Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/08/18 in all areas

  1. Winter Prep http://www.youtube.com/watch?v=SODv2yc8RWs
    2 points
  2. Nu am mai scris, dar am schimbat axa cu cama, tacheti si culbutori plus garnitura capac tacheti. Total piese 1300 de lei si 600 de lei manopera. Acum motorul se aude cum trebuie. Am mai schimbat 4 bucse la bara stabilizatoare, antigel hepu. I-am pus si roata de rezerva si astept sa vina si husa zilele urmatoare. Cateva poze cu masina si fratele ei, care a intrat si el de curand in parcare. ) http://i64.tinypic.com/2cxyjpl.jpg http://i65.tinypic.com/21do9kh.jpg http://i64.tinypic.com/1jb1pv.jpg http://i63.tinypic.com/30mratt.jpg http://i66.tinypic.com/2utnvbo.jpg http://i64.tinypic.com/fk34ae.jpg
    2 points
  3. vezi ca dureaza ceva. Am avut si eu aceeasi situatie dar a durat circa 1 saptamana sa vina raspunsul . Sa se duca la RAR peste ingirnerul care i-a facut . In mod normal vor cere omologare individuala ? Pe asta trebuie sa o platesca separat. si mai trebuie transcriere clasa de poluare.
    2 points
  4. Amice poti sa ai si nava spatiala ,atata timp cat o parchezi in locurile publice aglomerate tot timpul va exista un *Sandokan* care iti juleste vopseaua. Chiar daca o face cu masina lui sau cu vreun carucior de cumparaturi sau pur si simplu in fata blocului cu bicicleta. Si aici nu vorbim numai de o gandire sanatoasa sau de cultura unora, chestiile astea se intampla oriunde in lume. Daca stai crispat ca gardianul numai cu ochii pe masina.... ajungi sa iei Distonocalm cu pumnul si nu stiu daca rezolvi mare lucru.
    2 points
  5. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. BMW 4.09.rar
    1 point
  6. Eu compar 640-ul meu (ii vireaza inclusiv spatele) cu un Macan S 3.0d, nu GTS. Nu vreau sa fiu rautaios, dar pe viraje bate rau 6er-ul si la frane, cam asta este diferenta. Atentie, compar un coupe lipit de asfalt, mai usor, cu un suv. Sa o stapanesti sanatos !
    1 point
  7. 1 point
  8. Daca era nevoie de test dinamic spuneau ei deja ,aici ma refer la Bucuresti . Conform legislatiei si a documentelor cerute la RAR nu mai este necesara prezentarea COC. Au deja o baza de date destul de completa.
    1 point
  9. Aici vorbim de galerie de F11 525, asa ca las-o balta. Daca citeai tot, era altceva, nu ai mai fi raspuns asa. Omul asta intreba de galeria de la masina lui; nu de masina ta, care este alt model. Iar galeria se poate scoate si fara demontarea bornei, numai ca exista riscul sa faci scurt.
    1 point
  10. Da, alarma e legata pe can, indiferent ca e oe sau aftermarket Incearca sa nu mai folosesti butoanele pana rezolvi problema
    1 point
  11. Vezi ca tu vb mult si prost cateodata,eu am dat galeria jos la fieru meu si stiu ce vorbesc...daca tu ai dat-o jos din motive electrice ,e treaba ta.
    1 point
  12. In cazul asta se pot curata cu spray contact, problema e ca trebuiesc scoase din usa si desfacute
    1 point
  13. 1 point
  14. Eu sunt proaspat posesor de F11 520d Xdrive si masina se comporta foarte bine la drum....depinde acum si de incarcarea masinii...La 2 persoane e foarte sprintena pentru motorul ei, dar la incarcare maxima cu banchetele rabatabile si cu Thule deasupra trebuie comutata neaparat pe SPORT, altfel e putin lenesa...Cat despre consum, la fel...Intre 6l/100 cu 2 persoane si 8l cu masina full...Vb de autostrada, exterior la 140-150 pilot automat...Per total sunt foarte multumit de alegerea facuta pentru greutatea si motorul masinii...
