Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/30/18 in all areas

  1. Salutari si nu v-am uitat. Dar. Vremea fuse cruda si cu ploaie/zapada si temperaturi in jur de 0-1°C, asa ca iesirea pe circuit se amina pe anul viitor. Miercuri ar fi vreme buna dar circuitul este inchis. Am incercat si ieri si azi sa inregistrez start si niste popcorn pe loc, din pacate mereu am dat peste spectatori. Si cum nu am chef de politia locala am renuntat sa mai performez. Sper ca miercuri, ultima sansa, sa imi iasa ceva. Am ajuns la 2600km, motorul, cutia si restul merg din ce in ce mai bine, ma invat si obisnuiesc si eu cu ea incetul cu incetul. Pe autostrada tot pe la 260 am ramas, e plin si nici nu prea o simt bine asa ca vmax poate tot la anul. Consumul calculat de la "inceputuri" a trecut de 12 l/100, "ajutat" de mai desele deplasari la peste 200 si unor scurte dar dese jocuri in 2-3-4 si S3. Chiar si la 7000 si peste nu cere sa fie schimbat. Am inceput sa presimt cand vrea sa rupa tractiunea si stopez un pic apasarea pe acceleratie. Uneori cand trec din R in D ma mai prinde ca sint nerabdator si cupleaza dupa ce eu i-am dat deja 1500-2000 ture...urmeaza o secunda de patinat pe loc pina il las iarasi la relanti sa poata pleca de pe loc. Cineva a pus un M4 CS pe stand si a scos 490CP si 640Nm. Felul cum sint dezvoltate e si el bun: masina are peste 500Nm aproape de pe la 2000rpm si cuplu ramine peste 600Nm pina dupa 4500rpm. Puterea nu scade sub 450CP la sus in ture pina in limitator. Deci poti sa turezi complet si apoi sa schimbi la redline. De prin materiale despre CS am mai gasit ca GTS are cam 50kg downforce la 200, CS are 4kg iar M3/M4 Comp sau normale au 12kg in spate si 24 kg in fata de "lift". Presiunea de supraalimentare este de 1,4 bar, marita de la 1,25. Despre intretinere: prespalare cu spuma snow foam valetpro, spalat masina la 2 galeti, cu gratare, manusa gyeon si meguiars, sampon koch chemie nano. Printre, dat pe jante cu Liquid Elements Dust Craker (e mai fin, dar daca nu sint sigilate ceramic, merge si Nigrin Turbo. La Z4 mi-a tinut jantele 8 ani de zile imaculate!) si o lopatita cu burete la cap (desi s-ar putea sa trec la ceva normal, ca e prea artista scula). Apoi apa multa, aer comprimat pe la canturi si jante si uscate cu prosoape Liquid Elements Black Hole, de 1400GSM. Un prosop mi-a uscat masina la 8 grade afara. Imediat dupa sterg cu o carpa umeda (vorba vine, prosoape mai mici Liquid Elements Purple Monster, speciale pt polish) si Nanolex Final Finish. Nu prea pun detailer normal pe ea, are folia si ceramica, asa ca la 4 spalari dau cu Sonax Bright Detailer sau Servface Care Seal pt intretinerea ceramicii de pe folie. Nanolex FinalFinish il pun pt ca e (un pic) quick detailer si (mult) ceva ce ajuta la uscatul fara "pete de apa" (aici apa e foarte foarte...si in o data foarte dura. Si desi scrie ca la furtun iese apa dedurizata, nu e deloc asa). Sint foarte multumit de el! La final cand totul e uscat si detailed, dau cu wax pe piele, cat sa o tina moale. De spalat nu o spal cu nimic, doar o sterg cu o carpa putin umeda. E sigilata asa ca asta ajunge sa indeparteze tot. Alcantara cu buretelul special, usor doar ca e inca ca noua. Volanul e ca nou, port manusi. Toata bibileala imi ia vreo 1h si ceva si ma costa cam 10-15€ in jetoane. Niste tineri au amenajat o hala unde ai boxe cu tot ce iti trebuie si unde poti sa stai pina esti gata, chiar daca speli la galeata si stai cu orele. Au si aparat de curatat si spalat covorasele, aer comprimat pt uscat, etc. Pt cine nu are, au si galeti, manusi, bureti si pensule de imprumutat.
