Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/17 in all areas

  1. O sa incerc sa fac si eu un review mai detaliat, pentru ca am fost la ei, pentru mai mult decat un schimb de ulei. Primul contact cu ei: imi cautam masina, am gasit una bucata 320d lci si programez masina pentru o verificare. Ajung la ei, se uita putin la masina, o pune pe tester..verdict? DA! e buna masina doar ca are o scurgere de ulei la cutia de viteze(este autoamata), m-am uitat si eu alaturi de ei la cutie dar efectiv parca eram prost, nu vedeam nici o picatura de ulei!( am verificat dupa cutia in alt service, cutia nu pierde ulei si merge perfect dupa 2 ani de la achizitia masinii).La final, cand sa plecam de la service, cu masina, tatal meu le cere factura pentru suma de 350 de le(verificarea masinii) iar acestia incep s-o dea din stanga in dreapta pana l-am luat eu pe tata de pe capul lor(tocmai imi cumparasem primul BMW,ma durea undeva de factura lor). La 3 zile dupa cumpararea masinii, cedeaza fulia. Panica mare, tractat masina pana la ei si facut scandal vreo 10 minute pe tema "Ce dracu ati verificat la masina de 350 de lei, ca deja mi-a picat ceva dupa nici 3 zile de la verificarea masinii?"'.In fine, m-au calmat spunandu-mi ca-mi fac o reducere de 200 de lei, zic super tare, ma informasem ca o fulie si o curea nu costa mai mult de 1200 ron, scad si cei 200 de lei si suma parea ok,dar asta era doar in capul meu.In realitate am platit 1400 de ron (unde a fost aplicata reducerea? inca ma intreb si eu...) Al doilea contact si cel mai costisitor: MI SE RUPE DISTRIBUTIA la masina (da, a-ti citit bine, e90 lci 320dA n47), duc masina pe platforma, imi spune ca dureaza o zi pana desface motorul si vede exact ce trebuie inlocuit. DEVIZ? 8.500 RON, zic "bine... asta e situatia, apucati-va de masina". Dupa 2 zile ma suna ca masina e gata, ma duc s-o ridic, dau o tura si totul era si este in continuare ok, masina softata, tragea si trage ca inainte, ABSOLUT NIMIC DE REPROSAT dar, a doua zi dupa ce ridic masina, bag cheia, o pornesc si imi apare martor in bord "Nivel Antigel Scazut". fac poza, ii trimit lui Sorin si-mi spune sa trec pe la ei si ianinte sa completez cu apa si sa vin cu masina cand am timp sa se uite. De aici am inceput sa vad NEPROFESIONALISMUL din ei, adica era evident acest aspect: Luni - ma duc la ei sa verifice masina si-mi spun ca n-au timp azi si sa vin in alta zi( atunci de ce mi-au spus sa vin cand vreau?!) zic ok, vin in alta zi. Marti - ii sun, aveti timp azi sa va uitati la masina mea de ce pierde atingel? Nu putem, hai treci joi pe la noi sa vedem ce are. Miercuri - iar se aprinde martorul de antigel in bord, pun mana pe telefon si ii sun: "Maine (adica joi) vin la voi cu masina ca iar imi curge antigel, SPUNE-MI EXACT la ce ora sa vin cu masina?" Raspunsul lor : "Te astept pe la un 12:00-12:30." Joi - la 12 fix eram la ei, intru in garaj, am o mica conversatie cu ei si astept...vreo 20 de minute in care ei efectiv nu faceau nimic alt ceva decat sa vorbeasca chestii random. La 12:30 ii vad ca inchid garaju si ii intreb, deja foarte nervos ca ce fac. "AAA, lasa-ne si pe noi sa mancam 15 minute(care au fost 45 min) ca suntem morti de foame". Eu deja eram poker face, ma chemi de la 12, nu te apuci de masina timp de juma de ora si dupa imi spui sa mai astept putin sa mananci...pai de ce m-ai chemat la 12?! In fine, se intorc de la masa, deschid garajul si imi cer cheia, se duce in curte/parcare unde era masina, deschide capota si cu o lanterna se uita la motor, fara s-o ridice pe elevator sau ceva sub pretextul "nu e nevoie s-o ridicam, daca ai fisuri le vedem" Raspunsul lor la problema mea dupa ce masina abia iesise din serviceul lor? Mai mergi asa cu ea pana se mai agraveaza ca momentan pare totul ok, poate nu o sa mai ai antigel lipsa Raspunsul lor a fost socant, m-am urcat in masina si n-am mai vrut sa dau de ei. Si stiti de ce spun eu ca acest service nu este unul cu PROFESIONISTI? M-am dus la primul service de cartier pe care l-am vazut, le-am spus ce problema am cu antigelul, si scoate imediat o super scula, o pompa cu un furtun pe care l-au infiletat in locul capacului vasului de expansiune. Baga presiune in instalatie si verifica daca am vreo scurgere, folosind elevatorul din dotare (REPET, eram la un service mic de cartier, nu la PREA LAUDATII Service Scream (Tezparii) SHIT). Parerea mea? Service Scream (Tezparii) se pricepe doar la schimbat distributii si atat... si nu ca se pricep ca sunt ei mari mesteri, ci pentru ca au exersat inainte pe sute de masini ale clientilor si tratandu-i cu spatele daca ceva nu a mers ok dupa. PS: Am uitat sa va zic! Stiti cat a durat sa-mi dea factura de 8500 ron? pai 3 saptamani in care i-am stresat zilnic sa o trimita pe mail sau ceva, si cand ma duceam la ei in service sa verifice masina ptr antigel le spuneam si mereu se scuzau ca nu le merge imprimanta, ca n-au stampila si asa mai departe.. PS1: ce v-am povestit eu aici este fix adevarul, exista pe pagina lor de farcebook poze cu masina mea de cand fulia a fost schimbata, cand masina a intrat in service cu distributia rupta, plus ca am factura de la distributie PS2:n-am absolut nici o idee de ce masina tot pierdea antigel, de cand a fost verificata ultima data, la serviceul de cartier, masina nu a mai pierdut antigel si efectiv nu mi-am batut capul sa aflu ce a fost.
