Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/16 in all areas

  1. Vand limuzina BMW 725 TDS,an 1998,in stare tehnica si estetica foarte buna,taxa de mediu platita si nerecuperata, RCA,VT si certificat fiscal la zi. Masina a apartinut Ambasadei din Luxemburg pana in 2011 iar de atunci a circulat aprox.95 % in afara tarii (pentru Romania am alta masina) Intretinerea si servisarea masinii este facuta NUMAI in service autorizat,cu piese premium,(am absolut toate facturile pe manopera si piese de la achizitie) Dotari: -climatronic 2 zone -cutie de viteze automata(schimba perfect) -sistem de control al tractiunii ASC+T si ABS -pilot automat -inchidere centralizata cu telecomanda si alarma originala BMW -computer de bord -portbagaj cu actionare din telecomanda-sistem soft close -scaune cu memorie,reglabile electric -CD player Alpine cu Bluetooth incorporat -8 airbag-uri -oglinzi incalzite si reglabile electric- -parbriz cu degivrare electrica -perdea luneta cu actionare electrica Masina este echipata cu 2 seturi de jante de aluminiu avand anvelope Dunlop,respectiv Nokian de iarna,profil 95%. In masina nu s-a fumat ! Cei interesati de ultimul pret,fara ca macar sa fi vazut masina,sunt rugati sa nu deranjeze si sa caute in alta parte. Pret; 3990 euro (fara variante) Info la telefon 0733583455.
    3 points
  2. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    2 points
  3. Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...
    2 points
  4. sau conectezi masina la ISTA-P, selectezi din optiunile de retrofit "power reduction delete" si face ISTA toata treaba......
    2 points
  5. Eu sincer as prefera un e46 nu prea des desfacut din toate balamalele, revopsit, cu suspensii sport, aripi olarite, motor schimbat, jante noname, ft scump.... etc
    2 points
  6. De un lucru poti sa fii sigur; DPFul - "sita-tuburi" practic este cat se poate de scump de fabricat- aceea ceramica fiind facuta probabil dintr-un material care trebuie sa nu crape, cedeze in general la variatii zilnice de temperatura incepand de la -10 -20 la 800 - 1000 grade celsius (ca la minim 600 grade ard noxele in regenerare..) asa ca poti fi sigur ca la gunoi NU ajunge acel filtru declarat consumabil. Si nici nu cred ca poate fi re-topit..
    1 point
  7. Reglati geometria rotilor, si pe fata si pe spate si mai vedeti dupaia . Eu asa am patit la X3 F25, tot cu directie electrica este.
    1 point
  8. La 1600 € fara tva trebuie sa fie nou, nu reconditionat. Am intrebat si eu la bavaria. La pretul ala se adauga si manopera. Banuiesc ca se gaseste nou la un pret mai bun, in alta parte. In alta ordine de idei, nu consider un cost mare inlocuirea dpf-ului la fiecare 200-250k km, asta luand in calcul solutiile alternativele si costurile aferente lor (dpf off sau curatare), cat si ce implica aceste operatii. Sa luam in calcul doar cresterea noxelor Evident, daca ai masina de noua sau aproape noua. Daca, spre ex, cumperi masina la 200k km si peste 30k trebuie sa schimbi dpf, in cazul asta e enorm de scump. Calculand costuri de intretinere/km parcurs
    1 point
  9. Eu locuiesc singur si deaia nu vad rostul sa am doua masini. Da intr-o familie e ok sa fie doua masini, dar pentru o persoana nu mi se pare peste mana. Asta daca nu te dau banii afara din casa
    1 point
  10. Si eu am 3 masini in familie si cu E60 pe care nu am dat o groaza de bani... ci 12.500 , pentru mine sunt multi, pentru altii sunt putini normal, dar cand am drumuri foarte scurte sau stiu ca pe unde ma duc cu masina sunt gropi,pietris, zone proaste ale orasului iau foarte simplu cheia de la alta masina si imi fac treaba. Daca ai mai mult de 1 masina in familie si una mai proasta si una mai buna logic ca o menajezi pe cea buna, nu e vorba ca o tii ca bibelou, dar incerci sa eviti pe cat mai mult "riscurile" inutile.