    6 points
  2. Exista F10 530d fara adblue.
    2 points
  3. Salut, Ma intereseaza sa iau o masina electrica pentru mine, si sa pastram una de clasa medie (diesel, HA!) in familie pentru sefa care nu vrea sa auda de electric momentan. Dar sunt pe gard momentan si nu sunt decis in ce parte sa cobor: pe de o parte mi-ar placea, pe de alta parte nici nu sunt dispus sa platesc atat de mult, ceva la mana a doua pare riscant datorita lipsei garantiei si tot nu este ieftin. Plus ca merg aproape gratis cu masina de la serviciu. Asa ca vin cu cateva intrebari legat de i-3ul tau pt ca iau in calcul modelul (edit si scuze de postare lunga): - Cand este mai frig creste consumul la 20Kw/100Km pentru mers normal? Adica la versiunea de 60Ah ar fi autonomie de circa 100Km iarna. Oare daca mergi in cel mai economic mod nu conserva din autonomie si doar scad performantele? Daca tii masina in garaj (sa zicem la 10-15 grade) ti se pare vreo diferenta? - In afara de motor, ce consumatori mari sunt in masina? iti arata in timp real cine mananca puterea? Radio inteleg ca consuma multicel, incalzirea? Este atat de semnificativ consumul radio-ului si al navigatiei incat iti rade multi Km din autonomie si trebuie sa mergi in liniste totala in masina? - Am vazut ca ai comparat la un moment dat costurile de reparatie lunare de la E60 cu o rata de leasing. In cazul tau, in afara de un factor emotional cand ai cumparat i3, a contribuit si matematica oarecum. Se vorbeste in articole si bloguri/vloguri despre costul mic al exploatarii unei masini electrice comparat cu o masina clasica: amortizarea (costul de achizitie al masinii, alocat pe durata de viata, sa zicem 10 ani) + combustibil + revizii (la fel, o medie alocata lunar). Dar calculand parca nu mi se pare asa mare diferenta, pt ca daca faci putini Km, atunci nu ai timp sa recuperezi. Eu mai degraba vad asta ca pe o chestie asumata: OK, in 10 ani platesc mai mult cu vreo 10K EUR pe masina, economisesc la RCA, impozit, combustibil (dar nu 10K ci mai putin), nu este masina de clasa medie, ci o masina de clasa mica, dar este electrica si imi satisface poftele de pe acum. Cam cum era cu telefoanele mobile cu ringtonuri polifonice...sau pur si simplu cu telefoanele mobile vs. nimic: early adopterii platesc in plus pt accesul mai rapid. - Tu cum vezi, este doar o chestie de preferinta personala, sau este si eficient economic pe durata mai lunga? - Autonomia la modelul tau in conditii reale si mers normal este pe la 15Kwh/100Km din ce mi-am dat seama, si poate scadea pe la 12 daca mergi cel mai economic? Am calculat bine? - Ziceai mai inainte intr-o postare ca diferenta de la 80% la 100% se incarca mai greu si se descarca mai repede. Era adevarata si treaba cu descarcatul mai rapid? Daca da, atunci in mod real trebuie luata in calcul 60-65% din capacitatea bateriei: sa incarci pana la 80% ca sa fie eficient si sa ramai cu cel putin 10-15% cand incarci data viitoare, ca sa nu ramai pe drum. - Incarcatul pana la 80% face cumva mai bine bateriei pe termen lung decat incarcatul pana la 100%? - Ai sentimentul ca sacrifici calitatea materialelor de dragul motorului electric? Imi place ideea de a regasi materiale reciclate, si nici nu arata foarte rau, dar nici premium nu mi se pare i3-ul. Doar cred ca se pastreaza in continuare o diferenta de calitate fata de alte marci non-premium. Adica am observat materiale extrem de slabe la Zoe si Hyundai Ioniq (nu este expus pe nicaieri dar l-am vazut la SAB-ul de acum vreo 2 saptamani, cica s-a vandut deja). Chiar si noul Nissan Leaf sta prost la capitolul asta. Referitor la postarea de dinainte: este interes in Romania pentru masini electrice, cele 10-15 bucati comandate de fiecare dealer se dau rapid. Dar daca ar cumpara cu totii cate 100 bucati, ar insemna investitie masiva de inceput si ar sta multa vreme cu ele pe stoc. Pe cand in alte tari se vand pe banda rulanta. Asa ca stam la coada. Deci interesul aparent in crestere in Romania este mai mult un buzz, iar in realitate nu se inghesuie oamenii sa dea comanda in avans ca americanii la tesla model 3.
