Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/17 in all areas

  1. La Pitesti te duci cand iti place sa joci ruleta ruseasca dar in mod total opus. Adica ai 5 gloante si doar un loc gol. Ce sanse ai sa supravietuiesti?!
    7 points
  2. Mai bine lasai doar numarul de telefon, si cine era curios ce masina ai, te suna.
    4 points
  3. eu cred ca tu ai 320d si nu vrei sa ne zici )))
    4 points
  4. Consum de 8 in oras nu scoti nici cu 318d pe frig ) eventual noaptea daca e gol, am condus 320i in Cluj si oricum mergeai cu ea, daca e cat de cat trafic nu ai cum sa scoti sub 10.5-11 (mai erau si 18-20 grade afara).
    3 points
  5. Daca iti permiti M4 nou lasa naibii la o parte orice inseamna ratiune si cumpara-l fara sa stai oe ganduri. Mai ales ca nu vinzi Golf-ul. Oricat de apropiate li se par unora, un M e complet diferit de un BMW obisnuit.
    3 points
  6. atentie la lungimea sezutului banchetei spate - e mult mai scurt sezutul de octavia fata de sezutul de seria 3 e90 - si evident spatiul dintre scaune e mai mare.
    2 points
  7. Eu de aici am luat-o si montat-o : http://www.pro-gaz.ro A costat 2900 lei in mai 2015, cu rezervor toroidal de 53 litri. Monteaza-ti modelul asta ca nu o sa-ti para rau.
    2 points
  8. @Win60 daca chiar vrei sa stii ,eram curios ce la determinat sa ramana tot la M4. Ceea ce mi-a si explicat.
    2 points
  9. Da, chiar uimitor ca incepe sa pice masina dupa ce i s-au dat jos piese. Neamtu' ala fraier le-a pus degeaba, asa de kiki. Adevarul e ca inginerii BMW nu puteau sa scoata 200 de cai dintr-un motor N47, au fost prosti si au scos doar 177 sau cati ai tu. Improvizatiile astea cu DPF off si altele minunatii te costa scump. Stiu ca iau multe minusuri la postarea asta, dar cand un DPF ajunge la capat de drum , ca isi da duhul al 180k Km sau la 350K km , SE SCHIMBA! De aia e pus acolo, e un filtru murdar care dupa nspe mii de regenerari, nu mai merge. E ca si cum ai fuma incontinuu fara sa schimbi filtrul. Cand ajungi la chistoc, il arunci, pui foita noua, tutun nou si folosesti acelasi filtru. Pe forumul asta nu stiu cati au schimbat filtrul DPF.
    2 points
  10. 2 points
  11. Bun sfat si foarte incurajator. Sa loveasca mai serios, cu ghinion si din vina lui vreun S Class nou sau mai stiu eu ce avion de peste 100k euro si sa nu despagubeasca rca ul din cauza motorului neomologat. Sa vezi atunci ce o sa se mai bucure de cei 200 cp cand o sa trebuiasca sa plateasca reparatii de zeci de mii de euro din buzunar. Chiar nu inteleg lejeritatea cu care indemnati si incurajati astfel de practici. Cu riscul de a supara pe multi dar mie mi se pare dovada maxima de cocalarism sa ai motor de 1.8 in acte si de 3.0 sub capota. Stiu ca e frumos sa ai motor V8 cu impozit si alte taxe ca la motor de 14, si mie mi-ar placea dar momentan conduc ce imi permit.
    2 points
  12. Am terminat cu success un retrofit de CIC pe masina personala din semnatura, un E93 din 06/2008. Pe langa CIC am instalat si TV (MPEG4), Combox cu optiunile 6FL si 6NR si camera de mers inapoi. Acum am urmatoarele optiuni pe CIC: Multimedia: - Radio FM si AM - Web Radio prin intermediul optiunii 6NR BMW Apps si cu un iPhone 4 cu Teethering Active - CD/MP3 Changer - Magazie cu 6 discuri care reda si format MP3 - DVD player - in CIC se poate introduce DVD format standard Video si se vizualizeaza pe ecranul din bord - Music Collection - o partitie de 12 GB pe HDD din CIC unde se pot stoca fisere MP3. Incarcarea lor se face prin portul USB din torpedou - Bluetooth Audio - redare de pe orice device care suporta A2DP prin bluetooth, permite vizualizarea track info pe ecran si comenzi de genul play/stop/next/previous track - aceasta optiune este disponibila prin Combox - USB player in cotiera - se pot conecta o multitudine de playere compatibile (ipod/iphone, etc.) dar si stick-uri USB - Media Cradle - permite redarea de muzica/filme de pe iPhone; - TV cu receptie MPEG 4 HD (12 canale in Bucuresti) si port USB in cotiera pentru redarea de fisiere AVI; Navigatie: - Harti Europa Premium 2012 cu Romania completa inclusiv cladiri 3D; - Google Maps - prin intermediul Combox folosind optiunea de iPhone Teethering; - Import de rute de navigatie prin portul USB din torpedou; BMW Connected Drive (conexiunea de date foloseste iPhone prin Internet Tethering) - access la portalul BMW Live pentru informatii de genul starea vremii unde se afla masina sau pe ruta de navigatie, Google Places, Panoramio, etc; - BMW Internet - acces la orice site de pe web - BMW Apps - farcebook, Tweeter, Calendar, Web Radio Instalarea componentelor este destul de facila daca ai toate piesele necesare, problema majora a fost cu codare CIC si Combox, pentru asta am stat zeci de nopti pe net ca sa invat cum se face. Atasez aici cateva poze si voi reveni cu detalii si poze pentru cei interesati.
