Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/18 in all areas

  1. Ha ha pai, pana intri in dansa nu ii admiri formele? )
    7 points
  2. trist sa iti iei masina pentru "bididoaice".
    6 points
  3. eu zic sa iei 6, ca pana ajungi la drumu cu serpentine, esti ori obosit, ori zice sotia "... de ce mergi asa tare ? ca mi-e rau "ori doarme copilu
    3 points
  4. Va duceti mereu prea departe pe subiecte de genu. Cine a spus ca se duce omu asta cu masina pe circuit? Sportivitate inseamna si cat de repede face 0-100 pentru o depasire sau pentru acceleratii scurte pentru ca pur si simplu iti place sau esti pe autostrada, de unde pana unde sportivitate este doar pe circuit? Cati dintre voi va duceti masinile pe circuit? Aici chiar nu am inteles. Nu cred ca se pune problema de spotrivitate la un 35d/40d, mai ales cu echipare sport pe suspensie, cutia face fata si schimba exceptional. Intr-un cuvant, din punctul meu de vedere chiar este o masina sportiva, nu confundati termenul de sportivitate cu ceva gandit si pregatit pentru circuit sau vreun supercar.
    2 points
  5. Test drive cu ambele si vezi ce-ti place mai mult. Daca as fii in locul tau, as lua 6-arul
    2 points
  6. Bidididoaicele" sunt atrase de lux si opulenta deci cred ca mai repede le perpelesti cu E-ul ) Parerea acestora conteaza da nu zilnic ca sunt insurat Ce caut mai mult de la o masina este motivul pt care ma intorc la BMW si anume placerea de a conduce, felul in care livreaza puterea, agresivitatea, sportivitatea si senzatile pe care ti le ofera pe serpentine. Desigur spatiul si calitatea materialelor este si ea importanta. Cu faptu ca 6 isi va reinoii caroseria la anu cred ca ai mare dreptate ca se va deprecia si nu va mai avea acelasi farmec. Piele pe bord la 4 eu nu am vazut decat la un coleg pe forum, cred ca sunt f putine iar eu caut o masina de 1 an vechime (10-15K km), una noua nejustificand pretul cu 25% mai scump. Benzinaru nu are cuplu si consumu unui diesel, fac f multi km si prefer motoarele mari D.
    2 points
  7. Salut, Posesor de 420d f36. Singurele dezavantaje la 640d pe care le vad: lipsa de agilitate datorata dimensiunilor mai mari(ampatament, ecartament) si pretul mult mai ridicat. Daca nu-s o problema atunci 640d totata ziua. Daca-ti permiti 2 masini poate c-ar fi un seria 4/5 mai normal si de vreo 30-40k sa-ti iei un: hothatch(Type R, Megane RS, Golf R,GTI) sau un Cayman sh de vreo 2-3 ani. Sunt masini de vreo 1400 kg, in jur de 300 cp si echipate bine la capitolul mecanic. Se simt in largul lor pe circuite/drumuri virajate. Masinile s-au ingrasat serios in ultimii ani. 1600 kg la a mea afecteaza transferul de mase. Oricati cai putere ar avea se simte inertia in viraje. De asta in ultima vreme ma gandesc la o a doua masina de fun. Oscilez intre Type R FK8(vezi ce timpi a scos pe Nurburgring) si 718 Cayman. Renault Alpine e iarasi super pe la vreo 1200kg dar n-are manuala.
    2 points
  8. Cum poti sa spui ca Shell este o firma indoielnica?Te descalifici rau daca spui asta .Pai de ce dracu au ales BMW sa fie furnizor de ulei si au schimbat Castrol?Sunt indoielnici si ei sau prosti si nu stiu ce fac? Sunt oare de la PSD? Pune frate original si daca ala este prea scump pune Shell sau Castrol sau LM sau si Ravenol sau Divinol ca nici alea nu sunt rele.
    2 points
  9. Dar uleiul original ce are, tuseste? Daca reprezentanta foloseste din asta, de ce nu e bun? A, stai, ca noi suntem romani si suntem mai destepti decat toti. https://www.bavauto.ro/consumabile/uleiuri/83212365933
    2 points
  10. millers ee longlife 5w30 DPF ,pentru cine se respecta !
    2 points
  11. FSC Tools - Download Dupa instalare se copiaza crackul din ''Hacked exe file'' in folderul unde s-a instalat programul. Daca la accesare apare o eroare legata de libeay32.dll , copiati dll-ul din folderul de instalare in folderul unde ati instalat programul.
