Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/17 in all areas

  1. Foarte ingrijita masina, daca avea si xenon era super, bafta la vanzare!
    2 points
  2. azi am spalat prima oara masina dupa revopsire ( au trecut 2 saptamani si 3 zile de cand am ridicat-o de la vopsitorie ) Etapele au fost : - prespalare cu ValetPro Citrus Pre Wash + Megs Gold Class - spalare 2BM ( 2 galeti + manusa Lupus ) cu ChemicalGuys Citrus Wash and Gloss - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner pe jante agitat cu o pensula ValetPro - uscare cu microfibre Addictive ( 510 GSM ) cu ajutor de uscare Optimum Car Wax - Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer - quick detailer - Megs Endurance Tire Gel pe anvelope - 3M Glass Cleaner pe geamuri
    2 points
  3. Mda, mai bine dau 30 de lei pe un ulei ''original'' de cat sa dau 50 de lei pe acelasi ulei ''original'' ...
    2 points
  4. Masini compatibile: F07 ab 07/2014 F10, F11 ab 07/2014 F18 ab 09/2014 F20, F21, F22, F23 ab 07/2014 F25, F26 ab 04/2014 F30, F31 ab 03/2014 F32, F33 ab 03/2014 F34 ab 03/2014 F36 ab 03/2014 F45 ab 07/2014 F46 ab 03/2015 F48 ab 07/2015 BMW Road Map Europe Route 2018-1.zip
    1 point
  5. Niciodata nu am vrut si nu mi-a placut sa judec situatia nimanui. Nu inteleg ce izbucnire ai vazut tu, daca ai sta cu mine la masa ai vedea cat de calm si linistit sunt, asa a fost si observatia care am facut-o.Parerea asta o am de dinainte sa-mi iau bmw, de distributie si chiar sunt unul din aia care stiam ca se aude, aveam bani sa o schimb si de 10 ori, dar am mai tras de timp, de ce? Nu stiu, uneori facem niste prostii fara sa ne dam seama si nu gandim (cazul meu), poate asa a facut si colegul cu achizitia masinii care i se pare mult inlocuirea distributiei. On topic: un prieten cu F10 se duce la Bimmer sa schimbe distributia, 28 mil cu toate 3 lanturile cu tot cu manopera, in 6 ore va fi gata, sincer i-am recomandat Service Scream (Tezparii), dar nu vrea el acolo.
    1 point
  6. cu mare placere si spor la treaba daca este totul in regula.
    1 point
  7. 1 point
  8. Dacă tot e cu EcoPro 100% pe aici, știați că dacă nu pornești motorul consumul este 0??? Haideți fraților, ne mai uităm și la consum, dar ne luăm BMW să ne uităm NUMAI la consum? Mai și bucurați-vă de mașini, că de aia le aveți. Să curgă minusurile
    1 point
  9. Mersi pentru pont @gmarius ... https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-e60-vfl-m5-komplett-lederausstattung-voll-elekt-weiss-creme/612219991-223-5412 Pareri ?
    1 point
  10. Tu poti sa o verifici si in panta cu motoru rece daca doresti, nu te opreste nimeni dar aia nu inseamna ca este corect, si eu mai verific cu motoru rece dar in manual scrie clar ca modul corect este urmatorul, dupa ce masina a ajuns la temperatura optima se opreste motorul si se asteapta cca 5 minute dupa care se poate verifica uleiul.
    1 point
  11. DAAAA, cu mana pe inima un mare DAA !! Este fix ce imi trebuie, fix ce trebuie si pt o familie cu un copil, cu toate ca la inceput mi s-a parut mare ca si dimensiuni, dar consider masina perfecta Masina este ceea ce am cautat si ma refer aici la motor si optionale, dar parca in sinea mea as fi vrut non xdrive, dar nu mai conteaza:), am cautat mult pe toate site-urile de specialitate, am asteptat ceva pana sa o gasesc iar ca pret 26.000 euro.
    1 point
  12. daca zici tu ca fulia e ok, verifica bateria si IBS-ul, posibil sa-ti fi cedat acest modul de management al bateriei si clar nu ai curent pe module...