    3 points
  2. Adevarul este ca majoritatea romanilor ce ii invidiaza pe cei plecati ca dupa 2 ani isi cumpara case si masini, de fapt nu vad esentialul, si anume faptul ca respectivii se indatoreaza pentru a-si cumpara bunurile respective, si intra intr-un sistem, functional din anumite puncte de vedere, previzibil, insa ce te obliga sa mentii ritmul, si in care majoritatea castigurilor se duc pe taxe si impozite.Cand lumea in Romania aude anumite discutii despre salarii, venituri, chiar in europa, niciodata nu o sa faca corelatia cu impozitele, taxele si costul vietii din tarile respective. Este emblematic cliseul romanilor ce sustin ca in vest isi umplu un cos de cumparaturi cu 100 euro, si ce bine traiesc ei......dar nici unul nu spune ca isi cumpara produsele gen "marca nr.1", cele mai ieftine ,si de fapt bunastarea aparenta pe care o percep cumparand mult si prost, clienti vesnici de masini cu nume si dotari dar second hand cu xxxxxx km la bord. Si chiar daca toata lumea o da pe adapatre, integrare si flexibilitate, in teorie este frumos, insa fiecare popor are un bagaj cultural, o identitate, si nu este intotdeauna usor(fara a acuza pe nimeni) sa faci lucrurile sa mearga-de unde apar si anumite frustrari sau nemultumiri. Si chiar daca pare cuidat, din anumite puncte de vedere (exclus medical si infrastructura), Romania este o tara oarecum sigura, deoarece nu se confrunta inca cu terorism, trafic de droguri si criminalitate organizata, ca in alte tari, care din motive turistice, tin lucrurile putin "sub pres". Avantajul, totusi, de a trai in alte tari, si a cotiza, este totusi, ca la pensie, in teorie, ai un capital (o pensie, un fond de economisire, o casa ce poate fi vanduta-asta daca totusi ai facut ceva economii) care te poate ajuta sa iti traiesti batranetea confortabil, o perioada, intr-un loc mai placut, gen Spania, Portugalia, sau pentru unii Grecia,Albania, Romania,etc. Fiecare tara are avantaje si dezavantaje, nu exista locul perfect, depinde de fiecare ceea ce cauta, care ii sunt prioritatile, si ceea ce
    3 points
  3. Și atunci ce-i oprește sĂŁ comande de la epiesĂŁ sau autokarma la rândul lor?
    3 points
  4. Da, am pus mai jos. Astazi a sosit, zilele astea vreau sa ii fac revizia si sa vad poate schimb si distributia. E murdar motorul, poate maine sa ii fac o igienizare ca si inauntru e jegoasa. Motorul suna bine, insa are un tacanit care persista cand urci in ture. Este ceva pe sub masina cred ca la galerie. Relantiul sta la 800, ulei are, porneste la sfert. O sa cercetez maine mai mult. http://i64.tinypic.com/34ga7n5.jpg
    2 points
  5. ii ceri VIN'ul si il verifici aici : https://www.nicb.org/theft_and_fraud_awareness/vincheck
    2 points
  6. nu are nicio treaba numele. iar adevarul este ca in servisurile dedicate sansele sunt mult mai mari sa gasesti pe cineva care sa iti identifice corect o problema (din punctul meu de vedere asta e principala calitate pe care eu o caut la un service - sa identifice corect o problema) mai departe, calitatea manoperei din pacate este la noroc peste tot )).. manopera este efectuata de oameni iar un om poate gresi indiferent ca lucreaza pe 10 milioane sau pe 100. un mecanic poate sa efectueze o lucrare super complexa la perfectie iar a doua zi sa faca gresit un banal schimb de placute sau de amortizoare.