    2 points
  4. Motorul de 3000cc si 258 cai trage ft bine pe F10, cumpara cu incredere o masina cu aceasta motorizare!
    1 point
  5. "Am ales totusi benzinar pentru a evita ADBLUE... care exista pentru euro 6"
    1 point
  6. Cele 5 butoane sunt: lane change warning, asistenta la franare, head-up display, lane change assistant si...Night Vision...360 grade e altceva!!!
    1 point
  7. e diferenta mare de la NFL al FL... de la semnalizari in oglinzi, semnalizari spate diferite, bara fata cu proiectoare total diferite, mult mai cizelate.. plus ca facelift esti 100% convins ca ai NBT, nu CIC
    1 point
  8. Pai nu-i evident ca, cel cu "element filtrant" filtreaza in timp ce, celalalt nu filtreaza. Ce poate nu ti sa spus e ca mai nimeni nu a stiut de existenta "elementului filtrant" pana cand turbinele au ramas fara ulei (oil starving..) si "picau". Nici producatorul NU a anticipat asta pentru ca "e pe viata" (..pe planul lor..) dar s-a gandit sa creeze "vortexul" pentru modelele, cam de prin 2006, compatibil intern si cu vechile modele. ..Vortex pe viata dar care poate lasa sa treaca "sedimente" din ulei, care pot oarecum afecta turbina, daca, ghici ce, nu schimbi uleiul la timp, adica mai des decat zic ei pe planul lor..
    1 point
  9. referitor la an - masinile produse pana in 08-2013 sunt pre-facelift, dupa 08-2013 sunt facelift; diferentele vizuale sunt destul de mici, dar exista; si din punct de vedere tehnic cred ca sunt mici diferente. referitor la dotari - nu stiu daca exista scaune recaro pe F10; stiu ca au 3 tipuri de scaune: normale, sport, comfort; toate cele 3 variante sunt ok, comfort cu ventilatie sunt cele mai avansate. m paket - daca te intereseaza doar vizual, gasesti destul de usor pachetul de bare aftermarket, de calitate buna (1000 euro cu tot cu vopsit) sau OE (in jur de 1500 euro cu tot cu vopsit). alte dotari interesante - adaptive drive - bare stabilizatoare active + amortiazoare regalbile - directie integrala - mai degraba de evitat, costuri ridicate in caz de probleme - "5 butoane" - sistemele de asistenta (lane change warning, asistenta la franare, head-up display, lane change assistant, 360 view) - faruri bixenon adaptive - la facelift au introdus faruri full led adaptive, colegii care au zic ca lumineaza foarte bine - sonorizare - evita sistemul de sonorizare de baza, cauta minim hif, de preferat harman kardon - comfort access, deschidere portbagaj electrica, asistent faza lunga, cutie automata sport, volan m cu padele, navi mare, cruise control adaptiv, oglinzi pliabile electric, ambient lights - dotari care iti fac viata mai usoara
    1 point
  10. nu poti compara un F10 535d cu adaptiv drive cu un G30 520d, desi au preturi similare in acest moment. daca doreste performanta, sa aleaga F10-le; daca isi doreste o masina mai eficienta si rafinata, sa ia G30; in oricare dintre cazuri, devalorizarea masinii va fi undeva la 5-6000 euro anual. Eu as da mai degraba 25k euro pe un F10 530d 2015 cu in jur de 70-100k km, bine dotat.