    1 point
  11. Am fost azi s-o văd și, din păcate, imediat după cumpărare mașina va mai cere minim 3.000 euro ca să ajungă acolo unde merită un astfel de model: - casetă de direcție, care „joacă” mai mult decât Steaua în zilele bune - revopsire 3-4 elemente - ceva atenție pe la interior + retapițare volan - revizie cutie automată, care n-a fost făcută niciodată - discuri + plăcuțe f+s - anvelope f+s; este puțin amuzant, ca să nu zic altfel, cum unii oameni pun matador și kumho pe mașini de aproape 300cp - cred că ceva probleme pe la trapă, pentru că se auzea vântul destul de pronunțat de pe la 80 km/h, iar dacă asta nu se întâmpla la fostul meu E46, mă aștept să nu fi fost cazul nici aici - anularea corectă a DPF-ului, că acum e doar scos interiorul și nimic mai mult, nici măcar anulat din soft (mie asta îmi spune că numărul de KM e departe de adevăr) Per total multe lucruri și asta fără să o duc măcar la service, deci mă aștept să se mai adune. Mașina nu a fost deținută de cineva care să și-o permită și asta se vede. De altfel, e și motivul pentru care o vinde, probabil ăștia 3k nu are de unde să-i scoată și speră să găsească pe cineva care să ignore suma destul de mare pentru că are un pachet motor + dotări destul de rar. Din puctul meu de vedere face maxim 12k în starea în care se află și la istoricul complet lipsă pe care-l are.
    1 point
  12. +1+1+1+1+1+1+1+1 arata super E93'ul
    1 point
  13. Nu cred ca ai condus un gt86 si este din alt film compari mere cu pere Nu vreau sa fac economie, ci doar sa-mi protejez masina pe care am dat o caruta de bani si pe care daca o las 5 min intr-o parcare noname sigur gasesc un bou sprijinit cu usile deschise la maxim pe masina mea, o tranta care loveste cu sacosile in aripi si oglinzi, sau chiar mai rau un carucior de la metro pe usi..... plus ca o masina daca o tii nonstop pe marginea strazii risti sa o loveasca un camion, sa dea o grindina, si iarna sa rugineasca toata de la sare, sa o zgarai toata cand o racai de 3 ori pe zi de gheata samd... Pe mine ma face fericit o masina frumoasa care atat tehnic cat si estetic se prezinta foarte bine, si ma felicit de fiecare data cand ma duc la munca, cumparaturi si prin parcari de rahat cu e46-le....
    1 point
  14. Se merita 2 masini Ideea este ca multi dintre useri nu sunt la prima iubire si au avut mai multe masini in decursul timpului, masini care se devalorizeaza invechesc, etc dar care sunt totusi masini bune care si-au aratat valoarea, deci nu se pot vinde la un pret corect dar nici arunca Asa ca multi au o masina de tavaleala si una de duminica..... am spus multi nu toti
    1 point
  15. Arcuri eibach pro kit fata/spate (la cat costa nici nu se merita sa cauti altceva sau sa pui doar pe fata sau ceva) si fa tips ca la 330i si stopuri de lci pe care deja le ai pe lista si masina e "gata" ) Arata foarte bine!
    1 point
  16. Ce mica e lumea, trec zilnic pe langa ea spre sala si o admir. Mult succes!
    1 point
  17. Multumesc de primire, o sa incep sa scriu aici ce probleme are si sa cersesc parerea celor mai vechi despre solutii, am cautat si prin forum, unele le-am gasit unele nu, daca incalc cu ceva regulile de postare va rog sa ma notificati si voi posta in consecinta... Probleme urgente ( fara de care nu se pune problema deplasarii ) Pompa de servo, in timpul stationarii prelungite a inceput sa piarda lichid de servo si in momentul de fata instalatia este uscata si pompa scoate un huruit destul de pronuntat. Pentru inceput voi completa lichidul si voi incerca sa gasesc sursa scurgerilor, si eventual voi face schimbul de pompa cu un SH ( alceva nu imi permit ) Pompa de injectie, problema a aparut treptat, initial un tremur la ralanti, din ce in ce mai pronuntat, dupa aceea dificultati in pornirea motorului la cal, pornea dupa ce tineam contactul 5-10 secunde, si acum nu mai poate sustine ralanti decat un minut sau doua cu motorul rece, dupa care moare... Pompa de combustibil din rezervor, dupa perioada de stationare nu mai da absolut nici un semn, am verificat sigurante si releu ( cam asta fiind apogeul cunostintelor mele pe domeniu ) si nimic, am reusit sa fac pornirea adaugand o pompa manuala de amorsare cu ajutorul careia trag motorina la motor si porneste, doar ca trage constant si mult aer pe instalatie.... Articulatia dreapta fata, inca de pe vremea cand mergeam cu ea troncanea, din cate am inteles e ceva legat de brat superior si inferior care ar trebui schimbate... Aceastea ar fi prioritatile numarul 1, dupa aceea mai vad eu ce fac... Rugamintea mea ar fi daca exista un mecanic in zona dr Taberei sector 6 care sa isi rapeasca putin timp contra costul catorva beri sa isi mai dea cu parerea si sa ma ajute sa nu arunc bani aiurea... Multumesc celor care ma vor ajuta cu 2-3 pareri, garantez ca vor fi mereu binevenite. Salutare BMW club
    1 point
  18. 48000e? Bafta la vanzare!