    2 points
  7. Daca erau garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata sau blocul fisurat iti baga presiune in instalatia de racire pentru ca presiunea din cilindrii este mai mare decat presiunea din instalatia de racire Eu cred ca este fisurat racitorul de gaze de la egr si iti baga antigel pe admisie Desfa-l de acolo si uita-te bine la el
    2 points
  8. Incerc eu un raspuns!? Pentru ca in SUA trebui sa (te) muncesti ca lumea ca sa ajungi bine financiar! Iar din ceea ce castigi trebuie sa platesti aproape tot si ramai cu destul de putini bani..
    2 points
  9. Ai dreptate, timpul este mai prețios, dar pentru mine asta e plĂŁcerea mea, sĂŁ caut piesele, sĂŁ le comand, sĂŁ le vĂŁd ĂŽn cutii, noi Consider asta ca o parte din pasiunea de a avea BMW. ĂntradevĂŁr dacĂŁ sunt atât de experți precum pretind unii atunci sĂŁ taxeze mai mult la orĂŁ, dacĂŁ fac muncĂŁ de o calitate atât de bunĂŁ. Dar sĂŁ pluseze ĂŽntr-un mod nesmțit la piese mi se pare ca și cum ar lua clientul de fraier. AdicĂŁ sĂŁ-ți spunĂŁ ĂŽn fațĂŁ, și sĂŁ-ți arate negru pe alb cĂŁ o piese costĂŁ (sĂŁ zicem) 3500 lei când tu știi cĂŁ ea de fapt e 1200 lei, și poate OE 3000 lei, tu cum te-ai simți dacĂŁ ai accepta? Ai avea o senzație plĂŁcutĂŁ? Probabil pe cei care habar n-au cât costĂŁ o piesĂŁ, cum aratĂŁ, sau ce e mai exact, ei ar accepta.
    2 points
  10. am observat acest cliseu tot mai des la multi samsari(si nu numai). ,Pare a fi echivalentul perimatului -si mai vechiului- "nu bate nu troncane" .Ce rol are expresia asta ? sa iti induca o stare de incredere cum ca vanzatorul sau masina nu au nimic de ascuns ? sau ?
    2 points
  11. Scopul nu a fost acela de a te influenta insa daca tot ai deschis subiectul hai sa iti explic putin cum sta treaba la noi(lucrez in domeniu). Reprezentatele la noi in marea majoritatea au cei mai prosti mecanici posibili, habar nu au sa foloseasca o diagnoza sau sa identifice o problema. De ce se intampla asta? Culmea nu neparat din vina rerezentantei in sine ci a angajatilor si aici am sa dau un exemplu: Bavaria il angajeaza pe Gigel ca sef de service si il trimite la scolarizare in Germania ca sa stie tot ce tine de Bmw si de modul de a aborda problemele la aceasta marca. Gigel se intoarce in Romania si incepe sa lucreze... pe masura ce trece timpul devine din ce in ce mai bun ca mecanic si ii dirijeaza si pe ceilalti in service, ce sa faca si cum sa rezolve diverse probleme( de regula maxim 2-3 oameni sunt scolarizati). Clienti incep sa afle de faptul ca Gigel care este sef de service la Bavaria este foarte bun in ceea ce face si fac pe dracu in patru prin diverse cunostinte si relatii sa ajunga la Gigel ca el sa se ocupe de masina lor. Cu timpul... Gigel realizeaza ca nu mai merita sa stea ca si angajat, sa se treazeasca in fiecare zi la ora 7 dimineata si sa ajunga la 7 seara acasa pe un salariu fix cand poate bine mersi sa stea acasa, sapa o groapa in curte isi cumpara niste scule din autovit si incepe sa isi anunte asa cum poate clientii ca pot veni direct la el acasa la alte preturi fara de reprezentanta. Dupa un timp Gigel incepe sa produca bani si mai vorbeste cu un baiat sa il faca asociat cu care s-a inteles bine la reprezentata si in care are incredere si pleaca si respectivul, investeste niste bani si devine service specializat BMW. Astfel, clientul e fericit ca Gigel se ocupa 100% de masina lui, Gigel e fericit ca se agita pentru el, ca are afacerea lui si castiga mai bine. Bavaria ramane fara omul in care a investit ceva si o ia de la inceput. Aceasta poveste este valabila peste tot, nu numai la Bmw, oamenii din reprezenante sunt foarte slab pregatiti, habar nu au cum sa diagnosticheze o problema banala plus ca exista si o lipsa de interes. Avantajul reprezentatei consta in faptul ca daca ai o problema complicata la masina, mai ales pe partea electrica reprezentanta apeleaza direct la constructor pentru a identifica problema dar aceste cazuri sunt destul de rare. Pot da la nume de reprezentante unde nu mi-as lasa masina nici macar sa imi schimbe filtrul de polen dar nu am niciun interes sa ii vorbesc de rau. Legat de Service Scream (Tezparii) Bmw, personal ii stiu pe baieti si am sa ii recomand tot timpul, sunt oameni de