    1 point
  12. Salutare! Detin un E53 2003 cu suspensie pe aer in spate. Mi-am propus sa merg sa instalez o instalatie GPL (motorul fiind gurmand si benzinar) dar m-am lovit de problema spatiului. Am decis sa renunt la roata de rezerva pentru a merge pe o butelie de caz tiroidala ce intra in locul rotii de rezerva. Toate bune si frumoase, insa, sub roata de rezerva se regaseste minunatul compresor de la pernele de pe spate. Sistemul functioneaza ireprosabil, dar, pentru a beneficia de GPL, ma gandesc foarte serios sa renunt la el si sa trec pe arcuri. Astfel, riscul sa schimb perne se elimina, spatiul in locul rotii de rezerva il castig. Intrebari: -e pur si simplu plug & play ? - adica scot perne, compresor si pun arc in loc? -cum se poate anula modulul care verifica suspensia pe spate, pentru ca, banuiesc ca o sa dea eroare daca il scot pur si simplu... -aveti alta idee pentru relocarea compresorului astfel incat sa nu mai renunt la el? Nu prea am gasit nimic pe forumurile din Romania...iar in afara tarii nu prea se detaliaza cum se face, ce se face...
    1 point
  13. Eu am pus acum În N47 Fuchs TITAN GT1 5W-40 ºi este OK. O sã Încerc ºi Valvoline la urmãtorul schimb ºi vãd la care rãmân.
    1 point
  14. Ulei cutie - Oe Bmw Mtf-lt 2 (1,5-1,6L necesar) Ulei diferential - Oe Bmw sau Castrol Syntrax 75w90 (1L necesar)
    1 point
  15. Zicea cineva pe un alt topic cum ca Porsche Macan e mai agil decat un seria 6 - poate merita luat in calcul.
    1 point
  16. *seria 6 typo, scuze
    1 point
  17. Da, la E9X puteai configura scaune sport / volan sport (Mpack) / schimbator+frana de mana Mpack / plafon negru din fabrica, fara sa selectezi pachet M complet.
    1 point
  18. Imi puteti da codul intinzatorului? Daca astfel nu mai uzeaza distributia o sa l schimb la fiecare revizie.
    1 point
  19. Corectiile pe injectoare cum sunt?! Macar asa elimini daca mersul motorului genereaza vibratia sau nu. Verifica si evacuarea sa nu atinga undeva.
    1 point
  20. Multumesc pt replay nu cred sa fie diferenta mare de kg-agilitate intre cele doua, intradevar 6 e mai lat dar 435 are X-ul care il ingreuneaza. Ca si aspect prefer 4 afara si 6 la interior:) Cayman are un pretz piperat si are decat 2 locuri deci este exclus pt mine.
    1 point
  21. Daca cauti si confort/spatiu atunci seria 6 este alegerea perfecta.
    1 point
  22. UPDATE: Am fost azi la mecanic si i-a facut o verificare "manuala" la turbo, iar axul joaca destul de tare. Concluzia e: turbo aproape terminat, trebuie urgent schimbat/reconditionat.
    1 point
  23. In bugetul asta, ai putea sa te gandesti la un seria 5 modelul nou (G30); deja are 1 an de cand a fost lansat, cred ca ai putea gasi una dotata ok in jur de 35-40k. Devalorizarea va fi clar mai mica vs F10, si in plus e ceva mai usoara si eficienta, asa ca motorul de 2l/190cp e o varianta buna. exemplu - 38k - navi mare, automata, faruri led, piele, etc https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255845697&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&steered=1
    1 point
  24. Apropo, ai strans bine bornele? Asta e una. A doua chestie, ia si verifica voltajul din baterie dupa ce ii dai prima cheie si vezi daca voltajul mai urca inapoi la valoarea normala sau ramane sub. Cum au mai spus si ceilalti colegi, bateria, bat-o vina.
    1 point
  25. asta cu ,,aparat care verifica distributia ,, n am mai auzit o pana acum , nu contrazic .ca doar nu le stim pe toate ! n aud nimic suspect la mine dar dupa ce am citit minim 25 de pagini pentru mine e clar : s a gresit din start cu acest motor ,inca din faza de proiectare .... daca se punea distributia pe fata ,lateral unde era mai accesibil ,nu se plangea mai nimeni de costuri sa schimbi ambreaiaj nou si dupa cateva sute de km sa se rupa distributie e de s.f-uri ce sa vezi , pe urban conduc o nemtoaica cu 657.000 km azi pe bord , de la 215.000 km la mine ,luata personal din DE suuurprise !! e pe lant si mai e si original ,NEUMBLAT niciodata acolo !!
    1 point
  26. Pai daca nici de la dealer BMW nu mai poti cumpara, atunci trebuie sa o iei direct de la fabrica, sau cum? Personal am luat de la un dealer de pe la vreo 100 (?) km de NĂźrnberg. A fost ceva mai ieftina decat ce cauta colegul, si experienta a fost (zic eu) ca la o masina noua. Unde mai pui ca mi-au asigurat transportul de la hotel dupa ce s-au transferat banii si vorbitor de engleza, ca traducator e mult spus, care sa ma ajute cu actele/numerele, eu recomand oricand un dealer vs autohaus. A.
