Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/03/16 in all areas

  1. Poze recente.....intalnire " spontana " azi cu Acero
    5 points
  2. M-a "abordat" colegul cavaliere pe privat sa-mi explice cum un 320d are 2300 ture la 160 km/h si i-am raspuns. Zice el ca a mai pus poze pe aici... eu i-am aratat un video: Si dupa mi-a zis ca e 320d Eff Dynamics...eh eu i-am mai aratat un video cu un F30 320d Eff Dyn unde la 160 km/h are 2500 ture si consum 6.5-6.9..cum sa aiba ma frate E90 320d la 160 km/h 2300 turatii? si consum 6%... nu am putut sa ma abtin cand am vazut ca aberezi. Stiu ca ai E90 si stiu ca fiecare zice ceva "alien" de masina lui, dar nu mai incerca sa-i convingi si pe altii de niste prostii. Multumesc!
    3 points
  3. http://s22.postimg.org/ne0rd5zrl/P1000556_Medium.jpg http://s22.postimg.org/qz18a4tox/P1000566_Medium.jpg http://s22.postimg.org/d7wr7x4r5/P1000567_Medium.jpg http://s22.postimg.org/gq8r4b5n5/P1000580_Medium.jpg
    2 points
  4. Este un versus interminabil,fiecare cu preferintele si nevoile sale,eu la momentul achizitiei mi-am dorit mult acest motor pe benzina,de care sunt in continuare foarte multumit indiferent ca vorbim de consum sau de performante. Am 65.000 km si peste 3 ani si jumatate si am schimbat doar un termostat ( care functiona insa avea ceva erori ciudate,in SUA este actiune service la noi nu ) in rest doar revizii,deci ?
    2 points
  5. la 160 6%? sigur sigur?
    2 points
  6. http://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-316i-e46-ID6RCBg.html Vand BMW Seria 3 E46, 316i, motor 1895 cm3, 105 cai, an 1999 luna mai, 246.000 km. Masina a fost achizitionata in octombrie 2012 la ~228.000 km din Austria, timp in care a fost intretinuta corespunzator, ultimul schimb de ulei+filtre a fost facut la 240.000 km, iar cel de placute de frana la 235.000 km, urmatorul ar fi la 250.000 km. Daca kilometrajul este real, decideti voi, am atasat un screenshot al raportului de la BMW, in 2005, masina avea 129.000 km. Lucrarile ce s-au efectuat in acesti 4 ani de cand o detin sunt: - rectificat _chiulasa_ + supape - schimbat garnitura de _chiulasa_, culbutori, garnitura distributie - schimbat sonda lambda pre-catalizator, toba finala originala - schimbat pompa de apa, termostat, cot de apa din spatele chiuloasei, toate furtunele de apa, radiator, capac vas expansiune - schimbat o-ringuri injectoare - schimbat debitmetru aer Sunt singurul proprietar in Romania, taxa este de 628 de euro, ITP-ul este valabil pana in octombrie 2016. Vine cu un set de roti pe 15 de iarna. Pretul este 2600 de euro negociabil, iar masina se poate vedea in Timisoara pe Calea Buziasului. Mai cateva poze!
    1 point
  7. Daca era aproape dublu consumul cum zici tu...mai ca as inclina sa iau un diesel fata de o benzinara turbo dar nici atunci in mod sigur,.dar se pare ca un 320d F30 la 160km/h consuma pe la 7.4l/100km...sincer: 12ron in plus la 100km, pe mine personal, "m-ar arunca " in bratele unui benzinar...
    1 point
  8. Din pacate aplicatia BMW pentru Touch Command merge DOAR pe Galaxy SM-T230 si nimic altceva. @inside: am transformat noi E-urile in F crezi ca nu reusim sa le facem si G?
    1 point
  9. Da. Una e sa codezi dupa FA alta sa resetezi codarile la default dupa ZB. Codarea dupa FA se face in Expert_Mode cu SG_Codierung. Un fisier MAN gol aduce modulul la setarile standard de ZB nu il codeaza pe optiunile masinii. Codarea FSW_PSW nu tine cont de FA (optiunile masinii). Cred ca am scris asta pe forumul asta de vreo 5-6 ori dar prostiile se propaga mai usor.