    1 point
  13. Multumesc frumos pentru reply-uri. Intradevar daca dau pe masina 10k euro, trebuie sa mai am vreo 2k pentru orice eventualitate, plus ca probabil vor fi anumite de pus la punct. In legatura cu piesele la reprezentanta, daca le aduci cu factura nu te pot refuza, bine...tot e posibil sa o faca dar in momentul in care le zici ca te duci in alt parte sunt de acord 99%. Cu revizii si consumabile nu e asta o problema. Toata treaba e ca masina va merge cel mai mult prin oras..fiind si diesel nu e prea grozav, incep sa cada pe ea turbo samd atunci e problema. Pe benzina nu prea gasesc, si oricum consumul probabil este la alt nivel. Probabil ma voi intrepta spre motoarele M, am inteles ca sunt mult mai fiabile decat N. La cat m-am documentat cel mai bine merg cu taxiul, ca e Audi , VW, BMW, toate au anumite probleme de te sperii. Concluzia- Ia-ti ce iti place si suporta consecintele, desi as vrea sa le limitez
    1 point
  14. Intr-o dimineta sa plec cu masina bag cheia in contact si supriza iese fum din modulul CCC (casetofon) si mi au parait toate boxele pe rand, dupa asta nu se mai aude sunetul deloc nici pe muzica nici pe senzor pe nimik....A mai patit cineva asa ceva?
    1 point
  15. Din manualul de service de la orice masina. Mai lucrezi si in service. :getlost:
    1 point
  16. Si in rampa nu ? De unde ai scos-o si pe asta ?!
    1 point
  17. Am verificat fulia si este buna...Dar de bataia cu bosonul inchis ce zici? Tot fulia? Va rog frumos care nu aveti habar de un motor si vi sa rupt fulia odata la 320d nu mai comentati daca habar nu aveti ce insemna o bataie de piston, cuzineti, biela sau axe came, culbutori, tacheti, supape etc....daca nu ai habar sau nu ti a intamplat vrodata nu mai comenta degeba sa te bagi in sema.....
    1 point
  18. Din pacate nu pot vedea video=urile unde ma aflu din cauza internetului prea lent . Nu stiu ce papagali se gasesc sa dea minusuri aiurea . Am explicat ce mi s-a intamplat mie fara sa vad video-urile si am dat si posibilitatile - cu sau fara buson pus . Dar vad ca iar s-au adunat desteptii pe forumul asta, ca pe vremea gastii aleaia de mistocari care au fost banati toti .
    1 point
  19. Stiu ce zici, am facut-o la un baiat, de obicei o fac eu cu inca un prieten la el acasa, are tot ce tine de scule, inclusiv elevator,canal, ne descurcam )
    1 point
  20. Am vrut sa-i dau si eu un reply de genul asta dar mi-am zis ca as putea sa fac altceva cu minutele in care as fi scris respectivul mesaj. Uite ca pana la urma n-am rezistat. Am observat ca in toate posturile lui apare cuvantul "frustrat" ceea ce denota faptul ca el insusi este un baietel plin de frustrari, putina psihologie ce naiba. Ca si idee n-ai inventat "apa calda" si pe majoritatea din noi nu ne intereseaza upgrade-uri de 2 lei, adica cocalarisme.
    1 point
  21. Dar tu ai masina nfl, din 2006, el a intrebat de o masina din 2009, facelift, cu 4 ani mai tanara decat a ta si cu km probabil pe jumatatea la a ta. In plus ai pus in calcul anvelope, becuri, revizie, etc., mai aveai sa pui si combustibil si taxe si era pachet complet. Astea sunt de schimbat la orice masina ai avea. La 2000 lei, treaba cu turbo, vrei sa zici ca ai reconditionat, nu schimbat. In plus si la golf pica turbo undeva la 180k-220k, ca la orice diesel cu turbo. Asta e consumabila. Am prieten cu golf 6 si la 137k i-a picat volant + ambreiaj ( masina de oras deh, daca iti cumperi diesel sa faci 2 ore la munca dus si 2 ore intors), si filtru de particule la 169k km.