    1 point
  27. Corect, fa un test drive cu 2 litri si apoi cu 3 litri, indiferent de configuratie 525, 530, 535, vei constata ca e alta masina, nu mai sunt la curent cum a ramas pana la urma cu impozitul dar motorul de 3 litri e super ok ca si feeling Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  28. Asa e, dar ziceam de o baterie buna, in mintile ei. Incearca sa iei curent de la alta masina. Sau te-a lasat electromotorul.
    1 point
  29. poate sa aiba si 12.5, si sa fie vre-un element intrerupt.In felul acesta bateria nu are suficienta putere. Incearca sa iei curent de la alta masina, iti trebuie cabluri de pornire. Spor
    1 point
  30. Sunt oameni care au avut experiențe foarte proaste cu Bimmer. GĂŁsești cu search destule discuții. Ănțeleg cĂŁ și pe Google rezultate similare obții. Problema realĂŁ pe care o vĂŁd eu cu Bimmer ĂŽn cazul distribuției este cĂŁ nu dau motorul jos de pe mașinĂŁ, deși procedura tehnicĂŁ implicĂŁ acest lucru. Ănțeleg cĂŁ la Bimmer au gĂŁsit ei o metodĂŁ, dar nu e cea recomandatĂŁ. E bine cĂŁ nu ai probleme cu mașina, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ Bimmer nu are și oameni care nu au fost mulțumiți, dar recenziile ĂŽn general au fost negative din pĂŁcate.
    1 point
  31. La o baterie buna trebuie sa ai 12.5v cu motorul oprit. Iar in timpul mersului incarcarea trebuie sa fie 14-14,4v.
    1 point
  32. Bateria e moarta , probabil inghetata, schimb-o , fa un test la alternator ca sa ai garantie i aia e . Puteai sa iei o baterie de aceeasi capacitate si dimensiune si aia era , fara cartea tehnica ...
    1 point
  33. Voltajul pe baterie cu motorul pornit sau oprit? In ambele cazuri e mic dar macar sa stim daca e alternatorul sau bateria descarcata. Cu motorul pornit trebuie sa ai un minim de 13,8
    1 point
  34. @BMW Style win60 are dreptate, revopsita normal nu va tine, doar vopsita electrostatic si sa si iasa aceasi noanta... Eu personal as face presiune sa fie schimbata, caci de vopsit sa dea bine se poate, dar cat va si tine ... Bafta!
    1 point
  35. Materialele care se folosesc intr-o reprezentanta pe tinichigerie nu au legatura cu materialele care se folosesc la jante, sunt materiale speciale, de aceea daca vei vopsi janta cu materiale normale va tine putin.
    1 point
  36. Iti spun eu linistit ca pot sa stea sa citeasca aici si noi sa le radem in fata:D, in primul rand janta de aliaj nu se revopseste, nu o sa-ti scoata ei ce trebuie pentru ca nu sunt specializati pe asa ceva, nici-o reprezentanta nu este, daca totusi o revopsesc si chiar se vede bine fata de restul si etc, tot nu o sa te tina "pentru ca".Incearca inclusiv si la noi sa implenteze ceva de genul (dacia-renault), cica kit-uri de reparat parbrize/jante, etc...le-am zis in fata ca niciodata nu o sa repar o janta de aliaj, nici daca nu are pierderi de material si mai ales un parbriz, nu vorbesc de conducerea service-ului, vorbesc de furnizorii/partenerii internationali care incearca sa implementeze asa ceva in acelasi timp discutand si cu asiguratorii. Elementele se revopsesc integral, le-am zis la clienti sa plece in alta parte daca vor doar retusuri sau doar o parte din element, chiar daca nu plateau ei, sa faci pierdere e putin riscant, depinde de materiale/culoare/vopsitor. Sa ceri numai piese OE, ceri sa vezi piesele inainte sa se apuce de reparatie, daca nu sunt de acord le zici ca vrei sa iei masina sa o duci in alta parte, o sa te puna sa platesti constatarea maxim desi nu cred ca o sa faca asa ceva (s-ar putea sa zica ca nu, pentru ca o sa-ti comande oem-after), sa se vada sigla bmw cu codul de origine. Nu cred ca "fuzeta", ci "portfuzeta" unde trebuie sa iei si rulmentul automat, parca vad ca e si vreun brat, daca au ajuns ei la ideea ca e si portfuzeta stramba dintr-o reconstatare. Ai scapat aproape de tot, doar sa mai faci reparatia, janta aia inlocuieste-o, preseaza-i impreuna cu service-ul, daca doreste sa te ajute (depinde si de relatia service-ului cu asiguratorul),iar piesele sa fie originale OE (bmw), de la flansa-amortizor-usa-cap de bara etc pentru ca tu ai acolo reparatie de 10.000 lei, numai usa e vreo 3000-3500 lei, iar vopsirea vreo 2.000 lei cel putin.
