Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/17 in all areas

  1. Ambele masini au o vechime fizica(nu iti vei permite in bugetul acela o masina cu rulaj mic), cat si morala, deci surprize neplacute pot aparea la ambele modele.Acea durabilitate si fiabilitate exemplara a masinilor germane apartine trecutului, cand multe sisteme erau mecanice si nu electronice, cand multe subansamble nu contineau un procent atat de mare de mase plaastice si cauciuc, cand masinile erau mai simple, si cand, de ce sa nu spunem, se rula mai putin.Sunt multi care au utilizat numai masini second hand, si de aceea anumite defecte si probleme tehnice nu ii deranjeaza, nu le constientizeaza, de unde si afirmatii "nu am cheltuit nimic cu ea" Mercedes compressor am condus o singura data, motorul este interesant, interiorul este peste bmw la calitate, dar in acelasi timp datorita consumului( 17% in brasov) si motorului atipic stiu ca proprietarul ii atribuise apelativul de masina pe viata, deoarece revaanzarea este foarte dificil de realizat si la preturi derizorii.Directia si suspensia sunt setate in mod confort, dar aici depinde de gusturi. Despre Bmw, deoarece detin un exemplar din 2001, cu motor similar N42(capacitate 1800 cmc fata de 2000 cmc la 318i fl), am sa incerc sa iti descriu putin ceea ce a insemnat intretinerea acestei masini(nu doresc sa starnesc polemici , costurile le poti calcula tu pe diferite site-uri): -cumparata in 2010, la 143.000 km, masina ce mai vazuse si in Romania revizii la reprezentanta, pot spune ca era o masina oarecum intretinuta, in momentul de fata are aprox. 216.000 km(nu voi mentiona aici discuri, placute, filtre, ulei, anvelope, reglat directie, elemente directie), probabil mai tine si de noroc, si de faptul ca nu imi place sa merg cu masina daca apare ceva ce trebuie inlocuit(in istoricul masinii am vazut ca la un moment dat au fost inlocuite motorasul valvetronic si unitatea ABS/DSC, ceva buton geamuri), voi mentiona ceea ce a fost oarecum reparatie accidentala, si nu cu scop estetic: -schimbat intinzator, patine, lant distributie (la primele modele de N42 intinzatorul era mai scurt), ceea ce in timp cauza uzura a patinelor, si decalare a distibutiei(eu le-am schimbat toate alertat de celebrul zgomot de pornire la rece la N42)-cred ca cel putin intinzatorul trebuie schimbat daca masina are modelul vechi, mai scurt; in timp, cred ca si patinele se uzeaza, sunt din materil plastic, chiar in cazul unei ungeri corecte/tensionari ale lantului tot ajung sa se uzeze; -schimbat simeringuri supape, garnitura baie ulei, garnitura pompa vacuum, garnitura capac culbutori,simering arbore cotit, corp filtru ulei, o ring solenoizi vanos, o ring senzori axe came-mai devreme sau mai tarziu nu scapa nici un N42 de toate acestea, un mecanic chiar avea o teorie legata de faptul ca acest motor se incalzeste/lucreaza la o temperatura ridicata, te dispera la un moment dat scurgerile de ulei pe la toate incheieturile -schimbat debitmetru, furtun debitmetru, clapeta acceleratie -schimbat senzor arbore cotit, un senzor axe came, o bobina inductie, pompa de benzina -schimbat bucse diferential -vas expansiune -valva pcv+furtune -reconditionat alternator+fulie -macarale geamuri(de fapt problema sunt si periile de la geam-tocmai ce le-am comandat) -acuator usita rezervor benzina -ceva furtun la sistemul de racire -rulmenti roti spate Ma pregatesc sa schimb ambreiajul( mi se pare un pic obosit), pompa apa (cred ca are deja o varsta si nu stau sa astept sa huruie), si psihologic sunt pregatit eventual pentru vreo sonda lambda, au si acestea o durata de viata.In