nota 10 care se implica si cauta o solutie cat mai ok fara sa te jupoaie, sunt foarte bine pregatiti. Eu am sa ii recomand tot timpul si nu am niciun interes, de mai bine de un an nici macar Bmw nu mai detin deci nu am de ce sa le fac reclama. Cat despre faptul ca service-ul nu accepta piesele clientului din nou va zic... este normal, iar acest lucru se va schimba peste tot inclusiv la service-urile de cartier. Chiar daca tu vi cu piese OE service-ul nu are cum sa iti ofere garantie pe lucrarea pe care o efectueaza la masina ta. Daca o piesa din cea pe care tu ai cumparata se strica, te vei duce la magazinul de unde ai achizitionat-o iar magazinul respectiv iti va refuza garantia pe motiv ca sevice-ul este de vina. Au fost nspe mii de cazuri. De asemenea asa cum a mai spus un coleg mai sus, niciun service nu vrea sa isi asume responsabilitatea ca tu ai venit cu piesele tale si ca sunt ok, pot fi fake-uri. Sa nu uitam imensa fabrica de uleiuri false care a fost gasita in Rusia, fabricau printre altele si ulei Bmw. Incercati sa vedeti putin si partea plina a paharului, un service nu poate sa traisca dintr-o manopera pe care ti-o ia la un schimb de ulei sau la un schimb de ambreiaj. Si service-ul ala trebuie sa isi plateasca angajatii, sa plateasca chiria, curentul etc si sa mai aiba si preturi de bun simt pentru toata lumea. Asa merg lucrurile iar in scurt timp singurii care vor mai accepta piese ale clientului vor fi mecanici privati sau service-uri de cartier unde te duci sa faci cel mult o revizie. De asemenea poate o sa va vina greu sa credeti insa in 99% din cazuri service-uri precum Service Scream (Tezparii) Bmw, Bimmer Serv, Ad Garage, Evo Car si altii, au pretul de intrare al pieselor mai scump decat cel de vanzare al magazinelor precum Epiesa sa Autokarma. De ce? Pentru ca aceste magazine vand piese intr-o zi cam cat vinde un service in doua luni. Este imposibil sa ai preturile asemenatoare cu cele pe care le practica magazinele astea din cauza diferentei foarte mare de volum.
    2 points
  12. Prietene, nu ma intereseazĂŁ ce te intereseazĂŁ pe tine, dar nu te mai bagĂŁ in seama pe toate topicurile daca nu te intereseazĂŁ subiectul sau nu ai habar ce vorbești. Poți da un mesaj administratorului sa ĂŽți creascĂŁ numĂŁrul de posturi afișate dacĂŁ asta urmaresti. Bafta!
    2 points
  13. Cum sa nu merite? Iti recomand sa iti mai cumperi si un SUV, ca poate vii in vizita si e iarna. Serios vorbind, nu este nici o logica in a pastra o masina si a merge cu ea de 2 ori pe an. Vorbim de un e90, nu de vreo masina de colectie.
    2 points
  14. Daca vrei sa o dai repede o pui sub pretul pietei si garantat te suna samsarii in secunda 2. Neaparat faci contract de vanzare cumparare si o scoti de la primarie, apoi e treaba lui. Saau o pui la un pret corect si incepi sa scazi usor pana o dai.
    2 points
  15. Probabil 99% habar nu au ce cauta acest topic pe forumul Bmw la sectiunea "Masina mea", asa ca voi prezenta ceea ce urmeaza. Am intrat azi in posesia ei, dupa o lunga cautare de ani buni in care m-am chinuit sa gasesc un exemplar, fiind produse doar cateva mii intre 1992-1996. Motivul pentru care o prezint este pentru ca are motor de Bmw, mai precis 1.6 cmc, motor prezent pe urs si pisica, un clasic m40b16. Masina este din 1994, adica are 23 de ani, are 139000 de km si se prezinta excelent, atat la sasiu cat si la caroserie. A avut un singur proprietar. Este 4x4 part time, cu cuplaje planetare fata mecanic din maneta, un lsd in puntea spate si reductor. Ca si dotari, are geamuri electrice, oglinzi electrice, servo, interior insertii mahon, scaune de velur si aer conditionat. Cateva poze cu ea mai jos. Poate ne vedem la o intalnire. http://i66.tinypic.com/2yy5hc9.jpg http://i65.tinypic.com/2zxwby8.jpg http://i63.tinypic.com/2c0m08.jpg http://i65.tinypic.com/10s6irr.jpg http://i66.tinypic.com/mwzdi9.jpg http://i63.tinypic.com/302b211.jpg
    1 point
  16. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  17. Pai sa schimbi distributia ca e pe curea. Pentru cat costa, nu merita sa risti. Tacanitul poate fi de la tacheti, problema cunoscuta la M40 (am avut 2 motoare, doar ala de 1.6 tacanea, ala de 1.8 a fost silentios). Faina masina, sa ai noroc de ea!