    1 point
  10. UP. Valabil http://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-17-cu-buza-cauciucuri-235-45-r17-ID6p8QS.html
    1 point
  11. Pai dureaza o zi lucratoare....minim 8 ore. Am tot fost intrebat in timp vizavi de consum,asa ca le am pregatite : 150 - 9,4 140 - 8,7 130 - 8,1 120 - 7,2 110 - 6,2 100 - 5,6
    1 point
  12. Hai ca ti-ai dat in petic cu afirmatia asta de 2 bani " ai avut mai multe masini".. Bravo, esti forta maxima )
    1 point
  13. Am revenit!! am si uitat de forum pana nu am avut nevoie. Nu s-a intamplat nimic, spre dezamagirea unora (cosmin), masina a mers super! Multumesc tuturor pentru raspunsuri, in special lui kalyyyyyy care s-a chinuit sa scrie compunerea. Precizez a doua oara ca sunt la PRIMUL meu bmw. Problemele care le-am descris inainte de plecare s-au mai remediat dupa ce am scapat de nationalele din ungaria si mi-am batut joc de benzina pana in Trieste (italia) unde m-am cazat. Masina a inceput sa traga mult mai bine si la viteze mici iar la viteze mari... )) si sa fie sprintena in oras. Motorul mergea acum mult mai fin si silentios si toata masina pĂŁrea acum mult mai "unsĂŁ". Sunetul de rulmenți dispĂŁruse, nu se mai simțea ĂŽnfundatĂŁ sau ĂŽnfrânatĂŁ, rotile reci, directie mai buna, iar daca schimbam viteza frumos nu suna nimic. :hyper: :frantics: Totul a fost ok cu masina, inclusiv cu clima, nici uleiul ce l-am avut rĂŁmas pt completat nu l-am pus decat dupa ce m-am intors in țarĂŁ. Am parcurs 8000 km fĂŁrĂŁ sĂŁ deschid capota. Acum dupa o saptamana de cand am ajuns si am umblat mai putin si mai incet cu masina, problemele au reapĂŁrut. iarĂŁși sunĂŁ a rulmenți??! nu stiu! se ĂŽncĂŁlzește sub schimbĂŁtor la drumuri scurte dacĂŁ o ascuțesc prin oras si iar "aluneca" greu masina. Vreau sa bag niste bani in ea, sa schimb uleiuri si rulmenti si curele si furtune, role, bucse, garnituri etc, dar nu știu unde sĂŁ mĂŁ duc aici in Cluj. VĂŁ rog daca sunteți careva dispus sa mĂŁ indrumați cĂŁtre un mecanic BUN si SERIOS. (cred ca sunt pe cale de disparitie)
    1 point
  14. nu cred ca se renunta la "oglinda" http://s3.postimg.org/btoa2ioz7/DSC_0093_Medium.jpg http://s3.postimg.org/inyks7hmb/DSC_0074_Medium.jpg http://s3.postimg.org/g5cvrivw3/DSC_0106_Medium.jpg http://s3.postimg.org/q1dyr61o3/DSC_0115_Medium.jpg
    1 point
  15. sa nu ii faci infoliere, e pacat de masina , mie infolierea imi lasa impresia de ieftin sau de o improvizatie nereusita.
    1 point
  16. Hai ca deja face 3 ani in curand. Mai e putin Oricum mai multi bani o sa-ti iei sigur la vanzare directa decat la buy back.
    1 point
  17. Pentru vanzare, da. Atata e. Ca sa fie lucrare artistica, implica mult mai mult. Inclusiv ceruire pe interior. Dar astea costa.
    0 points
  18. Te uiti la ea ca e cea mai ieftina de pe net?E 523i cu motor de 3l. Zici ca e data cu untura la interior!
    0 points
  19. Scuze de poluare topic Fredy Ex meu foarte recent: E90 320 nfl,roti pe 19'(nu stiu turatia ca merg pe sport/manual)-consum instant la 160 km/h-7.8-8.0 ...deci in niciun caz 6.0.
    0 points
  20. Cum anume se apropie la consum? La benzinara creste exponential consumul cu viteza, cam litrul si 10 km more or less. Un 320 d consuma la 160 6 % in timp ce benzina probabil 10. Cu cat mergi mai tare cu atat e diferenta mai mare la consum. Daca mergi cu 100km/h atunci da, consuma la fel. Dar cine merge cu 100?)
    0 points
  21. Cum pui pe benzinara niste turbo se apropie tare de tot la consum de diesel, chiar si la cuplu...pt ce sa mai iei diesel...?
    0 points
  22. doar la neo ) unitate de EVO , sa fie de F , se incarca softul de G30
    0 points
  23. harsh: eu am logic7, sunetul vine de la amplificator la mine nu a fost nici o diferena, probabil are amplificarea mai buna decat CIC , pentru montaj vb cu neo_andersson, depinde de fiecare masina in parte
    0 points
  24. Frumoasa masina. Daca luai diesel tinea cu casa. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  25. Pana la urma ce vrei sa faci? Ai inceput cu logic7, iar acum vrei sa montezi Hifi. Tu ce piese ai de fapt si ce vrei sa obtii?
    -1 points
  26. Daca mai astepti putin, poate decid sa il dau eu jos de pe e60-ul meu pus in vanzare, ca se pare ca lumea nu apreciaza asa mult sunetul cand cumpara masina. :-))
    -1 points
  27. Eu cred ca singurul motiv e ca sa nu poti face schimburi dupa bunul plac. Si poate ca fiind un producator cu pretentii premium, sunt diferente intre PN pieselor de pe platforme diferite, nu sunt comune mai multor platforme ca la VW spre exemplu. Acelasi difuzor pe E65 are magnetul si mai mare decat pe E60. Asta nu inseamna ca suna mai tare sau mai fidel. Pur si simplu e diferenta de caroserie. Sau poate pe Seria3/Seria1 s-a dorit un altfel de design al portierelor si implicit al grilelor pentru difuzoare. Cer scuze colegului pentru poluarea topicului. Se pot sterge comentariile daca se considera inutile.