mod sigur au mai fost poate si alte chestii, gen plastic crapat footrest, etc....dar am mai uitat din ele.Masina este o masina secundara, pe care o folosesc din 2012 ocaazional. Mai arunca un ochi pe forum, sunt nenumarate topicuri cu sfaturi de achizitie, eu personal detin/am detinut si masini noi(marci de consum), cat si masini second, si pot afirma ca desi poate un bmw e mai fun, etc, overall pentru mine tot masina noua a generat mai multa satisfactie, prin prisma faptului ca am fost primul utilizator, am fost protejat de garantie si u am pierdut timp cu diverse incidente si alergat pentru reparatii.Si chiar daca se pierd niste sume si la masinile noi (cu cat e mai scumpa masina, cu atat e mai mare asa zisa pierdere) Am sa mai povestesc o anecdota, mie mi s-a destul de elocventa: la un moment dat, la unul din locurile de munca am cunoscut un magazioner/operator depozit(asta nu e in Romania), care dupa ce a beneficiat de o suma importanta in urma unei mosteniri, si-a achitat creditul imobiliar, fiind un fan al marcii, si-a schimbat E39 din dotare cu un E90 M3, ia sotiei i-a cumparat unn cooper S, bineinteles second hand.Si desi a facut senzatie 2-3 saptamani, pana la urma s-a umplut de penibil cand se vaita ca 4 anvelope la m3 il costa cam salariul sau pe o luna, ca asigurarile sunt foarte scumpe, reviziile la fel, ca dupa aproximativ un an sa revina cu picioarele pe pamant si la niste marci de volum, vanzand masinile amandoi, bineinteles cu o pierdere financiara semnificativa.Concluzia este ca cea mai buna masina este cea care ti-o poti permite fara sa iti pericilitezi bugetul familial si fara sa iti creezi dezechilibre(credite, etc), sau cum imi mai place sa spun, mai bine cu jante de 15 de tabla si toti dintii in gura si o carte citita/piesa de teatru vizionata.
    5 points
  2. 12 consuma sigur in oras. Mie 520I consuma urba 13-15 extra urban 7-10. CLA-ul 250, 10 urban 5 extra urban, iar e90 2.0d 10-11 urban 6-8 extra. Din cate observi masinile din generatie mai noua clar consuma mai putin. Un 318 de 10 ani nu ia sub 12 urban garantat, iar el nu vrea asigurare mare, nu vrea intretinere scumpa nu vrea nimic, dar vrea BMW sa intre cu 200 in mine dupa cum zicea.....Genul asta de oameni nu au ce cauta pe sosele, e pur parerea mea personala, nu aruncati cu pietre
    5 points
  3. Din 2009(10k km pe an parcursi in medie) de cand am masina din semnatura am efectuat in mare urmatoarele cheltuieli: radiator -behr pompa apa hepu set bucse bascula febi buson vas aftermarket termostat oe pompa spalator vdo bujii 4x ngk debitmetru bosch placute fata spate senzori ate bascule+set bucse fata lemforder distributie motor febi motor - inlocuit placute fata spate senzori +bielete antiruliu ate+lemforder revizii ulei filtre - initial am folosit originale - apoi am trecut la mann, castrol, yacco,wolf anvelope - all season noi si de iarna sh spalatorie - self wash omv ceara de cavitati si diferite produse de ingrijire si intretinere(servetele umede, polish,kit corector, inlocuit cleme rupte,lavete microfibra, degresant,degripant etc) - total - aprox 3500E - rca+impozit - aprox 1000E - carburant+vigneta - aprox 8000E Si recent am descoperit ca am ambele arcuri pe spate rupte si cel mai probabil asa am luat masina,deci masina sta asa cu ele cine stie de cand. Masina practic nu este intr-o stare extraordinara desi a mancat ceva bani si cum ziceau niste colegi in postarile anterioare daca fac un deviz constatator pot sa raman fara cuvinte . Insa cel mai important lucru de mentionat este ca masina asta,pe care o am de ceva vreme, imi ofera inca placerea de a conduce.
