Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/17 in all areas

  1. F10 la pret de e60, iar apoi se intreaba unii de ce lasa 4 urme pe strada. Cel putin ala de mai sus este un cotetz de masina... cu ceva impact frontal cel putin. A mai scazut un pic pretul normal, dar parerea mea e ca un f10 non lci in mintile lui e 17-20+mii, iar lci peste 20 mii lejer, 20-25+. E60 lci in mintile lui e 10-12mii, aici bineinteles chiar mai poate urca cand vb de optiuni peste medie sau 535. O simpla cautare in Germania la privat sau autohausuri cu reviewuri bune si vezi preturile reale, nu preturi de samsari turci (care sunt si ca cei romani, iei un cotetz) Cat mi-am cautat masina in Romania (am zis sa incerc, dar tot in Germania am gasit, nu zic ca nu sunt si in Ro, dar ffff rar ceva real) nu am gasit nici una atunci la vanzare sa nu minta cu ceva vanzatorul, creca e la moda acu sa intineresti masina cu un an, si sa pui sub 200 mii km, iar cand cauti istoricul sa afli ca avea 200 mii prin 2011...altele avand intrare in 2014 la 550 mii. Deci mare atentie, mai ales ca vb de o suma de bani destul de consistenta.
    6 points
  2. Eu nu pot sa inteleg cum unii inca mai cumpara masini din GAlati, Constanta.. Nu ca in Bucuresti ar fi samsarii mai cinstiti, dar la cate cioropine sunt in partea aia care se ocupa cu adusul de masini, eu unul zau ca nu as vira 30 40 de mii de euro cuiva de aceasta factura. Nu va inteleg, si e parerea mea, cum daca aveti 30 de mii de euro pt o masina sh, nu mai strangeti din buci pt inca 5000 6 mii de exemplu si sa luati una cu acte certificate, de la dealer, etc. Da, exista masini bune la licitatii, problema e intermediarul care le aduce, ca acolo se produce de multe ori scurtcircuitul intre kilometri reali si cei ireali, intre diverse probleme cu actele etc. Si ca sa fiu clar, nevasta-mea e din GAlati, deci cunosc binisor zona si nu am nimic cu cetatenii acelor judete, ba chiar sunt majoritatea oameni cumsecade si cinstiti, dar eu nu am vazut nicaieri mai multi smecheri si cioropine care se ocupa cu bisnita de masini decat acolo.
    5 points
  3. Sunt ferm convins ca si in Galati, si Braila, ca si in restul tarii, sunt oameni cu o situatie financiara buna, care au ajuns la acest nivel evitand metode ilicite si ilegale- nu cred ca sunt toti proxeneti , infractori cibernetici sau mai stie cine ce tip de infractori. Ca sunt multi care aspira la acest statut, sau care de dragul de a isi justifica nereusitele sau comportamentul propriu anti-social si ilegal cu sintagma "toata lumea face la fel", este problema lor si oarecum a societatii/statului roman, care nu a reusit sa ii educe. Cred ca vorbim totusi de o minoritate, peste tot in tara, si in lume, in diverse proportii, care adopta acest stil de viata, dar care,din pacate, a devenit un fel de folclor, si este folosita ca model/scuza de cei care comit/aspira la un asemenea mod de viata. Extrapoland, pot exista masini uzate/rulate care functioneaza/pot functiona fara interventii majore acelasi interval cu una ff putin rulata, dar sunt exceptii, nu regula, pot exista vanzatori ce masluiesc km si cumparatori ce accepta acest fapt ca o normalitate, eludarea platii TVA in Romania sau alte state poate fi o practica raspandita, dar nu reprezinta normalitatea/regula standardul, pot exista masini foarte rulate care lasa impresia unei masini foarte putin rulate, dar la fel sunt exceptii. Cred ca asta e cauza pentru care colegul nostru Alinul colecteaza cu gratie minus la fiecare postare, de fapt el incearca sa ne convinga si predica cu ardoare ca acele exceptii/situatii anormale de fapt constituie un standard. Si fara sa il acuz de nimic, sau sa incerc sa il denigrez, fiecare are dreptul la o parere, cred cu tarie ca noi, pe o comunitate dedicata fanilor unei marci, ar trebui sa ne raportam la normalitate, practic, aici , ar trebui sa incurajam un coleg sa isi cumpere un autoturism nou, si intr-o lume ideala, toti cei prezentipe forum si-ar achizitiona o masina noua, cu garantie, nu sa il indrumam catre vehicule ce ipotetic mai merg mult si bine, ipotetic au km si stare tehnica certificata, ipotetic nu au facut obiectul unor tranzactii financiare oneroase.