    1 point
  13. BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.08
    1 point
  14. S-a rezolvat azi. Mai am de facut codarea pt adaptiv si o sa asamblez la loc
    1 point
  15. Decat sa o omologhezi mai bine cumperi 330d si ii muti volanul... cu piesele de pe a ta. In ceea ce priveste RAR ul eu personal dupa 600.000 de km nu mi a ridicat nici un inginer RAR capota. Singurul lucru la care poti avea probleme este sa ai talon diesel sa se auda a benzina sau invers....
    1 point
  16. fratele meu mai mic are alfa si zilele asta a probat si asta de 510ps, masina merge foarte bine sunet superb ,calitate de cacat in comparatie cu m4 ( cu extendet leather) consum imens dar nu are probleme cu tractiune cum are m4 in rest fiecare ce vrea eu prefer bmw el alfa:)
    1 point
  17. du te la Zf. la tm mi au schimbat doar 4l nici nu a respectat procedura cu temperatura
    1 point
  18. Mor cand aud chestii de-astea... Cum frate sa nu iti dea VIN, si sa mai vrei in continuare sa vezi masina?? Daca din start "proprietarul" masinii nu iti ofera nici cel mai mic indiciu de corectitudine, la ce te astepti, ca masina sa fie impecabila?? Luati cate o teapa cat voi de mare, dupa care va plangeti pe forumuri si pe grupuri FB ca Bmw face masini proaste, ca pica aia si aia, ca uite ce zgomot are, e normal asta de la o masina germana? No offence!
    1 point
  19. 1 point
  20. Eu iti dau un sfat, nu te mai lua dupa toti care isi dau cu parerea, primeste sfaturi doar de la cei care au montata o instalatie pe masina. Eu am un e46 318I FL, automatic cu acelasi motor ca al tau si am avut montate 3 instalatii gpl. Prima Tomasetto Stag 300 premium, a doua un Zenit Pro pentru valvetronic si pot sa-ti spun ca nu au functionat corespunzator niciuna. Stagu-l trebuia sa-l reglezi tot timpul, se aprindea check engine mai tot timpul iar la Zenit Pro la fel, plus ca nu schimba vitezele cum trebuie. Acum sa-ti explic de ce nu merg bine instalatiile de mai sus: Reglajul instalatiilor gpl ( aproape toate), mai putin BRC si PRINS, reglajul lor se face prin vacumul din galeria de admisie. Motorele BMW valvetronic, nu au depresiune in galerie ( adica nu face vacuum) si de aceea nu se pot regla corespunzator si masina nu trage bine si nu merge in parametri. A 3-ia am montat BRC plug&drive my10, pot sa-ti spun ca este foarte buna, raport calitate pret, plus ca este foarte stabila, iar daca este reglata bine, nu vei simti nici o diferenta intre gpl si benzina. Am 45.000 km. facuti cu aceasta instalatie. Pentru tine cea ma buna instalatie este BRC plug&drive my10. Ca recomandare unde sa o montezi, iti recomand sa o montezi la Vernsti in Buzau, sunt cei mai buni din tara la BRC. Eu tot acolo am montat-o
    1 point
  21. Nurnberg si Passau e mai bine. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  22. Pai a zis si el 8 si ceva,poate 9,de fapt sigur peste 9,deci poate 10-11-12:)))si afara cel mai mic 6.2,in rest 7-8.
    1 point
  23. Wow asta da consum. Eu la seria 1 cu acelasi motor in Cluj am undeva intre 13-14% la un stil normal de condus. Ciudat.