    4 points
  4. Pai si cati au 15 20 de k sa dea avans la o casa? Adica ei nu au 10 k sa ia o masina si au 20 sa dea avans la casa? Marea majoritate nu are bani sa dea avans la casa, dau avans 5000 si platesc rate 30 de ani. Asta mi se pare mai trist, nivelul de venituri. IN conditiile astea, eu inteleg pe cei care vor sa mai traiasca si clipa, nu doar sa plateasca rate toata viata si sa se trezeasca la 60 de ani ca au proprietate personala un apartament cu 3 camere in Berceni. Ca daca e sa o luam asa, orice masina e o pierdere. Decat sa iei o masina de 50 de mii euro, mai bine iei o casa , ar zice unii. Dar uitam sa traim, sa ne facem bucurii etc. Pentru unii acesta e un lux necesar. La fel cum o casa de 500 k euro pentru unii pare inutila. Si sincer exemplul cu vecinii care umbla cu logan si au casa de 500 k euro este sugestiv pentru extreme, iar aia mi se par oarecum niste tampiti. Pai mai am si eu ruda pt care eu sunt ruda saraca, el dormind pe multe milioane de euro, iar omul isi manaca de sub unghii, merge cu un Opel Astra g din 2000, are psihoza celor mai ieftine alimente de la Lidl si daca il vezi zici ca e omul strazii.
    3 points
  5. La fel de bine cum spune un coleg ca uni sunt sclavi masinilor poti sa fi si sclavul casei, si o casa cere bani in continuu, sunt destui care si-au construit case peste limita bugetului pentru ca mai apoi sa ajunga sa fie sclavul casei sau sa ajunga sa o vanda pentru ca nu o mai poate intretine, da el se faleste cu palatul ...
    3 points
  6. Masina este adusa de un samsar micut blondin din Pitesti. Este foarte posibil sa o gasesti in targ la vitan. El si nasul lui se ocupa cu masinii. Eu am vrut sa iau un f10 de la el. Masinile arata foarte bine (interior/exterior). Evita testari amanuntite chiar daca in fata si prin telefon iti va spune ca este total dispus sa mearga oriunde. Modifica km masinii. Cazul meu - masina de care eram interesat avea in bord 174.000 si reali erau 282.000 in urma cu vreo 4 luni de la momentul in care m-am interesat eu. Daca poti sa treci peste aspectele de mai sus, te intelegi cu el legat de pret. Ofera discount, accepta variante, este flexibil dar in acelasi timp are tupeu de mincinos.
    3 points
  7. Nu o fi ieftin de intretinut un e46, dar nici cum aberati voi ca un salariu de 2500 lei nu iti ajunge. Zici ca media salariului pe forum este de cel putin 1000 euro )) Tinand cont ca suntem plini de e60 e90....deduc ca salariul mediu depaseste 1500 euro... Baieti, sunteti pe aratura.
    3 points
  8. DacĂŁ 1000 de lei ți se pare o sumĂŁ mare, eu zic sĂŁ te gândești bine dacĂŁ vrei BMW sau Merc, fie ele și mai vechi. Un e46 poate arunca cu facturi de 1000 de lei ĂŽn tine fĂŁrĂŁ sĂŁ clipeascĂŁ, sĂŁ știi. Asta ca sĂŁ nu mai vorbim de faptul cĂŁ sunt 90% șanse sĂŁ iei un 318i cĂŁruia sĂŁ fie nevoie sĂŁ-i faci simeringurile, deci din scurt un 1500 lei cu tot ce mai trebuie schimbat.
    3 points
  9. Omul tocmai ce spunea ca nu și permite cam nimic , dar vrea bmw sa se plimbe seara prin oraș. La logan nu poți sa mergi șmecherește ca nu se uita nimeni la tine
    3 points
  10. Salut, Am tot urmarit acest forum si in special aceasta sectiune de ceva timp dar abea acu m-am decis si eu sa povestesc despre masinuta mea. In octombrie am devenit si eu fericitul posesor al unui F31. Este o poveste lunga cum am luat-o si am zis sa nu va plictisesc Long story short: am trimis un prieten dupa ea, aceasta masina fiind ultima pe lista si cea de backup! Dupa ce am adus-o in tara si am fost la BMW sa schimb lichidul de frana si am aflat ca masina a fost luata de la un partener BMW si tocmai iesise din leasing avand service all inclusive pana atunci. Intial imi doream un 320 dar pentru ca nu am gasit ceva cu toate dotarile care mi le doream si la un pret ok m-am multumit cu un 318 (mai ales ca veneam de pe un opel cu 80 cai ) Masina este exceptionala ... drept dovada ca am facut 20k km in 4 luni cand eu inainte faceam 10k intr-un an
    2 points
  11. nu cred ca vrei sfaturi de la noi ) a mai cerut un coleg pentru e46 si i-am umplut 6 pagini de prostii )
    2 points
  12. Alta prostie...ai alocati 4000 pe masina, cauta pe acolo....se considera ca venitul lui e lunar si stabil...deci vor exista bani pt urmatoarele costuri. Si o masina noua implica cheltuieli in plus.