    1 point
  22. Probabil ca faci cascadorii. Altfel nu inteleg pe ce dai 1000 de euro pe an
    1 point
  23. De ce nu iti place sa vorbim lucruri reale?! Lucruri care se intampla in realitate. Bizonul despre care spui tu ca o sa aiba un v6 si o sa il lase franele astazi crezi ca el nu are masina? Sau cumva astazi are o masina an bun si super intretinuta si pentru ca maine scade drastic impozitul o sa isi cumpere un v6 din 2002 unde o sa il lase franele? Nici vorba, astazi bizonul pe care tu il descrii mai are un 1.8-2.0. Sansa sa il lase franele si sa intre intre este la fel de mare si astazi dar si peste 2 luni daca impozitul va scadea si sa zicem ca isi va lua un v6. Faptul ca bizonul are un cazan este la fel de grav indiferent ce motor are cazanul sau. Daca esti impotriva acestui gen de oameni trebuie sa militezi pentru cu totul altceva, nu sa sustii o cauza buna cu niste metode comuniste. Ti se pare in regula diferenta de la 2.0-2.5-3.0 si anume 200-800-2200 lei?! Are vreo aplicare reala pentru care sa pui un impozit de 2200 lei la un 3.0 in timp ce ala la 2.0 plateste de 10 ori mai putin? Faptul ca de multi ani un 2.5-3.0 are impozit nejustificat de mare ti se pare cumva ca a salvat tara de cazane? Problema cazanelor se rezolva cu controale RAR in trafic, cu alte mijloace nu cu impozite aberante si fara nicio legatura cu realitatea.
    1 point
  24. Maine, revizia. Ultima am facut-o pe 02.12.2017, deci am depasit anul cu 3 zile De obicei nu sunt asa strict, astept pana spre 10.000 km, acum s-a intamplat sa fie chiar un an. Am facut 7750 km intr-un an, de la ultima revizie. Am inlocuit azi stergatoarele (aveam Bosch, nu le-am schimbat de cand am luat masina in 2013), stergeau bine dar au inceput sa fie dure cand e frig. Am luat Valeo, sunt excelente. Cei de la serviceul unde duc masina au si aparat PDR, cred ca fac aripa la ei. LE: filtrele sunt marci diferite pentru ca nu am mai comandat online pana acum si am cautat sa fie pe dimensiunea celor BMW sau cat mai apropiate, mai sunt diferente de 1-2-3 mm intre marci.
    1 point
  25. In continuare masina merge foarte bine . Am cumparat 4 cauciucuri noi de iarna (nokian wrd3) , sunt laudate , inca nu am prins zapada cu ele sa imi fac o parere exacta. Azi a intrat la revizie (ulei + toate filtrele)care o fac la 10000km negresit si schimb si cablurile de la capota ca par cam imbatranite si sper sa nu imi faca vreo surpriza.
    1 point
  26. In primul filmulet, de la 0.28 se aud "clopoteii". Daca tie se pare ala sunet normal...na... nu mai e nimic de zis. Asculta sunetul acela la casti si poate iti vei schimba parerea.
    1 point
  27. Ai zgomot de lant, face urat in primul filmulet.
    1 point
  28. cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....
    1 point
  29. Pai una e ce pe bord si alta realul. La 250 pe bord probabil ai real 230. Aia 10%.
    1 point
  30. Stai linistit ca real nu ai avut mai mult de 230 cu 2.5 resoftat. Cat despre colegul, e entuziasmat, probabil pe bord arata 250, o fi prins si vale, e ceva normal. Se incadreaza in eroarea de 10% la viteza respectiva. Foarte frumoasa culoarea masinii, sa o stapanesti sanatos, e o masina cinstita. Numai bine!
    1 point
  31. 10-11% e un consum normal in bucuresti pt 320d. in decembrie am medie 11% : timpuri noi - pta presei si retur, 320xd manual
    1 point
  32. Ai consum normal pentru Bucuresti! Nu mai crede balivernele celor care pretind ca au consum de 6% in Bucuresti, indiferent de marca si motor. Nu exista asa ceva.