    1 point
  24. 9 in oras si 6.2 afara? O fi ceva nasol la a mea, mie-mi da 11.3 mixt dupa ~4.000 KM jumate afara jumate in oras.
    1 point
  25. Pentru ce sa o mai vezi daca nici macar VIN'ul nu vrea sa ti-l dea... eu zic sa te feresti de masinile de acolo(AG Pitesti).. Mai bine cauta alta masina.
    1 point
  26. @HVMihnea de unde esti? Despre tipul din TM Sammer am auzit 2 pareri una de la unul cu un f01 740 care a avut ceva probleme la convertizor a fost la el cu masin si l-a rezolvat + schimbul de ulei. Si o alta parere de la un tip cu f10 care ia trimis convertizorul la reparat si cand lau montat acasa facea urat cutia, sunand-ul baga motive ba nu au pus uleiul bn, ba ca nu a montat ceva bine. deci sunt si feedback-uri negative insa nu pe pagina de fb
    1 point
  27. Pai da, aici e problema, ca ne luam masini de 60K la mana a doua cu 18k si n-avem bani nici macar de intretinerea lor corespunzatoare. Nici de achizitie, nici de intretinere. Ne miram mereu cand pica un modul si costa de la 200 euro in sus, dar nu ne gandim ca e masina premium si ca are costurile ei.
    1 point
  28. + clapeta de acceleratie Pierburg
    1 point
  29. Sunt pareri impartite, nu vreau sa zic ca unul e mai bun ca altul, dar Florin are numai recenzii bune pe aici din cate am citit si sta la 2 km de mine. Merg pe mana lui. Am facut comanda la piese, ramane sa ne intalnim saptamana asta.
    1 point
  30. Sa va dau un exemplu concret ca sa vedeti ce inseamna castig la un leasing operational (nu este bmw dar puteti extrapola) Asadar - Fiat 500 - contract semnat in Feb 13, 2012 - pret masina 11520EUR (factura) Rata lunara leasing operational - 422.11EUR Dupa 4ani, in Februarie 2016 Rate platite catre compania de leasing: 20261.28EUR Pret cerut pentru achizitie SH la incetarea contractului: 7425EUR ***** FIAT 500 My Life 1.2 69 HP 2012 41000Km 6187,50 EURO fara TVA Prețul este exprimat in Euro si nu conține TVA 20%. **** detin toate contractele pentru ca am fost interesat in achitizia masinii SH Asadar, o masina care de noua costa 11520EUR - dupa 4ani de utilizare si 41000Km a costat-o pe firma 20261EUR. Aceasi masina a adus un castig potential companiei de leasing de: 16166.28EUR = (20261.28(rate)+7425(valoare revanzare)-11520(pret achizitie nou))
    1 point
  31. Ia M4 si bucura-te de el
    1 point
  32. Daca iti permiti si iti doresti un M,cumpara-l fara ezitare! Lasa deoparte toate "dezavantajele" si ratiunea,da-i talpa si zambeste!
    1 point
  33. 330xi cu o singura teava de evacuare? Amatorism ignorant....Pune si un sticker cu " M Power" sa fie complEcta masina
    1 point
  34. am vazut cat a cerut pe masina dar tu ai vazut ce masina vinde apoi cine o vinde ? sau pe voi 99.8% va intereseaza sa va luati o masina buna la bani putini si cu km putini ... nu se poate ... dai mai multi bani iti iei o masina buna de la un vanzator bun nu orice cioara borata care aduce masini din germania zacute prin garaj al unui propietar pensionar care se ducea de 2 ori pe luna la LiDL , asa gandesc eu, nu ce si-ar dori toti ... pana la urma omul cere cat crede ca valoreaza masina lui nu te obliga pe tine sa o cumperi.
    1 point
  35. BMW 320Diesel Motorizare 2.0L,163cp,cod motor M47 An fabricatie 2007 km 198.000 Nu prezinta uzura excesiva la interior(butoane sterse sau materialele din plastic zgaraiate) Pret 9300Euro,negociabil la fata locului. -Masina se vinde cu rotile de iarna,originale bmw -Masina o detin de 2 ani,sunt al doilea propietar,reviziile sunt efectuate la bmw. -Cutia de viteze are o revizie la 125.000km,iar a doua revizie a fost efectuata in luna decembrie 2016. -Tot anul trecut,au fost schimbate amortizoarele si flansele. -Vopseaua este originala de fabrica,nu a fost implicata in accidente de nici un fel -Dotarile masinii se observa in pozele ce le voi atasa -Masina se vinde doar cu verificare service (platesc eu constatarea/verificarea). Daca mi-a scapat ceva,pot raspunde pe parcurs.