    1 point
  37. Daca vrei sa faci anumite lucruri nu mai posta pe forumuri ce si cum
    1 point
  38. Masina e superba nu doar "ok"! doar ca mie mi-ar place un E34 negru! Si cum de-abia astept sa vina parlamentarii aia nemernici din vacanta pe 1 septembrie sa stabileasca CUM NE JEFUIESC in continuare sub scuza "poluam mediul"=PLATIM,m-am gandit si eu cum sa imi fac masina mai mult "A MEA" si pe numele meu,ca asa,numerele de BG mi se par seci,stupide si urate... nu mai spun de aspectul exterior ce musai trebuie schimbat! N-o s-o "comit" in asa hal cum ai facut-o tu,de zici ca a iesit ieri masina din fabrica dar tot nu ma las pana n-o fac mai frumoasa un pic! Sunt curios daca va exista cineva sa dea 6800 euro pe o masina atat de veche dar in stare impecabila! bafta!
    1 point
  39. 1. Nu am intrebat pe nimeni daca este de acord cu conversia pe GPL. 2. Daca ati ajuns ca confundati loganul cu X5-ul, no comment. 3. Nu toti avem masini pe Bulgaria, unii dintre noi platim taxele din Romania, iar cand am avut masina pe Bulgaria, le-am platit si in Bulgaria. Nu mai confundati oamenii corecti cu cei care sunt exceptia de la regula. Nu e vina nimanui ca statul roman decide sa taxeze aberant masinile inscrise in Romania. (asta e din ciclul - daca exista un cocalar cu BMW, toti soferii de BMW sunt cocalari). 4. Faptul ca statul roman nu face nimic pentru a reduce costurile benzinei genereaza transfuzia pe GPL. Daca nu imi permiteam X5 nu mi-l cumparam. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma judeci pentru ca imi doresc sa reduc niste costuri. 5. Nu as vrea sa transformam acest topic intr-o polemica despre GPL. Daca stii ceva despre conversia aer-arcuri te rog sa mentionezi, altfel, nu am nevoie de comentarii gratuite.
    1 point
  40. Sal, nu stiu daca are vreo relevantza da in prezent conduc un E class 2017, iar masina precedenta a fost un Z4 2.8i m sport. Acum vreau sa ma intorc la BMW insa sunt indecis intre 435D M sport( asi fi vrut fara x drive da vad ca toate au) si 640D M sport. Caut o masina sportiva, cu un consum decent, spatioasa, cu un portbagaj maricel (avand copil mic imi trebui spatiu pt carucior). Imi plac f mult ambele modele, am mai avut f30 si mi se pare ca, ca si seria4 arata mai agresiv si mai modern decat 6 avand farurile imbinate cu nasul. La 6 imi place f mult faptu ca are bordu imbracat in piele, cred ca e putin mai spatioasa si cred ca e mai funny to drive neavand X drive. Astept parerile voastre. Multumesc.
    0 points
  41. @mike2005, deci nu numai "bididoaicele" zic ca 4 e pistol cu apa pe langa 6. O zic si baietii. @stranger, e cea mai buna idee sa le testezi pe amandoua. Dar cu sportivitatea la un diesel, chiar si de 300cp si suspensie m, mai greu. Asta in comparatie cu benzina. Nu neg ca e fun to drive un diesel 3.0 de peste 300 cai, dar nu poti compara cu versiunile pe benzina. Nu iti face atat de multe griji la consum, nu e de speriat nici la actualele de 3.0 benzina.
    0 points
  42. I love touring... :hyper: :hyper: :hyper:
    0 points
  43. Nu cred ca are legatura. Nu vad audi, vw, bmw, porsche sa renunte prea curand la motorul de 3 litri diesel. Cel putin nu in 3-4 ani cum zici tu. Sigur ca peste 10-15 ani poate sa inceapa ceva. Dar pana atunci stai linistit. Tendintele sunt acum in unele (destul de putine) capitale europene sa elimine dieselurile vechi (mai jos de euro 4) Chiar si cu euro 5 nu cred ca trebuie sa iti faci probleme pe cel putin 5 ani de acum incolo. Ca si achizitie, focuseaza-te pe o masina cat mai noua si cu cat mai putini km, in defavoarea dotarilor (alegeti cateva indispensabile si concentreaza-te pe ele). Nu stiu de ce noi romanii cautam masini cu 250 de mii de km, dar sa fie full de full....
    0 points
  44. Lol....gaz pe X5. Mai bine luai un logan care are din fabrica instalatie pe gaz ))
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.