    2 points
  13. STO,nu inteleg de ce particularizezi si aduci mereu vorba de un venit punctual.este o discutie la modul general....punct. un coleg a zis bine mai sus....in cuvintele mele, te intinzi cat iti permite plapuma....daca te duce capul sa ingropi 80% din venit intr-o masina, foarte bine...ia-o. cred totusi ca discutia a deviat si trebuia sa pastram discutia doar in aria tehnica. eu concluzionez pt colegul ce a deschis topicul: daca ai 4000 euro pt o masina, cauta sa fie cat mai buna tehnic si estetic....la 4000 poti cere asta...nu poti cere dotari de varf....restul vin dupa usor si pe rand. bafta!
    2 points
  14. Nici nu am zis asta, este clar ca ai un venit de minim 2500, si asta nu pe familie. Eu nu cred ca un om cu o oarecare pregatire, care munceste si nu isi bate joc de banii sa o duca rau. Daca sta in chirie sau face un credit pentru auto sau doamne fereste ambele impreuna atunci situatia se complica grav. O duc rau snobi, care au dat un tun cumpara o masina tare si o casa mare dupa care se trezesc ca banu nu mai curge iar el nu isi permite sa tina nici masina nici casa. Eu din pricina serviciului am fost in casele a aproximativ 90% din primari, din 3 judete. 80% dintre ei nu casa mare chiar f mare, iar daca nu au la ei in localitate sigur au in orasul resedinta de judet, masina scumpa chiar f scumpa si toate astea dintr-un amarat de salar de max 3000 ron. Cand mandatul ala se termina iar prostul(votantul) se desmeticeste putin si voteaza un alt conational, el se trezeste ca banii sau terminat nu mai e totul gratuit, vinde masina si se chinuie sa tina casa, ca doar nu se muta el din casa de 300-400mp in apartament sau casa de 100mp, dupa care noi le plingem de mila ca o duc greu. Imi sustin punctul de vedere, daca ai ceva educatie si esti putin calculat nu o duci asa rau in Romania. Daca in schimb ai salar de 1500 si mai si o casa de tinut, vrei si un bmw pentru care faci credit, da o duci rau, poate chiar foarte rau
    2 points
  15. Ăsta nu este un exemplu de „așa da”, ci unul care ilustreazĂŁ proasta educație financiarĂŁ a românilor. Pe de altĂŁ parte, aveți dreptate, dacĂŁ unii vor sĂŁ mĂŁnânce covrigi și sĂŁ aibĂŁ BMW, bravo lor!
    2 points
  16. Tipic romanesc: nu avem dar ne purtam
    2 points
  17. Depinde ce înțelegi prin asta. Mie mi se pare absolut SF cum pot unii dintre voi să susțină că 2500 lei îți ajung să trăiești și să mai și întreții o mașină pe care o folosești. Poate mâncând doar merdenele și făcut economii stricte, altfel nu văd cum... La un calcul absolut de bază vorbim măcar de 400 lei pe lună pe combustibil, 100-200 lei pe lună asigurări, impozite, alte taxe și întreținerea de bază a mașinii (măcar o dată pe lună tot o speli, de exemplu) și ajungi foarte ușor aproape la 25-30% din venituri. Dacă mai pică vreo piesă de 500-1000 lei deja faci credit ca s-o repari, iar de anvelope noi nici nu cred că se poate pune vreodată problema, nu?
    2 points
  18. Treaba(alegerea) e simpla. 4000 de euro e suficient pentru un E46 ... cumperi frumos unu cu 2500-3000 pentru ca asta e pretul de achizitie a unei epave de genul in momentul de fata. Cauti si tu una cu incalzire in scaune si trapa sa pari mafiot. Bagi urgent 1-2000 in ea ca sa o poti utiliza dupa care o tii in garaj ca nu mai ai bani de benzina ) Bafta !