    1 point
  19. La tine se pare ca nu au reusit si ti-au mai si zgariat-o de ciuda..acum presupun ca trebuie sa vopsesti toata piesa! (din poze mi se pare ca e f adanca zgarietura) Mie mi-au furat emblema in parcare la Baneasa, ziua in amiaza mare! si apoi au incercat sa ia si capacul de la oglinda, dar nu au reusit sau probabil venea cineva..nici nu stiu cum sa-i numesc pe acesti nenorociti... Oricum, sa te astepti de acum incolo la asa ceva si ia-ti masuri de precautie! (scrieti nr pe oglinda, incearca sa parchezi in zona luminata) 50 de lei sunt chinezariile. O emblema originala e in jur de 100 de euro. Daca cumva o sa ai nevoie sa cumperi vreuna, sa nu-i crezi pe cei care iti zic ca e originala, la pret de 100, 150 de lei, chiar si din magazin!
    1 point
  20. Salut praduitorilor ! ) s-a cam pus praful aici asa ca-l sterg cu o noua revizie OEM http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160505/df6f7f939fc8b06b448aa59947553835.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Am xenon din fabrica si totusi nu am pachet lumini. Si eu am in plan sa imi montez pachet lumini.
    1 point
  22. Ieri schimbat ulei,filtre si lichid de frana.Cost 1600 lei. My link My link
    0 points
  23. 2% se plateste la orice tranzactie cu imobiliare. La auto nu stiu sa existe o asa lege. Exista insa in teorie o taxare cu 16% daca nu ma insel pe tranzactiile cash mai mari de 500mil rol. De liat insa in calcul ca Romania "este stat federal" in care legile difera de la judet la judet. Evident glumesc in teorie in practica insa exista judete unde se cere fiscal altele unde nu, exista judete unde se acorda 3x luni 30zile nr rosii sau exista B unde ai voie 15zile.. etc Deci tot ce se poate. Declarati 1ron ca a ti vandut masina )) nu exista lege sa ti impuna pe cat sa dai masina ..inca.. la imobiliare exista
    0 points
  24. Nu prea mai este de zis nimic referitor la masina pentru ca mai perfect de atat nu se poate.Totusi imi permit sa te felicit pentru un look clean atat interior cat si exterior, si felicitari pentru norocul de a gasi asa o masina.Desi multi sunt dispusi sa arunce multi bani pe asemenea "cazane", de cele mai multe ori nu prea se gasesc intr.o stare atat de buna.Linia este impecabila si sincer, spre sfarsitul postarilor chiar ma asteptam sa pui LTW insa mie personal ca si pasionat nu mi.ar fi suras ideea la cate sunt montate acum pe E36 in toata tara.In principiu pe oricine intrebi cum vrea sa isi "tuneze" matza din dotare, raspunsul va fi Pachet ///M, LTW cel mai sigur cu inaltatoare daca se poate, jante modulare, trantita rau de pamant si stickere cu SOO GOOD sau mai nou WARSTEINER.De asta zic....conditia masinii tale este absolut superba.Parerea mea ar fi sa incerci in viitorul apropiat sa cauti suspensie full MTech, si sa incerci sa o lasi o idee mai jos, doar daca simti nevoia daca nu....eu o consider perfecta cu drop.ul care il ai acum.Revenind la subiect, eleronul Zender este cel mai prefect in toata combinatia asta care o ai, s.ar fi potrivit niste jante DSII de E36 M3 si aveai replica perfecta.Zic perfect referitor la eleron pentru ca mai majoritatea pe care le.am vazut sunt rascoapte, indoite si cocosate de la caldura iar preturile nu sunt de cele mai multe ori realiste.In principiu ar fi fost ok ideea de 323 M Club Sport in conditiile in care lumea nu prea stie cu ce se mananca si nu pun aici la socoteala oamenii de pe forum si pasionatii in general.LTW, splittere, bandourile si pragurile de plastic interioare cu Clubsport si erai din peisaj. Per total ai o masina ce starneste invidie, la mine cel putin asa este si nu pentru motor, sau alte acareturi,ci pentru conditia masinii in sine, care are o tabla buna, fara rugina, zgarieturi, interiorul este complet,nu este rupt se vede ca nu s.a abuzat de masina absolut deloc.Rar se gasesc masini in asa conditii.Felicitari si sper sa pastrezi in timp linia OEM.Multi km la volanul lui fara incidente de nici un fel.