    3 points
  4. Salut. Eu sunt noul proprietar.Masina a ajuns la Cluj. Am trecut la e 91 de la e46 pe care ĂŽl am de 5 ani Ăâ˘i nu mĂŁ dezamĂŁgit niciodatĂŁ. Ca prim upgrade am trecut la difuzor de 335d Ăâ˘i evacuare dubla. PânĂŁ acum maĂâ˘ina ma surprinde la modul plĂŁcut Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    2 points
  5. Pai normal ca e scumpa cand va duceti numai pe la bimmer sau la reprezentanta... sa fim seriosi daca si la un 520d intretinerea e scumpa ce sa mai spunem de un 535d, 550d sau un M.
    2 points
  6. Nu greseste Vlf. https://www.etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/L126944/EN Sunt cateva mici inadvertente intre anunt si dotarile din fabrica: directie adaptiva,comfort access,unele Individual etc Cum am scris si mai sus, pe autovit sunt acceptate chiar recomandate, dar pe un forum bmw nu prea ar trebui sa existe.
    2 points
  7. eu cred ca ar trebui sa il incurajam sa ia o masina cu garantie neaparat. Peste 70% din masinile vandute la noi au o problema ascunsa. Cumpara de la o firma serioasa, la banii astia nu merita sa risti
    2 points
  8. Ideea era sa foloseasca si acceleratia la plecarea de pe loc. Multi soferi, preponderent proprietari de diesel, pleaca doar din ambreiaj si asta nu este deloc sanatos pentru masina.
    2 points
  9. :frantics: cauta-l pe cel care are acea masina anunta-l , convinge-l sa faca plangere si da-i print screen cu ce am spus aici sa fiu complice (suna a aventura si eu ador aventura) . Deci eu daca dintr-o discutie cu un om care si-a vandut masina aflu ca el a vandut-o cu km dati inapoi , sunt complice la inselaciune? Bai frate tu esti cel mai mare hater de pe forumul asta si tot ce comentezi comentezi cu rautate . O zi minunata iti doresc !
    2 points
  10. Daca ala a dat km inapoi la seria 7 lui personal inseamna ca toata lumea in gl da km inapoi sau cum? nu inteleg quote tau. Masina din poza are intrari regulate in service din ce am vazut pe fb deci nu mai fi hater si nu mai face asocieri care nu isi au rostul. Daca ala de la bucuresti cu Service Scream (Tezparii) a dat km inapoi la x lui atunci inseamna ca toti bucurestenii dau km inapoi? :purple:
    2 points
  11. ridicat nivel de trai e galati daca reuseste lumea sa faca asta, cand va ajunge si restul tarii la nivelul ala oare? :hmm:
    2 points
  12. Pe frână, nu pe stopuri, pardon - A4 B8 avea din 2008, deci nu E90 LCI sigur aici (la Stopuri ai dreptate) - iar la F30 au feștelit-o și mai rău. La F30 non LCI, n-am văzut niciuna cu LED pe frână sau semnal. Și nu ține de opțiuni din păcate. Ce întrebare e asta?
    1 point
  13. Designul este ceva pur subiectiv, dar sa zici ca Bmw are interioare mai misto si mai de calitate decat un Audi sau Mercedes.. Intamplator am avut si C klass si E klasse modele 2010-2014 si sub nicio forma nu are Bmw materiale mai bune si calitatea respectiva. Iar Audi e unanim recunoscut ca are interioare foarte bune. Ma rog, lumea da minusuri, desi probabil multi nu au experiente personale cu alte marci, dar parca nici sa fii asa fanboy nu e relevant. C klasse model 2011 2012 de exemplu vad multe pe strazi si nu mi se pare deloc ca parca merge bunicul cu ele. Dar repet, designul e ceva discutabil. Asa cum mie e60-ul mi se pare cel mai urat seria 5, unor le place extrem de mult. Totusi, topicul este despre X3, care nu exceleaza la interior si la calitatea materialelor. Vorbesc de f25, nu de modelul nou.
    1 point
  14. DacĂŁ nu apare ceva bun pânĂŁ la sfârșitul lunii, pe 29-30 mĂŁ deplasez in Germania.
    1 point
  15. Gata! Am vĂŁzut. M-am liniștit. Nu e nimic apropiat de BMW sau de care sa nu fiu prea nemulțumit. Mai bine un X5 sh decât plastice noi.
    1 point
  16. hmmm...eu la ultima revizie am platit 1100 ron la BanatCar,ce-i drept nu am schimbat numai ulei,filtru aer si filtru ulei.