    2 points
  19. Asa imi facea si mie cand mi s-a facut condens in oala de la roata de rezerva si s-au oxidat contactele de la calculatorul PDC si imi fura curent de descarca bateria indiferent cat mergeam cu ea. Tine cont ca o pornire de motor se compenseaza cu 1ora de incarcare in mers, mai mult sau mai putin in functie de baterie si alternator. In DIS sau ISTA/D iti arata foarte clar un istoric al incarcarii bateriei din ultimile zile (in procente) care iti poate arata daca se incarca sau nu corect. Daca bateria s-a prezentat la valori mici spre 50% sau mai putin poti sa o incarci macar 24h sau cateva nopti daca folosesti masina si vezi pe urma cum se comporta. Oricum ai de verificat multe, de la alternator, contacte cabluri, IBS pana la consumatori furaciosi. Spor la investigat si nu te panica asa tare, o sa iti mai intre si cutia in avarie daca insisti sa mergi cu bateria descarcata, chiar daca porneste imediat motorul, am patito pe pielea mea si nu doar eu.
    2 points
  20. Mi-au ajuns cauciucurile Saptamana viitoare m-am programat pentru montat. http://i.imgur.com/IwsC3mW.jpg Si tot saptamana viitoare masina o sa primeasca evacuare quad :shifty: Difuzorul nu o sa fie vopsit integral in negru. Partea din mijloc, unde vin tipsurile o sa fie cu negru si restul culoarea masinii. http://i.imgur.com/Otso3SD.jpg Tipsurile sunt de 76mm de la Pilot: http://i.imgur.com/6D8Kc19.jpg
    2 points
  21. Sunt si alte persoane pe forum care pot confirma cate reparatii au facut pe parcursul a 2-3-4 ani la e46 (ma refer la e46 folosite 20k km pe an, nu tinute bibelou). Nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant. Si chiar incerc sa gasesc unde am scris ca nu se gaseste e46 in 4000 euro, ca vad ca tot repeti ideea asta. Am explicat in detaliu ca multe e46-uri sub 4000 euro au probleme deoarece nu au un istoric de intretinere si ca nu poti in aceasta suma sa rezolvi totul (masina+verificare+acte+ o revizie generala+ diverse probleme necunoscute). Legat de consum/taxe: atata timp cat multor proprietari de e60/F10 etc.(masini cel putin duble ca valoare fata de un e46) nu le convin un consum si taxe ridicate si se rezuma in proportie de 60-70% la 2.0d, nu vad cum ar putea sa ii fie ok unui posesor de e46 sa circule cu o masina care poate consuma in oras 16-17 si care in afara orasului nu scade sub 8 (ma refer la recomandarile de benzinare in 6 cilindri). Poti sa nu imi mai raspunzi ca vad ca oricum nu citesti tot ce scriu si intelegi doar ce vrei tu, asa ca nu o sa imi mai pierd timpul sa iti citesc urmatoarea postare oricum. Nu o zic cu rautate, dar mai bine ne rezumam la topic si as prefera sa nu continuam "conflictul".
    2 points
  22. Ce utilitate poate sa aiba sa ai tractiune spate la un stil de mers linistit? Sa iei un e46 pentru ca are tractiune spate (cu care nu face nimic) si pentru ca vrea masina comoda (si nu e) nu are niciun sens. Nu am zis ca daca ai tractiune spate trebuie sa faci curse cu masina, doar ca daca ai doar doua criterii si unul dintre ele este asta trebuie sa fie o explicatie. Ideea nu era ca nu gaseste e46 in 4000 euro, dar pe langa aia mai trebuie sa aiba 1000e de inmatriculare si diverse reparatii din primele luni de la achizitie. Si ulterior trebuie sa isi permita consumul, taxele si intretinerea. Apropo, eu chiar mi-am luat tractiune spate pentru ca o folosesc ca atare. Daca voiam masina comoda, usor de intretinut,cu care sa merg cu 100kmh in afara localitatii crede-ma ca nu imi luam e46. Si din ce zice omul in topic ori vrea sa se dea cu ea ori vrea tractiune spate degeaba. Chiar sunt curios ce vrea de fapt. P.S: te rog eu fa ceva cu virgulele alea. Nu pacalesti pe nimeni ca ai trei doctorate daca pui 5-10 virgule intr-o propozitie. Iar in urmatoarele propozitii iti lipsesc cateva :goodjob:
    2 points
  23. chiar foarte tare as putea spune si rara cum am si scris... ai putea verifica pe site-urile de profil cate anunturi sunt cu jante de tabla 17' si et si j de e90, nu de e46 numai bn! UPPP 7499 euro