    -1 points
  28. Salutare, aceeasi problema o am si eu la cutia de transfer pe bmw x3 2,0d 2009 177cp. Am "reparato" la domnul Petre si 'ula..am schimbat motorasul cu unul trimis de baietii de la Arad ' ula. Acum, intrebarea este urmatoarea - este posibil, din ce stiti voi, sa fie dus calculatorul din portbagaj? Saptamana viitoare vrea sa merg la Arad sa vad ce rezolv acolo dar pana sa bat vreo 1000 si ceva de km dus intors aas vrea si alte opinii. Multumesc anticipat.
    -1 points
  29. @Mircea-Si spre surprinderea ta sunt si Inginer Auto si in facultate am facut si materia numita Rezistenta Materialelor. Bafta cu masina eu nu te mai deranjez!
    -1 points
  30. 9990€ LCI , pachet M , km reali :-)
    -1 points
  31. up schimbat recent fulie, role, curea, tampoane motor, parbriz nou, intinzator cu tot cu rula
    -1 points
  32. Intra cu NCS, codezi Kombi cu fisierul .MAN gol si iti reseteaza valorile la default.
    -1 points
  33. Au inceput expertii forumului sa dea ei sfaturi. :frantics: Poate postul meu a fost inutil, dar ale voastre ce rol au? Chiar nu aveti alte treburi? Stati linistiti ca am comunicat cu omul si prin telefon. Nu trebuie sa imi spuneti voi ce sa fac. Poate am avut mai multe masini ca unii dintre voi. Dar nu e cazul sa intram in discutiile astea. Cu astea fiind spuse va doresc bafta!
    -1 points
  34. Le-am comandat de la cataxxl de pe forum. Tocmai mi-am mai comandat ceva, e pe drum http://i.imgur.com/PU4eYrS.jpg http://i.imgur.com/XaUfLDR.jpg http://i.imgur.com/rSe5Ndc.jpg http://i.imgur.com/uahKEDx.jpg Deci, volanul meu o sa intre la vanzare, complet
    -1 points
  35. Pai mie in 3 zile imi ajunge volanul de M3..suna-ma sau vorbim pe farcebook si vorbim. Suntem departe de adevar dar deja prinde contur
    -1 points
  36. Sa va explic cum se verifică tampoanele motorului (așa au procedat cei de la BMW ): Ridici capota... Fugi repede la volan... Frână de mână sa fie trasa....( dacă ai cutie automata, tine piceorul pe frână ) Bagi în viteză și sa zicem ca vrei sa pleci.... Accelerează puțin și... Dacă motorul se va ridica de la stânga la dreapta, atunci tamponul stang e dus.... Baga în reverse și aceeași procedură... Dacă se ridica de la dreapta la stânga atunci tamponul drept e dus. La mine erau duși amândoi tamponi ...zice'ai ca motorul vrea sa se învârta în loc )
    -1 points
  37. Exista si vreo explicatie? Afecteaza cu ceva modulul?
    -1 points
  38. Eu am patit la fel cu usa,daca nu ai nevoie de masina fa pe asigurare pt ca dureaza mult.. Aripa merge tras,chituit,vopsit probabil si clanta la fel. Mai mult de 5 mil nu iti trebuie pt astea, iar janta fara suparare dar e cam urat modelul,eventual le vinzi si iti iei altele mai frumoase.
    -1 points
  39. Nu e 525 cumva ? E cheluțĂŁ mașina.
    -1 points
  40. Ti-ar trebui un sistem ca asta https://www.ebay.com/itm/282140881718 + amplificatorul L7. Sistemul trebuie instalat si codat de cineva care se pricepe bine. Cauta pe la dezmembrari, poate gasesti un sistem mai ieftin. Rezultatul o sa fie spectaculos.
    -1 points
  41. Nivelul este pana la nivelul surubului de umplere din lateral. Cutia nu are senzor or joja. Ma indoiesc ca trebuie asteptat 12 ore; o noapte pentru a fi completat... Poate 2-3 ore. Uleiul, numai de la dealer/producator/fabricant.
    -1 points
  42. Ramai pe OE. Il pui si merge. Nu experimentezi si cheltui in nestire pana iese ce vrei.
    -1 points
  43. 200g vopsea de calitate e in jur de 120 de lei,trasul si kit-ul si vopsitul 300 350 maxim. E un e90 frate nu avion,cati bani crezi ca o sa coste? De jante mi-am zis parerea fara suparare..
    -1 points
  44. Cred ca merge doar la ceasurile de benzinar cu indicator de temperatura ulei in locul celui de consum instantaneu.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.