    1 point
  18. Reguli de postare la Mica publicitate Postarea de anunturi la sectiunea Mica Publicitate este un privilegiu, nicidecum un drept. Deci va rog nu abuzati de acest privilegiu. Inainte de a posta la Mica Publicitate, va rog sa luati in considerare ca vor aparea discutii pe marginea anuntului. Daca nu doriti acest lucru, atunci folositi site-urile specializate in anunturi de mica publicitate. 1. Titlul topicurilor deschise La Mica Publicitate va incepe obligatoriu cu "VAND", CUMPAR" sau "SCHIMB" in functie de situatie, urmat de obiectul tranzactiei. Primul mesaj va contine obligatoriu informatii despre produs si PRETUL DE PORNIRE. Orice topic ce nu contine aceste informatii va fi sters si initiatorul topicului va fi avertizat prin sistemul de warn al forumului. Orice anunt de vanzare care nu contine pretul in primul post va fi inchis. Va fi redeschis doar in momentul in care initiatorul solicita unui moderator adaugarea pretului la anunt. 2. Oricine vinde ceva intr-un topic de cumparare este obligat sa specifice pretul. Formularile de genul "am eu, ai PM, cat dai? sau suna-ma" nu sunt admise si se sanctioneza cu 3 zile de suspendare in caz de recidiva.
    1 point
  19. hmm interesant blocul de valve de la cutie??
    1 point
  20. Din pacate acesta e trendul la modelele noi, eu am preferat E90 chiar daca la aproape aceeasi bani imi gaseam F30. Plansa de bord la F30 e dintr-un plastic tare care face zgomote deranjante la frig. La E60 daca vrei sa o transformi in automata o sa iti trebuiasca timp si nervi, iti trebuie o masina de pe care sa iei cutia, cardanul, diferentialul astea asa la prima vedere. Eu zic ca daca tot vinzi E60 macar sa faci un upgrade la F10, stiu ca E60 e o masina buna dar e un design din 2003 totusi. La felul in care ai grija de E60 nu o sa ai probleme la F10 sa ti se cojeasca butoanele sau pielea.
    1 point
  21. exista si alte varianta in afara de asa zisele service-uri de cartier ? cati dintre voi ati mai fost printr-o reprezentanta? care mai e atmosfera acolo?
    1 point
  22. Nu s-a rezolvat nimic, a mea din 2013 a necesitat schimbarea chiar inainte de 150.000km. zornaia de parca ma plimbam cu galeata cu pomeni de la biserica 3 din 5 prieteni nu auzeau nimic, li se parea normal :-) pana am turat-o la 1500-1800
    1 point
  23. Daca axul vibrochen iese in afara, e de rau, cel mai iwftin iesi sa inlocuiesti motorul, decat sa-l repari. De reparat te costa prea mult si nu ai garantia ca iti va merge.
    1 point
  24. Sunt oameni care nu au timp să caute piesele respective. Sunt și unii oameni comozi. Ce plătești în mod normal extra la un service din asta vine, nu te interesează ce e în spate, plătești extra "luxul" de a veni și a lăsa mașina, ca apoi să o iei gata reparată, fără să stai să cauți tu piesele, să aștepti după un curier...etc Fie că unii cred sau nu, timpul pentru unii oameni poate fi mai prețios și mai valoros decât 300RON extra - da, sună a snob, dar mai e și ăsta un lucru de luat în calcul, pe care service-ul mizează. :queen: Un service însă, repet, face asta pentru a veni în ajutor, nu se ocupă cu vânzări piese auto. Că un service poate face și asta este un extra cost și un moft pe care ți-l asumi sau nu. Calitatea unui service ar trebui să vină din lucrările făcute, nu din prețurile pieselor. Și da, un service cu adevărat bun și util lucrează și cu piesele tale!