    1 point
  24. Iar te bagi in seama cand nu trebuie si unde nu trebuie...
    1 point
  25. A inceput topicul in ideea ca vrea un motor pe benzina fiabil si i-a fost recomandat un motor in 6 cilindri, adica cel mai probabil 2.2 170 cai sau 2.5 192 cai. Nu a spus ca vrea 318i, unii i-au recomandat 316-318i, altii 320i-325i. Consumurile spuse de mine se refereau in principiu la cele in 6 cilindri. Un e46 325i poate urca fara probleme la un consum de 16-17 in oras. In carte consumul declarat urban este aproximativ 12.5-13, deci iti dai seama ca in realitate sub 14 este imposibil sa scoata. Ideea era ca nu se pune problema sa isi cumpere asa ceva deoarece nu are nevoie de performantele respective si cu siguranta ii va consuma mai mult decat isi permite. Legat de 318i: eu sunt la al 2-lea (2.0 vvt) si ating foarte des urban consumuri de 13-14, la un mers cat se poate de linistit dar preoponderent in timpul zilei. Nu m-am referit la 318i cand am zis de consum 16-17, deoarece in conditii normale de mers si trafic nu prea atingi valorile respective.
    1 point
  26. Bravo. Se pare ca sunt si oameni de calitate care posteaza. Exact asta incercam sa-i explic si eu dar am primit reprosuri ca i fac profilul de personalitate.
    1 point
  27. LasĂŁ l Sto ca e periculos omul.acum ĂŽși permite și verificĂŁri la reprezentanta. Mai in primele postari nu avea bani nici de asigurare și acum suntem numai muschi
    1 point
  28. Masina a plecat, multumesc pentru gazduire.
    1 point
  29. De ce ai vrea sa schimbi ceva ce NU iti displace?
    1 point
  30. El cere cat vrea, doar nu o vinde maine. Macar are km putini, poate cauta cineva asa ceva, desi pt cumparatori conteaza mai mult anul si pretul.
    1 point
  31. E60 an 2006 slab dotat, vechime 11 ani pret 9500 euro? =))) bafta.
    1 point
  32. Daca vrei pot sa o vizualizez eu si sa-i fac un test .Asta in cazul in care esti hotarat sa o cumperi si in prima faza sa om vad eu.
    1 point
  33. Bine ca ai rezolvat :frantics: :frantics: :frantics: Ar trebui schimbat titlul topicului, sigur o sa se mai confrunte cineva cu problema asta, si macar sa fie mai usor de gasit
    1 point
  34. daca ii urmaresti pe farcebook o sa vezi ca oamenii schimba garla distributii si la toate ofera garantie 100k km sau 2ani. daca e de fac ceva gresit sau rau ar fi trebuit sa apara pana acum nemultumiti si probleme ma gandesc. edit : ce nu mi-a placut mie la ei cand am fost acolo era ca vroiau sa-mi schimbe distributia desi masina nu da nici un semn ca ar avea probleme , ci doar pt ca se apropia de 200k si ca ar fi bine sa fie schimbata. asta e pe tipicu stiu ca nu esti racit dar ia tu acolo un antibiotic just in case.
    1 point
  35. Se ia un span fin pe strung de verificare, aluminiu se prelucreaza frumos, daca e ovala la curatat manual nu se vede si o mai dai odata jos.
    1 point
  36. Daca iei E46 si iti pica vreo pompa la ea, vei sta langa ea si vei plange. DAca nu-ti permiti asigurare de 1000 de ron si nici atat impozit pe an, mai bine ia un golf 5 1,9 tdi si nu ai nici un stres. BMW e scump la intretinere, mai ales cand ai un buget restrans ca al tau. BMW E46 cu motor de 1,8i sau 2,0i au probleme cu vanosurile sau valvetronicurile si alea costa. Vad ca la banii tai nu ai pretentii decat de BMW si Mercedes. Masina indicata bugetului tau e Dacia Logan 1,4 MPI.