    1 point
  33. pare usor cam mult dar consumul in Bucuresti este o nebuloasa totala. Difera enorm in functie de traseu si ora. Ca sa ne facem o idee da-ne traseul pe care il parcurgi si ora.
    1 point
  34. Vand Galerie de Evacuare din Fonta Originala pt BMW E60 525d 530d BMW E46 330d 204 CP BMW X5 E53 3.0d BMW E65 3.0d BMW X3 E83 3.0d Pret: 599 lei Tel: 0723.13.95.65
    0 points
  35. Freaca-i omului si doi pumni virtuali ca a cerut un sfat...ce puii mei, trebuia sa intrebe pe Forumul Citroen, ce cauta pe BMW, saracia asta de om ce ar trebui sa arunce banii cu ochii inchisi.... )) Uneori nu inteleg izbucnirile astea de "am BEMVE, ce aia a me' "... Daca face o economie si de 2-300 lei, ia la copii ceva, etc...
    0 points
  36. Daca masor cu motorul rece joja imi arata un nivel mai mic decat este in realitate. Uleiul, la fel ca orice lichid, se contracta la rece. Dovada: Potrivit acestui site: https://www.engineeringtoolbox.com/cubical-expansion-coefficients-d_1262.html , coeficientul de dilatere termica al uleiului este de 0,0007. Intre +90C si -20C (diferenta intre motor rece iarna (-20) si motor cald (+90) sunt 110C Daca le inmultim si luam in considerare o cantitate de ulei de 4l, rezulta ca masurand iarna cu motorul rece voi avea 3,7 l in loc de 4l cum este in mod real. Dc credeti ca la ultimele modele fara joja computerul iti arata nivelul uleiului cu motorul pornit cald, dc, nu poti verifica cu aceasta setare cand motorul este stationat si uleiul rece? La un schimb de 5,5l diferenta este de 400ml. Masurati nivelul uleiului asa cum scrie in cartea masinii, ca aia n-o scriu de fraieri!!!
    0 points
  37. Recomand masina. E coleg de munca cu mine
    0 points
  38. Multumesc frumos de apreciere . Sunt sigur ca primu care vine sa o vada o sa o si cumpere (daca e decis sa cumpere un seria 3)
    0 points
  39. Felicitari! Misto upgrade uri ti ai popus.
    0 points
  40. Eu iti spun 100% ca nu are cum sa aiba pierderi daca este chiar in locul unde cred eu ca este si anume pe marginea capacului aluia. sunt 1% sanse sa fie pierderi naturale in locul respectiv, fara sa le fi lovit cineva. Daca au fost vreodata date portfuzetele, iti spun clar ca sa batut in ele ca nu au iesit si nu au stiut sa le scoata mai frumos. Wow si Xi asta implica ceva costuri. Ti-am lasat link mai jos cu ce am facut eu dupa ce am gasit toata vaselina iesita pe acolo. Link
    0 points
  41. Nu-ti recomand sa le iei noi deoarece sunt scumpe, oricum la banii aia sunt pe OE, pe producator sunt mai ieftine.Cauta in dezmembrari unele cu garantie gen la dezmaauto sau dezmembrari din astea mai profi.Daca merg bine o luna o sa mearga si mai multi ani, ideea este sa nu se auda si sa nu aiba pierderi. Ce scurgere ai? La capacele alea metalice de nu vin separat? Am si eu problema aia, alea nu se strica singure, a fost batut in ele, exact ca si in cazul meu.
    0 points
  42. Nokian WR d3 sunt ceva mai vechi ca model, dar sunt de laudat. Am avut wr d4 si sunt absolut ceea ce trebuie pentru RWD. WR D4 sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare.
    -1 points
  43. Nu mai am bidonu ca am aruncat unul din ele. Pe cel cumparat de la reprezentanta scrie Made in Germany. Pe cel de la ePiesa Made in Europe. Nu ca Germania nu ar fii in Europa ... dar ... Fiecare trage concluzia asa cum vrea si baga in masina lui exact ce vrea. Eu personal pentru o diferenta de 10 lei la L (intre epiesa si bavauto/etc) mai bine iau din sursa sigura
    -1 points
  44. Essential daca ti se pare mult, nu trebuia sa mai cumperi N47, te inteleg daca ai dat 6000 euro si atunci se explica, daca ai dat peste 10.000 euro nu se explica de ce esti zgarcit deoarece e o suma ok pentru inlocuirea distributiei.