    1 point
  11. Stai jos, ai 4! Confunzi lupa cu xenon-ul. Si tu ti-ai luat uniforma inseamna.
    1 point
  12. Poate sa mearga pe ulei masina, daca dpf-ul e ok nu scoate fum (insa nici viata lunga nu are). Probabil ceramica sparta sau chiar lipsa (la cat se minte la vanzarea unei masini pentru lucruri evidente, pe care le observi cu ochiul liber...ce te mai mira). Hint: daca te uiti pe olx, aparent toate f10 au bixenon, practic cred ca jumate vin cu halogen, iar cand le spui samsarilor sau fraierilor care au fost si ei prostiti la randul lor cand si-au luat uniforma (F10) afli cu stupoare ca "nu exista, boss, f10 fara xenon".
    1 point
  13. Revine la vanzare masina din acest topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179338-2011-bmw-f10-525d-m-pack-de-fabrica-trapa-automat-si-multe-altele/page__p__2391887#entry2391887 Momentan aceasta are 252k km, reviziile in tara au fost efectuate la BimmerService, teoretic apar si in baza de date BMW, conform spuselor lor. Intre timp masinii i-au fost schimbate bujiile si releul, curatata galeria de admisie si EGR-ul, schimbat furtunul de la intercooler, jantele de vara reconditionate la PakRacing, 2 cauciucuri noi RFT Pirelli pe spate. Vine cu ambele seturi de jante si gume. Masina este intr-o conditie foarte buna, a fost mereu servisata corespunzator. Este de mentionat faptul ca a avut un accident minor, aflandu-se in coloana la semafor si nefiind atent o clipa, la punerea in miscare a coloanei cel din fata s-a oprit brusc, ca atare l-a lovit in spate avariindu-si capota si farul dreapta. Acestea au fost inlocuite, inclusiv sistemul de Pedestrian Protection care a fost declansat la impact. A rezultat ca atare revopsirea completa a aripilor fata, capota si bara. Poze recente aveti mai jos. Pret actual: 16500Eur, Neg. Pentru contact: 0745100488. Lasati-i mesaj daca nu raspunde si va suna el inapoi. Masina poate fi vazuta in B(zona Floreasca) sau Pitesti.
    1 point
  14. repara-l, e probabil o lipitura care a cedat, sunt oameni capabili sa le repare. E mult mai ieftin asa decat sa iei unul SH care posibil sa aiba aceeasi problema sau pe care ar putea-o avea in viitor.
    1 point
  15. Cred ca esti constient ca un ECU second hand trebuie virginizat si reprogramat pt masina ta - sau ma rog - cine stie sa-l faca cu WinKFP, tool32, sau alte programatoare.
    1 point
  16. Decat vrajeli de arges mai bine mergi linistit in germania!
    1 point
  17. Masina e super faina . Pretul e corect. Atata costa o masina in care nu trebuie sa investesti nimic in primii ani de utilizare ( nu ma refer la cauciucuri si revizii) . Se implinesc 2 ani de cand am cumparat si eu un f10 din reprezentanta bmw din Germania si nu am avut nici o problema cu masina. Revizie, frane, cauciucuri si cateva nimicuri reparate pe costurile lor. Mai bine platesti mai mult cand o cumperi decat sa te apuci sa cauti service-uri serioase . Mult noroc !
    1 point
  18. Pe langa schimb, vi s a mai facut si altceva la cutie ? Resetare parametri(iar cutia se *adapteaza* dupa 80-100 km) sau update de soft ? Nu stiu daca am spus baliverne sau nu, dar parca asa citisem pe aici pe forum. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Acesta. http://www.auto-records.com/
    1 point
  20. Ca sa le schimbi, intreaba daca au echipament pentru runflat. Este tot o masina clasica de vulcanizare, insa are in plus niste subansamble care sunt necesare la RUNflat (RSC). Vezi si daca levierul pe care il baga sub anvelopa este protejat cu un plastic, astfel risti sa iti zgaraie janta. Run Flat urile sunt mai tari ca si gume si se schimba putin mai greu. De aceea, eu nu as recomanda sa le pui pe aceleasi jante per sezon. Vezi si ce scrie pe stalp la masina pentru winter, sunt dimensiuni recomandate.