    1 point
  17. E scump daca te duci la reprezentanta sau la bimmer/Service Scream (Tezparii) etc... Exista multe service-uri mai mult sau mai putin autorizate care pot face lucrari la fel sau chiar mai profesionist la preturi decente. Mai postase cineva ca a dat pentru distributie+cateva nimicuri 6000 lei. Pai 6000 lei pentru ce? Pentru niste piese care costa ~2000 lei si 10-12 ore de manopera? La fel si cu reviziile mentionate mai sus...oamenii isi opresc manopera si adaos la piese enorm de mult.
    1 point
  18. Pare foarte foarte obosita, de la interiorul ala imbaxit, lucios pe alocuri, pana la exterior care pare matuit. Plus evacuarea foarte murdara de funingine, total anormal. Insa in partea dreapta e posibil sa nu fie bine inchisa capota. Cred ca e destul de ieftina pt dotarile pe care le are, in schimb nu o ajuta motorul deloc.
    1 point
  19. Nu au pus bare stabilizatoare active pe X3 din acelasi motiv pentru care nu au pus nici scaune cu masaj pe seria 1.
    1 point
  20. Galatiul e Dubai curat, ce vezi in Galati nu vezi pe Dorobanti, sunteti in urma fratilor!
    1 point
  21. Ai fost in Galati? Ai auzit vreodata ca in Galati si Braila sunt cei mai multi care au femei la produs? Avem in gl masini si peste 100 k gen bentley luate din pescareala sau carduri...eu vreau sa ma mut din Galati deci nu iti mai dori sa ajunga si restul tarii la nivelul la care e galatiul. Au masini si haine atat. Ca daca te duci la ei acasa o gasesti pe bunica nu pe mama intr-o camera acolo. Ce vrei asta e mana psd si oamenii s-au adaptat , candva oamenii munceau la sidex galati si in santierul naval si copii isi doreau sa ajunga si ei ca parintii lor si sa munceasca tot acolo .
    1 point
  22. Incearca sa pleci cu motorul mai turat, sa vezi daca mai trepideaza.
    1 point
  23. Nu este inca anunt ca spune ca vine in 15 zile masina in Romania . Ai pagina de farcebook in poze si nr de tel nu te costa nimic sa contactezi . P.s cei ce vand in Galati nu sunt Prietenii mei , pe unii ii cunosc pe altii nu dar nu suntem prieteni . Am spus anterior ca am ff multi prieteni care au luat masini de la toti. In gl e o moda sa schimbi masina la 3 luni sau sa te intreci care o are mai noua si mai tare de aia se si aduc atatea masini ca...lumea e cum e .
    1 point
  24. Informatia exista pe internet nu doar in reprezentanta. O decodare VIN oricine o poate face...nu contest ca are optiuni de individual dar cele 3 nu au legatura. Repet:pentru autovit e ok dar pe un forum unde mai sunt si pasionati unele formulari din anunt nu-si au locul...atat doar.
    1 point
  25. Deci: Tapiseria piele Ornamentele lemn si Tavanul negru NU au nici o treaba cu cuvantul INDIVIDUAL. Anuntul e bun pentru autovit dar pe un forum...
    1 point
  26. Buna dragi colegi Din pacate din lipsa de timp nu prea am reusit sa fiu activ aici. A venit momentul despartirii de acest e91. Motivul este un upgrade, am nevoie de o masina cu garda la sol inalta pentru ca am drumuri in locuri mai greu accesibile. Pun direct anuntul de pe OLX. Mentionez ca din aceasi lipsa de timp nu voi putea sa raspund aici la comentarii. Dar nu ezitati sa imi dati un apel pentru nelamuriri. Pretul este foarte putin negociabil deci nu accept oferte in bataie de joc. Am primit si 8500. Nu pot sa las 600euro la masina aceasta. Am facut foarte multe investitii in ea, de intretinere. Este impecabila tehnic! https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-euro5-177cp-panoramic-bixenon-adaptiv-m-paket-interior-etc-ID9ESdx.html
    1 point
  27. Doar ca idee, investitii in intretinere nu exista. Sa faci intretinerea corecta a unei masini nu e o investitie, e normalul. Aceste cheltuieli de care vorbesti intra in costuri de exploatare.
    1 point
  28. Asa este. Nici eu nu am oglinzile rabatabile electric si imi coboara oglinda din dreapta in R.
    1 point
  29. PĂŁi și volan M sau plafon M nu e tot moft?
    1 point
  30. Eu am mers cu motorul 18d (X1 F48) si tragea foarte ok. Avea, intr-adeavar, cutia automata. Totusi, majoritatea masinilor noastre petrec cel mai mult timp in trafic, unde diferenta de la 18d la 20d, din punctul meu de vedere, este insesizabila.