    0 points
  25. Citiți forumurile bmw din america e plin de plângeri la adresa bmw cu privire la direcția de toatĂŁ jena pe care o are f10 f30 f20,,, am ĂŽnțeles ca au remediat ceva d-abia de la modelele de la 2014 in sus ,,, nu e posibil ca sa -ti fie frica si sa stai in garda tot timpul cand ai viteza pe autostrada sa nu-ti fuga mașina de pe o banda pe alta,,,n-am mers ĂŽntr-adevĂŁr cu adaptive drive dar de ce sa plĂŁtești in + pt ceva ce era normal de ex la e60 ca direcția sa fie cum trebuie Oricât de mult imi place bmw am cam ĂŽnceput in ultmuk tinmp sa ma uit in curtea celor de la audi ai mercedes ,,,am avut A6 3.0tdi quattro 2012 deci are o ținuta de mers exemplara fata de f10 ,,,RUȘINE BMWWWW
    0 points
  26. Astea sunt povești pescĂŁrești, nu ai nicio problemĂŁ cu RWD iarna...
    0 points
  27. Userului lavi4175 nu ma obosesc sa-i dau un raspuns. Nelamurirea era mai mult legata de faptul ca nu are Xdrive si nu stiu cum se comporta iarna. Sotia are un X1 Xdrive 2.0d si iarna nu am probleme cu el. Eu am avut masini numai cu tractiune fata. Si iar nu stiu cum ma voi descurca cu jante pe 19 in Bucuresti avand in vedere calitatea drumurilor. Am multi prieteni cu jante pe 19 si 20 si toti au parte de jante fisurate si anvelope cu galme.
    0 points
  28. astepti binecuvantarea forumului?? majoritatea forumistilor au e46 cu piese din dezmembrari si tu stai in parerea lor la o masina de 20k euro. Bravo !!!! Parerea mea este sa nu o iei , Nu mi place culoarea!!!!
    0 points
  29. http://olx.ro/i2/oferta/vind-bmw-seria-5-ID6FRUe.html#:9742b817ba. Nici asta nu e de lĂŁsat dar prețul e prohibitiv
    -1 points
  30. Stai linistit ca nici un 320i n-am condus. Singurele modele de la BMW cu care am mers au fost 2 E46 ambele de 2 l doar ca unu diesel unu benzina, un 530d E60 si un 520d F10. De ce compar merele cu perele? Ambele sunt coupeuri cu motor de 2l in fata si tractiune spate. Singurele minusuri ptr Gt86 mi se par pretul care porneste de la 15 000 (320i am gasit si la 10 0000) si ca nu prea are spatiu in spate. Dar in schimb are un raport mai bun cai/putere si unele modele au si LSD. Si chiar daca ar fi asa diferite ce are? Nu poti sa-ti cauti 2 masine total diferite in aceasi bani? Din ce-mi spui acolo mi se pare ca tu vezi masina ca pe un bibelou. Si cand iesi Duminica cu ea nu e nici un risc ca sa ti-o zgarie si sa o loveasca?
    -1 points
  31. Eu la f10 cu directie standard nu am gasit diferente majore fata de e60.Exista insa posibilitatea sa nu duc conduc destul de sportiv incat sa simt diferenta...