    1 point
  36. 330xi zici ca te-a amenintat cu pistolul la tampla prietenul ala sa il lipesti. Nu prea te inteleg. Pari oarecum pasionat.
    1 point
  37. De ce n-ai mai asteptat pana la 1 Feb sa se scoata? Mergeai la politie fara chitanta la dosar. Drumuri bune sa ai.
    1 point
  38. La ZF e 98 + tva litrul de ulei si 480 + tva baia de ulei. Am mai postat si pe alt topic detalii legate de recomandarile/preturile de la zf, daca e cineva interesat Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  39. Sunt eu orb sau nu are memorii la scanul pasager?
    1 point
  40. Eu unul abia astept sa imi ma urc intr-unul. Design-ul este evolutionar, dar foarte placut. Nu imi pasa ca arata mai ca 3, mai ca 7, important e ca sa imi placa masina ca un intreg. Mi-as lua una (dar mai am de asteptat sa apara pe mobile.de la un pret decent )
    1 point
  41. Si eu sunt de parere ca G30 arata extrem de bine, singurul minus pe care i-l aduc eu, evident din punctul meu de vedere, e navigatia aceea iesita afara din bord care mi se pare ca arata ca si cum ar fi fost desenat tot bordul si la final si-ar fi adus aminte ca au uitat sa integreze si navigatia in bord, si au zis hai ca nu e o problema, o implantam noi acolo cumva Am vazut ca asta e trendul de cativa ani incoace si la concurenta (audi, mercedes), navi iesita din bord, dar mie imi da senzatia de kitch displayul acela infipt acolo... iertare-mi fie daca jignesc pe cineva din acest punct de vedere E60 si F10 sunt cu un pas mare in fata lui G30, dar gusturile evident ca nu se discuta.
    1 point
  42. Masina a ajuns la 200.000 de km Am schimbat urmatoarele Ulei cutie+baie,suruburi,mufa de transfer si oringuri oe Toate filtrele+ulei motor Brate superioare Bielete Brat inferior dreapta Amortizoare fata+flanse Bujii+releu Rola intinzator Curea oe (cea contitech facea zgomot la pornire) Pompa apa+termostate Multe dintre ele au fost schimbate preventiv pentru linistea mea! A mai ramas sa ii fac maine geometria si am cam terminat,cel putin deocamdata....
    1 point
  43. Nu pot sa inteleg cum tocmai de la Bacau nu gasesti alt service pana la Bucuresti. Iar la Bucuresti ai nimerit tocmai la cea mai mare teapa. De aia prospera omul. Ca va duceti cu capul inainte.
    1 point
  44. Exact..mare atentie la Bimmer Service.
    1 point
  45. Vezi ca erau niste review-uri nasoale despre Bimmer Service...
    1 point
  46. Asta cu pe original ma amuza tare ) Pana la urma cutia e ZF, daca pui ulei si filtru ZF ce are? platesti dublu doar pentru emblema BMW ? Vezi ca mai este si o procedura sa intre mai mult ulei in cutie, multi nu o stiu, si iti schimba mai putin ulei, dupa ce se schimba uleiul trebuie trecuta cutia prin toate vitzele, la fel si cu scosul si bagatul uleiul in cutie, uleiul se baga manual, altii il bagau cu bormasina, unde am schimbat si eu tot pe la experti din astia.. La fel si cu lasatul masinii peste noapte, ca sa se scurga cat mai mult ulei, daca uleiul ajunge la temperatura cutiei nu il mai scoti pe tot.
    1 point
  47. Sa mai zica lumea ca sunt Valvetronicurile proaste ))
    1 point
  48. Da , scuzati double post Am rezolvat dupa ce am copiat fisierul FSW_PSW.TRC in acelasi loc si l-am redenumit in FSW_PSW.MAN dupa care am putut coda linistit! Mi-am implinit un vis : CODEZ marca BMW )
    1 point
  49. Un astfel de post cu CIC retrofit nu exista pe forumul asta sau eu nu am gasit. Ideea era daca mai vrea cineva sa faca acest retrofit sa intrebe aici, eu am facut acest retrofit si il pot ajuta cu informatii daca apar probleme. Am vrut sa arat aici disponibilitatea mea de a oferi GRATUIT ceea ce am invatat facand acest retrofit, de aici si dezamagirea atitudinii tale si a altor cativa. La fel cum a fost deschis acest topic se poate inchide, oricum vad ca la sectiunea asta cele mai "tehnice" intrebari sunt despre cum se schimba o mufa sau o boxa la un E39 sau E46. Din punctul asta de vedere CIC-ul este un SF, intradevar.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.