de pe portbagaj. Am lipit-o cu Poxipol si au trecut vreo doi ani de atunci. Curata bine adezivul uscat de pe suport si aplica-i un strat de Poxipol.
    1 point
  10. Am uitat in postul initial sa precizez ca masina are si incalzire independenta (webasto) cu telecomanda. Adaug o poza cu masina pe rotile de iarna:
    1 point
  11. Apropo, pozele cu ulei sunt cu ce era si cum ce am bagat.
    1 point
  12. Domne, romanii e dastepti si nemtii e prosti. Nemtii n-au facut decat cele mai bune masini si autostrazi, romanii au facut pe ei de frica cand au venit turcii. Fraierii aia de nemti nu carpesc masinile cu improzivatii si EGR-uri si DFF-uri anulate. Ei le inlocuiesc cu altele noi care mai tin inca 200K km. Ce sa faci, unii e proti, altii dastepti. ALLAH U AKBAAR
    1 point
  13. Aici e forum de pasionati si daca nu faci dpf-off iei 40 de minusuri, ca se stie ca motorul fara dpf trage mai bine si de fapt e mai bine fara el. Ca doar avem bemveuri da' curse. )
    1 point
  14. Aici nu discutam de preturi, ci de faptul ca un filtru imbacsit ajuns la capat de drum trebuie inlocuit. Asa e, aia in germania isi permit sa-si vanda BMW-ul la 180K km si sa isi ia modelul nou odata la 4 ani pt ca au de unde. In Ro stim cu totii cum se carpesc masinile si ne miram de ce pica piesele pe rand. Stiam ca daca nu ai DPF, nu treci testul de noxe, nu m-am lovit de aceasta problema pt ca la toate BMW-urile am avut filtru de particule montat si functional. Nu sunt genul care-si carpeste masina cu fel de fel de improvizatii. Fiecare face cum vrea. Stiu pers care au curatat filtru de particule si dupa aceea au avut o gramada de probleme cu diverse piese la motor. Dupa ce scoti DPF-ul, motorul scoate mult mai multe noxe si masina ta nu mai e Euro5 cat e haul. Eventual va fi ca un tractor din 1900 toamna.
    1 point
  15. Aici puteti gasi un mic review de la Bimmer Service. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145379-mmd-2/page__st__160#entry2357855
    1 point
  16. Ma da mimoze sunteți, vai doamne " a scris omul are scaune de seria 7" nu ma mai duc Dupa mașina ,,,penibil,,,,voi crd ca stați sa cĂŁutați doar defecte nu mai vedeți mașina Per ansamblu,,,
    1 point
  17. Daca vrei sa o faci in reprezentanta iti recomand sa mergi la Filaret, culoarea ta nu e deloc pretentioasa si iese bine mai mult ca sigur.
    1 point
  18. Nu exista nicio metoda legala de a face vreo intelegere cu omul. Reparatiile pe banii mei, adica pe casco.Aviz amatorilor cu masini de 20-30k care nu si le asigura. E suficient o data sa ti-o iei asa, si asta sa spunem ca este o dauna minora, care in mod normal, se poate rezolva mai ieftin daca nu iei piesele noi (gen capota din dezmembrari si bara nu stiu de unde)...
    1 point
  19. 400cp pe anvelope 205...nici cu mama slickurilor nu o sa poti folosi puterea aia, o sa patinezi aiurea Iti sugerez in continuare sa cauti alte jante sau sa faci aripi de M3, macar un 255 sa indesi pe spate.
    1 point
  20. Salut, dacĂŁ te referi la mine gresesti ,ĂŽncurajez portul centuri, anularea sensorului prezentĂŁ pasager , este acelaĂâ˘i lucru ca anularea gongului care te avertizeazĂŁ de centurĂŁ, dupa e alegerea dacĂŁ pui centura sau nu
    1 point
  21. Aceeasi parere o am si eu, ieftin si de prost gust pentru o masina de genul. Eu am avut lupe pe un E90 LCI si se abureau farurile in draci, condens inauntru etc. motiv pentru care am pus originale. Nimic nu se compara cu originalul. Daca nu vrei sa investesti in originale ca sunt prea scumpe mai bine o lasi asa.
    1 point
  22. Nu pune aftermarket-uri pt ca arata urat, ieftin si cocalaresc. Ii strica complet aspectul masinii si iti bati joc de inginerii de la BMW care au facut design-ul masinii.