    1 point
  25. Hai raspund de ce numesc A6 caruta. In primul rand sa spun ca este dotat bine, printre cele speciale adaptive cruise control, city safety, bixenon adaptiv cu asistent de faza lunga, side assist, active lane assist(pret de cateva secunde vireaza singura pentru a se mentine pe banda de rulare), scaunele de A8 cu reglaj electric separat pentru 12 zone, memorii, audi drive select....iar restul dotari obisnuite incalzire scaune, clima bi, sistem de sunet cu subwoofer si o gramada de difuzoare, navigatia de top, senzori de parcare, etc..... Ce ma nemultumeste: 1.Motorul este incapabil iarna sa ajunga si sa mentina 90 grade. E universal o problema a grupului VAG, anumite generatii de 2 litri au problema cu producerea de caldura. Exista comunicate oficiale de la VW, Audi care afirma ca nu este nici o problema ca motorul sa functioneze si in doar o liniuta(40 grade) pe timp de vreme racoroasa. Este normal din pc lor de vedere. Din pc meu de vedere este frustrant de-a dreptul ca la o masina de 75.000 euro sa ii pui linoleum ca la vechile dacii iarna. Nu vorbesc de incapacitatea uleiului de a unge eficient, nu vorbesc de uzurile in cutia de viteze(automata incalzita/racita cu circuitul de antigel al motorului), consum ridicat si tot ce aduce cu sine o functionare in 40 grade a motorului....ci de faptul ca la un drum de Bucuresti cand afara erau -17 grade a trebuit sa stau invelit cu o patura in masina.....este inactabil(dupa acea intamplare am cedat si am pus linoleum la radiator). 2.Desi are cuplu de 380 si 177 cai este mai puturoasa decat un e39 2.0 disel de 136 cai. Jenant......cifrele sunt doar pe hartie....in realitatea de pe strada e greoaie tare masina. 3.Cutia automata multitronic. Este cutie de tipul CVT, 8+1. Singura cutie automata disponibila pe 2.0 TDI in acea vreme. 4.CONSUMUL. Nu ma necajeste atat de mult, nu e important, dar e jenant ca un motor de 2 litri sa consume 12 la oras vara iar in afara 6.5 l/100 km la mers normal de 110-120 si 130-140 pe autostrada. Da, cu clima pornita, dar chiar si asa. Batranul e39 de 2 litri consuma saracul 4.5 la drum, drept e ca avea cutie manuala. Dar totusi......6.5 mi se pare exagerat de mult pt un motor de 2 litri si o caroserie de 1600 kg. Totul e superok la motor....raspuns oficial : este normal pentru ca aerul conditionat solicita mult, muzica la fel servodirectia electrica la fel.....etc.....etc...... 5.De curand am facut revizia la cutia de viteze(schimbul de ulei si filtre). M-au obligat sa imi faca si updateul de soft la motor pt scandalul Dieselgate. Daca refuzam updateul nu imi primeau masina in service, ori pt garantie trebuia sa fac asta la ei. Evident, au spus o gramada de verzi si uscate ca nu se va schimba nimic in performantele masinii... In realitate masina este mult mai puturoasa, trage mult mai greu, regenerarile la DPF se fac fff des, si consumul insa a sarit la 7.5 la drum lung si 13-14 la oras. Or mai fi si altele, insa m-am plictisit rau de a le enumera....Insa vreau sa mentionez si de frane. Initial, va jur, am avut senzatia ca franele au probleme de functionare. Verificarila mai multi mecanici.......totul este in parametri. Schimbat lichidul, verificat discuri, schimbat placutele.....nici o imbunatatire. Nu ma intelegeti gresit....masina franeaza, nu spun ca nu......dar pe langa franele de la BMW sunt efectiv "pistol cu apa"..... Repet, masina este de altfel impecabila, un exemplar reusit si foarte bine intretinut inainte sa ajunga la mine. 70.000 km am facut eu fara nici un incident. Dar, da, tinand cont de cele de mai sus Audi face carute prin comparatie cu BMW. Nu spun de riscurile specifice modelelor cum e distributia si cutia de transfer de cuplu la BMW. Audi le apre pe ale lui.....pompa de inalte din cauza uzurilor produce span metalic ce ajunge pana la a cala efectiv motorul. Un alt risc la fel de mare e reprezentat de pompa de ulei care are talentul e a se opri efectiv in timpul mersului, iar daca asta intervine in turatie mare motorul se caleaza iarasi. Scuze de offtopic, dar am simtit sa dau aceste explicatii. Motor de 3 litri nu vreau pentru ca am eu o problema in a da banii de impozit statului...SI daca s-ar folosi cu cap i-as da fara sa ma uit, dar vor ajunge in buzunarele celor de sus.....
    1 point
  26. bai vuvule, tu chiar asa mananci rahat pe orice topic de vanzare? ti-e frica ca e vreunu mai samsar ca tine? masina e murdara si pare neingrijita, intr-adevar, dar tocmai tu te apuci sa judeci oamenii?
    1 point
  27. Astazi am fost si eu la service pentru revizie motor: baietii sunt foarte amabili, deschizi, iti explica tot ce vrei sa stii si stiu ce au de facut. Seful de service George si el la fel de amabil, gata sa te ajute cu orice ai avea nevoie (legat de masina). Eu sunt multumit de service si as reveni la ei si cu alta ocazie, mi-au inspirat incredere...
    1 point
  28. Nu-ti lua motor de 2.0D pe X5, vei fi foarte dezamagit in depasiri. Consumul in oras e destul de mare deoarece motorasul ala mic trage dupa el o caroserie greoaie. Pe hartie dau bine cifrele lui 2.5d, dar in realitate e slabut pt un dulap ca X5. Personal, pe X5 si seria 5 as pune doar motoare de 3.0l.
    1 point
  29. asa e, primu lucru si cel mai important cand cumperi o masina sunt presurile.