    -1 points
  32. Daca vrei diesel, iti recomand sa iei 320d'u lui Kenbobo din linkul prezentat. Plus ca ai si istoric pe forum despre ce probleme au fost si ce s-a investit in masina. Posesorul este foarte chitibusar si are foarte multa grija de masina. Nu vorbesc din auzite, am fost cu ea, am condus masina. Investitii nu ai ce sa-i faci decat combustibil si drum bun.
    -1 points
  33. Din ce am citit si m-am mai interesat, in niciun caz nu ma duc pe valvetronic. Cred ca raman pe 320i, 6 valve, benzinar strict pt faptul ca e mai ieftin de intretinut. Nu sunt dobitoc sa am impresia ca daca-mi iau BMW o sa ma tina 10 ani fara sa-i schimb uleiul. Din pacate pt colegii care isi vand piesele, nu am banii acum in mana. Ii voi avea in 2-3 luni, insa topicul l-am facut strict sa stiu dupa ce ar trebui sa ma uit si sa ma si hotarasc asupra modelului (macar asta am facut-o). D-abia astept s-o iau si sa ma apuc sa bag bani in ea s-o fac a mea. Plec de la premisa ca o s-o tin vreo 10 ani de acum incolo asa ca macar sa fie personala daca tot o tin. Poate ne vedem si pe la intalniri peste ceva luni. Multumesc mult pt raspunsuri. Daca cineva mai are vreun sfat in legatura cu ce ar trebui verificat, e bine-venit, eu oricum o sa-mi arunc un ochi p-aici. Si daca are cineva vreun 320i, 2.0 benzinar portocaliu perlat, piele full si 472729 de optiuni, sa ma caute. )
    -1 points
  34. E subiectivă treaba. Cred că în interiror nici nu se poate discuta. La exteriror aspectul e mult mai modern la F30 (în spate), iar fața + farurile sunt extraoridare. Cu asta nu spun că E92/E93 nu-mi plac.
    -1 points
  35. Voi ati auzit de ceva taxa/impozit de 2% introdusa recent pentru tranzactiile peste 10.000 euro pentru suma ce depaseste 10 mii la cumpararea masinilor second inmatriculate in Ro? E prima data cand aud de asa ceva si mi se pare fabulatie, mai ales ca nu gasesc nimic legat de asta..
    -1 points
  36. Cum spune si titlu...am cam muscato(cred?) Am masina de 2 luni de zile si ma apropiu de 1000 euro bagati in ea dupa ce am luato(termoflot,termocupla,electroventilator si multe altele). De 2 saptamani am observat ca masina consuma FOARTE MULT ULEI ~1-2litri/1000km poate si mai mult.. si scoate fum(albastru) cand dau cu spatele si in an 1-a. De tras trage la fel de bine ca inainte si ca alte 320d 136cp ceea ce ma face sa cred ca turbo nu e problema.. Destul cu ce cred eu,e randul vostru sa va dati cu parerea si as aprecia cat mai multe pareri ( nu pot sa o duc la service/tester pana peste 2 saptamani si sunt curios ce poa' sa aiba ) Stiu ca nu am verificat masina de la A la Z cand am cumparat-o,greseala incepatorului. Multumesc anticipat.
    -1 points
  37. Eu cred ca nu prea ai bani de masina asta asa ca mai bine fa-i pasi, poate o salveaza careva.
    -1 points
  38. O sa ai acum o puzderie de comentarii negative legate de produsele ATE, gen: " La prima frana s-au dezintegrat, indoit, ovalizat!" ... Pe Bucuresti era un turc care se ocupa de parbrize, si eu am avut la e60 chederul la luneta invechit si crapat.....
    -1 points
  39. Da boaska...dar sa stii ca am citit si eu multe despre discuri si placute si aveam lista cu codurile pentru placute fata spate, dar o sa fie brembo sau textar, mai sigur brembo pentru ca am auzit multe lucruri proaste despre ATE la discuri si placute.
    -1 points
  40. Pe e60 525 eu am schimbat 3 seturi de discuri pe fata pentru ca se ovalizau...ultima data am pus originale am scapat de probleme...ate e fix ....acum poate ai noroc si daca mergi incet... pui frane usoare.
    -1 points
  41. Vand set 4 cauciucuri de vara run-flat rulate. Continental 225/50 R17 94W (4213) Contisportcontact 5 SSR Fabricate in Germania Stare foarte buna, pastrate doar in garaj la 20 Grade Celsius. Pret: 325 Lei/buc. Pret cauciucuri noi: min. 670 Lei/buc.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.