    1 point
  23. Am avut aceeasi problema la E90 cu plasa scaunului pasager. S-a codat cu NCS expert si s-a trecut pe ON. Masina stia ca mereu e cineva pe scaun iar airbag-ul ar fi sarit oricum indiferent daca statea cineva sau nu pe scaun. Cost total 50 de ron. Fara emulator sau alta improvizatie. Multumim frumos pentru tutorial, chiar e facut ok si apreciem, dar nu e nevoie de acel emulator. Oricum, respect pentru efort
    1 point
  24. Mda..no comment. Am fost personal acolo si mi s-a spus ca o piesa a fost montata invers, piesa comandata la ei si montata tot la ei. Cand am intrebat cum e posibil, ca doar a fost cumparata si montata la ei...am primit un zambet sec direct de la dl Alex Nici scuze (nu ca m-ar fi incalzit cu ceva), nici ca mi-o verifica/schimba...nici nimic...Asa ca...ce incredere sa mai avem? Daca la o curea de la alternator am primit asemenea reactie nu vreau sa stiu cum ar fi ptr ceva mai grav..
    1 point
  25. Am gasit profilul de farcebook al receptionerei si acum sunt 100% sigur ca ea a vandut pontul. Iubitul ei vad ca printre altele are poze cu masini dezmembrate, vopsitorie, masina de ridicat... Cam toti din lista ei care locuiesc in Veliko Tarnovo au poze cu BMW-uri si se declara fani sau ca lucreaza la BMW. Se poate face ceva in sensul asta sau e mafie prea mare acolo si degeaba ma agit?
    1 point
  26. Am facut o rezervare de 700 euro , 3 camere 6 nopti din care un weekend si am garantat cu un card inchis de ceva timp. Daca nu apuca sa anuleze rezervarea o sa fie ceva distractie , le ia si booking un procent , raman si cu camerele blocate si pot sa le dau si note ))
    1 point
  27. Pe 01.01.2016 la ora 21.00 masina era in parcare, iar a doua zi la 07.00 nu mai era, deci totul s-a petrecut noaptea. Ca fapt divers avea si blocator la volan, lucru care nu i-a impiedicat deloc. Ma gandesc ca e posibil sa o fi luat si pe sus. Si nu inteleg de ce sa furi un BMW vechi de 11 ani cand in parcarile din jur erau masini gen ML, X6, Hummer... Cu instanta am citit pe net ca i-a mai dat cineva in judecata si a pierdut, justitia la ei fiind mult mai corupta decat la noi.
    1 point
  28. A fost culmea ghinionului, chiar inainte sa plac i-am facut revizia ulei+filtre+antigel, de curand schimbat si bujii, epurator, curatat admisie, egr...ca sa aiba hotii masina in regula. Am pus atata suflet in masina asta si s-a ales praful acum. Banii pe RCA oare ii mai pot recupera, ca a fost facut si ala acum 2 sapt ?
    1 point
  29. Mi-e oarecum greu si un pic scarba sa ma apuc inca o data sa povestesc aici totul, pentru ca am facut-o anterior. Problema mea a fost creata de catre mecanicii si electronistii din reprezentantele BMW la care am fost atunci(Pitesti si Sibiu). Nu au fost in stare niciunii din ei sa-mi spuna ca defapt si de drept problema vine din alta parte, chiar si in conditiile in care le-am lasat masina pe mana in service-uri cate 2-3 saptamani pentru teste si verificari...E clara treaba? Eu m-am dus cu incredere la ei ca sa fac service-ul de rigoare al cutiei de viteze (in consditiile in care aceasta ERA IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE) si m-am pomenit cu o problema monstru imediat dupa ce am plecat de la ei din curte (socuri urate si prelungi, trosnituri in cutie etc.)...Nu sunt unul din patitii de pe aici care merg la nea nae colea-n colt ca sa faca economie de 1000 de lei la baie si ulei si care ulterior sa se planga de probleme, ci am mers, asa cum era normal, la mama lor, adica la BMW. Deci, mecanicul meu = BMW. Sunt niste habarnisti de prima clasa carora nu merita sa le lasam masinile pe maini pentru ca este clar ca nu se pricep. In my opinion...Numai bine! P.S. Inca o data recomand pentru cutiile de viteze ZF, reprezentanta ZF din Bucuresti si NU BMW pentru ca am vazut cu ochii mei ca nu respecta procedurile de service-are a cutiei si când spun asta am refer cel putin la faptul ca NU masoara temperatura uleiului in momentul REFILL-ului, despre care stim ca trebuie sa fie cuprinsa in intervalul 30-40 de grade Celsius.