    1 point
  21. Pe langa faptul ca masina nu a fost proiectata pentru dimensiunea aia, avand ulterior ceva probleme cu stabilitate si citirea reala a kilometrajului... Daca te prinde un politist poti ramana fara talon si sa primesti si o amenda.
    1 point
  22. eu zic ca un 3.0 consuma mai putin si decat un 1.6. este chiar logic. niciodata un motor 2.0 nu va consuma mai mult decat un 3.0 mai ales in oras. In afara nici atat, poate si doar in anumite cazuri la mers peste 180 200. ce inseamna submotorizata?
    1 point
  23. Depinde cu cine ai vorbit, poate era portarul.
    1 point
  24. X5 F15 40d, aflat inca in perioada de rodaj [primii 2.000 km]. In Bucuresti, consumuri intre 9,2% (modul eco) si 13,7%, pe distante intre 5 si 15 km. Afara, consumuri de 8,1-8,4%, mers in plaja 100-140 Km/h. Consumurile de mai sus sunt cele inregistrate in aplicatia BMW de pe telefon
    1 point
  25. Te contrazic. In aceleasi conditii, consuma mai putin 2.0d in oras fata de 3.0... Nu e ca si cum compari 1.2 cu 2.0 sa avem caz de submotorizare
    1 point
  26. eu am mai auzit de consumuri de astea mici prin orase si nu stiu cum ar fi posibile. am eu pe vreme de iarna intre 10 si 11 iar in rest intre 9 si 10. merg doar pe EcoPro, anticipez la maxim, am un traseu lejer etc. am dus sotia 3 zile la rand la serviciu spre Pipera fix dupa ce facusem plinul si resetasem computerul si traseul de Pipera imi ia 13% cred ca important este traseul. Si constanta este un oras aglomerat insa este evident ca daca mergi doar la ore accesibile si doar prin locuri fara traffic, poti avea un consum mic pe X5, insa Constanta cea adevarata e oras cu consum de 13-14-15% cu X5-ul. curios mi se pare si consumul pus de Marius pt 640d.
    1 point
  27. in irlanda impozitul anual la un m5 este de vreo 2300 de euro....iar la un 550i probabil ca tot pe acolo, oricum peste 1200 de euro. In anglia asigurarea este foarte mare pentru persoanele sub 30 de ani cu motoare mari si puternice (pentru un m5 pentru o persoana tanara cred ca poate ajungei si al 5000-10000 de lire anual). Eu cred ca la noi impozitul nu e asa de mare la un motor de 5 litri. Oricum vei investi cateva mii de euro bune pe benzina pentru masina aia pe an.
    1 point
  28. Parerea mea este ca atunci cand dai 45k pe o masina sh, consumul trebuie sa fie ultima grija. Eu cred ca cel mai fiabil este 3.0d cu o singura turbina. Pe de alta parte, diferenta de fiabilitate intre 3.0 si 2.0 nu mai exista de mult, desi unii vor sa se autosugestioneze ca este asa. Cel mai bine e ca omul sa faca un test sa vada ce i se potriveste mai bine. Eu unul cred ca si varianta de 3.0 cu un turbo este arhisuficienta pentru nevoile majoritatii dintre soferi. Totusi x5 nu e masina sport ca sa exploatezi cumva acesta aspect, este un suv mare, greu, confortabil.
    1 point
  29. Salut , am un vibrat foarte enervant la relantii , am fost la Service Scream (Tezparii) si mi-au spus tampon stanga trebuie schimbat , zis si facut l-am schimbat nici o ameliorare , trebuiau sa le schimbe pe ambele baieti de acolo?(ei mi-au zis ca nu) si am mai mers si la bavaria si ei au zis ca e normal tremuratu asta (tampoanele sunt ok), tremuratu s-a accentuat de cand am cumparat eu masina... sa schimb si celalalt tampon ? Are momente cand nu vibreaza deloc merge rotund si frumos dar o data pe luna cred , banuiesc ca atunci se regenereaza filtru ca altfel nu mi explic ca merge gen 20-30 de minute dupa iarasi isi revine tremuratu brusc. 2.0d xD fl
    1 point
  30. ai timp la pensie ))
    1 point
  31. De la schimb ulei cutie automata, la articulatii, si mai ales diagnoza ( ca fara asta nu prea stii ce sa mai faci la masina) de multi ani fac numai la Service Scream (Tezparii), foarte multumit. Am mai fost si pe la alte service-uri inclusiv reprezentanta, si nu prea am fost multumit.