    1 point
  15. Pai cine recomanda sa franezi in curba?
    1 point
  16. vorbesti despre o functie scoasa pe piata de BMW de prin 2008-2009 (cum e pe CIC) dezvoltata incepand de prin 2002-2003 de fapt, si care a trecut treptat si lent prin diferite upgrade-uri minore... nu te intelege bine Siri si ai hardware nou anual si software updatat la cateva luni. un model de bmw e pe piata 6-7 ani in medie (cu lci), iar CCC si CIC au stat cate 5 ani neschimbate... pe scurt, in 2002 cand au inceput sa lucreze la functia asta, tu ce faceai incat ei erau prosti?
    1 point
  17. La 400 lei/ anv Non RFt gaseste si premium. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Voi expuneti gresit problema. Are 1 GB care sunt suficienti, problema e ca are doar android 4.4. (kitKat). Din cate stiu eu, pe navigatii de genul s-a ajuns sa se puna si android 6.0-7.0, deci astea de prin link-uri sunt cel putin depasite. Desi se poate sa nu se fabrice pentru e60. Legat de 1GB de ram, am eu una pe e39, configuratie similara, android 4.4 si se misca bine (pusa de vreo 4 ani). OS-urile sunt cam chele, nu au ce stii ce aplicatii inutile si in consecinta ramii nu sunt utilizati aiurea.
    1 point
  19. Eu tot nu inteleg cum naibi la km astia asemenea probleme...
    1 point
  20. Salutare, Am in sfarsit vesti bune Am reusit sa implementez majoritatea functiilor de baza pe modul(comenzi pe volan, mesaje conectare/deconectare si multe altele) si am rezolvat unele probleme de stabilitate. De asemenea, am rezolvat problema volumului foarte scazut pe microfon astfel incat interlocutorul nu putea auzi nimic in cazul in care microfonul era la o distanta mai mare de 20 de centimetri fata de sursa de sunet. Testul de sunet s-a efectuat cu microfonul situat in zona oglinzii si rezultatul unei apel pe messenger cat si prin reteaua mobila a fost unul pozitiv. Urmatorul pas important pe care il mai am de rezolvat, cel putin pe partea de hardware este acela al auto-opririi in cazul in care nu mai exista activitate pe IBus pentru un timp prestabilit de mine. Acesta o sa porneasca automat in cazul in care pe IBus exista orice fel de activitate, si o sa analizeze comenzile primite. Urmeaza sa gasesc o metoda prin care sa deschid un socket RFCOMM la o conexiune deja existenta(Poate cineva stie si putina java pe aici ) prin intermediul caruia sa pot transmite tagurile ID3 si sa le afisez pe LCD-ul CD-Player-ului/Casetofonului. Am gasit deja metoda prin care pot sa preiau tag-urile, acum mai trebuie doar sa le transmit si prelucrarea mai departe o fac in modul pe partea de software.