    1 point
  30. Din ce scrii tu aici trag concluzia ca se poate rupe lantul la orice masina, dar uite ca se mai strecoara si motorul N47. Deci clar ca nici tu nu cunosti concret care au probleme si care nu(probleme de fabrica). Concluzia mea este corecta, pentru ca am citit si para citit acest topic, cum am mai spus, doar 80% din el, dar si asa. Pai Bala, hai sa facem astfel. Da delete la ce s-a scris pe langa si lasa doar cazurile reale, in care s-a scris despre probleme si despre ce piese au schimbate. Cine vrea sa cumpere o masina cu motorul asta, crede-ma cand iti spun, ca nu sta sa citeasca 50 de pagini si se uita doar la ultimele. Daca a venit unul cu un caz real, dar e pe la jumatatea topicului nu sta nimeni sa il rasfoiasca, pentru ca 60-70% din topic e trancaneala.
    1 point
  31. Multumesc. Masina a primit un kit aerodinamic ,adica barile fata / spate si praguri .I-am mai montat si niste folii 3m speciale pe faruri. Ce nu-mi place, e faptul ca tips-ul de la toba stock a ramas cam iesita in afara noii bari Caut in continuare triplele de E 93 LCI si niste arcuri fata cu un drop ceva mai mare .
    0 points
  32. Fulia am schimbato si eu zilele trecute (de la corteco) 550 lei. Tot ce ai enumerat acolo sunt piese de intretinere...normale pana la urma...nu prea ai voie sa te plangi de discuri-placute-fulie-accesorii-uleiuri-lichide-cauciucuri, etc! Cu macaraua ai avut ghinion ca sa intamplat tocmai acum cand deja te-ai enervat. Ia piesele de la orice magazin fulia si placutele + discurile, daca numai suporta un drum de Grecia dus- intors si aia este.
    0 points
  33. Penibil e cum scrii tu in limba romana
    0 points
  34. Nu face greseala sa-ti cumperi bmw cu motor de 2L.E o greseala fatala.Sunt cele mai proaste motoare din lume.Inainte de a face o prostie DOCUMENTEAZA-TE. Motorul de 3L e altceva dar cel de 2L VARZA.Cunosc baieti care lucreaza la reprezentanta si inca vin o gramada de masini cu motor de 2L cu lanturi rupte si implicit motoare distruse....Dar din pacate nu doar lanturile ci o serie de probleme "specifice bmw"cum imi place mie sa le spun. In concluzie FUGI..... Iti spun de lanturi rupte la modelele noi F10 nu doar la E60. Citeste tot ce au scris colegii despre experientele neplacute cu acest motor de 2L.N47 Acesta este sfatul meu tu bineanteles ca faci cum vrei.... Si eu am fost avertizat dar am gandit cu sufletul ,nu rational am ignorat sfaturile de la baieti care lucreaza in reprezentanta dar mi-a placut ffff mult masina ca design. Concluzia o tragi tu..... SUCCES!
    0 points
  35. Imi cer scuze ca v-a deranjat oferta mea de "roman",nu am stiut ca trebuie sa am banii ceruti sau ca acestea se vand noi intr-un magazin si nu este posibila negocierea.
    -1 points
  36. Nu se face identificarea la RAR pentru schimbarea de propietar dar daca te opreste RAR-ul sau trebuie sa ii faci itp-ul iar te-ai ars . Parerea mea e ca pretul este mult prea mare pentru un E46 , gasesti un e90 care sa arate chiar foarte bine la 8000 de euro ca sa nu mai zic de e60 .
    -1 points
  37. Ma ingrozesc cand vad ca pentru unii membri de pe acest forum o viata valoreaza 500 ron cat costa senzorul de prezenta pasager.... Prostii astia de la BMW care au pus senzorul ala acolo ca sa apara o eroare in bord.
    -1 points
  38. Eu nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Doar incerc sa-i deschid ochii colegului. Atat si nimic mai mult. Motoarele N47 sunt FFFFFF PROASTE si ce este mai grav ca inca le produc cu acest defect GRAV care duce la ruperea lanturilor.... RUSINE MARE BMW ptr asta mai ales ca ei au fost la inceputuri fabrica de motoare ,bla,bla..... Atat mai spun INFORMEAZA-TE multttttttttttttt inainte sa faci vreo prostie. Spor la lecturat:)))))) Eu am studiat in ultimii ani destul de mult problema lanturilor rupte. Nu mai ocup spatiul pe aici cu lucruri pe care aproape toti le stiu... Ceea ce ma uimeste este faptul ca nu s-a remediat problema. Sunt atatia ani in care"super inginerii bmw" nu au facut nimic in sensul asta. Sunt petitii prin toata Europa despre ruperea lanturilor,bla,bla dar pe ei ii doare undeva.... Eu mi-am schimbat parerea ffff mult despre acest brand de masini dar din pacate am inceput sa-mi dau seama cum sunt dupa ce am inceput sa studiez si dupa ce mi-am luat masina. Asta e motivul ptr care vreau sa-i deschid ochii colegului sa am eu inima impacata ca l-am avertizat. Promit ca asta e ultimul mesaj pe tema asta.