    1 point
  31. F10 N57 178k km deocamdata nicio problema, fara sunete suspecte, oricum, nu-i schimb distributia, daca e sa pice, schimb motorul si imi asum tot ce tine de asta. Pur si simplu n-are rost sa fiu paranoia si sa ma apuc de "deschis" motoare si schimbat distributii, pica, asta e, alt motor daca e compromis. F07 N57 al unui amic, 450k km, distributia originala, fara sunete.
    1 point
  32. Nu are treaba cu memoriile pentru scaune. Trebuie sa ai oglinzile pliabile electric pentru a functiona.
    1 point
  33. 3.0i din 2008 cu suspensie sport e drept ca nu stiu daca la cerere sau standart
    1 point
  34. Distributia a fost schimbata astazi. Am scris si pe threadul de distributii, dar mai jos aveti filmuletele postate inca o data. Masina are 145k km si data fabricatiei 04/2012 Inainte: Dupa: Lantul nu era intins, concluzia a fost ca "mai mergea", dar totusi avea zgomotul specific. Sper sa fie de folos tuturor. Pe langa distributie a mai primit: - ulei si filtru ulei - curatare galerie de admisie - curatare radiatoare - placute fata si lichid de frana. Radiatoarele au fost foarte murdare, uimitor nu imi crestea temperatura motorului. Galeria si ea plina de mazga. Totusi, dupa curatare nu mi se pare sa se comporte motorul altfel.
    1 point
  35. Asta daca nu iti pica nimic pe el ) Eu as zice 10k+ RON ca sa dormi linistit.
    1 point
  36. Toate furtunasele de la vacuum schimbate Anuleaza filtrul epurator, merge si fara, garantat Curata filtrele la electovalve, turbo si egr Egr-ul nu trebuie anulat, nu de acolo este problema si fara tot scoate fum daca motorul merge anormal,se incalzeste mai greu creste consumul si pana in1800rpm e lesinat motorul Ai un senzor in spatele admisiei pentru preisune turbo, tb curatat Debitmetrul poti sa-l cureti cu un Contact cleaner de ex. Fara sa pui mana, carpa, surubelnita sau ceva pe el, spalat cu spray si uscat cu jet de aer Filtru de aer nou Pe admisia la turbina ai o garnitura de cauciuc care se uzeaza si nu mai etanseaza tubulatura dintre debitmetru si turbina, rezultat trage aer fals si debitmetrul masoara fals volumul de aer Injectorul cu fir tb sa aiba aprox 100 ohmi pe mufa, mufa se afla pe pompa de injectie, nu functioneaza corect scoate fum miroase intepator, merge prost motorul din experienta mea personala Exista un test pentru pompa de injectie in DIS, se poate verifica si cu inpa valorile la avans, presiune, debitmetru Schimba mecanicul, este mult prea prost daca nu stie sa demonteze protectiile din plastic..... Merge in 3 trebuiesc demontate injectoarele si verificate, sau ca sa stii care este bulit slabesti pe rand tevile la injectoare si o sa te convingi care este vinovatul, dar banuiesc ca ai furtunele de vacuum sparte si exact asa urat se comporta cand nu lucreaza variabila la turbina....scoate fum si merge in suturi... Deci incepe cu furtunasele de vacuum samd Alta retea de socializare cica, aici este Bmw Club prietene ce retea de socializare? Parship? Mor pe astia de umbla cu un program piratat intr-un laptop cu windows piratat si care nu stiu sa interpreteze 3 erori
    1 point
  37. Primul lucru, schimba furtunurile de vacuum cu furtun siliconic de la Samco de 3,2mm sau Gates de la orice magazin de piese auto. Sunt necesari 4 m; Al doilea lucru, schimba filtrul epurator situat pe capacul chiulasei; Al treilea lucru , schimba retururile si saibele la injectoare; Nu ar strica sa fie curatat si filtrul de pe electrovalva turbo. Dupa, o diagnoza dedicata bmw , de preferinta DIS, in care sa se urmareasca avansul static al pompei de injectie si presiunea turbinei la diferite turatii.