    1 point
  21. Sa o stapanesti sanatos...e draguta masina...esti destul de “curajos”: de la 335i la 18d. An nou fericit!
    1 point
  22. Cred ca nu stii in ce te bagi...la 11 mii euro iei un X1 sDrive cat de cat ok cel mult...daca vrei in banii aia xDrive 20D, iei o coaja din 2010-2011...Mai trebuie sa iti spun ce inseamna cheltuieli cu BMW? Parerea mea personala este ca daca nu ai macar 14.000-15.000 euro sa iei una din 2013-2014, cauta altceva...sau reorienteaza-te.. eu nu as baga in un BMW vechi de peste 5 ani banii astia, decat daca orgoliul e mai mare decat inteligenta...no offence. Amical iti spun ca daca iei masina si in urmatorul an nu poti sa pui deoparte 2000 euro minim (buget extra pentru masina), nu e masina pentru bugetul tau...si am fost optimist cu 2000 euro, unii fac reparatii si schimburi de piese de 4-5000 euro...depinde cum ai norocul, dar tu cred ca nu esti kamikadze sa arunci banii... Am aflat de muuult ca o masina SH merita daca e la un pret super decent si sub 4 ani si 100.000 km...altfel, tocmai ai luat o "ruleta ruseasca"...si nu e numai la BMW ce iti zic, la orice marca. In plus, BMW cumperi NUMAI de la dealer BMW din Germania, daca nu vrei tepe...poti sa o duci tu la mama BMW Romania la tester, sunt programatori care iti manaresc km la BMW de nici producatorul nu stie cat are...si in cheie, si in ceasuri, si in computer, tot...cu tot cu erori, km parcursi de la ultimul plin, ultimul reset etc...asa ca...nu te risca...Pana si turcii cu Autohaus din DE au inceput sa faca magarii... PS. Daca as fi in locul tau (si am fost acum 2 ani) as merge pe varianta leasing si iei una din 2014 cu garantie minim 1 an, ori cauti alta marca mai ieftina...Leasing poti face acum in multe locuri, eu te pot ajuta numai daca e leasing pe firma si faci deducerea partiala (partiala si nu totala, ca nu permite legislatia decat cu manareli) a TVA in mod legal, dar gasesti firme multe de leasing pe net pentru persoane fizice (aici nu deduci din TVA). Diferenta care o dai iti va asigura o garantie, o masina cat de cat mai noua, iar daca aduni potentialele cheltuieli cu un BMW din 2010 ce te pot lovi in un an si tragi linie, iesi mai rentabil sa iei un leasing pe 2 ani pe diferenta la o masina din 2014 si o garantie de 1-2 ani. Dar...parerea mea...tu oricum ai piticii tai pe creier, eu pe ai mei, ceilalti ii au pe ai lor, si Alba ca Zapada va ramane fata mare...cu BMW... ))))
    1 point
  23. Salut! Eu am luat X1 23d xDrive recent (mai 2017) cu 174,000 km si am ajuns la 194.000 km acum. In afara de distributie pe care am schimbat-o (poate doar paranoia, nu neg), nu am avut probleme majore cu masina. Am mai schimbat: - amortizoare fata - capete de bara - ulei in cutia de viteze + ulei in cutia de transfer - 4 garnituri pe la furtunele de la intercooler Un lucru important de verificat ar fi (in cazul in care te uiti la o masina automata) starea cutiei de viteze. Pe cutia de viteze BMW a lipit o eticheta mare si galbena pe care scrie "Life-long oil". Evident, nimeni nu schimba uleiul din cutie pentru ca asa zice BMW. Cu toate astea, producatorul cutiei, ZF, recomanda schimbarea uleiului intre 80 - 120.000 km. De exemplu, in cutia mea nu fusese schimbat uleiul si smucea destul de urat cand schimba vitezele (cumva am reusit sa nu bag de seama cand am luat masina sau sa consider normal :pinch: ). Am schimbat uleiul, acum cutia se comporta mai bine, insa perfecta tot nu e. Deci ai grija la cutie! Daca te mai pot ajuta cu informatii despre X1, nu ezita sa intrebi. :frantics:
    1 point
  24. Nu prea difera preturile la consumabile. F10 530D, punte fata: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=31_0824 F10 535D, punte fata: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA71-EUR-01-2012-F10-BMW-535d&diagId=31_0824 Sunt exact aceleasi repere, codurile exact la fel, deci piesele sunt identice. Releul e la fel. Ce difera in unele cazuri sunt discurile. 530/535/M550d/550i au toate acelasi sistem de franare, ma refer la etrieri, pompa etc. Se poate verifica pe realoem, piesele au codurile identice. Vorbesc de sistemul standard. Ce difera e dimensiunea discurilor. 530d se poate echipa in 2 variante: 348X30 fata si 330X20 spate sau 348X36 fata si 345X24 spate. 535d vine doar cu 348X36 fata si 345X24 spate. Ca si pret, un set complet care contine 4 discuri si 2 perechi de placute OE BMW le-am vazut pe ebay la un magazin din Germania la pretul de ~660 euro pentru varianta cu discurile mai mici si ~900 euro pentru discurile care vin pe 535.
    1 point
  25. De care vrei (ce este inainte de w este indicativul pentru iarna ), 0w se baga in zone mai friguroase si 5w in zone mai temperate, cum ar fii in Romania ...