    -1 points
  39. La subiect stii sa Vb sau esti si tu vreun Pruteanu al ortografiei si te-ai deranjat si tu mimozo?
    -1 points
  40. Dupa 229.572km a venit si randul sa schimb distributia. Lucrarea a fost executata la Bimmer Service, promotie pentru luna iulie ... 3000 lei, toate piesele OE. In pachet au intrat: - garnitura capa tacheti; - lant inferior; - patina intinzatoare inferioara; - patina ghidaj inferioara; - pinion lant inferior; - intinzator lant inferior; - lant superior; - patina intinzatoare superioara; - patina ghidaj superior; - intinzator superior; - garnitura capac distributie; - garnitura baie ulei; - o-ring joja ulei; - pinion axa came; - saibe injectoare. Pe langa sau mai adaugat ulei cutie viteza manuala, ulei grup (OE) plus filtre mann, ulei Liqui Moly TOP TECH 4200. Ma bucur ca am schimbat tot ce era de schimbat, am vazut de asemenea ambreiajul ca se afla intr-o stare f.buna chiar si dupa 230.000km Distributia se prezenta bine, lantul superior fiind un pic intins si avand un joc mic pe pinionul axei cu came, probabil mai rezista ceva dar am preferat sa nu risc. Experienta la Bimmer Service a fost una placuta, stiu ca imi voi lua minusuri dar daca toata lumea scrie de rau, eu vreau sa scriu exact ce a fost acolo. Am ajuns in jur de 09.40, un baiat de la receptie m-a luat si am mers la birouri unde am intocmit actele de receptie service. Dupa ce au fost intocmite mi s-a prezentat oferta la tot ceea ce solicitasem, aici fiind o mica discrepanta de 40 de lei (mai mult decat oferta primita pe mail), i-am prezenta oferta primita iar baiatul de la receptie mi-a spus ca nu poate sa-mi dea decat 25 de lei din cei 40, am spus OK ... cei 15 lei ramasi oricum au fost acoperiti de cererile mele privind lucrari suplimentare sau completare de lichide. La masina a lucrat un baiat Bogdan, din discutiile avute a reiesit ca are peste 250 de schimburi de distributie, s-a vazut asta prin usurinta cu care demonta totul, stiind exact ce are de facut. Ii multumesc pe aceasta cale pentru ca 8 ore l-am batut la cap cu fel de fel(explicatii la tot ce facea, spalat scuturile de sub motor, caseta de directie, completare lichide etc). Dupa aproximativ 8 ore masina a fost gata, a pornit fara probleme (chiar am filmat prima pornire), nu au fost scurgeri, totul a fost asa cum trebuie. Cat am stat in service s-a mai demontat un n47 cu lantul rupt, dupa ce in prealabil BMW Anglia il chemase in service pentru schimbat intinzator lant superior. Problema la N47 este una real, acum ramane sa vedem oare cand BMW v-a rezolva acest aspect.
    -1 points
  41. Cam multe ore. Despre ce masina este vorba? Si cat timp ai lasat-o in service?
    -1 points
  42. Dar totusi 5 ore pentru o pomap vacuum?
    -1 points
  43. Toate sunt la fel de proaste. E efect placebo
    -1 points
  44. Tocmai ti-ai dat cu parerea echilibrat si mai ales realist, nu-i asa!? Nu trebuie sa imi replici. :stupid:
    -1 points
  45. De ce dureaza mai mult sa schimbi placutele de frana pe spate decat pe fata?
    -1 points
  46. Si la tine deasemenea ai un senzor de rotatie defect, ar trebui sa fie stocata eroarea,incearca totusi la un alt tester mai bun. Sau trebuie verificat fiecare senzor de roti, doar ca dureaza maimult.Iar faza cu inversarea senzorilor pe spate, e cea mai buna gluma pe care am auzit-o pina acum.
    -1 points
  47. Se poate. Sunt curios daca sunt diferente intre n47-le din 2010 2011 2013 etc.. Eu tocmai am mai cumparat un x1 tot cu n47 pe el. ) 3000 lei a fost cu tot cu manopera?
    -1 points
  48. Incearca si la alte vulcanizati..undeva tot trebuie sa aiba un antifurt sa ti se potriveasca.
    -1 points
  49. Vand roata de rezerva pe 17" 5x120.Pret 500 lei fix Tel 0767 121 351
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.