    1 point
  30. Este vorba de un coupe cu facelift. Ai avut curiozitatea sa te uiți pe mobile.de sa vezi cu cât se da unul cu ceva dotĂŁri? Exista E46 din 99 la 1000€, exista E46 din 2005 cu 8000€. DacĂŁ tu te uiți la cele mai ieftine e problema ta. BĂŁnuiesc ca pt tine E90 sau E60 mai scumpe de 8-9000 nu exista. E amuzant ca atunci când posteazĂŁ cineva ca are probleme cu un E90 de ex pe care a dat 7000€ sar toți pe el ca așa ii trebuie dacĂŁ a dat atât de puțin, dar dacĂŁ se uita cineva la un exemplar mai bine ĂŽntreținut și mai dotat sar altii ca de ce sa dea atâția bani pe o vechitura. )
    1 point
  31. zi-ne si noua care e celalalt service poate vor merge si alti posesori de bmw acolo.
    1 point
  32. Dupa cum metioneaza si colegul @six_in_line, posteaza mai multe detalii ale masinii pt a avea parte de sfaturi mai exacte. Foarte probabil ca e de la cutia de transfer. Pasii urmatori te pot ghida spre a gasi root cause problemei. 1. Ca sa poti izola problema si sa te convingi ca e de la sistemul xDrive, pune masina pe manual si schimba tu vitezele accelerand mai lejer (recomandat in ecoPro). Daca e de la cutia de transfer sau roti fata/spate inegale ca si diametru, ar trebui sa simti niste socuri in trasmisie doar atunci cand esti in aceeasi treapta de viteze. Simptomele se resimt aprox in intervalul 30-60 km/h, la viteze superioare xDrive in general nu mai comuta cuplu pe puntea fata (decat la nevoie). 2. Daca ai posibilitatea schimba rotile (imprumutand de la alta masina tot cu xDrive si conforme cu dimensiunile masinii tale; posibil rugand delarul sa o faca el) si daca in urma testului masina ta se comporta normal atunci foarte posibil sa fie doar de la roti. Intradevar daca nu ai cauciucuri cu stea, dealerul BMW nu continua investigatia, insa poti masura tu circumferinta pneurilor fata/spate si daca ai diferente mai mari de 2% e foarte posibil ca rotile sa induca acest comportament. 3. Verificarea cea mai concludenta ca si feedback este ca la final (dupa ce ai urmat pasii anteriori si tot ai socuri) sa decuplezi cutia de trasfer (se scoate mufa de alimentare) si daca nu mai ai parte de socuri atunci 100% e cutia de tranfer. Observatie: Daca ti se sugereaza sa schimbi uleiul din cutia de transfer (ca si prim pas sau intermediar) sfatul meu e sa renunti la operatiunea asta doar de dragul investigatiei (mai ales daca ai un kilometraj mic < 100k km) e doar pierdere de vreme si de bani. Daca masina are km trecuti lejer de 100k poti efectua si schimbul de ulei insa doar dupa ce esti convins ca nu sunt probleme la cutia de transfer.
    1 point
  33. exact...o sa fie logan ) bai sunteti cate unii atat de.... si eu la a mea i-am schimbat o bieleta anitrului si peste noapte s-a transformat in matiz edit: hai sa vedem cate minusuri strange )
    1 point
  34. Ce o sa fie ? O data cu motorul (care este tot de BMW ) o sa se schimbe si marca ?
    1 point
  35. Din pacate,masina asta n o sa mai fie BMW niciodata
    1 point
  36. Ti am urmarit topicul de la prima postare , in agitatia ta cand ai spus ca ai sunat pe toata lumea probabil pe mine m ai ratat . Am si eu motor la vanzare pe olx , N47D20C dupa e90 varianta de 143 de cp. fabricatie 2011 Din pacate nu ti l pot da pentru ca il vand cu montaj la mine in service . Diferenta LA VEDERE intre aceste motoare cu acelasi cod este o gaura in plus in blocul motor in care vine o conducta de la turbo . Ca interne diferenta dintre 143cp si 184cp sau mai mult este enorma ( vorbesc de tratamentul materialelor si chiar vizual in cazul pistoanelor si chiulasei ) . Studiaza un pic in programele de piese auto si o sa vezi . Nu trebuie sa te panichezi cunosc masini softate care merg foarte ok de mai bine de 100k km dar cand cumperi motorul sa fii atent la lateralele blocului motor sa fie identice cu ce ai tu . Am intalnit la motoarele cu acest cod o mica ciudatenie si anume unele au garnitura metalica la baia de ulei si la capacul de distributie si altele nu , am verificat si in Realoem. Chiar saptamana trecuta 2 bmw e90 din acelasi an de fabricatie (2010) ambele 143cp , una avea garnituri cealalta nu si vorbesc de masini care nu au fost umblate pe la service pentru distributii sau altele. Nu am avut rabdare sa ma documentez insa este clar ca un motiv si o diferenta exista dar personal daca ar trebui sa mi schimb motorul chiar nu m as stresa deloc sa gasesc perfect identic . Cauta sa cumperi un motor bun nu o hartie cu garantie ca in 30-90 zile trebuie sa fii prea ghinionist sa se strice, iar ca sa ti l schimbe cineva pe garantie la dezmembrari ... este sport extrem . vorbesc din pura experienta . Este greu sa obtii asa ceva la un service oficial Bmw da pai la un parc de dezmembrari si poti avea 10 avocati . Spor la treaba si mult succes !