    1 point
  26. Poze cu noile roti. http://i67.tinypic.com/30kedqd.jpg http://i64.tinypic.com/qs2fwj.jpg http://i63.tinypic.com/30112u0.jpg
    1 point
  27. Eu fac asa: - ma orientez catre un loc din margine (sa am vecini doar pe o laterala) - ma orientez sa parchez langa masini care mi se par ingrijite - prefer sa aleg eu langa cine parchez - parchez pe partea cu soferul a masinii vecine (pasagerii sunt idioti in general, sau sunt persoane care nu au masina sau nu au grija) - nu parchez langa masini mai inalte - caut locurile cele mai late, incerc sa las cat mai mult loc intre mine si masina vecina - daca nu gasesc un loc care sa imi convina plec.
    1 point
  28. Gata omule poti sa te opresti cu exemplele ca sigur mai gasesti o mie ,ca ori sunt prosti ori fac pe prostii ......baba frumoasa si copil cuminte nu prea exista.Ai 200% dreptate si cu siguranta nu o sa aflam nici de unde si nici cu cat a cumparat omul masina......Am si eu seria 3 si la 150k km masina merge beton si nu are nimic....dar atata are.Pacat de banii omului dar asta este...in viata toate se platesc.
    0 points
  29. Ai vazut o lege in sensul asta? Deja e tarziu, cel mai devreme ar putea scadea de la anul.
    0 points
  30. Si am impresia ca este o galagie de banii.
    0 points
  31. 0 points
  32. EU CRED CA AM O REZOLVARE PENTRU PROBLEMA TA! IA-TI BAAAA BENZINA CA NU MERGE CU COMBUSTIBILUL SATANEI! )))
    -1 points
  33. Serios acum e posibil sa fie cum a zis si respectivul de mai sus o problema legata de turbo sau sonda lamda, (poti scoate din ecuatie debitmetrul daca l-ai schimbat si tot asa face). In principiu as paria pe vreo problema la turbo. Ori e necesara o reconditionare de turbo, ori resoftare, etc. Oricum, testerul PROFI nu toate porcariile pe care le fac GICII in spatele blocului e de baza. Te duci la bavaria ca nu e mai mult de 100 ron testerul la ei si-ti spun aia tot ca sa nu mai umbli bajbaind. Cateva site-uri unde poti gasi diagnoza BUNA! diagnoza-bmw.ro, diagnozabmw.ro sau bavaria, iar daca toate astea nu merg, citeste postul meu de mai sus Bafta
    -1 points
  34. Toate se murdaresc, indiferent de culoare. Daca nu se vede, nu inseamna ca nu sunt murdare... Solutia este intretinerea corecta a tapiteriei, nu schimarea culorii... Ca doar nu ne spalam pe maini doar daca se vede murdaria, nu?
    -1 points
  35. -1 points
  36. Poti sa pui closca cu pui in ea acum.
    -1 points
  37. Probabil era pe stoc si a primit o oferta de nerefuzat, ceea ce l-a determinat sa o ia chiar si cu 18d pe ea. E foarte frumaosa pana la urma, iar cei 150 de cai sunt suficienti in 95% din situatii. A gandit practic, ceea ce nu e rau deloc. Un pret bun la buyback plus alaturi de un pret si mai bun la cea noua pot fi factori decisivi. Frumoasa, la multi ani!
    -1 points
  38. Nu am condus F10 cu motor B47 , dar imi inchipui ca nu e cine stie ce diferit de N47. Cei 190 CP nu prea o sa-i simti decat in modul Sport. Destul de putin mai ales pt un XDrive. Nici 525 nu e vreo minune , dar totusi are ceva cai si cuplu in plus. Da, cred ca ar trebui un motor mai mare pt feelingul de zi cu zi . Pe zapada cred ca se descurca onorabil, dar asta inseamna nici 5% din uzajul cotidian . In rest cred ca e "lenesa".
    -1 points
  39. Nu spune nimeni ca nu te descurci . Intamplator am avut si masina aia . E vorba ca F10 520D "se simte" foarte lenesa . Am F10 525D si tot e lenesa comparativ cu fostul E60 525D resoftat la cam aceeasi putere 215 CP. Nici macar in modul sport nu se simte ca fostul 525D. Iar un Xdrive 520D e si mai lenes. Iar un F10 520D e asa de lenes incat iti da emotii la depasiri.