    -1 points
  45. Uleiul se verifica numai la cald, dupa oprirea motorului la 5-10 min.
    -1 points
  46. Calinus68, eu chiar vreau sa vad/sunt foarte curios (pentru ca am manualul in engleza, si poate nu am observat.. ) unde in manual scrie ca nivelul uleiului se verifica numai la cald...?! Hai sa spun (presupun? ) totusi si de ce fabricantul zice ca nivelul uleiului se verifica la 5-10 minute de la oprire. Pai in primul rand, de cele mai multe ori cand apare avertizarea de nivel scazut aceasta apare IN MERS! Si de aceea IN PRIMUL RAND fabricantul zice sa stai cateva minute oprit; pentru A SE ADUNA cat mai mult ulei (nu neaparat tot uleiul, (cum e firesc) cand mororul e rece si oprit demult!) in baie iar citirea/interpretarea pe joja sa fie cat mai aproape de realitate! Acesta este motivul PRINCIPAL pentru care verificarea nivelului se poate face SI LA CALD, nu doar la cald, cum crezi sau esti convins.. As vrea sa ma crezi ca m-am straduit sa fiu cat se poate de logic prezentand .. logica din spatele afirmatiilor fabricantului. Daca tu ai o logica mai buna te rog sa o prezinti.
    -1 points
  47. Salutare tuturor! Dețin un seria 3 din 1999 e46 316i motor 1.9 benzina. Problema mea este urmĂŁtoarea :in ultimul timp am tot avut probleme in sensul ca in timp ce mergeam cu masina si ma apropiam de o intersectie cand scoteam la liber scadea turatia pana la 4-500 de turații, de multe ori murind motorul. La fiecare pornire,la cald sau la rece, nu pornea din prima, ori invartea si nu pornea ori cand dadeam cheie se auzea un fasait lung urmat de un tac mai puternic.. Si trebuia sa incerc din nou, dupa 2 3 chei pornea, mai avea si zile cand pornea din prima.. Dar rar. In urma cu 2 saptamani am pornit masina si dupa vreo 2 minute de stat la relanti fara nici un alt semn a murit motorul. Cand am pus pe contact sa o repornesc s-a aprin becul de la ASC care a ramas aprins si acele de la turometru si vitezometru au luat-o razna.. Si cand dĂŁdeam la automat invartea fara sa porneascĂŁ. Dupa vreo 20 de chei a reusit cu greu sa porneasca si dd atunci nu am mai avut problema asta. Ei, azi dimineațĂŁ cand am urcat in masina sa merg la lucru, am pus contact si au inceput din nou acele de la turometru si vitezometru sa se miste in toate direcțiile si din nou nu porneste, invarte ai nu porneste. Am schimbat recent bujiile uleiul filtrele toate, azi am dat jos senzorul axului cu came, l-am curĂŁțat am dat jos bornele de la bateriw.. Si nimic.. Nu mai vrea sa porneascĂŁ. Pe tester nu pot sa o pun decat sĂŁptĂŁmâna viitoare, diapun de bani dar se pare ca mecanicii din orasul meu nu au timp si eu am mare nevoie de masina. Am cautat pe tot internetul...toatr ducand spre senzorul axului cu came. Va rog din suflet sa imi dați ceva sfaturi ce sa incerc, ce sa fac.. Ce ar putea fi Ce sa cumpar sa pun pe ea ca sa ma pot folosi de mașinĂŁ ca nu am timp pânĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Va respect enorm, va urmĂŁresc de foarte mult timp.. Si as fi foarte recunoscĂŁtor dacĂŁ mi-ați putea da niste sfaturi!!
    -1 points
  48. Orice are volum la frig se contracta, fizica de clasa a 7 a, la cum se face scoala acum nu ma mai mira nimic, las-o asa cum spui tu ca e corect. Masinile arata nivelul pentru novici ca tine care nu stiu ce e joja.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.