    1 point
  32. Sunt destui soferi care nici nu ridica capota la motor, nici nu baga in seama vre-un avertisment in bord, ei sunt fericiti ca au BMW.
    1 point
  33. chiar asa...cutii manuale...ce sarmani.... Discutam doar de auto/adaptive/"pele"/premium. Nu ne injosim. Suntem o tara de bosi, barosani, fabulos de bogati. In timpul asta peste jumate din populatie n-au apa calda in casa si merg la veceu in curte.
    1 point
  34. Eu am testat un 3.0xd 258 cai cand ma decideam ce sa iau. Este impresionant, silentios si al dracului de puternic de pe loc. AM ales totusi benzinar pentru a evita ADBLUE... care exista pentru euro 6
    0 points
  35. Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.
    0 points
  36. Foarte misto, felicitari pentru ambitia de a cumpara un i3 in conditiile zilei de azi unde nu prea ai infrastructura mai ales in tara. Pana una alta...
    -1 points
  37. Intretinerea perioada si orice problema a avut masina am facut-o la Serv.Team cu maximum de profesionalism (am asistat la toate operatiunile) Mai pe scurt la Serv.Team am facut - Toate intretinerile periodice, revizia la cutia automata, schimbat distributie, schimbat EGR, curatat DPF etc Reconditionarea turbinei la AVD Turbo (lucreaza cu Serv.Team) Recomand tuturor Serv.Team
    -1 points
  38. Arata superb m sport si pot spune ca este singurul seria 3 mai frumos decat e46 in special la interior. Personal nu imi place niciun bmw care nu este m sport.
    -1 points
  39. Hai ca a inceput joaca . Mi-a dat eroare azi : adblue system fault Am sunat un prieten )) si mi-a zis ca e posibil sa rezolv problema completand cu Ad blue. Au mai intrat aprox 4 litri. Maine ies cu ea ... naspa e ca maine am programata o plecare pan’ la mare ( plimbare cu noua masina (( )... cu nevasta, copii, catel... tot neamu’. Mi-e tarsa sa nu raman cu ea pe acolo
    -1 points
  40. 2.0 diesel mananca mai mult decat un 3.0 in oras, doar in exterior mananca mai putin 2.0 decat 3.0
    -1 points
  41. Testat de mine + 1 prieten 530 vs 520 ambele diesel in oras(nu bucuresti) in aceleasi conditii 520 lua mai mult cu 1-1,5 l. Eu scot un consum in oras de 8-9 la un 740xd lci.
    -1 points
  42. Sunt si multe F10 Manuale xdrive
    -1 points
  43. tu nu intelegi ca 245/50R18 este specificatie bmw? eu nu stiu de ce tu nu ai pe stalp aceasta dimensiune dar este irelevant si irelevant este ceea ce gasesti pe niste siteuri de 2 lei. nu se mai fabrica acest X3, insa aceste roti erau in mai multe modele in configuratorul bmw. iar talonul 245/50 este mare ca o zi de post si suficient. si cum sa pui 205/65r17 sau 225/60r17 pe X3? ambele sunt specificatii bmw insa anvelopele sunt absolut prea subtiri. decat sa pun asa ceva pe x3, prefer sa merg cu tramvaiul. X3 este o masina mare, are 6-7-8 metri cubi, o anvelopa de 205 nici pe seria 1 nu se vede bine de subtire ce este, iar 225 este buna pt seria 1 si abia decenta pt seria 3. plus ca 245/50r18 daca te uiti la ea pusa pe masina, are balonul indeajuns de mare pt a fi confortabila, janta este bine proportionata raportand la dimensiunea masinii, iar latimea anvelopei la fel.
    -1 points
  44. -1 points
  45. Sa repari cutia sau sa iti cumperi cutie noua; sau SH in stare buna.
    -1 points
  46. Salut! Daca nu ai gasit,am eu un dvd navigatie de e53! Ieftin!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.