    -1 points
  40. Sa nu exageram totusi. F10 520d este o masina decenta, nu cred ca este cazul sa ai emotii la depasiri. Cred ca la cifrele de accelerare/comportament dinamic este peste performantele a 80% dintre autovehiculele din parcul auto national.
    -1 points
  41. Din punctul meu de vedere este suficient motorul de 177 cai pentru caroseria asta (care este destul de grea la ~ 1650 kg) - atinge suta, conform cĂŁrții tehnice ĂŽn 8,4 secunde. Dar recunosc, cĂŁ din punctul asta de vedere sunt foarte ușor de multumit, ĂŽntrucât conduc destul de prudent. Ce mĂŁ impresioneazĂŁ foarte mult este ĂŽn schimb stabilitatea mașinii ĂŽn curbe, parca ii place mai mult sa accelerezi când intri in curba, nu sa frânezi.
    -1 points
  42. Pai cum sa o inmatriculeze fara CIV-ul de la RAR? Nu se poate. Numerele provizorii ce expira sunt cele din Germania, Romania? Poate extinde valabilitatea numerelor rosii romanesti, pe maxim 3 luni (cumulat).
    -1 points
  43. Mare cineva numarul mecanicului de care vorbea colegul cbogdan mai sus? Am aceeasi veche problema cu ELVul la un E60.
    -1 points
  44. Da, 80% din ce se vinde pe amazon vin din china, ma rog, facbricate in china, dar nu de pe aliexpress. Majoritatea le iau direct de la producator. La aliexpress poti sa vorbesti prin mesaje cu vanzatorul si iti pune valoarea la pachet mai mica de 5-10$ si eviti taxele si vama. ;-) PS: chestia aia cu screen mirroring, de pe bmwtuning.hu are si streaming bluetooth. Deci impusti doi iepuri dintr-un foc.
    -1 points
  45. Cauta si pe best-tires.ro - sunt foarte seriosi si ai transport gratuit daca iei 4. Plus montaj gratuit daca esti din bucuresti. Am cumparat de la ei 4 seturi pana acum, mereu multumit.
    -1 points
  46. Cei de la RAR Cluj au facut cerere la RAR Bucuresti pt eliberare omologare si i s.a spus ca 90% nu va trebui sa mearga la Bucuresti iar din ce am inteles cei de la RAR Bucuresti asteapta raspuns de la producator...dar stresul creste cum cele 3 luni de numere rosii expira si din ce am inteles de la prietenul meu omologarea individuala pt A8 W12 este undeva la 1800eur plus drum/cazare stres bla bla... Pai a trecut toate testele RAR: frane, noxe etc...acuma daca lipsa de omologare se poate numi ca nu a trecut testele RAR atunci da, nu a trecut testul RAR. Numerele rosii le a scos pe 3luni de la inceput dar sunt pe cale sa expire asteptand omologarea...daca va trebui sa mearga la Bucuresti pe omologare individuala singura solutie va fi platforma...
    -1 points
  47. si acum mai crezi că are 200.000 km.? Cam nasol ce ai patit. Sper să rezolvi problema. De aceea este bine să se facă o verificare amănuntită la cumpărarea unei masini.
    -1 points
  48. eu nu zic ca masinile din germania nu fac mult pe an dar de aici la 100k pe an e cale lunga ca sa poti generaliza. am scris mai sus: considerand 200 zile lucratoare pe an, atunci cand omul foloseste masina pt naveta/lucru. banuiesc ca tu conduci toate cele 365 de zile pe an cate 270km/zi doar din placere.
    -1 points
  49. https://www.olx.ro/o...mw-ID9OoFj.html VAND sau SCHIMB jante pe 16" pt BMW cu anvelope de iarna Anvelopele sunt noi, au maxim 1000 km rulati Jantele sunt in stare perfecta fara zgarieturi, julituri sau lovituri Nu au fost sudate sau indreptate. https://www.olx.ro/o...mw-ID9OoFj.html Pret: 1499 lei sau schimb
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.