    1 point
  37. Nu e vorba de facultati cat e vorba de experienta..si anume cate operatiuni de genul asta a facut un mecanic. Win daca totul este pus la punct sunt foarte importante strangerile dinamometrice. Daca nu strangi suficient in timp acea componenta se poate slabi si sare provocand daune mari iar daca strangi prea mult, cred ca iti dai si tu seama ce se poate intampla.. Personal, tin foarte mult la aceste strangeri, inclusiv la roti...
    1 point
  38. Si daca tot e sa vorbim de pastratul masinilor, primul BMW a fost si el pastrat,E34-le 530i, pacat ca nu in stare buna, avand accident prin 98. Am ceva in plan si cu acel motor, poate pe un urs cabrio, inca nu stiu, ramane pe anul 2018.
    1 point
  39. Rezultatul fiind acesta si starea ei actuala Am sa fac niste poze si la interior cand va fi curat, iar legat de alte modificari aduse masinii, nu sunt decis in privinta urmatoarelor: - Daca merita sa pun tot faruri adaptive, dar de LCI. Trebuie sa schimb farul dreapta pentru ca e murdar in interior si e diferenta mare intre ascesta si cel pus pe stanga - Stopuri de LCI - Unui eleron( ducktail) de portbagaj, imi e frica sa nu mi se fure si sa trebuiasca vopsit portbagajul - CIC/ NBT, nu stiu daca am nevoie Pe de alta parte, urmeaza un detailing interior- exterior, polish plus ceruire( doar pentru diferentele intre paketul M si celalte elemente), retapitarea volanului si cautarea unui nou sezut la scaunul soferului, iar mai incolo o vopsire completa, masina avand cateva zgarieturi adanci si ciobituri aproape pe fiecare element. P.S. Imi cer scuze daca am incalcat vreo regula de tip "double post", nu ma lasa sa pun atat de multe poze in acelasi post.
    1 point
  40. 1 point
  41. 1 point
  42. Vad ca mai nou te-ai "transformat" in samsar de bemveuri Las' ca-i bine. Doar sa ai grija cu "cioara vopsita" , desi sper totusi ca n-o sa te dedai la astfel de practici samsaresti.
    1 point
  43. Luna trecutĂŁ cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am "reușit" sa pierd cheia antifurt. Sunat la BMW, cerut ajutor pt a comanda o noua cheie insa rĂŁspunsul invariabil a 2 dealeri a fost ca nu se poate, singura lor opțiune fiind sa cumpĂŁr un kit nou (cheie + prezoane). Mai mult de atât pana si scoaterea prezoanelor antifurt era ĂŽnvĂŁluitĂŁ in mister, se numește de fapt operațiune de extragere si nici nu mai zic cât a fost cotatĂŁ. Dialogând cu FRE pe marginea subiectului, dupĂŁ cum zicea si el, service-urile BMW au toate cheile master pt seria F, in consecințĂŁ pot si scoate prezoanele antifurt, ceea ce mi-a ĂŽntĂŁrit ideea ca nu are sens sa ma opresc la vreo vulcanizare unde probabil ar fi ĂŽncercat metode mai puțin ortodoxe. Am luat legĂŁtura cu Cataxxl si l-am ĂŽntrebat daca poate sa ĂŽmi comande o cheie antifurt noua. RĂŁspunsul a fost pozitiv insa mi-a cerut codul cheii, eu credeam ca se poate dupĂŁ VIN insa din pĂŁcate nu era așa. Codul cheii e imprimat pe cheie, cheia era de multișor pierdutĂŁ, intrasem in corzi deja ... Trecând pe lângĂŁ Filaret ĂŽntr-una din zile m-am oprit la ei, mi-au scos prezoanele antifurt, am pus prezoane normale in locul lor si cel mai important mi-au permis sa ĂŽmi notez codul cheii care s-a potrivit (sunt aprox 18 chei). Dat codul lui Cataxxl, comandat cheia antifurt, azi am primit-o, testat-o si se potrivește caz rezolvat/ĂŽnchis. Sfat pt cititori: in primul rând nu pierdeti cheia, in al 2 le-a rând faceti o poza cu codul cheii actuale si salvați poza intr-o locație sigura ... altfel se poate aplica procesul tocmai explicat
    1 point
  44. Valabil ! Filtre man + ulei BMW + discuri si placute fata, toate schimbate de 1000km
    1 point
  45. valabil ! sau schimb cu 335 e92
    1 point
  46. threeface sky pe 18 in doua dimensiuni.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.