    1 point
  38. Erai ironic, este?)) Bmw e cel mai bun la ora actuala la orice clasa.. Sa pic de pe scaun.. In comparatie cu ce, cu un Volkswagen?) Cat despre initiatorul topicului, mie imi da impresia ca vrea sa faca din rahat bici si sa mai si pocneasca. Fara sa fiu critic, dar cu 30 de mii de euro nu stiu ce pretentii sa ai sa iei o masina cu sub 100 mii de km care noua a costat 80 de mii si nu mai veche de 3 4 ani. Ca merge in Germania, cu atat mai putin va gasi ieftine si bune. Nu exista asa ceva.
    1 point
  39. 1. Același ulei devine instant mai bun dacĂŁ este cumpĂŁrat de la reprezentanțĂŁ, sau de la alt magazin, decât online? :logik: 2. Ce importanțĂŁ are cât costĂŁ schimbul efectiv de ulei? Un mecanic din reprezentanțĂŁ desface mai cu stil dopul de la baia de ulei? DacĂŁ același ulei este folosit. Hai cĂŁ asta-i bunĂŁ, vorbim de fiabilitate...la BMW. Lanțul de distribuție la N47 se rupe pentru cĂŁ s-au folosit filtru de aer FILTRON ĂŽn loc de MAN? sau plĂŁcuțe de frânĂŁ ATE?
    1 point
  40. sa imi zici unde are bmw fabrica de placute si discuri te rog
    1 point
  41. Le-am avut pe mana , am lucrat in U.K. car valeter si am condus foarte multe tipuri de masini printre care si cele mai sus mentionate.
    1 point
  42. ...pai tu de unde sti ? N-ai nici x5 model nou nici cayenne medel nou....ai e91 318 diesel.Ma intreb de unde sti
    1 point
  43. Masina a primit astazi un schimb de ulei la cutie. Au intrat 5L de ulei, costuri totale 1425 RON la Service Faur. Se comporta normal la cald, revin cu impresii la rece unde mi se pare mie ca are mici socuri. Asa cum am auzit si pe alte canale, pentru 8HP nu au tester. Mi-au spus ca adaptarile se fac singure, nu este nevoie sa reseteze nimic (o sa o fac singur ca sa dorm linistit . Desi service-ul arata putin invechit, feeling-ul a fost ca oamenii stiu ce fac si ca nu este prima data cand schimba uleiul la o asemenea cutie.
    1 point
  44. Sunt atatea service-uri. N-are rost. Eu as merge la BMW in locul tau. Mai ales ca ai si un insider acolo.
    1 point
  45. E deja amuzant. Distributia sarita inseamna cu totul altceva fata de ceea ce ai inteles tu. Evident ca nu merge lantul in gol pe langa. Las-o asa. Da-i pedale, apa, paie si bataie. Need4Speed. Curvele vor sa-ti traga teapa, baietasii nu vor sa-si vada de treaba. Mecanicii vor sa te faca, da' tu esti smecher si nu merge vrajeala.
    1 point
  46. Daaaaan sper sa nu te superi dar se ivesc unele intrebari. Tu ce masina ai lua daca nu ai avea nevasta? Cat contribuie fiecare la cumpararea masinii? Cine o conduce mai mult? Acum ceva vreme am fost in aceasi situatie si mi am luat masina care am considerat ca este ok pentru mine adica seria 5 cu motor de 3.0 si ei i am luat un golf diesel sa mearga unde vrea. Cand a vrut masina mai buna i am spus ca isi poate schimba masina oricand cu banii ei si eu nu ma opun. Conduce si acum golful.
    0 points
  47. In your dreams you will receive that price
    0 points
  48. Frate ce au scazut preturile la f10 eu am cumparat acum 2 ani si m- a ajuns cu tot cu distributie si ulei cutie si bord 6wb 25mii euro. Nu o fi perfecta masina dar pretul este mic unii cer 11mii euro pe un e90
    0 points
  49. Mersi pentru intenție! Obiectivul nr. 1 este X5 dupĂŁ anul 2014. Sunt multe X6 ĂŽn banii aceștia, dar niciunul nu mi-a plĂŁcut. Voi schimba seria de la 3 la X și trece de la E la F second sau alta marca noua si hibrida (sĂŁ fim ĂŽn trend). :frantics: Am fĂŁcut rezervare la tren pentru mâine. Sunt chiar curios dacĂŁ va fi ceva interesant la Romexpo, ĂŽn categoria SUV, la suma menționatĂŁ.
    0 points
  50. MĂŁ bucur cĂŁ din 2 postĂŁri ai reușit sĂŁ-ți dai seama de ce fac eu cu distribuția mea Te-aș invita sĂŁ nu faci lucrurile personale dar am senzația cĂŁ ĂŽți este dificil. O searĂŁ bunĂŁ!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.