    1 point
  37. buget de 4000 pentru achizitie sau si eventuale cheltuieli? in plus, vei primi sfaturi subiective tinand cont ca esti pe forum BMW.incearca acelasi lucru pe forum Mercedes ) si cine recomanda motorul de 2.2 cred ca nu a mers cu vreunu )
    1 point
  38. Omul a zis ca isi permite masina de 4000. Treaba lui ca se plimba seara si pe unde se plimba. Cat despre compresor nu e deloc demodat. Daca pana in 2000 sunt pistoale cu apa, 2.2-ul o fi vreun avion cu reactie? Nu mai exagerati asa ca 90% din forum are sub 2000 cmc. on topic, Mercedesul e mai confortabil, calitate mai buna a materialelor, interior mai clasic. Motorul e foarte fiabil, dezavantajul major ar fi consumul care e mare comparativ cu Bmw-ul. In 4000 vezi poate gasesti w203 facelift, insa ma indoiesc. De fapt, conteaza ce masina e in stare mai buna, irelevant care din cele doua modele e.
    1 point
  39. e secret pretul de vanzare? de ce nu faci topic la vanzari?
    1 point
  40. Confirm. Rulmentul are 2 pozitii de montaj. Am facut operatiunea la 320d 2004 si impreuna cu mecanicul a trebuit sa ne uitam cum era prins pe furca rulmentul original. Rulmentul nou are carcasa din plastic si una dintre pozitii impinge rulmentul mai in fata (catre placa de presiune/soare), iar cealalta pozitie pozitioneaza rulmentul spre spate. Din pacate nu mai retin care dintre pozitii este cea corecta pentru functionarea optima a ambreiajului. Dar, rulmentul se roteste la 90 grade in jurul axei sale si este in noua pozitie.
    1 point
  41. e tare faza cu roti de iarna R17 din tabla- RARITATE )))) zici ca e cu cine stie ce optiune de individual masina
    1 point
  42. Ar fii, ar fii... Se scrie FII, cu doi de i, numa’ la: – imperativ afirmativ: Fii cuminte! – conjunctiv prezent, forma afirmativĂŁ Âşi forma negativĂŁ: Vreau sĂŁ fii cuminte. Vreau sĂŁ nu fii obraznic. Ăn rest, e FI, cu un singur i: – imperativ negativ: Nu fi obraznic! – condiĂžional prezent: aÂş fi, ai fi – condiĂžional perfect: aÂş fi fost, ai fi fost, ai fi spus, ai fi fĂŁcut – conjunctiv perfect: sĂŁ fi Âştiut, sĂŁ fi fost, sĂŁ fi avut – viitor: voi fi, vei fi – verb + FI: pot fi, poĂži fi, sĂŁ poatĂŁ fi, sĂŁ poĂži fi, vei putea fi. Avem beamveu da' nu stim scrie. :goodjob:
    1 point
  43. Pai up urile astea mascate, cum porneste, poze, altul care da comment la poze etc. Sa vina militia )
    1 point
  44. sau conectezi masina la ISTA-P, selectezi din optiunile de retrofit "power reduction delete" si face ISTA toata treaba......
    1 point
  45. Am schimbat trimurile cu unele piano black http://115.imagebam.com/download/CMaEwzYWis8mRUQWZfg3KQ/49191/491902960/20160625_201030%5B1%5D.jpg
    1 point
  46. Hmm. Alt 525D, motor 2L cu problema la turbina mica(presupun). Se tot inmultesc. "Reusit" rau N47-le asta. Prima data cu distributia, acum si turbina mica la 2,5d
    1 point
  47. La alea nici nu le mai da TUV.
    1 point
  48. Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna? Deocamdata Tesla e doar un pistol cu apa. Autonomiile alea declarate sunt nerealiste. Plus de asta, nici macar in America nu este infrastructura suficient de dezvoltata, ce sa mai zici in Europa. Si sa nu uitam aspectul pecuniar, ca altfel cred ca ne-am fi luat toti Tesle daca erau la pret de Logan. Dar pana una alta, cea mai ieftina Tesla va fi la pret de sedan premium chel, deci oricum o masina inaccesibila maselor. Asa ca hai sa fim realisti, ca nu exista deocamdata solutii. Si chiar daca ar exista, cineva trebuia sa vanda petrol, nu?
    1 point
  49. Deocamdata e doar o discutie. Si daca si Germania ti se pare tara cu decizii de idioti, nu pot sa mai spun mare lucru. Eventual da niste exemple , asa de curios , din experienta ta cu "astia de aici".
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.